AUTO TEILE Anita Szarłata to dynamicznie rozwijająca się firma z siedzibą w Sulechowie, specjalizująca się w sprzedaży części motoryzacyjnych na terenie Niemiec. Nasza oferta obejmuje kompleksową obsługę klienta, w tym kontakt w sprawie zamówień, płatności oraz reklamacji. Jako firma stawiamy na wysoką jakość usług oraz satysfakcję klientów, co czyni nas uznawanym graczem na rynku. Poszukujemy pracowników na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta, co daje szansę na rozwój w międzynarodowym środowisku.
AUTO TEILE Anita Szarłata najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy AUTO TEILE Anita Szarłata

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Kasjer/Kasjerka- ZIELONA GÓRA Ul. Dąbrówki

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 28-29 zł brutto / godz.
    • Zielona Góra
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Mapa AUTO TEILE Anita Szarłata

Siedziba główna

Godziny otwarcia AUTO TEILE Anita Szarłata

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
AUTO TEILE Anita Szarłata
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Zielona Góra
  2. Poznań
  3. Warszawa
  4. Wrocław
  5. Kielce
  6. Sulechów
  7. Katowice
  8. Bydgoszcz
  9. Łódź
  10. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca AUTO TEILE Anita Szarłata - oferty archiwalne

  • Obsługi Klienta niemieckojęzycznego

    AUTO TEILE Anita Szarłata
    • 5 540-8 380 zł / mies.
    • Sulechów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • kontakt mailowy z Klientami odnośnie realizacji zamówień, płatności, reklamacji, oferty

      • bieżące informowanie Klientów o statusie zamówień, monitorowanie stopnia realizacji zamówień

      • współpraca w zakresie organizacji procesu dostaw

      • wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury i dokumenty towarzyszące)

      • współpraca z pozostałymi Działami Firmy

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (kontakt z Klientem niemieckojęzycznym)

      • znajomość obsługi komputera w środowisku Windows (MS Office)

      • otwartość na wyzwania i zdobywanie nowych doświadczeń

      • wysoka komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów

      • wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole

      • dokładność, systematyczność

      • umiejętność planowania swoich zadań i codziennej pracy

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku z wykorzystaniem języka obcego

      • możliwość zdobywania wiedzy podnoszącej kwalifikacje

      • wynagrodzenie, jak i zakres obowiązków adekwatnie dostosowany do umiejętności Kandydata

      • szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników

      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowania