Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ALEGRE LOGISTIC sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie ALEGRE LOGISTIC sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem ALEGRE LOGISTIC sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie ALEGRE LOGISTIC sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA (1)
4.1
Na podstawie 54 oceny z Google.
Stefan S
Kurs "Profesjonalni kierowcy" Mila atmosfera. Profesjonalni ludzie. Sama firma? Dużo uśmiechu i to wszystko.
Dodano: 5 lat temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 20.11.2024
ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA w opinii klientów i współpracowników
Klienci oraz współpracownicy wypowiadają się na temat ALEGRE LOGISTIC w różnorodny sposób, jednak wiele z tych opinii pozwala na zarysowanie obrazu firmy z interesującej perspektywy. Warto zaznaczyć, że osoby współpracujące z tą firmą cenią sobie dobrze zorganizowaną pracę w obszarze rozładunku i załadunku, co jest istotnym aspektem dla potencjalnych kandydatów poszukujących stanowisk operacyjnych. Z satysfakcją wspominają również ogólnie pojętą dyrekcję, co może sygnalizować kandydatom na pracowników, że mają do czynienia z profesjonalnym i zorganizowanym zarządzem. Wskazówki od współpracowników o kwestiach wymagających poprawy, takich jak niekiedy nieprofesjonalne zachowania ze strony kadry, mogą być dla firmy cennym feedbackiem, który pomaga w dalszym rozwoju i utrzymaniu wysokich standardów pracy. Ponadto, choć spedycja bywa przez pracowników określana jako wymagająca - co nie jest rzadkością w branży transportowej - potencjalni kandydaci mogą dostrzec w tym szansę do nauki i rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku.
Opinie ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - kandydaci i pracownicy
Na podstawie opinii w Internecie, ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA jest postrzegana jako firma, której aspekty pracy oceniane są z różnych perspektyw przez pracowników oraz osoby współpracujące. Poniżej przedstawiono wyselekcjonowane opinie dotyczące pozytywnych jak i obszarów wymagających poprawy.
Pozytywne aspekty:- Firme wyróżnia wypłacalność i terminowość w rozliczeniach, co jest szczególnie doceniane przez współpracujących przewoźników.
- Wśród pracowników ceni się bardzo przyjazną atmosferę pracy, co przekłada się na ogólnie pozytywne relacje między współpracownikami.
- Kierownictwo i spedytorzy są chwaleni za profesjonalizm i doświadczenie, co pomaga w efektywnym radzeniu sobie z dużą liczbą zleceń.
- Pozytywnie oceniane jest wsparcie ze strony przełożonych, które przekładają się na lepszą organizację pracy.
- Pracownicy doceniają kluczowych członków zarządu jako pozytywnych i pomocnych w codziennej pracy.
Analiza opinii pracowników i współpracowników ALEGRE LOGISTIC wskazuje na szereg pozytywnych aspektów, takich jak dobra atmosfera pracy, profesjonalizm i wsparcie ze strony kierownictwa oraz jakość współpracy. Pozytywne cechy firmy są wyrazem docenienia i wskazują na solidność i dobre relacje w zespole. Z kolei obszary wskazane do poprawy, takie jak poziom stresu czy przejrzystość w komunikacji w obszarze wynagrodzeń, są wskazówkami dla firmy, aby kontynuować poprawę warunków pracy i polityki zatrudnienia, co może przyczynić się do jeszcze lepszej oceny przez pracowników oraz potencjalnych kandydatów do pracy.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: ALEGRE LOGISTIC sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 14.08.2024
Dane firmowe i kontaktowe ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Pełna nazwa
- ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Adres rejestrowy
- Daleka 108A 82-200 Malbork
- NIP
- 5792265649
- REGON
- 380075897
- KRS
- 0000730143
- Forma prawna
- spółka komandytowa
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 27.04.2018
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Transport i gospodarka magazynowa
- 49.41.Z Transport drogowy towarów
- 52.29.C Działalność pozostałych agencji transportowych
Informacja i komunikacja
- 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
- 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura