Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Dane firmowe i kontaktowe AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS
- Pełna nazwa
- AKOR OFFICE MANAGEMENT ANNA KORDUS
- Adres rejestrowy
- ul. Puławska 405a 02-801 Warszawa
- NIP
- 9511881064
- REGON
- 141291703
- Forma prawna
- jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
- Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
- 20.02.2008
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNY
Profil działalności - kody PKD
Transport i gospodarka magazynowa
- 49.41.Z Transport drogowy towarów
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 77.12.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
- 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura