25 Wojskowy Oddział Gospodarczy to jednostka, która odgrywa kluczową rolę w zakresie logistyki i zaopatrzenia dla polskich sił zbrojnych. Specjalizuje się w dostarczaniu materiałów oraz wsparciu operacyjnym, co jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania armii. Oddział zajmuje się również organizowaniem i nadzorowaniem transportu sprzętu wojskowego. Dzięki doświadczeniu oraz odpowiednim zasobom, 25 WOG przyczynia się do efektywności działań obronnych oraz zabezpieczenia strategicznych interesów kraju.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa hotelarstwo / gastronomia / turystyka księgowość / ekonomia logistyka / spedycja / transport medycyna / farmacja / zdrowie

Oferty pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Praca alert - powiadomienia

Mapa 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

100%

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Pracownik biurowy27.5%Księgowy8.4%Kucharz, Szef kuchni8.4%Magazynier6.9%Kierowca6.1%Inny42.7%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

100%

Profil firmy:
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Białystok
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Bydgoszcz
  5. Łomża
  6. Poznań
  7. Olsztyn
  8. Hajnówka
  9. Kraków
  10. Łódź

Data aktualizacji: 01.04.2025

Praca 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - oferty archiwalne

  • Starszy referent sekcja planowania finansowego pion głównego księgowego

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Analiza wydatków;
      2. udział w przygotowaniu budżetu;
      3. analiza danych i dokumentów przedstawianych przez inne jednostki wojskowe;
      4. księgowanie zdarzeń gospodarczych w oparciu o ZWSI RON (SAP);
      5. monitorowanie realizacji planu finansowego;
      6. archiwizowanie dokumentów.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: średnie staż pracy 3-letni, wyższe staż pracy nie wymagany; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - samodzielność, - dobra organizacja pracy własnej DODATKOWE (PREFEROWANE): - wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki: finanse, rachunkowość); - znajomość Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, przepisów ZUS; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy własnej; - zaangażowanie, sumienność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 950 PLN
      • Opis wynagrodzenia: ok. 3.950,00 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent sekcja rachuby i płac pion głównego księgowego

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności
      pieniężnych przysługujących pracownikom.
      2. Naliczanie świadczeń pieniężnych do ZUS (zwolnienia lekarskie, urlopy związane
      z rodzicielstwem itp.).
      3. Księgowanie zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list wynagrodzeń,
      dodatkowych należności, potrąceń, zobowiązań do ZUS, US, PFRON, PPK i innych
      wierzycieli.
      4. Bieżące prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników, kart zasiłków
      chorobowych
      5. Kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę
      do sporządzenia list wynagrodzeń pracowników.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie staż pracy 3-letni, wyższe staż pracy nie wymagany; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - samodzielność, - dobra organizacja pracy własnej dodatkowe (preferowane): - wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki: finanse, rachunkowość); - znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów ZUS, Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, PFRON, PPK, znajomość Ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy własnej; - zaangażowanie, sumienność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 950 PLN
      • Opis wynagrodzenia: 3.950,00 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Technik (sekcja technicznego utrzymania nieruchomości)

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Udział w:
      a) prowadzeniu ewidencji głównej systemów alarmowych i przeciwpożarowych jednostek wojskowych i instytucji będących na zapotrzebowaniu 25 WOG,
      b) opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem funkcjonowania technicznego środków wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (obiektów) oraz systemów i urządzeń przeciwpożarowych będących na ewidencji 25. WOG
      2) Wykonanie:
      a) nadzoru nad realizacją zawartych umów na konserwacje i naprawę systemów alarmowych i przeciwpożarowych,
      b) analiz oraz opinii dotyczących modernizacji, budowy, rozbudowy lub naprawy instalacji elektrycznej, niskoprądowej lub teletechnicznej.
      c) prognozowania i planowania środków finansowych na utrzymanie sprawności systemów ochrony obiektów, systemów i urządzeń alarmowych oraz przeciwpożarowych,
      d) okresowych analiz realizacji środków finansowych przeznaczonych na konserwację i naprawy systemów i urządzeń alarmowych,
      e) bieżącej aktualizacji oraz kontrola nanoszenia zmian przez użytkowników w rejestrach, kartach materiałowych i innych dokumentach wynikających z przeprowadzonych konserwacji napraw, modernizacji i rozbudowy technicznych zabezpieczeń, systemów ochrony obiektów oraz systemów i urządzeń alarmowych i ppoż.,
      f) opisu przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości zamówienia i określeniu istotnych warunków umowy na świadczenia usług w zakresie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną oraz przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy systemów alarmowych i ppoż.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie staż pracy min.1 rok, - wyższe staż pracy niewymagany; - dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office. DODATKOWE (PREFEROWANE): - preferowane wykształcenie: technik elektryk, technik mechanik, technik elektromechanik, inżynier elektryk; - umiejętność pracy w zespole; - samodzielność w działaniu; - dobra organizacja pracy własnej; - odporność na stres; - rzetelność, systematyczność, terminowość; - umiejętność analitycznego myślenia, analizy i interpretacji danych; - dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 470 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik stacji diagnostycznej grupa zabezpieczenia białystok

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Określanie stanu technicznego pojazdów na podstawie kart usług technicznych i dokumentów pojazdów;
      2) utrzymywanie zgodnego stanu ilościowego i jakościowego przydzielonego mienia oraz dokonywanie jego systematycznej kontroli podczas nieobecności Kierownika Warsztatów;
      3) dbanie o stan techniczny przydzielonych maszyn, urządzeń i narzędzi;
      4) obsługiwanie i konserwowanie urządzeń kontrolno pomiarowych, a we właściwym czasie zgłaszanie potrzeby ich legalizacji;
      5) weryfikowanie zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych oraz sporządzanie Protokołów Stanu Technicznego (PST);
      6) przestrzeganie należytego i terminowego wykonywania zlecanych prac.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - Wykształcenie: min. średnie; - aktualne uprawnienia diagnosty samochodowego udzielone na podstawie art. 84 ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Powerpoint). 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - Wykształcenie wyższe w obszarze nauk technicznych o specjalności samochodowej; - odporność na stres; - dobra organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 820 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie 3.820,00 zł brutto + skutki wysługi lat - uzależnione od stażu pracy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent sekcja personalna wydział administracyjny

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Sporządzanie dokumentów sprawozdawczo-informacyjnych w zakresie pracowników zatrudnionych w 25. Wojskowym Oddziale Gospodarczym,
      2) Rozliczanie czasu pracy pracowników;
      3) Terminowe przyjmowanie wniosków, deklaracji, informacji oraz oświadczeń dotyczących PPK oraz terminowe wprowadzanie zmian w elektronicznym systemie PPK, 4) Prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją i wystawianiem legitymacji do ulgowych przejazdów środkami komunikacji PKP, 5) Prowadzenie, aktualizowanie i rozliczanie ewidencji urlopów wypoczynkowych pracowników, 6) Sporządzanie list obecności oraz ich uaktualnianie,
      7) Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, ewidencji osób pracujących po godzinach służbowych 25. WOG oraz ewidencji odpracowywania wyjść prywatnych pracowników RON 25. WOG,
      8) sporządzanie Wykazów Nadgodzin pracowników 25. WOG,

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: 2. NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie: staż pracy wymagany 4- letni, wyższe: staż pracy wymagany 2- letni; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Powerpoint); - umiejętność pracy w zespole; - znajomość prawa pracy - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - dyspozycyjność; - obsługa urządzeń biurowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 590 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: 3.590,00 dodatek za wysługę lat.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Białymstoku i okolicy