Nasz nieduży, lecz zaangażowany zespół liczący 10 pracowników skupia się na zapewnieniu komfortowych warunków zakwaterowania, oferując pokoje i apartamenty zaprojektowane z myślą o harmonii z naturą. Znajdująca się w naszym hotelu restauracja serwuje dania rybne oraz tradycyjną kuchnię polską, a widok rozpościerający się z jej okien na Zatokę Pucką pozwala naszym gościom na pełen relaks i delektowanie się posiłkiem. ¶¶Dla osób poszukujących wypoczynku i odnowy, oferujemy stylowe usługi SPA, a także infrastrukturę dedykowaną miłośnikom surfingu i kitesurfingu. Dzięki lokalizacji tuż nad brzegiem morza, nasz hotel jest idealnym miejscem dla tych, którzy pragną połączyć aktywny wypoczynek z możliwością relaksu w otoczeniu przyrody. Wspieramy poczucie spokoju i prywatności, które są kluczowe dla naszych gości. Z nami odnajdziesz momenty spokoju nad polskim morzem, w przestrzeni stworzonej z myślą o Twoim komforcie i zadowoleniu.

Opinie pracowników o firmie Hotel Meridian Olga Witczuk (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Hotel Meridian Olga Witczuk? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Hotel Meridian Olga Witczuk (5)

4.4

Na podstawie 569 ocen z Google.

Kami Mi

Kami Mi

Nie polecam pobytu w hotelu . 4gwiazdki i opis spa & wellness nie adekwatne do standardów jakie zastałam . Jedna sauna działająca, o 21 obsługa wyprasza z basenu wymachując rękami, jedzenie skromne/ mały wybór. Od strony wegetarianina po poinformowaniu mailowo i podczas zakwaterowania problem z przygotowaniem obiadu bezmięsnego. Obsługa z przyklejonym sztucz ie uśmiechem..

Dodano: w ostatnim tygodniu

Marzena Gr

Marzena Gr

Największą zaletą hotelu jest wspaniały widok z balkonu na Zatokę, która w promieniach słońca przypomina jezioro Garda😍 Któryś z oceniających napisał, że hotel jest ok ale wyjeżdża się z poczuciem rozczarowania, bo jakość nie odpowiada cenie. Podpisuję się pod tą opinią. Mnóstwo drobnych niedogodności, które w sumie dają poczucie zawodu. Że wymienię tylko usmarowane czymś firanki i zasłony oraz oblaną kawą albo herbatą kanapę w pokoju (po sezonie to chyba nie problem wyczyścić albo wymienić?), nieszczelne okna, przez które całą noc huczy wiatr, czy niezbyt wykwintne jedzenie w pakiecie w ramach obiadokolacji (schabowy w panierce i łyżka puree oraz zeschnięty naleśnik w ramach deseru) 🙄 Byliśmy gośćmi kolacji Sylwestrowej - zimna płyta była obfita i smaczna, kolacja podana do stolika bardzo przeciętna. Mini SPA jest ok, w basenie da się popływać, jest czysto. Przydałoby się doszkolić obsługę kelnerską z podstaw (np kiedy powinno się sprzątnać talerz ze stołu a kiedy się wstrzymać, jakie wino pasuje do wieprzowiny itp). Poza tym ładna restauracja, hotel ładnie się prezentuje, miły personel. Nie są to w żadnym wypadku **** i pobyt nie jest wart tak wygórowanej ceny.

