Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Hotel Courtyard by Marriott Gdynia opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie Hotel Courtyard by Marriott Gdynia (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem Hotel Courtyard by Marriott Gdynia? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie Hotel Courtyard by Marriott Gdynia (5)
4.6
Na podstawie 2759 ocen z Google.
Dorota
Hotel nad wodą. Blisko portu. Pokój z częściowym widokiem na morze wygodny, czysty i odpowiedni dla dwóch osób. Śniadania w formie bufetu z dużym wyborem, a do tego możliwość zamówienia dania typu omlet, naleśniki. Obsługa uśmiechnięta, miła I bardzo pomocna. Parking mieliśmy na zewnątrz raczej drogo jak na moj gust w cenie 100 zł .
Dodano: 2 tygodnie temu
Anna Stokłosa
Piękne miejsce, pyszne jedzenie z niesamowitym widokiem na marinę, ale obsługa na recepcji wymaga jeszcze podszkolenia. Nikt nie był w stanie pomóc nam z rezerwacją dodatkowej nocy w hotelu - musieliśmy zrobić nową rezerwację online.
Dodano: 2 tygodnie temu
Marta Habior
Z przykrością wystawiam niską ocenę. Hotel jest pięknie położony i na tym koniec, poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia. W hotelu spędziłam tydzień. Front desk nie był pomocny kiedy kilkakrotnie prosiłam o wyjaśnienie pomyłki (w systemie widniała informacja że mają dokwaterować do mnie obcą osobę). Uznałam, że błędy i niedopatrzenia mogą się zdarzyć, ale brak chęci rozwiązania problemu i powoływanie się na to co w systemie były negatywnie zaskakujące. Niestety w przekonaniu o niskim poziomie obsługi utwierdziła mnie sytuacja kilka dni po powrocie, kiedy zorientowałam się, że zostawiłam pencil do ipada w pokoju. Hotel potwierdził, że znaleźli(nie skontaktowali się ze mną wcześniej). Minęło 16 dni odkąd próbuję dowiedzieć się, jak możemy zorganizować wysyłkę, wysłałam w tej sprawie maile i rozmawiałam z front desk 2 razy. Za każdym razem obiecują się odezwać i cisza. Zakupiłam właśnie nowy e-ołówek, bo brak mi już czasu i ochoty na dalsze próby kontaktu, które pozostają bez odpowiedzi. Niepoważne i nieprofesjonalne.
Dodano: 3 tygodnie temu
Piotr Lisowski
Piękne miejsce na odpoczynek z widokiem na morze. Z okna widać statki jak i słynny Dar Pomorza, który robi duże wrażenie. Pokoje przestronne wraz z wygodnym łóżkiem a obsługa zawsze pomocną i profesjonalna
Dodano: 2 tygodnie temu
Maria Januszyk
Wraz z partnerem mieliśmy okazję gościć w Courtyardzie podczas pierwszego wrześniowego weekendu. Pobyt minął przyjemnie; pokój był czysty i odpowiednio wyposażony, zgodny z opisem, zameldowanie przebiegło prawidłowo w sympatycznej atmosferze (troszkę wyczuwalne było ścisłe przywiązanie do sieciowej procedury oraz formułek - brakowało mi w tym lekkości i elastyczności, czy też próby odchodzenia od sztywnego szablonu aby nawiązać kontakt z gościem, co z pewnością poprawiłoby poczucie personalizacji pobytu od samego wejścia). Do napisania opinii skłoniła mnie jednak obsługa zespołu śniadaniowego. Każda z osób była uśmiechnięta i pomocna - od hosta, po osoby krzątające się aby uzupełniać ekspresowo znikające produkty i naczynia, o kelnerkach serwujących dania na zamówienie nie wspominając. Cały personel gotowy był odpowiadać na wszystkie pytania i prośby, co czynił z uśmiechem na ustach. Dawno nie czułam się tak komfortowo podczas hotelowych śniadań, a w połączeniu z dużym wyborem smacznych dań i wszelakich dodatków mogę tylko powiedzieć - chapeau bas!
Dodano: 2 miesiące temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.11.2024
Dane firmowe i kontaktowe Hotel Courtyard by Marriott Gdynia
- Pełna nazwa
- HOTEL CO 51 POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Żwirki I Wigury 16 B 02-092 Warszawa
- NIP
- 7010972300
- REGON
- 385567955
- KRS
- 0000829297
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 14.02.2020
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi
- 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
- 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
- 55.90.Z Pozostałe zakwaterowanie
- 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
- 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek