Firma Zabłocki rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku, koncentrując się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów do utrzymania czystości i higieny. Specjalizujemy się w dystrybucji dozowników, ręczników papierowych, siatków przemysłowych oraz chemii profesjonalnej od uznanych marek, takich jak Tork, Katrin, Ecolab i Buzil. Oferujemy kompleksowe doradztwo oraz dostawy produktów, dostosowując ofertę do potrzeb naszych klientów. Dzięki indywidualnemu podejściu zyskujemy zaufanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Zapewniamy, że spełnimy Państwa oczekiwania.

Oferty pracy MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapy MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI

Siedziba główna w Cholerzynie

Oddział w Bielsku-Białej

Godziny otwarcia MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI

poniedziałek 07:00 - 15:00
wtorek 07:00 - 15:00
środa 07:00 - 15:00
czwartek 07:00 - 15:00
piątek 07:00 - 15:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Bielsko-Biała
  3. Włocławek

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI - oferty archiwalne

  • Księgowa ze znajomością kadr i płac

    MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI
    • Cholerzyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Czynności zlecone przez przełożonego
      • Tworzenie dokumentacji List Płac, zasiłków chorobowych oraz księgowanie LP
      • Sporządzanie umów o dzieło i zleceń
      • Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń
      • Tworzenie dokumentacji ZUS oraz księgowanie deklaracji ZUS
      • Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne opłacanych przez pracowników i zakład pracy od wynagrodzeń i umów zleceń
      • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
      • Tworzenie rocznych dokumentacji ZUS RMUA
      • Tworzenie pełnej dokumentacji rocznej związanej z wystawieniem rocznych deklaracji pracowniczych PIT-11
      • Prowadzenie dokumentacji Kadrowo-Płacowej wg bieżących przepisów (karty wynagrodzeń pracowników, karty zasiłkowe, wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika, czas pracy, kontrola terminowej realizacji badań lekarskich, prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich, organizowanie i kontrola szkoleń BHP, śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firmy)
      • Terminowa wypłata wynagrodzeń
      • Sporządzanie i przesyłanie dokumentacji wymaganej przez instytucje publiczne (np. ZUS, PFRON)
      • Prowadzenie PPK
      • Rozliczanie kont rozrachunkowych oraz prowadzenie windykacji należności przeterminowanych (mailowo i telefonicznie), monitoring, wysyłanie ponagleń oraz wezwań do zapłaty.

      Wymagania

      • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat
      • wykształcenie średnie branżowe
      • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
      • umiejętność pracy w środowisku MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook)
      • umiejętność ustalania priorytetów i koncentrowania się na nich w realizacji zadań.

      Oferujemy

      • pełny etat (8 godzin od poniedziałku do piątku)
      • umowę o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • przyjazną atmosferę pracy i komfortowe warunki pracy
      • miejsce pracy Cholerzyn 519 32-060 Cholerzyn.