Dodano: 4 tygodnie temu

Monika Majewska-Napierkowska

Monika Majewska-Napierkowska

Wraz z Mężem spędziliśmy w tym hotelu trzy doby w ramach pakietu zimowego (dokładnej nazwy oferty nie pamiętam). Obiekt ten na pierwszy rzut oka robi bardzo dobre wrażenie, zachwyca przede wszystkim lokalizacją, pięknym widokiem na Zatokę i bogatą ofertą wellness&spa. Podczas samego pobytu pojawiło się jednak kilka drobnych niedociągnięć, które nie pozwalają mi przyznać pięciu gwiazdek. Przede wszystkim w porównaniu do podobnych obiektów tego typu, w których miałam przyjemność wcześniej gościć, cena jest trochę wygórowana. Wyposażenie pokojów jest w porządku ale można by zadbać o dokładniejsze sprzątanie, szczególnie kurzu w szafach, odkurzenie kanapy itp. Minus przyznaje także za łazienkę, która wg mnie jest niepraktyczna (ale to kwestia gustu). Podczas kąpieli zalewa się większość łazienki, do tego słuchawka prysznicowa miala awarie i bardzo "hałasowała" przy jej używaniu. Ponadto występował często problem z zamknięciem drzwi do łazienki wynikajacy z jakiejś awarii zamka. Poza powyższymi uwagami nasz niedosyt spowodowało także wyżywienie, szczególnie obiadokolacja (śniadania były ok, różnorodne i smaczne). Posiłki popołudniowe były bardzo przecietne, mało różnorodne i troszkę rozczarowujące jak na hotel na tym poziomie. Niemniej głodni nie byliśmy:) miłą niespodzianka była codzienna kawa i ciastko w ciągu dnia (z wyjątkiem najgorszej bezy jaką jadłam do tej pory:() oraz butelka pysznego wina dostarczona do pokoju ;) Pozytywnie zaskoczyła nas strefa basenowa, czysta i duża:) oraz sala fitness i pokoik z bilardem ;) - fajna alternatywa na spędzenie czasu kiedy pogoda nie dopisuje a na basenie jest duże obłożenie. Jeśli chodzi o strefę spa to korzystaliśmy z dwóch zabiegów i tutaj nie mamy zastrzeżeń - miła obsługa, przyjemna atmosfera i profesjonalnie wykonane zabiegi. Ogólnie pobyt uwazamy za udany a sam hotel zasługuje na dobrą ocenę ale nie zrobił na nas piorunującego wrażenia. ;)

Dodano: miesiąc temu

I B

I B

Pobyt 6-dniowy.W tygodniu woda w basenie lodowata, obiadokolacja w ramach karty - okropna; codziennie do wyboru jedynie pierogi,spaghetti, paluszki rybne, nugettsy, zupa i deser. Widać na czym hotel oszczędza. Bliżej weekendu już lepiej, woda w basenie cieplejsza i obiadokolacje serwowane w formie bufetu. Brudno w sali zabaw.Nie polecam pobytu w tygodniu.Hotel ogólnie ładny, obsługa w recepcji przemiła i to na pewno duży plus obiektu.Parking niewielki,ale z alternatywą ,,miejscówki " po drugiej stronie ulicy.Śniadania codziennie w formie bufetu-pyszne.

Dodano: 4 tygodnie temu

Natalia Sulik

Natalia Sulik

Mieliśmy w hotelu tygodniowy pobyt poza sezonem. Śniadania dobre, lokalizacja fantastyczna. Blisko stacja kolejowa. Natomiast pokoje nie są sprzątane regularnie. W pokoju działało oświetlenie tylko z jednej strony łóżka. Przez co było mało światła w pokoju. Pokój z tarasem na którym jest zawieszona girlanda świetlna to jest męczarnia!!!! Mrugające przez całą noc światło bez możliwość wyłączenia. Personel musi myśleć również o osobach z epilepsją. Na terenie hotelu jest też siłownia. Korzystaliśmy codziennie. Basen lepiej odwiedzać w pierwszej połowie dnia - jest mniej ludzi.

Dodano: 2 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.03.2025

Dane firmowe i kontaktowe Hotel Meridian Olga Witczuk

Pełna nazwa
Olga Witczuk Hotel "MERIDIAN"
Adres rejestrowy
ul. Kaperska 2 84-120 Chałupy
NIP
5871232130
REGON
192542166
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
01.04.2001
Wykreślenie wpisu z rejestru
04.01.2025
Status indywidualnej działalności gospodarczej
WYKRESLONY

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów

Uprawnienia

  • 2017-10-01, 2027-09-30, Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych do 4,5 % zawartości alkoholu oraz piwa przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży, Chałupy, ul. Kaperska 2, Urząd Miasta Władysławowo
  • 2017-10-01, 2027-09-30, Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 4,5% do 18% zawartości alkoholu (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży, Chałupy, ul. Kaperska 2, Urząd Miasta Władysławowo
  • 2017-10-01, 2027-09-30, Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 18% zawartości alkoholu przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży, Chałupy, ul. Kaperska 2, Urząd Miasta Władysławowo
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 22.03.2025