"AGRO BORKÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Asystent Żelazków
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy "AGRO BORKÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa "AGRO BORKÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna w Borkowie Starym

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
"AGRO BORKÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Bielsko-Biała
  5. Bochnia
  6. Chrzanów
  7. Kalisz
  8. Bydgoszcz
  9. Gorzów Wielkopolski
  10. Wrzesnia

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca "AGRO BORKÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Asystentka biura

    "AGRO BORKÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Żelazków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma "AGRO BORKÓW" Sp. z o.o. z siedzibą w Borkowie Starym 44a, 62-817 Żelazków zatrudni osobę na stanowisko ASYSTENTA BIURA.

      Zakres obowiązków

      • Sporządzanie pism oraz zestawień w programie MS Excel
      • Praca w programie magazynowym ENOVA
      • Obsługa dokumentów zakupowych oraz sprzedażowych
      • Nadzór nad przepływem informacji, obiegiem dokumentów i korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
      • Bieżąca obsługa i organizacja sekretariatu a także dbanie o wizerunek biura
      • Inne prace związane z codzienną działalnością biura i współpraca z innymi działami firmy

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
      • Znajomość obsługi sprzętów biurowych
      • Wysoki poziom komunikatywności
      • Znajomość pakietu Office i innych aplikacji biurowych
      • Umiejętność redagowania pism urzędowych, biznesowych
      • Umiejętność organizacji pracy – samodzielność, inicjatywa, sumienność
      • Wysokie umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków, doświadczenia i umiejętności
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Prywatna opieka zdrowotna