Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Zdzisław Pietryka Bieszczadzka Ostoja opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie Zdzisław Pietryka Bieszczadzka Ostoja (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem Zdzisław Pietryka Bieszczadzka Ostoja? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie Zdzisław Pietryka Bieszczadzka Ostoja (5)
4.5
Na podstawie 839 ocen z Google.
Paweł J
Trafiliśmy tu przypadkiem, po drodze, do restauracji. Sala duża, pomimo pięknych zdjęć na ścianach, mało urokliwa. Menu bogate w propozycje regionalne i sezonowe. Natomiast to na czym chce się skupić to jakość dań. Były świetne - smażone rydze wybornej dobroci, kwaśnica esencjonalna i treściwa z kawałkiem żeberka, placki, gulasz z dziczyzny czy kartacze po prostu rewelacyjne. Do tego smaczna szarlotka i kawa. Pewnie będzie to częsty punkt na trasie w Bieszczady/z Bieszczad/ Polecamy.
Dodano: 3 tygodnie temu
Ann Roq
Mieliśmy z mężem tam zaplanowany jeden nocleg( na szczęście)kiedy wchodzi się do recepcji to odnosi się wrażenie że najważniejsza jest tam obsługa, która nie ma kompletnie pojęcia o pracy w usługach hotelarskich na pierwszy planie jest torebka pani, która "pracuje" na recepcji, i której tam w chwili obecnej tam nie ma dostaliśmy pokój na piętrze, bardzo przemyślane kiedy ktoś ma więcej niż jeden bagaż :) na dodatek przy tarasie na którym śmierdziało papierosami tak że nawet nie chciało się tam siedzieć po czym jakaś naburmuszona pracownica, której spieszyło się do domu zaprowadziła nas na saune w której jacuzzi ani mokra nie działały w ogóle więc skorzystaliśmy tylko z tej suchej, pokój był ok chociaż mogło by być ciszej pod oknami zwłaszcza po 22.00 o godz. 20.00 pracownice myją już podłogę zamiast czekać na gości hotelowych i zaprowadzić ich do bufetu i ewentualnie im cos polecić panie serwujący śniadanie mogły by sobie krótsze spodenki ubrać i już tak przemiło wchodzić ludziom w tylek że aż słodko się robi ogólnie ktoś miał dobry pomysł ale obsluga do wymiany.
Dodano: 2 tygodnie temu
Wojciech
Wszystko super, śniadania bardzo smaczne w formie stołu szwedzkiego. Żałuję tylko, że nie zdążyłem skorzystać z restauracji, ale już za kilka tygodni znowu tutaj będę to na pewno skorzystam. Pokoje czyściutkie i przestronne. Wielki PLUS za możliwość pobytu ze zwierzakiem. Do zobaczenia.
Dodano: 3 tygodnie temu
Łucja G.
Nie często zdarza mi się wystawiać opinie, ale tutaj nie pozostaje mi pozostawić wczorajszego postoju na obiad w tym miejscu - bez komentarza. Na obiad wstąpiliśmy przejazdem, w drodze do domu. Zacznijmy od tego, że po przyjściu i zajęciu stolika można by czekać i czekać na menu (nie testowaliśmy ile, bo po 5-10 minutach sami przynieśliśmy sobie kartę menu. Na szczęście podczas wybierania dań pojawiła się kelnerka i przyjęła zamówienie. O ile herbaty pojawiły się dosyć szybko, tak na danie główne czekaliśmy około 60 minut. Już mieliśmy wstać i zrezygnować, ale w ostatniej minucie dania zostały przyniesione. Osobiście uważam, że jeśli czas oczekiwania wynosi ponad 30 minut, to klienci powinni być o tym informowani na etapie składania zamówienia, żeby móc zdecydować czy mają tyle czasu. Po upomnieniu przez innego klienta kelnerki o tym fakcie, zaczęto informować nowych klientów o przewidywanym czasie oczekiwania... 1,5 godziny (!). Szokiem dla mnie było "pogubienie" kelnerek... Mimo numeracji stolików, podczas naszego pobytu - wiele razy mylone były zamówienia dostarczane do stolików, a w oczach Pań widać było pogubienie. Nie wiedziały co i gdzie mają donieść. Chodziły z talerzami i od stołu do stołu pytały czy to tu było zamawiane to danie. "Hitem" dla mnie było to, że po przyniesieniu (po dluuuugim oczekiwaniu) do stolika obok gołąbków i tagliatelle - po kilku minutach (w trakcie jedzenia) podchodzi kelnerka i mówi, że to tagliatelle to nie jest to co było zamówione, bo to miało być dla kogoś innego (inny wariant) ;). Na minus długie zwlekanie ze sprzątaniem stolików - nowi goście (ze względu na brak innych wolnych miejsc) siadali przy brudnych naczyniach i sami przesuwali talerze na krawędź stołu. Na plus jedzenie - smakowało nam, chociaż to pozytywne :) Nie wiem czy zarządza tam jakiś menedżer, ale może powinien dostrzec te rażące zaniedbania i poprawić tą kwestię.
Dodano: 3 tygodnie temu
Ewelina
Czas oczekiwania na posiłek bardzo długi. Sami musieliśmy podejść do baru, aby zabrać karty menu, ponieważ obsługa nie zjawiła się. Osoby, które ze mną były otrzymały jedzenie, natomiast ja patrzyłam na innych jak jedzą i czekałam. Posiłek otrzymałam jak cała reszta była już po. Wydaje mi się, że wszyscy powinni dostać jedzenie w tym samym czasie. Zamówiliśmy również napoje na które czekaliśmy dobre 20min. Obsługa bardzo średnia. Niektórzy gości po prostu wychodzili z restauracji, ponieważ nie doczekali się kelnerów z kartami. Raczej nie pojawię się tutaj kolejny raz. Jedzenie dobre, ale to co powyżej wymieniłam psuje wszystko.
Dodano: miesiąc temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 20.11.2024
Dane firmowe i kontaktowe Zdzisław Pietryka Bieszczadzka Ostoja
- Pełna nazwa
- Zdzisław Pietryka "Bieszczadzka Ostoja"
- Adres rejestrowy
- 10A 38-700 Hoszów
- NIP
- 6891139782
- REGON
- 370958251
- Forma prawna
- jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
- Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
- 01.05.2004
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNY
Profil działalności - kody PKD
Przetwórstwo przemysłowe
- 10.85.Z Wytwarzanie gotowych posiłków i dań
Budownictwo
- 41.20.Z Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
- 43.12.Z Przygotowanie terenu pod budowę
- 43.31.Z Tynkowanie
- 43.32.Z Zakładanie stolarki budowlanej
- 43.33.Z Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian
Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi
- 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
- 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
- 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi