Global Teleclinic & Assistance to nowoczesna spółka medyczna z siedzibą w Warszawie, która rozpoczęła działalność w 2021 roku. Jesteśmy zespołem składającym się z 11 do 50 specjalistów, dążących do zapewnienia najwyższej jakości usług telemedycznych. Naszym celem jest świadczenie kompleksowej opieki zdrowotnej, dostępnej dla pacjentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Oferujemy tele/video konsultacje z lekarzami różnych specjalności, a także e-recepty, e-zwolnienia i e-skierowania na badania diagnostyczne. W naszej ofercie znajdują się również teleporady dla dzieci oraz wsparcie z zakresu medycyny pracy, pielęgniarstwa, psychologii i dietetyki. Global Teleclinic & Assistance wyróżnia się na rynku dzięki zastosowaniu pierwszej w Europie platformy łączącej sztuczną inteligencję z zaawansowanymi algorytmami, co pozwala nam na ciągłe udoskonalanie procesów diagnostycznych i leczniczych.

Współpracujemy z ogólnopolską siecią laboratoriów medycznych Diagnostyka, zapewniając dostęp do usług badań laboratoryjnych. Pacjenci mogą również korzystać z łatwego dostępu do historii konsultacji i zaleceń lekarskich. Jako firma, stawiamy na innowacyjność i jakość, dbając o to, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie.

Opinie pracowników o firmie GLOBAL TELECLINIC & ASSISTANCE sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem GLOBAL TELECLINIC & ASSISTANCE sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie GLOBAL TELECLINIC & ASSISTANCE sp. z o.o. (2)

3

Na podstawie 1 ocena z Google.

Marzena Bandurewicz

Marzena Bandurewicz

Teleporada ze skierowaniem na badania-szybko, sprawnie- polecam

Dodano: 4 tygodnie temu

Artur Szymula

Artur Szymula

Fajny i intuicyjny system, od znalezienia specjalisty po umówienie wizyty, wszystko poszło jak należy.

Dodano: miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 20.11.2024

Dane firmowe i kontaktowe GLOBAL TELECLINIC & ASSISTANCE sp. z o.o.

Pełna nazwa
GLOBAL TELECLINIC & ASSISTANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Twarda 18 00-105 Warszawa
NIP
5272927966
REGON
386141342
KRS
0000842659
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
26.05.2020
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z Działalność portali internetowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.21.Z Praktyka lekarska ogólna
  • 86.22.Z Praktyka lekarska specjalistyczna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 20.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy