Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j. opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j. (5)
4.8
Na podstawie 936 ocen z Google.
Jakub K
Ocena wystawiona na podstawie jednej doby hotelowej. Obsługa bardzo miła i pomocna. W pokojach wszystko czego potrzeba, czysto i ładnie przygotowane. Jedzenie bardzo dobre, śniadania super, nawet najbardziej wybredni znajdą coś dla siebie, w tym zestawieniu największy plus za pieczywo, wędliny i ciasta.. najwyższa klasa. Pozdrawiam
Dodano: miesiąc temu
Mateusz Iwaniak
Bezczelne zachowanie Pani z recepcji która miała dyżur w nocy z 26/27 lipca 2024. Moi Przyjaciele wrócili z długiego wyjazdu i chcieliśmy się zobaczyć. Fakt była to godzina dość nietypowa 3 w nocy. Postanowiłem odebrać kolegów przy wejściu do hotelu. Kiedy zszedłem bezczelna Pani rozpoczęła tekstem (bez żadnego dobry wieczór nic) „Latacie w jedną i drugą stronę” i w sposób niegrzeczny, pozbawiony szacunku natychmiast kazała mi kolegów wyprosić ponieważ regulamin mówi, że po 22 nie można zapeszać gości. Wiele hoteli ma taki zapis w regulaminie (w razie czego), ale mieszkałem w wielu hotelach w Polsce i za granicą również tych ze znacznie wyższym standardem niż ten. I nikt z recepcji nie wykrzykiwał, że natychmiast zaproszone osoby mają wyjść bo jest po 22. I tu cytuję „chodzi o bezpieczeństwo gości” kiedy próbowałem wyjaśnić że nie będziemy głośno i że żadna impreza się nie odbędzie. Byliśmy trzeźwi nie spożywaliśmy również napojów wysokoprocentowych. Kiedy minąłem się z kolegami a oni czekali przed drzwiami pokoju na mnie wróciłem tam i postanowiliśmy wszyscy opuścić miejsce. Zadzwoniłem na recepcję poprosiłem o chwilę żeby się spakować i wyjść. Pani krzyczała, że natychmiast, nie za chwilę i że wezwie ochronę, po chwili negocjacji łaskawie zgodziła się na 5 minut. Pomijam już fakt że kiedy koledzy czekali przed hotelem abym wyszedł z rzeczami rozmawiała z nimi w bardzo niegrzeczny, pogardliwy sposób z petem w buzi. Pomimo że warunki i czystość hotelu są naprawdę na wysokim poziomie - człowiek który nigdy z ludźmi nie powinien pracować jest dopuszczony do pracy która wymaga szacunku i sympatii do ludzi. Ciekawe gdyby ktoś odbierałby Przyjaciela w nocy z lotniska który wraca np. Z wakacji. Pewnie według zasad tej Pani musiałby czekać całą noc na schodach przed budynkiem „dla bezpieczeństwa innych gości”. Warto tu wspomnieć że jeden z Przyjaciół jest czarnoskóry. Jestem pewien, że to było głównym powodem dla którego ta Pani zrobiła wielką akcję z niczego.
Dodano: 3 miesiące temu
Bartosz Kostecki
W minioną sobotę mieliśmy przyjemność organizować przyjęcie ślubne w Lub Hotelu. Efekt przerósł nasze oczekiwania. Pomoc Pani Doroty okazała się nieoceniona, pełna profesjonalizmu. Na słowa uznania zasługuje kuchnia hotelu. Wszystkie dania były przepyszne a do tego elegancko podane, wszyscy nasi goście byli pod wrażeniem, nawet ci bardzo wymagający:) Obsluga hotelu top, mili, uprzejmi, uczynni a do tego usmiechnieci. Decyzja o imprezie w tym miejscu była najlepszą decyzją. Serdecznie polecamy🤍👍🏼
Dodano: 4 miesiące temu
Robert J.
Pokój czysty, jednak mały minus to brak lodówki. Trzeba zwracać uwagę na ten szczegół przy zamawianiu pokoju. Bardzo dobre śniadanie.
Dodano: 2 miesiące temu
Bartłomiej Różański
Czysto ! Przepyszne śniadania i kawa :) Nie miałem się do czego przyczepić. Naprawdę polecam !
Dodano: miesiąc temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.11.2024
Dane firmowe i kontaktowe LUBHOTEL WIĘCKOWSKI sp.j.
- Pełna nazwa
- LUBHOTEL WIĘCKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Adres rejestrowy
- Tomasza Zana 11A 20-601 Lublin
- NIP
- 7133097901
- REGON
- 380419144
- KRS
- 0000735052
- Forma prawna
- spółka jawna
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 05.06.2018
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi
- 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
- 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
- 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
- 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)
- 56.29.Z Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Opieka zdrowotna i pomoc społeczna
- 86.90.E Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana