AKTO Sp.z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży nieruchomości, z siedzibą w Pruszkowie. Specjalizuje się w pośrednictwie sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości, oferując profesjonalne usługi zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. AKTO Sp.z o.o. poszukuje ambitnych kandydatów na stanowisko agenta nieruchomości, zapewniając wsparcie w budowaniu bazy klientów oraz rozwijaniu kariery. Firma stawia na przyjazną atmosferę i aktywne wsparcie swoich pracowników, co przekłada się na ich sukcesy w branży.
AKTO Sp.z o.o najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy AKTO Sp.z o.o

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Agent nieruchomości - Pośrednik

    RE/MAX Dream Living
    • 5 000-50 000 zł netto (+ VAT) / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • praca hybrydowa
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Polecana Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa AKTO Sp.z o.o

Siedziba główna w Pruszkowie

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
AKTO Sp.z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Marki
  3. Łódź

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca AKTO Sp.z o.o - oferty archiwalne

  • Aplikuj do Metrohouse oddział Brwinów

    AKTO Sp.z o.o
    • 5 000-20 000 zł / mies.
    • Brwinów
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      1. Pozyskiwanie klientów podażowych i popytowych - budowanie własnego portfela (bazy) klientów.

      2. Przygotowanie ofert sprzedaży pozyskanych nieruchomości.

      3. Prezentowanie nieruchomości klientom.

      4. Sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości.

      Wymagania

      1. Prawo jazdy

      2. Zaangażowanie

      3. Otwarta komunikacja

      4. Wysoka kultura osobista

      5. Samodzielność


      Oferujemy

      1. Wysokie zarobki uzależnione od zaangażowania

      2. Praca na umowę zlecenie lub B2B

      3. Stabilność oraz rozwój zawodowy

      4. Profesjonalnie wyposażone biuro

      5. Wsparcie i przyjazną atmosferę