Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu praca
Czy to Twoja firma?
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Profil firmy:
Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Bielsko-Biała
- Gdańsk
- Bydgoszcz
- Lubon
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu - oferty archiwalne
-
Podinspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji referat Inwestycji
Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu- Luboń
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu ogłasza rekrutację na stanowisko podinspektora ds. przygotowania i realizacji inwestycji
Zakres obowiązków
analiza potrzeb inwestycyjnych Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych,
analiza i przygotowywanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji,
koordynacja, kontrola i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych (etap prac projektowych, etap realizacji budowy)
kontrola realizacji umów,
bieżąca kontrola ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem.
Wymagania
obowiązkowe:
wykształcenie średnie, pożądane wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria środowiska, budownictwo komunikacyjne, gospodarka przestrzenna)
umiejętność obsługi oprogramowania MS Office
posiadanie obywatelstwa polskiego,
prawo jazdy kat. B
umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
dodatkowe:
wiedza z zakresu prawa budowlanego, KPA, PZP, ustawy o drogach publicznych
obsługa programów wspomagających projektowanie dla plików *dwg, *dxf
doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych
doświadczenie w pracy związanej z udziałem w procesie inwestycyjnym
Warunki pracy na danym stanowisku
-
praca w wymiarze pełnego etatu,
-
praca biurowa wymagająca wyjść poza miejsce pracy – wizje w terenie,
-
CV
-
list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe
-
Składanie dokumentów:
-
osobiście w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Poniatowskiego 20 , 62-030 Luboń,
-
osobiście w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Poniatowskiego 20 , 62-030 Luboń,
-
drogą pocztową na adres: Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Plac Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń,
-
drogą elektroniczną na adres e:mail: krzysztof.knopczynski@bmklubon.pl
Wymagane dokumenty
Składanie dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 12 czerwca 2024 r. z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. przygotowania i realizacji inwestycji – Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu”. Zastrzegamy sobie rozpatrzenie dokumentów, które wpłyną do naszego Biura po 12 czerwca 2024 r.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Biura Majątku Komunalnego w Luboniu.
Dokumenty, które wpłyną do Biura Majątku Komunalnego w Luboniu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędą się po w/w terminie.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacje ogólne:
a) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
b) Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.
c) W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza,
d) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Oferujemy
-