Opinie pracowników o firmie Hotel Courtyard by Marriott Gdynia (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Hotel Courtyard by Marriott Gdynia? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Hotel Courtyard by Marriott Gdynia (5)

4.6

Na podstawie 2759 ocen z Google.

Dorota

Dorota

Hotel nad wodą. Blisko portu. Pokój z częściowym widokiem na morze wygodny, czysty i odpowiedni dla dwóch osób. Śniadania w formie bufetu z dużym wyborem, a do tego możliwość zamówienia dania typu omlet, naleśniki. Obsługa uśmiechnięta, miła I bardzo pomocna. Parking mieliśmy na zewnątrz raczej drogo jak na moj gust w cenie 100 zł .

Dodano: 2 tygodnie temu

Anna Stokłosa

Anna Stokłosa

Piękne miejsce, pyszne jedzenie z niesamowitym widokiem na marinę, ale obsługa na recepcji wymaga jeszcze podszkolenia. Nikt nie był w stanie pomóc nam z rezerwacją dodatkowej nocy w hotelu - musieliśmy zrobić nową rezerwację online.

Dodano: 2 tygodnie temu

Marta Habior

Marta Habior

Z przykrością wystawiam niską ocenę. Hotel jest pięknie położony i na tym koniec, poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia. W hotelu spędziłam tydzień. Front desk nie był pomocny kiedy kilkakrotnie prosiłam o wyjaśnienie pomyłki (w systemie widniała informacja że mają dokwaterować do mnie obcą osobę). Uznałam, że błędy i niedopatrzenia mogą się zdarzyć, ale brak chęci rozwiązania problemu i powoływanie się na to co w systemie były negatywnie zaskakujące. Niestety w przekonaniu o niskim poziomie obsługi utwierdziła mnie sytuacja kilka dni po powrocie, kiedy zorientowałam się, że zostawiłam pencil do ipada w pokoju. Hotel potwierdził, że znaleźli(nie skontaktowali się ze mną wcześniej). Minęło 16 dni odkąd próbuję dowiedzieć się, jak możemy zorganizować wysyłkę, wysłałam w tej sprawie maile i rozmawiałam z front desk 2 razy. Za każdym razem obiecują się odezwać i cisza. Zakupiłam właśnie nowy e-ołówek, bo brak mi już czasu i ochoty na dalsze próby kontaktu, które pozostają bez odpowiedzi. Niepoważne i nieprofesjonalne.

Dodano: 3 tygodnie temu

Piotr Lisowski

Piotr Lisowski

Piękne miejsce na odpoczynek z widokiem na morze. Z okna widać statki jak i słynny Dar Pomorza, który robi duże wrażenie. Pokoje przestronne wraz z wygodnym łóżkiem a obsługa zawsze pomocną i profesjonalna

Dodano: 2 tygodnie temu

Maria Januszyk

Maria Januszyk

Wraz z partnerem mieliśmy okazję gościć w Courtyardzie podczas pierwszego wrześniowego weekendu. Pobyt minął przyjemnie; pokój był czysty i odpowiednio wyposażony, zgodny z opisem, zameldowanie przebiegło prawidłowo w sympatycznej atmosferze (troszkę wyczuwalne było ścisłe przywiązanie do sieciowej procedury oraz formułek - brakowało mi w tym lekkości i elastyczności, czy też próby odchodzenia od sztywnego szablonu aby nawiązać kontakt z gościem, co z pewnością poprawiłoby poczucie personalizacji pobytu od samego wejścia). Do napisania opinii skłoniła mnie jednak obsługa zespołu śniadaniowego. Każda z osób była uśmiechnięta i pomocna - od hosta, po osoby krzątające się aby uzupełniać ekspresowo znikające produkty i naczynia, o kelnerkach serwujących dania na zamówienie nie wspominając. Cały personel gotowy był odpowiadać na wszystkie pytania i prośby, co czynił z uśmiechem na ustach. Dawno nie czułam się tak komfortowo podczas hotelowych śniadań, a w połączeniu z dużym wyborem smacznych dań i wszelakich dodatków mogę tylko powiedzieć - chapeau bas!

Dodano: 2 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.11.2024

Dane firmowe i kontaktowe Hotel Courtyard by Marriott Gdynia

Pełna nazwa
HOTEL CO 51 POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Żwirki I Wigury 16 B 02-092 Warszawa
NIP
7010972300
REGON
385567955
KRS
0000829297
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
14.02.2020
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 55.90.Z Pozostałe zakwaterowanie
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 25.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy