Czy to Twoja firma?

PAYBACK (Loyalty Partner Polska sp. z o.o.) opinie i informacje

Warszawa
Loyalty Partner Polska z siedzibą w Warszawie, jest największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Nasze działania skupiają się na oferowaniu zaawansowanego programu lojalnościowego, który pozwala naszym klientom zbierać punkty za zakupy w tysiącach miejsc sprzedaży, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. Stosujemy narzędzia Big Data i Smart Data, aby personalizować komunikację i oferty, co przyczynia się do wzmacniania relacji między partnerami programu a ich klientami. Dzięki temu wspieramy partnerów w realizacji ich celów sprzedażowych i budujemy trwałe relacje z klientami.

Nasz program lojalnościowy umożliwia wymianę punktów na nagrody, mile Miles & More lub przekazywanie na cele charytatywne, oferując tym samym wartość dodaną dla konsumentów. Misją PAYBACK jest zwiększanie sprzedaży Partnerów Programu poprzez polepszanie doświadczenia zakupowego konsumentów i nagradzanie ich za dokonywane wybory.919.100 zł, co świadczy o naszej stabilności finansowej.

Charakteryzuje nas skala działania i wykorzystanie zaawansowanych narzędzi analitycznych, które pozwalają na skuteczną analizę zwyczajów zakupowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie oferować spersonalizowane doświadczenia zakupowe naszym użytkownikom. Chociaż brak jest dostępnych danych historycznych, nasza pozycja na rynku i oferowane rozwiązania są najlepszym dowodem na to, że PAYBACK wpisuje się w nowoczesne wymagania rynku e-commerce i programów lojalnościowych.

Opinie pracowników o firmie PAYBACK (Loyalty Partner Polska sp. z o.o.) (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem PAYBACK (Loyalty Partner Polska sp. z o.o.)? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

PAYBACK (Loyalty Partner Polska Sp. z o.o.) w opinii klientów i współpracowników

Rozważając zebrane opinie, PAYBACK jawi się jako pracodawca, który stawia na rozwojowe i stabilne warunki pracy. Elastyczność w organizacji czasu pracy i proces wdrażania nowych osób wydają się być solidnie zakorzenione w kulturze firmy. Mimo że pojawiły się głosy wskazujące drobne obszary do udoskonalenia, główny nurt opinii podkreśla pozytywne aspekty współpracy z PAYBACK. Pracownicy cenią sobie wsparcie managerów oraz możliwość długoterminowej współpracy.

Opinie PAYBACK (Loyalty Partner Polska Sp. z o.o.) - kandydaci i pracownicy

W świetle dostępnych w internecie opinii, PAYBACK jest firmą, która przykłada dużą wagę do warunków pracy oraz możliwości rozwoju swoich pracowników. Zgromadzone głosy wskazują na to, iż firma stawia na długofalową współpracę i oferuje elastyczne podejście do organizacji czasu pracy.

Pozytywne aspekty
  • Długoterminowa współpraca: Pracownicy PAYBACK mogą oczekiwać stałego zatrudnienia, co przekłada się na poczucie stabilności zawodowej.
  • Elastyczność pracy hybrydowej: Firma umożliwia pracę w formule hybrydowej – połączenie pracy z biura oraz zdalnej, co jest doceniane przez pracowników.
  • Wdrożenie i integracja z zespołem: PAYBACK kładzie nacisk na sprawne wdrożenie nowych pracowników, co zdaje się być ważne dla efektywnej integracji zespołu.
  • Wsparcie ze strony managerów: Pracownicy wspominają o pozytywnym wsparciu ze strony kadry zarządzającej, zarówno w przypadku nowych, jak i długoletnich członków zespołu.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: PAYBACK (Loyalty Partner Polska sp. z o.o.)) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 28.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - PAYBACK (Loyalty Partner Polska Sp. z o.o.)

Pełna nazwa
LOYALTY PARTNER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Towarowa 28 00-839 Warszawa
NIP
5272558871
REGON
141088936
KRS
0000290350
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
02.11.2007
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o pracodawcach w Warszawie