Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Eurogama Andzej Woźniak praca
Czy to Twoja firma?
Witajcie w świecie Eurogama, gdzie jakość i tradycja idą w parze z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią codziennego życia milionów ludzi, dostarczając im produkty, które nie tylko ułatwiają codzienne czynności, ale także są trwałe i niezawodne. Nasza siedziba znajduje się w sercu Polski, w Warszawie, skąd dbamy o to, aby każdy produkt z naszego bogatego portfolio, które obecnie liczy około 120 pozycji, spełniał najwyższe standardy.
Jako wyłączny dystrybutor marki Zelmer, z dumą kontynuujemy dziedzictwo tej legendarnej polskiej marki, która od lat jest synonimem jakości i innowacji w branży AGD. Nasza współpraca z hiszpańskim partnerem B&B Trends, obecnym właścicielem marki Zelmer, pozwala nam na ciągłe poszerzanie oferty i dostosowywanie jej do zmieniających się potrzeb naszych klientów. Wspólnie z lokalnymi i europejskimi producentami pracujemy nad tym, aby duch rzeszowskiego Zelmera był zawsze obecny w naszych produktach.
Nasze produkty, które są sprzedawane w ponad 50 krajach na świecie, to dowód na to, że polska marka może z powodzeniem konkurować na międzynarodowym rynku. To także potwierdzenie, że nasze zaangażowanie w najwyższą jakość i niezawodność jest doceniane przez klientów na całym świecie.
W Eurogama wiemy, że nasza wyłączność na dystrybucję produktów Zelmer to nie tylko przywilej, ale także odpowiedzialność. Dlatego nieustannie pracujemy nad tym, aby nasze produkty były synonimem innowacji i niezawodności, które idą w parze z tradycją i doświadczeniem.
Zapraszamy Was do świata Eurogama, gdzie każdy produkt jest częścią większej historii – historii, która jest pisana każdego dnia przez nas i przez Was, naszych klientów. Razem tworzymy przyszłość, która jest równie jasna jak nasze produkty.
Oferty pracy Eurogama Andzej Woźniak
Praca alert - powiadomienia
Mapa Eurogama Andzej Woźniak
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Zelmer jest tylko jeden, od ponad 50 lat łączy pokolenia.
Zelmer — legendarna marka sprzętu AGD o polskich korzeniach i europejskiej renomie. Specjalizujemy się w produkcji urządzeń niezbędnych w każdym domu, takich jak czajniki, miksery, blendery, maszynki do mielenia mięsa, odkurzacze czy żelazka, a także produktów z linii beauty care: suszarek do włosów, maszynek do strzyżenia, prostownic i wielu innych. Sprzęty marki Zelmer ułatwiają życie konsumentom nie tylko w Polsce, lecz także w wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, do których są dystrybuowane. Naszą misją jest zaopatrywanie gospodarstw domowych w drobne AGD, które wyróżnia się wygodą użytkowania, solidnym wykonaniem oraz najlepszym stosunkiem jakości do ceny.
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Mazowieckie
- Branża
- Produkcja urządzeń elektrycznych i elektronicznych
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
438
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Eurogama Andzej Woźniak poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Eurogama Andzej Woźniak
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Pruszków
- Kobyłka
- Sulejówek
- Katowice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Eurogama Andzej Woźniak - oferty archiwalne
-
Product Manager
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Product Manager
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie portfolio produktowym podległych kategorii uwzględniające: poszukiwanie, tworzenie i wdrażanie nowych produktów. Praca na kilkunastu projektach jednocześnie.
- Monitorowanie potrzeb rynku, trendów oraz działań konkurencji
- Utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami zagranicznymi i prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych
- Udział w targach branżowych (m. in IFA oraz Canton Fair)
- Przygotowywanie analiz, kalkulacji, uzasadnień biznesowych oraz prezentacji produktowych dla nowych projektów
- Współpraca z Działem Handlowym w celu opracowania dedykowanej oferty dla kluczowych klientów,
- Współpraca z Działem Marketingu: współtworzenie rich contentu produktowego, wsparcie merytoryczne w tworzeniu materiałów marketingowych
- Współpraca z Działem Inżynierów i R&D: weryfikacja jakości produktu przed wprowadzeniem na rynek, dbałość o jakość produktu po wprowadzeniu na rynek
- Współpraca z Działem Graficznym: przygotowywanie opakowań produktowych oraz instrukcji obsługi
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Działu Wsparcia Sprzedaży oraz kluczowych klientów
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację (minimum B2), praca w międzynarodowym środowisku
- Doświadczenie w kontaktach z polskimi i zagranicznymi dostawcami
- Doświadczenie w roli Kupca/Produkt Managera/Category Managera
- Bardzo dobra znajomość branży małego AGD
- Doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Praca w biurze
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i biznesowe
- Umiejętność prowadzenia kilkunastu projektów jednocześnie
- Samodzielność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i inicjatywa na wysokim poziomie
- Gotowość do wyjazdów służbowych i delegacji
- Dyspozycyjność
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00)
- bezpłatny parking dla pracowników
- dofinansowanie do opieki medycznej (Luxmed), karta Multisport
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- możliwość pracy zdalnej 2 dni w miesiącu
Aplikuj
-
Kierownik ds. kluczowych klientów
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik ds. kluczowych klientów
Twój zakres obowiązków
- Współpraca z centralami zakupów elektrospecjalistów sieci: Euro Net, GT Group (sklepy Max Elektro)
- Udział w negocjacjach kontraktów rocznych,
- Planowanie strategii rozmów i współpracy z klientami,
- Bieżąca analiza potrzeb klienta i tworzenie ofert handlowych, wprowadzanie nowych produktów,
- Dbanie o rozwój sprzedaży u kluczowych klientów,
- Przygotowywanie forecastów zakupowych,
- Bieżąca kontrola realizacji targetów rocznych,
- Planowanie i ustalanie z klientami wspólnych działań marketingowych,
- Koordynacja pracy reprezentantów handlowych, doszkalanie oraz cykliczne wyjazdy w trasy z handlowcami.
- Reprezentowanie marki Zelmer na targach krajowych oraz międzynarodowych.
- Monitorowanie działań konkurencji,
- Aktywna współpraca z osobami pracującymi w innych działach (PM, marketing, logistyka, serwis.
Nasze wymagania
- doświadczenie w sprzedaży sprzętu AGD/ RTV, w tym współpraca z centralami zakupowymi (warunek konieczny),
- znajomość rynku,
- umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
To oferujemy
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, auto służbowe),
- umowę o pracę,
- premię uzależnioną od wyników
- pakiet medyczny oraz pakiet sportowy,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole.
Aplikuj
-
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu
Twój zakres obowiązków
- opracowanie treści typu Rich Content (copywriting) oraz dystrybucja materiałów cyfrowych
- edytowanie/aktualizowanie strony internetowej
- content marketing (tworzenie artykułów blogowych)
- planowanie i projektowanie kampanii SoMe, a także monitoring prowadzonych działań i ich optymalizacja (m.in. FB, IG, YT)
- zamawianie, dystrybucja oraz ewidencja materiałów marketingowych
- prace graficzne i edycyjne (oferty graficzne, cennik graficzny)
- przegląd ofert ( Influencerzy, gadżety reklamowe, POS, drukarnie etc.)
- pomoc przy organizacji targów branżowych
- inwentaryzacja magazynu marketingowego
- udział w brainstormingach i spotkaniach zespołu marketingu,
- realizacja zadań i projektów zlecanych przez Managera Marketingu (kampanie B2C).
Nasze wymagania
- bardzo dobra organizacja pracy
- min. rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii na FB, IG i YT (znajomość trendów Social Media)
- tzw. „lekkie pióro” oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- znajomość trendów i narzędzi marketingu online (umiejętności analityczne)
- samodzielność i proaktywne nastawienie do pracy
- znajomość narzędzi umożliwiających realizację zadań (pakiet MS Office, znajomość programów graficznych oraz edycyjnych)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
To oferujemy
- umowę o pracę
- pracę w biurze
- pracę z renomowaną marką przy ciekawych projektach
- dobrą atmosferę pracy w zespole
- benefity pozapłacowe: karta Multisport, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie
Aplikuj
-
Magazynier - Serwisant
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Magazynier - Serwisant
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie magazynowymi zapasami: Magazynier jest odpowiedzialny za kontrolę i utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów części zamiennych i materiałów serwisowych.
- Przyjmowanie i wydawanie towarów: Magazynier przyjmuje dostawy, weryfikuje ich ilość i jakość, a także wydaje części zgodnie z zamówieniami.
- Kontrola jakości i ilości przyjmowanych towarów: Magazynier dokładnie sprawdza dostarczone części pod kątem zgodności z zamówieniem oraz ewentualnych uszkodzeń.
- Organizacja przestrzeni magazynowej: Magazynier dba o właściwe oznakowanie, segregację i składowanie części zamiennych oraz materiałów serwisowych.
- Współpraca z innymi działami firmy: Magazynier komunikuje się z działem serwisu, zakupów i logistyki w celu efektywnego zarządzania zapasami.
- Dokumentacja magazynowa: Magazynier prowadzi dokumentację dotyczącą przyjęć, wydań i stanu magazynowego.
- Inwentaryzacja towarów: Regularnie przeprowadza inwentaryzację, aby monitorować stan zapasów i unikać braków.
- Współpraca z dostawcami: Magazynier utrzymuje kontakt z dostawcami w celu terminowego odbioru zamówionych części.
- Zachowanie efektywności operacyjnej: Magazynier reaguje błyskawicznie na zapotrzebowanie na części i produkty do serwisu.
- Przygotowanie towarów do wysyłki: Magazynier dba o właściwe spakowanie i nadzoruje proces wysyłki części zamiennych i produktów po serwisie.
- System zarządzania magazynem: Magazynier korzysta z systemów do zarządzanie zapasami w czasie rzeczywistym i analizuje dane dotyczące rotacji zapasami.
- Raportowanie wykonanej pracy.
- Czynny udział w poprawie jakości
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy w magazynie
- Niezbędne doświadczenie w pracy z systemem ERP
- Doświadczenie w zarządzaniu procesem magazynowania
- Zaangażowanie i sumienność
- Proaktywność i rozwiązywanie problemów.
- Aktywny kontakt ze współpracownikami z innych działów.
- Znajomość angielskiego (dodatkowy atut).
To oferujemy
- Umowa o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Praca w młodym i dynamicznym zespole
- Pakiet sportowy i medyczny
Aplikuj
-
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży - branża eCommerce
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży - branża eCommerce
Twój zakres obowiązków
- kompleksowa obsługa sklepu internetowego
- obsługa platform sprzedaży B2C
- przygotowywanie ofert i aukcji, planowanie akcji sprzedażowych
- współpraca z działem sprzedaży oraz działem marketingu
- analiza rynku pod kątem doboru odpowiedniego asortymentu
- analiza dostępności towaru i zabezpieczanie stoku pod promocje
- realizacja dostaw towaru do magazynu e-commerce
- realizacja zamówień klientów - wsparcie działu logistyki
- wystawianie faktur i korekt
Nasze wymagania
- conajmniej 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w branży AGD
- znajomość platform sprzedaży online (Allegro / Baselinker)
- znajomość systemów klasy ERP
- płynna znajomość języka angielskiego
- znajomość pakietu MsOffice (Excel)
To oferujemy
- umowa o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- praca w młodym i dynamicznym zespole
- pakiet sportowy i medyczny
Aplikuj
-
Grafik - Fotograf
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Grafik - Fotograf
Twój zakres obowiązków
- tworzenie projektów graficznych: cyfrowych oraz do druku
- graficzna obróbka zdjęć
- wykonywanie sesji produktowych (zdjęcia typu packshot oraz lifestyle’owe)
- nagrywanie krótkich filmów produktowych
- postprodukcja materiałów fotograficznych oraz video (montaż krótkich filmów produktowych/reklamowych oraz tworzenie oprawy graficzno-dźwiękowej)
- przygotowanie studia przed sesją (kompozycje zdjęć, ujęć itd.) oraz współpraca z Marketing Managerem
- tworzenie projektów instrukcji obsługi urządzeń
- tworzenie projektów opakowań
Nasze wymagania
- kreatywność i zmysł estetyczny (umiejętność tworzenia atrakcyjnych i nowoczesnych materiałów foto/video/grafik)
- dostępność (w początkowym okresie zatrudnienia obowiązkowa obecność w biurze, z czasem bardziej elastyczne podejście do pracy zdalnej)
- samodzielność i proaktywne nastawienie do pracy
- znajomość narzędzi umożliwiających realizację zadań (pakiet Adobe)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
To oferujemy
- umowę o pracę
- pracę z renomowaną marką przy ciekawych projektach
- dobrą atmosferę pracy
- konkurencyjne wynagrodzenie
- benefity pozapłacowe: karta Multisport, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie
Aplikuj
-
Technik w laboratorium
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technik w laboratorium
Twój zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za organizację i realizację zadań związanych z procesami pomiarowymi, testami i projektami badawczymi
- Odpowiedzialność za walidację i analizy produktów oraz potwierdzenia zgodności z odpowiednimi normami i wymaganiami dla branży sprzętu małego AGD
- Wykonywanie badań i testów laboratoryjnych zgodnie z normami branży AGD, urządzeń elektrycznych
- Przygotowanie dokumentacji technicznej produktu
- Przegląd i weryfikacja dokumentacji technicznej oznakowania produktów znakiem CE
- Przygotowywanie, przeprowadzanie i przeglądanie wytycznych kontroli gotowego produktu
- Czynny udział w rozwoju nowych produktów
- Udział w grupie ciągłego doskonalenia produktów
- Badanie patentów
- Raportowanie wykonanej pracy
- Gotowość do międzynarodowych podróży służbowych
- Czynny udział w poprawie jakości
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego (łatwa komunikacja w mowie i piśmie)
- Wykształcenie techniczne (najlepiej w specjalizacji elektrycznej, elektronicznej lub mechanicznej)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość pakietu MS Office
- Zaangażowanie i sumienność
- Proaktywność i chęć rozwiązywania problemów
- Aktywny kontakt z współpracownikami z innych działów
To oferujemy
- Umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia (telefon, laptop)
Aplikuj
-
Product Manager
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie portfolio produktowym podległych kategorii uwzględniające: poszukiwanie, tworzenie i wdrażanie nowych produktów. Praca na kilkunastu projektach jednocześnie.
- Monitorowanie potrzeb rynku, trendów oraz działań konkurencji
- Utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami zagranicznymi i prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych
- Udział w targach branżowych (m. in IFA oraz Canton Fair)
- Przygotowywanie analiz, kalkulacji, uzasadnień biznesowych oraz prezentacji produktowych dla nowych projektów
- Współpraca z Działem Handlowym w celu opracowania dedykowanej oferty dla kluczowych klientów,
- Współpraca z Działem Marketingu: współtworzenie rich contentu produktowego, wsparcie merytoryczne w tworzeniu materiałów marketingowych
- Współpraca z Działem Inżynierów i R&D: weryfikacja jakości produktu przed wprowadzeniem na rynek, dbałość o jakość produktu po wprowadzeniu na rynek
- Współpraca z Działem Graficznym: przygotowywanie opakowań produktowych oraz instrukcji obsługi
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Działu Wsparcia Sprzedaży oraz kluczowych klientów
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację (minimum B2), praca w międzynarodowym środowisku
- Doświadczenie w kontaktach z polskimi i zagranicznymi dostawcami
- Doświadczenie w roli Kupca/Produkt Managera/Category Managera
- Bardzo dobra znajomość branży małego AGD
- Doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i biznesowe
- Umiejętność prowadzenia kilkunastu projektów jednocześnie
- Samodzielność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i inicjatywa na wysokim poziomie
- Gotowość do wyjazdów służbowych i delegacji
- Dyspozycyjność
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00)
- bezpłatny parking dla pracowników
- dofinansowanie do opieki medycznej (Luxmed), karta Multisport
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- możliwość pracy zdalnej 2 dni w miesiącu
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
O nas
Producent i Dystrybutor drobnego sprzętu AGD marki Zelmer.
