URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych

Czy to Twoja firma?

URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych praca

Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Główny specjalista ds. zamówień publicznych
w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursynów
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 6 października 2023 r.


e-rekrutacje





URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Asystent/ka biura

    YANGO sp. z o.o.
    • Opacz-Kolonia
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Popularna
    Dodana
  • Specjalista/Specjalistka ds. Wsparcia Regionu

    UNIQA Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 3 800-4 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    Fihn sp. z o.o.
    • 3 900-3 900 zł / mies.
    • Warszawa
    • staż/praktyka
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Asystent biura ds. administracji i zaopatrzenia

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • 5 600-6 200 zł / mies.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Mapa URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych

Siedziba główna

URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Pruszków
  4. Łódź
  5. Marki
  6. Rzeszów
  7. Lublin
  8. Bydgoszcz
  9. Wołomin
  10. Piaseczno

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych - oferty archiwalne

  • Główny specjalista ds. zamówień publicznych

    URZĄD M.ST. WARSZAWY Dzielnica Ursynów Wydział Zamówień Publicznych
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Główne odpowiedzialności:

      • nadzór i kontrola procesu udzielania zamówień publicznych, w tym opiniowanie,edukacja w zakresie przepisów o prawie zamówień publicznych;
      • współpraca z jednostkami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji merytorycznej spraw związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego (rekomendowanie optymalnego sposobu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
      • prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w komisjach przetargowych;
      • planowanie zamówień publicznych;
      • przekazywanie do publikacji lub publikowanie ogłoszeń i informacji o zamówieniach publicznych przewidzianych przez Ustawę Prawo zamówień publicznych w miejscach wskazanych przez Ustawę;
      • współpraca z Biurami, jednostkami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji merytorycznej spraw związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w tym nadzór i analiza oraz udział w przygotowaniu materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; reprezentacja przed sądami, Krajową Izbą Odwoławczą.

      Charakterystyka pracy:


      • nadzór i koordynacja prowadzonych postępowań w zakresie udzielania zamówienia publicznego;
      • obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie, w tym: opiniowanie i weryfikacja dokumentacji postepowań o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych, czuwanie nad zgodnością formalno-prawną podejmowanych czynności i przygotowywanych dokumentów w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
      • współpraca przy tworzeniu i weryfikacji Planu zamówień i Planu postępowań; 2/4
      • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji postępowania o udzielenie; zamówienia publicznego do kontroli oraz do organów wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych odpowiedzialnych za rozstrzyganie postępowań odwoławczych;
      • udział w postępowaniach odwoławczych dotyczących postępowań prowadzonych przez Wydział;
      • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
      • ustawa prawo zamówień publicznych;
      • akty wykonawcze związane z systemem zamówień publicznych.

      Wymagania

      • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa *1
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność obsługi komputera*2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
      • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
      • minimum 4-letni staż pracy,
      • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zamówieniach publicznych, po stronie zmawiającego,
      • kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, samodzielność, sumienność

      W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
      niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.*3


      Wymagane dokumenty i oświadczenia:


      • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
      • list motywacyjny,
      • kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia,
      • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
      • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu*4,
      • oświadczenie o:
      • posiadanym obywatelstwie,
      • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
      • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
      • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

      [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
      złożeniem




      Oferujemy



      • umowę o pracę,
      • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
      • rozwój zawodowy,
      • trzynaste wynagrodzenie,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
      • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

      Warunki pracy:

      Miejsce pracy: praca będzie wykonywana w budynku Urzędu przy al. KEN 61, na III
      piętrze. Do pokoju można się dostać schodami lub windą. Drzwi do pomieszczeń pracy
      oznaczone są w systemie NFC. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.
      Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe otwierają się
      automatycznie. Szerokość korytarzy oraz windy dostępne są dla osób z
      niepełnosprawnościami. Windy w holu głównym wyposażone są w system informacji
      głosowej. Toalety dostosowane dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na każdym
      piętrze budynku.
      Stanowisko pracy: Praca na stanowisku będzie się wiązać z pracą przy komputerze,
      obsługą urządzeń biurowych, obsługą klienta zewnętrznego oraz przemieszczaniem się
      wewnątrz budynku.


      Jak złożyć swoją ofertę:


      Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
      Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
      interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
      e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,


      *1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
      samorządowych.
      *2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
      uznamy, że spełniasz wymóg.
      *3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
      niepełnosprawnych.
      *4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
      samorządowych.4/4
      00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
      m.st. Warszawy.


      Dodatkowe informacje
      W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
      z niepełnosprawnościami.
      Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
      Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).



Pracodawcy w Warszawie