Od ponad dwóch dekad jesteśmy dumnym strażnikiem miejskiego krajobrazu Wolsztyna, dbając o to, by każdy mieszkaniec mógł znaleźć dla siebie ciepły kąt i bezpieczne schronienie. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Wolsztynie, założony w 1995 roku, to więcej niż tylko zarządca nieruchomości – jesteśmy twórcami społeczności, której fundamentem jest solidne i odpowiedzialne zarządzanie mieniem komunalnym.


Nasza misja jest jasna i niezmienna: efektywne gospodarowanie zasobami mieszkaniowymi, które są własnością Gminy, oraz nieustanne dążenie do zaspokajania potrzeb mieszkaniowych naszych mieszkańców. To właśnie ich dobro jest naszym priorytetem, a nasze działania ukierunkowane są na zapewnienie komfortu, bezpieczeństwa i satysfakcji z użytkowania przestrzeni, którą im oferujemy.

Zajmujemy się szerokim spektrum zadań, od zarządzania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, po dbałość o nieruchomości zabudowane budynkami mieszkalnymi czy gospodarczymi. Nasze usługi są powszechnie dostępne i skierowane na bieżące potrzeby społeczności, z której się wywodzimy i której służymy z zaangażowaniem.

Choć nie dysponujemy informacjami na temat naszej pozycji rynkowej czy międzynarodowej obecności, jesteśmy przekonani, że nasza lokalna działalność ma realny wpływ na jakość życia mieszkańców Wolsztyna. Jesteśmy tu, by wspierać, doradzać i realizować wizję miasta, w którym każdy znajdzie swoje miejsce.

Nasze zaangażowanie w lokalną społeczność jest odzwierciedleniem naszych niezapisanych, lecz głęboko zakorzenionych wartości. Pragniemy, by każdy kontakt z nami był pozytywnym doświadczeniem, a nasza praca była synonimem zaufania i profesjonalizmu.

Zapraszamy do współtworzenia z nami Wolsztyna – miasta, które nieustannie się rozwija, dbając o potrzeby swoich mieszkańców. Razem możemy więcej, a nasza wspólna przestrzeń jest najlepszym tego dowodem.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości księgowość / ekonomia prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • System premiowy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024

Mapa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Siedziba główna w Pabianicach

Godziny otwarcia Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

poniedziałek 07:00 - 15:00
wtorek 07:00 - 15:00
środa 07:00 - 15:00
czwartek 07:00 - 15:00
piątek 07:00 - 15:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Łódź
  2. Warszawa
  3. Pabianice
  4. Katowice
  5. Zgierz
  6. Inowroclaw
  7. Wrocław
  8. Bielsko-Biała
  9. Bydgoszcz
  10. Kraków

