Opinie pracowników o firmie LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j. (5)

4.8

Na podstawie 936 ocen z Google.

Jakub K

Jakub K

Ocena wystawiona na podstawie jednej doby hotelowej. Obsługa bardzo miła i pomocna. W pokojach wszystko czego potrzeba, czysto i ładnie przygotowane. Jedzenie bardzo dobre, śniadania super, nawet najbardziej wybredni znajdą coś dla siebie, w tym zestawieniu największy plus za pieczywo, wędliny i ciasta.. najwyższa klasa. Pozdrawiam

Dodano: miesiąc temu

Mateusz Iwaniak

Mateusz Iwaniak

Bezczelne zachowanie Pani z recepcji która miała dyżur w nocy z 26/27 lipca 2024. Moi Przyjaciele wrócili z długiego wyjazdu i chcieliśmy się zobaczyć. Fakt była to godzina dość nietypowa 3 w nocy. Postanowiłem odebrać kolegów przy wejściu do hotelu. Kiedy zszedłem bezczelna Pani rozpoczęła tekstem (bez żadnego dobry wieczór nic) „Latacie w jedną i drugą stronę” i w sposób niegrzeczny, pozbawiony szacunku natychmiast kazała mi kolegów wyprosić ponieważ regulamin mówi, że po 22 nie można zapeszać gości. Wiele hoteli ma taki zapis w regulaminie (w razie czego), ale mieszkałem w wielu hotelach w Polsce i za granicą również tych ze znacznie wyższym standardem niż ten. I nikt z recepcji nie wykrzykiwał, że natychmiast zaproszone osoby mają wyjść bo jest po 22. I tu cytuję „chodzi o bezpieczeństwo gości” kiedy próbowałem wyjaśnić że nie będziemy głośno i że żadna impreza się nie odbędzie. Byliśmy trzeźwi nie spożywaliśmy również napojów wysokoprocentowych. Kiedy minąłem się z kolegami a oni czekali przed drzwiami pokoju na mnie wróciłem tam i postanowiliśmy wszyscy opuścić miejsce. Zadzwoniłem na recepcję poprosiłem o chwilę żeby się spakować i wyjść. Pani krzyczała, że natychmiast, nie za chwilę i że wezwie ochronę, po chwili negocjacji łaskawie zgodziła się na 5 minut. Pomijam już fakt że kiedy koledzy czekali przed hotelem abym wyszedł z rzeczami rozmawiała z nimi w bardzo niegrzeczny, pogardliwy sposób z petem w buzi. Pomimo że warunki i czystość hotelu są naprawdę na wysokim poziomie - człowiek który nigdy z ludźmi nie powinien pracować jest dopuszczony do pracy która wymaga szacunku i sympatii do ludzi. Ciekawe gdyby ktoś odbierałby Przyjaciela w nocy z lotniska który wraca np. Z wakacji. Pewnie według zasad tej Pani musiałby czekać całą noc na schodach przed budynkiem „dla bezpieczeństwa innych gości”. Warto tu wspomnieć że jeden z Przyjaciół jest czarnoskóry. Jestem pewien, że to było głównym powodem dla którego ta Pani zrobiła wielką akcję z niczego.

Dodano: 3 miesiące temu

Bartosz Kostecki

Bartosz Kostecki

W minioną sobotę mieliśmy przyjemność organizować przyjęcie ślubne w Lub Hotelu. Efekt przerósł nasze oczekiwania. Pomoc Pani Doroty okazała się nieoceniona, pełna profesjonalizmu. Na słowa uznania zasługuje kuchnia hotelu. Wszystkie dania były przepyszne a do tego elegancko podane, wszyscy nasi goście byli pod wrażeniem, nawet ci bardzo wymagający:) Obsluga hotelu top, mili, uprzejmi, uczynni a do tego usmiechnieci. Decyzja o imprezie w tym miejscu była najlepszą decyzją. Serdecznie polecamy🤍👍🏼

Dodano: 4 miesiące temu

Robert J.

Robert J.

Pokój czysty, jednak mały minus to brak lodówki. Trzeba zwracać uwagę na ten szczegół przy zamawianiu pokoju. Bardzo dobre śniadanie.

Dodano: 2 miesiące temu

Bartłomiej Różański

Bartłomiej Różański

Czysto ! Przepyszne śniadania i kawa :) Nie miałem się do czego przyczepić. Naprawdę polecam !

Dodano: miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.11.2024

Dane firmowe i kontaktowe LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j.

Pełna nazwa
LUBHOTEL WIĘCKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
Adres rejestrowy
Tomasza Zana 11A 20-601 Lublin
NIP
7133097901
REGON
380419144
KRS
0000735052
Forma prawna
spółka jawna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
05.06.2018
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)
  • 56.29.Z Pozostała usługowa działalność gastronomiczna

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.90.E Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 24.09.2024

Opinie o innych pracodawcach w Lublinie i okolicy