FILE sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma z siedzibą w Garbowie, specjalizująca się w produkcji i przemyśle. Naszym celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań i produktów, które spełniają oczekiwania naszych klientów. Wspieramy nasz dział handlowy, oferując stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju kariery, w tym objęcia samodzielnego stanowiska Product Managera. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity, takie jak spotkania integracyjne i brak dress code’u. Jesteśmy otwarci na utalentowane osoby z umiejętnościami językowymi, w szczególności w języku niemieckim.
FILE sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy FILE sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 02.10.2024

Mapa FILE sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia FILE sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
FILE sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Lublin
  2. Warszawa
  3. Łódź
  4. Bielsko-Biała
  5. Bydgoszcz
  6. Poznań
  7. Puławy
  8. Kraków
  9. Chełm
  10. Lubartów

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca FILE sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent / Asystentka product managera

    FILE sp. z o.o.
    • 7 000-8 000 zł / mies.
    • Garbów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Praca polega na sporządzaniu kalkulacji posługując się narzędziem w Excelu i przygotowywaniu ofert z dokładnym opisem specyfikacji danego produktu. Dlatego umiejętność obsługi Excel nawet w stopniu podstawowym będzie niezbędna.
      • Praca na tym stanowisku wymaga zrozumienia technicznych aspektów naszych produktów, ale gwarantujemy gruntowne wprowadzenie także w językowe niuanse branżowe.

      Wymagania

      • Szukamy osoby do wsparcia naszego działu handlowego, a w perspektywie czasu i wraz ze zdobytym doświadczeniem do objęcia samodzielnego stanowiska Product Managera na rynki europejskie. Stad wymagana jest znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, język angielskim będzie dodatkowym atutem. Osoba na tym stanowisku będzie miała możliwość rozwijać swoje umiejętności językowe codziennie.
      • Asystent/ka będzie także ustalać bieżące sprawy z klientami oraz z powiązanymi działami w siedzibie firmy, dlatego od kandydatów oczekujemy samodzielności, umiejętności organizowania pracy i komunikatywności. Razem tworzymy nowe produkty i dlatego cenimy logiczne myślenie oraz dokładność

      Oferujemy

      • Kandydatowi na to stanowisko oferujemy stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o oraz atrakcyjne wynagrodzenie zawsze na czas. Naszym pracownikom zapewniamy również dojazd samochodem służbowym z innymi pracownikami z Lublina do siedziby firm oraz wszelkie niezbędne i nowoczesne narzędzia pracy.

      Benefity

      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników

      Dodatkowe informacje


      • Praca zmianowa: nie
      • Dni pracy: dni robocze (poniedziałek - piątek), godziny pracy: 8:00-16:00
      • Tryb wypłaty: miesięczna
      • System wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki + prowizja