Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SPONSORING INSIGHT sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie SPONSORING INSIGHT sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem SPONSORING INSIGHT sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Dane firmowe i kontaktowe SPONSORING INSIGHT Sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- SPONSORING INSIGHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Plac Solny 18-19 50-063 Wrocław
- NIP
- 8971787389
- REGON
- 022066944
- KRS
- 0000448399
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 23.01.2013
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
- 73.12.A Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji
- 73.12.B Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych
- 73.12.C Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)
- 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej