Czy to Twoja firma?
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY praca
Czy to Twoja firma?
Inspektor Bydgoszcz Pracownik biurowy Bydgoszcz Księgowy Bydgoszcz Audytor Bydgoszcz Project Manager Bydgoszcz
prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Praca alert - powiadomienia
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego (branży budowalnej) wydziału inwestycji sojuszniczych i programowyc
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
Dodana -
Samodzielny referent sekcji operacyjnej wydziału koordynacji i analiz (nr 0473)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
Wygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Przyjazna atmosfera
-
System premiowy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024
Mapa REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bydgoszcz
- Warszawa
- Wrocław
- Poznań
- Toruń
- Łódź
- Lublin
- Katowice
- Olsztyn
- Kraków
Data aktualizacji: 01.03.2025
Praca REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - oferty archiwalne
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego sekcji planowania i programowania wydziału inwestycji budowlanych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- pełnienie funkcji kosztorysanta w strukturach Sekcji Planowania i Programowania;
udział w weryfikacji wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego opracowywanych przez Sekcję Planowania i Programowania;
- opiniowanie, weryfikacja kosztorysów ofertowych i przedmiarów w zakresie ilości, opisu pozycji kosztorysowych (cen jednostkowych w przypadku kosztorysów zamiennych i dodatkowych oraz waloryzacji) składanych przez wykonawców wyłanianych w ramach ustawy PZP oraz na podstawie umowy MON-AMW;
- realizacja wycen inwestorskich wniosków inwestycyjnych, opracowania programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych;
- opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych z określeniem ich fazy realizacyjnej i stopnia zaawansowania (raportowanie pracy bieżącej);
- uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycji oraz naradach związanych z realizowanymi zadaniami i przedstawiania opinii oraz wniosków w zakresie poruszanej tematyki we wskazanym terminie;
- bieżąca aktualizacja ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez poszczególne zespoły zadaniowe oraz aktualizacja kosztorysów przed przystąpieniem do postępowania przetargowego na roboty budowlane;
- opracowywanie programów inwestycji sporządzanych siłami własnymi,
- konsultowanie i analizowanie wniosków inwestycyjnych, programów funkcjonalno-użytkowych i programów inwestycji, projektów budowlanych i dokumentacji projektowych.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: umiejetność kosztorysowania, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie; - staż pracy 3 lata - udokumentowany praktyką zawodową w branży budowlanej lub pokrewnej; - ukończenie kursu kwalifikowanego z zakresu kosztorysowania potwierdzone certyfikatem; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint oraz programów do kosztorysowania; - umiejętność czytania dokumentacji technicznej; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów; - posiadanie uprawnień budowlanych; - odporność ma stres, dokładność, terminowość oraz komunikatywność; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków. preferowane: - wykształcenie wyższe techniczne (branży budowlanej lub pokrewnej); - staż pracy - 1 rok; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej; - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + dodatek za staż pracy + 21% premii regulaminowej, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Specjalista - w wydziale koordynacji i analiz (nr 0150)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- terminowa realizacja powierzonych zadań w zakresie powierzonych czynności,
- terminowe wykonywania czynności prawnych związanie z obsługą roszczeń wynikających z utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku ,
- informowanie Szefa Wydziału oraz Radcę Prawnego o:
a) zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie powierzonych czynności,
b) postępie toczących się spraw w zakresie powierzonych czynności,
- wspomaganie radcy prawnego w zakresie wykonywania zadań przekazanych przez radcę prawnego lub Szefa Wydziału Koordynacji i Analiz, a przede wszystkim odpowiadanie w zakresie obsługi roszczeń związanych z utworzeniem obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku,
- pomoc w formalnoprawnym opracowaniu projektów umów i innych dokumentów
- wspomaganie radcę prawnego w prowadzeniu postępowań windykacyjnych i egzekucyjnych.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe o profilu administracja, prawo, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Księgowy - w pionie głównego księgowego (nr 4665)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych pod kątem proceduralnym oraz planów rzeczowych i finansowych,
- kontrolowanie wydatków w zakresie planu finansowego,
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami,
- uzgadnianie wydatków w ramach zamknięcia miesiąca, roku.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, - udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, - udokumentowane co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - znajomość modułu planistycznego LBPP, - znajomość systemu SAP, - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 20% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Specjalista w sekcji zamówień publicznych (nr 4165)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej jako jej sekretarz;
- przygotowywanie dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane począwszy od momentu wystąpienia komórki wewnętrznej z wnioskiem o wszczęcie postępowania do momentu jego zakończenia (do zawarcia umowy);
- opracowywanie ogłoszeń o przetargach i wyborze wykonawcy oraz ich umieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego, jak również przekazywanie do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej;
- przygotowywanie:
a) specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
b) protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
c) wyjaśnień wykonawcom biorących udział w postępowaniach o zamówienie publiczne dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia,
d) korespondencji i powiadomień, przesyłanie i odbiór korespondencji związanej z procedurą udzielenia zamówienia publicznego,
e) odpowiednich druków i formularzy niezbędnych do pracy komisji przetargowej,
f) umów zawieranych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych i aneksów do umów;
- prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk udzielanych zamówień publicznych w przekrojach czasowych wynikających z przepisów i nakazanych przez przełożonych;
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe (zamówienia publiczne); - ukończenie podyplomowych studiów z zakresu zamówień publicznych lub specjalistycznych szkoleń z tematyki zamówień publicznych; - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; - doświadczenie w obszarze pracy na stanowisku; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, umiejętność planowania organizacji pracy; - odporność ma stres, dokładność, terminowość; - umiejętność pracy w zespole; efektywna komunikacja; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe na kierunku: zamówienia publiczne, administracja - doświadczenie minimum 3 lata udokumentowane kopią świadectwa pracy; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - mile widziane doświadczenie w instytucji wojskowej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 480 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń,
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-