Aplikuj
-
Asystent / Asystentka działu zakupów
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie działu w procesie tworzenia i prowadzenia katalogu produktów
- Digitalizacja, aktualizacja i kontrola poprawności danych
- Opracowywanie bieżących raportów i podsumowań produktowych na potrzeby działu
- Analiza rynku, tworzenie benchmarków
- Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu PM
- Współpraca z działem marketingu
Nasze wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość pakietu MsOffice
- gotowość do podróży służbowych
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- pakiet sportowy oraz medyczny
O nas
Producent i Dystrybutor drobnego sprzętu AGD marki Zelmer.
Aplikuj
-
Inżynier wsparcia działu technicznego
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za organizację, nadzór i realizację zadań związanych z procesami pomiarowymi i projektami badawczymi produktów,
- Analiza jakości produktów, komponentów oraz potwierdzanie zgodności z odpowiednimi normami i wymaganiami,
- Wykonywanie badań laboratoryjnych zgodnie z normami branży AGD dla urządzeń elektrycznych,
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej produktów i komponentów oraz ich wymagań,
- Przegląd i weryfikacja dokumentacji technicznej oznakowania produktów znakiem CE,
- Przeglądanie wytycznych kontroli gotowego produktu i komponentów,
- Przygotowywanie i aktualizacja instrukcji kontroli wyrobów i komponentów,
- Udział w rozwoju nowych produktów,
- Udział w zespole ciągłego doskonalenia produktów,
- Kontrola jakości produktów i komponentów według wymagań i dokumentacji,
- Analiza jakości produktów i raportowanie związane z jakością,
- Kontakt z dostawcami w sprawach jakości produktów,
- Wycena i zbieranie ofert komponentów i produktów,
- Gotowość do międzynarodowych podróży służbowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (tytuł inżyniera w mechanice lub elektryce/elektronice).
- Doświadczenie w pracy na stanowisku technicznym.
- Znajomość angielskiego (komunikacja w mowie i piśmie z kontrahentami).
- Proaktywność, znajdowanie i proponowanie rozwiązań, rozwiązywanie problemów.
- Aktywny kontakt ze współpracownikami z innych działów.
- Wykonywanie zadań i raportowanie postępów.
To oferujemy
- Umowa o pracę
- Niezbędne narzędzia (telefon, laptop)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
O nas
Producent i Dystrybutor drobnego sprzętu AGD marki Zelmer.
Aplikuj
-
Product Manager
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie portfolio produktowym podległych kategorii uwzględniające: poszukiwanie, tworzenie i wdrażanie nowych produktów. Praca na kilkunastu projektach jednocześnie
- Monitorowanie potrzeb rynku, trendów oraz działań konkurencji
- Utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami zagranicznymi i prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych
- Udział w targach branżowych (m. in IFA oraz Canton Fair)
- Przygotowywanie analiz, kalkulacji, uzasadnień biznesowych oraz prezentacji produktowych dla nowych projektów
- Współpraca z Działem Handlowym w celu opracowania dedykowanej oferty dla kluczowych klientów,
- Współpraca z Działem Marketingu: współtworzenie rich contentu produktowego, wsparcie merytoryczne w tworzeniu materiałów marketingowych
- Współpraca z Działem Inżynierów i R&D: weryfikacja jakości produktu przed wprowadzeniem na rynek, dbałość o jakość produktu po wprowadzeniu na rynek
- Współpraca z Działem Graficznym: przygotowywanie opakowań produktowych oraz instrukcji obsługi
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Działu Wsparcia Sprzedaży oraz kluczowych klientów
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację (minimum B2), praca w międzynarodowym środowisku
- Doświadczenie w kontaktach z polskimi i zagranicznymi dostawcami
- Doświadczenie w roli Kupca/Produkt Managera/Category Managera
- Bardzo dobra znajomość branży małego AGD
- Doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i biznesowe
- Umiejętność prowadzenia kilkunastu projektów jednocześnie
- Samodzielność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i inicjatywa na wysokim poziomie
- Gotowość do wyjazdów służbowych i delegacji
- Dyspozycyjność
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00)
- bezpłatny parking dla pracowników
- dofinansowanie do opieki medycznej (Luxmed), karta Multisport
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- możliwość pracy zdalnej 2 dni w miesiącu
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
O nas
Producent i Dystrybutor drobnego sprzętu AGD marki Zelmer.
Aplikuj
-
Product Manager
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie portfolio produktowym podległych kategorii uwzględniające: poszukiwanie, tworzenie i wdrażanie nowych produktów. Praca na kilkunastu projektach jednocześnie
- Monitorowanie potrzeb rynku, trendów oraz działań konkurencji
- Utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami zagranicznymi i prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych
- Udział w targach branżowych (m. in IFA oraz Canton Fair)
- Przygotowywanie analiz, kalkulacji, uzasadnień biznesowych oraz prezentacji produktowych dla nowych projektów
- Współpraca z Działem Handlowym w celu opracowania dedykowanej oferty dla kluczowych klientów,
- Współpraca z Działem Marketingu: współtworzenie rich contentu produktowego, wsparcie merytoryczne w tworzeniu materiałów marketingowych
- Współpraca z Działem Inżynierów i R&D: weryfikacja jakości produktu przed wprowadzeniem na rynek, dbałość o jakość produktu po wprowadzeniu na rynek
- Współpraca z Działem Graficznym: przygotowywanie opakowań produktowych oraz instrukcji obsługi
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Działu Wsparcia Sprzedaży oraz kluczowych klientów
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację (minimum B2), praca w międzynarodowym środowisku
- Doświadczenie w kontaktach z polskimi i zagranicznymi dostawcami
- Doświadczenie w roli Kupca/Produkt Managera/Category Managera
- Bardzo dobra znajomość branży małego AGD
- Doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i biznesowe
- Umiejętność prowadzenia kilkunastu projektów jednocześnie
- Samodzielność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i inicjatywa na wysokim poziomie
- Gotowość do wyjazdów służbowych i delegacji
- Dyspozycyjność
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00)
- bezpłatny parking dla pracowników
- dofinansowanie do opieki medycznej (Luxmed), karta Multisport
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- możliwość pracy zdalnej 2 dni w miesiącu
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
O nas
Producent i Dystrybutor drobnego sprzętu AGD marki Zelmer.
Aplikuj
-
Specjalista / Specjalistka ds. importu i eksportu
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- procesowanie zamówień Klientów zagranicznych (eksport / WDT),
- przygotowanie dokumentacji celnej, koordynowanie prac magazynu,
- weryfikacja zwrotów towarów od Klientów e-commerce,
- procesowanie zamówień Klientów krajowych,
- koordynowanie dostaw morskich, lotniczych oraz lądowych (import),
- współpraca z Agencją Celną / magazynem,
- monitorowanie dostaw i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności,
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy na programach klasy ERP,
- doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji eksportowej i importowej,
- umiejętność koordynowania procesu realizacji zamówień,
- znajomość pakietu Ms Office (głównie Excel),
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- dokładność i konsekwencja w działaniu,
- orientacja na potrzeby Klienta,
- wysoka kultura osobista,
- otwartość i pozytywne nastawienie
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
- pakiet socjalny (karta sportowa, pakiet medyczny)
O nas
Producent i Dystrybutor drobnego sprzętu AGD marki Zelmer.
Aplikuj
-
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta
Eurogama Andzej Woźniak- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- telefoniczna obsługa i wsparcie Klientow,
- rejestrowanie zgłoszeń serwisowych w systemie,
- wystawianie oświadczeń serwisowych,
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów,
- obsługa zapytań mailowych Klientów.
Nasze wymagania
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
- orientacji na potrzeby Klientów,
- znajomości pakietu Ms Office,
- sumiennego wykonywania powierzonych obowiązków,
- otwartości i pozytywnego nastawienia,
- wysokiej kultury osobistej,
- odporności na stres,
- mile widziana znajomość jęz. angielskiego.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pakiet socjalny (karta medyczna, multisport),
- praca w młodym i dynamicznym zespole.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
O nas
Dystrybutor sprzętu AGD marki Zelmer
Aplikuj