Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu to instytucja odpowiedzialna za zarządzanie majątkiem komunalnym w Luboniu. W swojej działalności koncentruje się na analizie potrzeb inwestycyjnych oraz koordynacji i nadzorze realizacji projektów budowlanych. Wymaga od swoich pracowników posiadania wiedzy z zakresu prawa budowlanego oraz umiejętności obsługi MS Office. Biuro stawia na profesjonalizm, oferując pełnoetatowe zatrudnienie oraz możliwość pracy nad różnorodnymi projektami. Zapewnia to rozwój zawodowy oraz satysfakcję z realizacji celów publicznych.
Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Koordynator ds. obsługi personelu

    MULTISERWIS Sp. z o.o.
    • Holandia
    • umowa o pracę
    • bez doświadczenia
    Polecana Popularna
    Dodana
  • ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO

    Planteon.pl
    • 4 600-5 000 zł brutto / mies.
    • Borków Stary
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    MOGUNTIA FOOD POLSKA SP. Z O.O.
    • Suchy Las
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Bielsko-Biała
  3. Gdańsk
  4. Bydgoszcz
  5. Lubon

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu - oferty archiwalne

  • Podinspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji referat Inwestycji

    Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
    • Luboń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      analiza potrzeb inwestycyjnych Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych,

      analiza i przygotowywanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji,

      koordynacja, kontrola i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych (etap prac projektowych, etap realizacji budowy)

      kontrola realizacji umów,

      bieżąca kontrola ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem.

      Wymagania

      obowiązkowe:


      wykształcenie średnie, pożądane wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria środowiska, budownictwo komunikacyjne, gospodarka przestrzenna)

      umiejętność obsługi oprogramowania MS Office

      posiadanie obywatelstwa polskiego,

      prawo jazdy kat. B

      umiejętność pracy z dokumentacją techniczną


      dodatkowe:


      wiedza z zakresu prawa budowlanego, KPA, PZP, ustawy o drogach publicznych

      obsługa programów wspomagających projektowanie dla plików *dwg, *dxf

      doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych

      doświadczenie w pracy związanej z udziałem w procesie inwestycyjnym


      Warunki pracy na danym stanowisku

      • praca w wymiarze pełnego etatu,
      • praca biurowa wymagająca wyjść poza miejsce pracy – wizje w terenie,
      • Wymagane dokumenty

        • CV
        • list motywacyjny,
        • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe
        • Składanie dokumentów:
        • osobiście w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Poniatowskiego 20 , 62-030 Luboń,
        • Składanie dokumentów:

          • osobiście w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Poniatowskiego 20 , 62-030 Luboń,
          • Wymagane dokumenty można składać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 12 czerwca 2024 r. z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. przygotowania i realizacji inwestycji – Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu”. Zastrzegamy sobie rozpatrzenie dokumentów, które wpłyną do naszego Biura po 12 czerwca 2024 r.

            • drogą pocztową na adres: Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Plac Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń,
            • drogą elektroniczną na adres e:mail: krzysztof.knopczynski@bmklubon.pl
            • Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Biura Majątku Komunalnego w Luboniu.

              Dokumenty, które wpłyną do Biura Majątku Komunalnego w Luboniu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

              Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędą się po w/w terminie.

              O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.


              Informacje ogólne:


              a) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.

              b) Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.

              c) W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza,

              d) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.


      Oferujemy