ACB OFFICE Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma z siedzibą w Poznaniu, specjalizująca się w obszarze administracji biurowej oraz wsparcia dla różnych sektorów gospodarki. Nasza misja koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości usług, które pomagają naszym klientom w efektywnym zarządzaniu procesami biznesowymi.

W ACB OFFICE poszukujemy kandydatów na różnorodne stanowiska, w tym między innymi Specjalistów ds. sprzedaży, Specjalistów ds. administracji oraz Business Development Managerów. Nasze oferty pracy kierujemy do osób z doświadczeniem w sprzedaży, administracji oraz bankowości i finansach. Cenimy sobie utalentowanych pracowników, którzy potrafią wnieść wartości dodane do naszej organizacji.

Oferujemy naszym pracownikom różnorodne benefity, które mają na celu podnoszenie komfortu pracy oraz umożliwienie rozwoju zawodowego. W ramach naszych usług często znajdują się dofinansowania do nauki języków obcych, prywatna opieka medyczna oraz organizacja spotkań integracyjnych. Choć nie są to oficjalne elementy każdej oferty pracy, z przyjemnością informujemy, że są to korzyści, które zazwyczaj zapewniamy naszym pracownikom.

Naszym celem jest stworzenie inspirującego i wspierającego środowiska pracy, które zachęca do innowacyjności i rozwoju. Dzięki ciągłemu poszukiwaniu nowych talentów, ACB OFFICE dąży do umocnienia swojej pozycji na rynku i efektywnego reagowania na potrzeby klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym profilem oraz aktywnymi ofertami na portalu rekrutacyjnym. Jeśli jesteś ambitny, lubisz wyzwania i chcesz rozwijać swoją karierę w ACB OFFICE, pragniemy Cię poznać!

Opinie pracowników o firmie ACB OFFICE sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem ACB OFFICE sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Dane firmowe i kontaktowe ACB OFFICE Sp. z o.o.

Pełna nazwa
ACB OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Pamiątkowa 2/56 61-512 Poznań
NIP
7831878045
REGON
524963359
KRS
0001028594
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
05.04.2023
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 27.03.2024

Opinie o innych pracodawcach w Poznaniu i okolicy