PMI Service Center Europe Sp. z o.o. to kluczowy podmiot w branży tytoniowej, zlokalizowany w Krakowie. Nasza historia w Polsce sięga 1973 roku, a od 2005 roku działamy jako europejskie centrum usług dla spółek zależnych Philip Morris International. Specjalizujemy się w świadczeniu scentralizowanych usług finansowych, zakupowych, informatycznych oraz wsparcia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, obsługując firmy w ponad 60 krajach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Jesteśmy dumni, że PMI Service Center Europe Sp. z o.o. jest częścią organizacji, która zatrudnia ponad 3000 pracowników w Polsce i dysponuje jedną z najnowocześniejszych fabryk w Europie. Nasze zaangażowanie w innowacje objawia się poprzez wprowadzenie na polski rynek IQOS w kwietniu 2017 roku, produktu opartego na technologii podgrzewania tytoniu. Ponadto, promujemy zrównoważone zarządzanie wodą, co potwierdza certyfikat Alliance for Water Stewardship (AWS) otrzymany w grudniu 2020 roku.

Opinie pracowników o firmie PMI Service Center Europe sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem PMI Service Center Europe sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie PMI Service Center Europe sp. z o.o. (4)

4.3

Na podstawie 340 ocen z Google.

Piotr Banaś

Piotr Banaś

Nieroby. Rampy puste a mówią że kolejka . mijać szerokim łukiem . Na 3 palety czekam cały dzień. Siedzą nie robią nic pomimo że rampy puste . Wydanie czystej krakowskiej bezczelności.

Dodano: 2 miesiące temu

Łukasz Kuźdub

Łukasz Kuźdub

Załadunek zgodnie z awizacja na teren formy wpuszczają 8 godzin przed awizacja ale można później spać na firmie

Dodano: rok temu

Роман Репушанский

Роман Репушанский

Super personal. Miła diwczyna na recepcie, ładne piersi i tatu zmei 😉

Dodano: 7 miesięcy temu

Bartłomiej Godziński

Bartłomiej Godziński

Ostatnio nie da się palić papierosów, są wilgotne, tytoń w ogóle nie nadaje się do palenia. Chciałbym @ złożyć skargę - żeby załączyć zdjęcia dokumentujące jakość produktów. W czasie palenia papierosów robi się marchewa, tytoń wypada z papierosa, nie mówiąc o Route 66 które po prostu przestały smakować, wręcz śmierdzą stęchlizną - jedynie znośne są LM cienkie, i LM zielone, inne to jakaś porażka. Co się z wami dzieje?

Dodano: 7 lat temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 06.06.2024

PMI Service Center Europe Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

PMI Service Center Europe Sp. z o.o. to pracodawca, który zdaniem wielu pracowników wyróżnia się na rynku konkurencyjnymi wynagrodzeniami oraz szerokim wachlarzem możliwości rozwoju i szkolenia. Wysoka kultura pracy, wsparcie przełożonych i dobry pakiet socjalny to atuty, które przyciągają pracowników. Chociaż niektóre aspekty, takie jak organizacja pracy czy procesy rekrutacyjne, wymagają dopracowania, ogólnie firma jest polecana jako miejsce zatrudnienia.

Opinie PMI Service Center Europe Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii internetowych, firma PMI Service Center Europe Sp. z o.o. jest postrzegana jako pracodawca, który oferuje swoim pracownikom szereg korzyści. Chociaż niektóre komentarze wskazują na obszary wymagające usprawnienia, a positive tone is maintained with a particular emphasis on the benefits and potential for personal development that the company offers.

Pozytywne aspekty
  • Możliwości rozwoju i szkoleń: Pracownicy wskazują na bogate możliwości rozwoju, wliczając w to dostęp do szerokiego zakresu szkoleń.
  • Wsparcie ze strony przełożonych: Niektóre opinie podkreślają pozytywną postawę przełożonych, którzy są gotowi wspierać swoich podwładnych i dbają o ich potrzeby.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: Firma oferuje konkurencyjne benefity na rynku, które są doceniane przez zatrudnionych.
  • Dobra atmosfera pracy: Mimo pojedynczych uwag na temat konfliktów, większość opinii pozytywnie ocenia atmosferę pracy w firmie.
  • Wynagrodzenia: Uznawane za konkurencyjne, co jest postrzegane jako jeden z atutów pracodawcy.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: PMI Service Center Europe sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 03.06.2024

Dane firmowe i kontaktowe PMI Service Center Europe Sp. z o.o.

Pełna nazwa
PMI SERVICE CENTER EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Al. Jana Pawła II 196 31-982 Kraków
NIP
6751334420
REGON
120123379
KRS
0000242947
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
07.10.2005
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.19.Z Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 25.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Krakowie i okolicy