Czy to Twoja firma?

ABIS sp. z o.o. praca

Warszawa
ABIS SP. Z O.O. to dynamicznie rozwijająca się firma z Warszawy, specjalizująca się w hurtowej sprzedaży artykułów sezonowych, z naciskiem na produkty biurowe i szkolne. Od momentu założenia w 1990 roku, ABIS ewoluowała z lokalnej działalności do roli lidera w e-commerce, zdobywając status oficjalnego dystrybutora Esselte Polska i transformując się w spółkę z o.o. w 2002 roku. Misją firmy jest zrozumienie i spełnienie indywidualnych potrzeb każdego klienta, co osiąga dzięki zaangażowaniu i profesjonalizmowi swojego zespołu, liczącego 17 osób. ABIS jest synonimem wiarygodności, doświadczenia, nowoczesności i uczynności, co znajduje odzwierciedlenie w oferowanych produktach i usługach. Firma gwarantuje najwyższą jakość, współpracując wyłącznie z renomowanymi markami i stosując podwójną kontrolę przy wysyłce, co przekłada się na poziom reklamacji poniżej 0,5%. Dzięki innowacyjnemu systemowi sprzedaży internetowej abis.pl, który wyróżnia się szybkością, przejrzystością i łatwością obsługi, ABIS zapewnia bezpłatną dostawę przy zamówieniach powyżej 250 zł netto oraz ekspresową wysyłkę dla ponad 20 000 dostępnych produktów. Dodatkowo, firma oferuje pomoc w doborze produktów, prezentacje w siedzibie klienta oraz program partnerski CSR. Wszystko to odbywa się z poszanowaniem normy ISO 9001:2001, co potwierdza zaangażowanie ABIS w zapewnienie bezpieczeństwa i jakości swoich usług.
ABIS SP. Z O.O. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy magazyn

Oferty pracy ABIS SP. Z O.O.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ABIS SP. Z O.O.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa ABIS SP. Z O.O.

Siedziba główna

ABIS SP. Z O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
ABIS SP. Z O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca ABIS SP. Z O.O. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sprzedaży B2B

    ABIS SP. Z O.O.
    • 7 000-8 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz

    • Jesteśmy firmą działającą od ponad 30 lat na rynku zaopatrzenia w produkty i usługi usprawniające codzienną pracę w biurze. Jesteśmy pionierem i liderem e-commerce w sektorze B2B. Szukamy osób, dla których budowanie relacji z klientem biznesowym, dobra komunikacja i umiejętność współpracy z innymi działami, koordynowanie i wpływ na codzienny efekt działań całego zespołu daje poczucie samorealizacji i satysfakcji.

      Zakres obowiązków

      • opieka nad powierzonymi klientami (wsparcie w procesie zakupowym klienta biznesowego, dążenie do kompleksowego zaspokojenia potrzeb i wymagań związanych z funkcjonowaniem biura i środowiska pracy Klienta)

      • monitorowanie procesu realizacji zamówień na platformie B2B

      • nadzór nad zautomatyzowanym procesem fakturowania i rozliczania z klientem

      • monitorowanie zakupów klientów z wykorzystaniem narzędzi analitycznych

      • czynny udział w rozszerzeniu oferty asortymentowej

      • prowadzenie spotkań online i offline z klientami

      • doskonała znajomość środowiska pracy klienta biznesowego i umiejętność zooferowania rozwiązań wspierających sprawne funkcjonowanie działu administracji klienta (tworzenie dedykowanych ofert, konfiguracja indywidulanych kont klienta ułatwiających zarządzanie i kontrolę zakupów)

      • współpraca z innymi działami oparta na odpowiedzialności, wzajemnym zaufaniu i dobrej komunikacji, uczestnictwo w wewnętrznych spotkaniach online i offline.

      Wymagania

      • doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego / korporacyjnego

      • umiejętności analityczne, konieczne do wyciągania logicznych wniosków

      • znajomość pakietu Office, w szczególności dobra znajomość Excela

      • gotowość do bycia liderem oraz szybkiej ścieżki rozwoju na stanowisko dyrektora sprzedaży

      • znajomość zagadnień związanych z dokumentowaniem transakcji sprzedażowych w systemach ERP oraz znajomość naszej branży, będzie dodatkowym atutem

      • otwartość na nowe wyzwania i zadania w ciągłym procesie doskonalenia i rozwoju firmy

      • zaangażowanie, samodzielność w działaniu oraz inicjatywa

      Oferujemy

      • nowoczesne, zautomatyzowane narzędzia pracy

      • możliwość szybkiego awansu na stanowisko drektora sprzedaży w przypadku osiągnięcia statusu lidera

      • szkolenia w zakresie poszczególnych etapów procesu obsługi klienta

      • szkolenie z procesu zakupowego klienta biznesowego

      • ciekawą i dynamiczną pracę zespołową, możliwość współuczestnictwa w rozwoju firmy

      • kreatywne, otwarte i innowacyjne środowisko pracy

      • pracujemy od pon. - pt. w godzinach 8:00 - 16:30 w systemie hybrydowym.

      • pierwsze dwa etapy - rekruatacja online, kolejne - offline

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych

      • zniżki na firmowe produkty i usługi

      • spotkania integracyjne

      • brak dress code’u

      • parking dla pracowników

      • paczki świąteczne


Pracodawcy w Warszawie