Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
PMI Service Center Europe sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy dumni, że PMI Service Center Europe Sp. z o.o. jest częścią organizacji, która zatrudnia ponad 3000 pracowników w Polsce i dysponuje jedną z najnowocześniejszych fabryk w Europie. Nasze zaangażowanie w innowacje objawia się poprzez wprowadzenie na polski rynek IQOS w kwietniu 2017 roku, produktu opartego na technologii podgrzewania tytoniu. Ponadto, promujemy zrównoważone zarządzanie wodą, co potwierdza certyfikat Alliance for Water Stewardship (AWS) otrzymany w grudniu 2020 roku.
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie PMI Service Center Europe sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem PMI Service Center Europe sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie PMI Service Center Europe sp. z o.o. (4)
4.3
Na podstawie 340 ocen z Google.
Piotr Banaś
Nieroby. Rampy puste a mówią że kolejka . mijać szerokim łukiem . Na 3 palety czekam cały dzień. Siedzą nie robią nic pomimo że rampy puste . Wydanie czystej krakowskiej bezczelności.
Dodano: 2 miesiące temu
Łukasz Kuźdub
Załadunek zgodnie z awizacja na teren formy wpuszczają 8 godzin przed awizacja ale można później spać na firmie
Dodano: rok temu
Роман Репушанский
Super personal. Miła diwczyna na recepcie, ładne piersi i tatu zmei 😉
Dodano: 7 miesięcy temu
Bartłomiej Godziński
Ostatnio nie da się palić papierosów, są wilgotne, tytoń w ogóle nie nadaje się do palenia. Chciałbym @ złożyć skargę - żeby załączyć zdjęcia dokumentujące jakość produktów. W czasie palenia papierosów robi się marchewa, tytoń wypada z papierosa, nie mówiąc o Route 66 które po prostu przestały smakować, wręcz śmierdzą stęchlizną - jedynie znośne są LM cienkie, i LM zielone, inne to jakaś porażka. Co się z wami dzieje?
Dodano: 7 lat temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 06.06.2024
PMI Service Center Europe Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników
PMI Service Center Europe Sp. z o.o. to pracodawca, który zdaniem wielu pracowników wyróżnia się na rynku konkurencyjnymi wynagrodzeniami oraz szerokim wachlarzem możliwości rozwoju i szkolenia. Wysoka kultura pracy, wsparcie przełożonych i dobry pakiet socjalny to atuty, które przyciągają pracowników. Chociaż niektóre aspekty, takie jak organizacja pracy czy procesy rekrutacyjne, wymagają dopracowania, ogólnie firma jest polecana jako miejsce zatrudnienia.
Opinie PMI Service Center Europe Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy
Na podstawie opinii internetowych, firma PMI Service Center Europe Sp. z o.o. jest postrzegana jako pracodawca, który oferuje swoim pracownikom szereg korzyści. Chociaż niektóre komentarze wskazują na obszary wymagające usprawnienia, a positive tone is maintained with a particular emphasis on the benefits and potential for personal development that the company offers.
Pozytywne aspekty- Możliwości rozwoju i szkoleń: Pracownicy wskazują na bogate możliwości rozwoju, wliczając w to dostęp do szerokiego zakresu szkoleń.
- Wsparcie ze strony przełożonych: Niektóre opinie podkreślają pozytywną postawę przełożonych, którzy są gotowi wspierać swoich podwładnych i dbają o ich potrzeby.
- Atrakcyjny pakiet benefitów: Firma oferuje konkurencyjne benefity na rynku, które są doceniane przez zatrudnionych.
- Dobra atmosfera pracy: Mimo pojedynczych uwag na temat konfliktów, większość opinii pozytywnie ocenia atmosferę pracy w firmie.
- Wynagrodzenia: Uznawane za konkurencyjne, co jest postrzegane jako jeden z atutów pracodawcy.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: PMI Service Center Europe sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 03.06.2024
Dane firmowe i kontaktowe PMI Service Center Europe Sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- PMI SERVICE CENTER EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Al. Jana Pawła II 196 31-982 Kraków
- NIP
- 6751334420
- REGON
- 120123379
- KRS
- 0000242947
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 07.10.2005
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
- 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
- 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
- 82.19.Z Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
- 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)