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - oferty archiwalne

  • Administrator budynków wspólnot mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Prowadzenie ewidencji nieruchomości: budynków, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, pozostałych pomieszczeń, terenów, a także właścicieli lokali zgodnie ze stanem faktycznym i wprowadzanie tych danych do systemu informatycznego;
      2. kontrola wywozu nieczystości stałych i płynnych;
      3. kontrola ilości osób przebywających w danej nieruchomości i składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
      4. dokonywanie lub udział w odczytach urządzeń pomiarowych mierzących dostarczanie zużycia mediów, kontrola ich zużycia. Ustalenie przyczyn dużego zużycia i podejmowanie działań zmierzających do ich ograniczenia;
      5. codzienna kontrola i nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w częściach wspólnych, kontrola p.poż;
      6. kontrola stanu oznakowania nieruchomości, innych pomieszczeń, jak również tablic informacyjnych w tym ich zawartości, aktualizacji i estetyki;
      7. potwierdzanie zgodności otrzymanych faktur, rachunków lub not księgowych z zakresem zamówionych usług;
      8. bieżący kontakt i współpraca z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych;
      9. obsługa właścicieli lokali w zakresie wyjaśniania stanu finansowego konta lokalu i innych rozliczeń;
      10. powiadamianie właścicieli o powtórnych przeglądach kominiarskich i gazowych;
      11. prowadzenie rozmów i korespondencji z właścicielami lokali w sprawach dotyczących części wspólnych;
      12. dostarczanie właścicielom lokali przeznaczonej dla nich korespondencji, również za pośrednictwem konserwatora pracownika Działu Wspólnot Mieszkaniowych;
      13. wydawanie zaświadczeń na życzenie właściciela;
      14. wypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowy;
      15. przygotowanie, udział, prowadzenie i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
      16. udział w czynnościach przejmowania / przekazywania nieruchomości;
      17. przygotowywanie umów o najem części wspólnych nieruchomości, wprowadzanie i rozliczanie najemców zasiedlających lub zdających części wspólne nieruchomości;
      18. analiza zgodności zleconych prac z planem gospodarczym Wspólnoty Mieszkaniowej;
      19. określanie potrzeb remontowych i w zakresie bieżącej konserwacji budynku na podstawie przeglądów okresowych technicznych i bieżących zgłoszeń mieszkańców WM;
      20. współpraca z wykonawcami usług na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej:

      Umowa o pracę na czas określony: 6 mcy, (docelowo na czas nieokreślony),
      Praca jednozmianowa, w dni pn.-pt., w godz. 7-15.

      CV należy doręczyć do Sekretariatu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Moniuszki 8A w Pabianicach lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres : Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: min. średnie wykształcenie, MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + staż +premia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik gospodarczy

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    • Pabianice
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Usuwanie, omiatanie, zbieranie, grabienie liści z chodnika, przy krawężniku jezdni na odcinku ulicy położonej wzdłuż nieruchomości.

      2. W okresie zimy oczyszczanie ze śniegu, lodu i usuwanie błota oraz innych odpadów ulicznych z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, dojścia do pergoli oraz ogólnych ubikacji.

      3. Sprzątanie strychów oraz innych pomieszczeń podlegających do utrzymania w należytym stanie sanitarno-porzadkowym oraz lokali usytuowanych w obsługiwanym budynku.

      4. Koszenie, grabienie i uprzątanie trawy do odpowiednich pojemników.

      5. Wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świątecznych i uroczystościach państwowych.

      6. Wystawianie i wstawianie pojemników na odpady komunalne w celu wywozu przez firmę upoważnioną.

      7. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń i urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców.

      Praca jednozmianowa, w dni pn.-pt., w godz. 7-15.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + staż +premia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista do spraw zamówień publicznych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Prowadzenie wszelkich spraw związanymiz zamówieniami publicznymi.

      Więcej danych dot. naboru na stronie:
      w zakładce- ogłoszenia

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: DOŚIADCZENIE W PRACY Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 100 PLN
      • Opis wynagrodzenia: praca na czas oreślony 6 miesięcy Godziny pracy: wtorek 9-17, pn., śr.,czw., pt. 7-15
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Administrator budynków mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    • Pabianice
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      administrowanie określonymi budynkami mieszalnymi będącymi w zasobach ZGM + praca w terenie.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe, brak
      • Uprawnienia: komunikatywność, bardzo dobra obsługa komputera i internetu
      • Inne wymagania: wyształcenie : postawowe, średnie, wyższe, dobra znajomośc pracy w: exelu , wordzie. Oferta pracy jest również dla osoby z orzeczeniem o niepełnośprawności

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + premia + staż pracy umowa na zastepstępsto do dnia 28.03.2022r ( docelowo na czas nieokreślony)
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Administrator budynków mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    • 3 000 zł / mies.
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      administrowanie określonymi budynkami mieszalnymi będącymi w zasobach ZGM

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, brak
      • Uprawnienia: prawo jazdy kat B, bardzo dobra obsługa komputera i internetu, komunikatywność

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną