25 Wojskowy Oddział Gospodarczy to jednostka, która odgrywa kluczową rolę w zakresie logistyki i zaopatrzenia dla polskich sił zbrojnych. Specjalizuje się w dostarczaniu materiałów oraz wsparciu operacyjnym, co jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania armii. Oddział zajmuje się również organizowaniem i nadzorowaniem transportu sprzętu wojskowego. Dzięki doświadczeniu oraz odpowiednim zasobom, 25 WOG przyczynia się do efektywności działań obronnych oraz zabezpieczenia strategicznych interesów kraju.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa hotelarstwo / gastronomia / turystyka księgowość / ekonomia medycyna / farmacja / zdrowie magazyn

Oferty pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Białystok
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Kraków
  5. Bydgoszcz
  6. Łomża
  7. Olsztyn
  8. Hajnówka
  9. Łódź
  10. Sokolka

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - oferty archiwalne

  • Starszy referent sekcja planowania finansowego pion głównego księgowego

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Analiza wydatków;
      2. udział w przygotowaniu budżetu;
      3. analiza danych i dokumentów przedstawianych przez inne jednostki wojskowe;
      4. księgowanie zdarzeń gospodarczych w oparciu o ZWSI RON (SAP);
      5. monitorowanie realizacji planu finansowego;
      6. archiwizowanie dokumentów.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: średnie staż pracy 3-letni, wyższe staż pracy nie wymagany; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - samodzielność, - dobra organizacja pracy własnej DODATKOWE (PREFEROWANE): - wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki: finanse, rachunkowość); - znajomość Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, przepisów ZUS; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy własnej; - zaangażowanie, sumienność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 950 PLN
      • Opis wynagrodzenia: ok. 3.950,00 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent sekcja rachuby i płac pion głównego księgowego

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności
      pieniężnych przysługujących pracownikom.
      2. Naliczanie świadczeń pieniężnych do ZUS (zwolnienia lekarskie, urlopy związane
      z rodzicielstwem itp.).
      3. Księgowanie zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list wynagrodzeń,
      dodatkowych należności, potrąceń, zobowiązań do ZUS, US, PFRON, PPK i innych
      wierzycieli.
      4. Bieżące prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników, kart zasiłków
      chorobowych
      5. Kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę
      do sporządzenia list wynagrodzeń pracowników.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie staż pracy 3-letni, wyższe staż pracy nie wymagany; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - samodzielność, - dobra organizacja pracy własnej dodatkowe (preferowane): - wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki: finanse, rachunkowość); - znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów ZUS, Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, PFRON, PPK, znajomość Ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy własnej; - zaangażowanie, sumienność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 950 PLN
      • Opis wynagrodzenia: 3.950,00 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Technik (sekcja technicznego utrzymania nieruchomości)

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Udział w:
      a) prowadzeniu ewidencji głównej systemów alarmowych i przeciwpożarowych jednostek wojskowych i instytucji będących na zapotrzebowaniu 25 WOG,
      b) opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem funkcjonowania technicznego środków wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (obiektów) oraz systemów i urządzeń przeciwpożarowych będących na ewidencji 25. WOG
      2) Wykonanie:
      a) nadzoru nad realizacją zawartych umów na konserwacje i naprawę systemów alarmowych i przeciwpożarowych,
      b) analiz oraz opinii dotyczących modernizacji, budowy, rozbudowy lub naprawy instalacji elektrycznej, niskoprądowej lub teletechnicznej.
      c) prognozowania i planowania środków finansowych na utrzymanie sprawności systemów ochrony obiektów, systemów i urządzeń alarmowych oraz przeciwpożarowych,
      d) okresowych analiz realizacji środków finansowych przeznaczonych na konserwację i naprawy systemów i urządzeń alarmowych,
      e) bieżącej aktualizacji oraz kontrola nanoszenia zmian przez użytkowników w rejestrach, kartach materiałowych i innych dokumentach wynikających z przeprowadzonych konserwacji napraw, modernizacji i rozbudowy technicznych zabezpieczeń, systemów ochrony obiektów oraz systemów i urządzeń alarmowych i ppoż.,
      f) opisu przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości zamówienia i określeniu istotnych warunków umowy na świadczenia usług w zakresie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną oraz przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy systemów alarmowych i ppoż.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie staż pracy min.1 rok, - wyższe staż pracy niewymagany; - dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office. DODATKOWE (PREFEROWANE): - preferowane wykształcenie: technik elektryk, technik mechanik, technik elektromechanik, inżynier elektryk; - umiejętność pracy w zespole; - samodzielność w działaniu; - dobra organizacja pracy własnej; - odporność na stres; - rzetelność, systematyczność, terminowość; - umiejętność analitycznego myślenia, analizy i interpretacji danych; - dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 470 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik stacji diagnostycznej grupa zabezpieczenia białystok

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Określanie stanu technicznego pojazdów na podstawie kart usług technicznych i dokumentów pojazdów;
      2) utrzymywanie zgodnego stanu ilościowego i jakościowego przydzielonego mienia oraz dokonywanie jego systematycznej kontroli podczas nieobecności Kierownika Warsztatów;
      3) dbanie o stan techniczny przydzielonych maszyn, urządzeń i narzędzi;
      4) obsługiwanie i konserwowanie urządzeń kontrolno pomiarowych, a we właściwym czasie zgłaszanie potrzeby ich legalizacji;
      5) weryfikowanie zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych oraz sporządzanie Protokołów Stanu Technicznego (PST);
      6) przestrzeganie należytego i terminowego wykonywania zlecanych prac.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - Wykształcenie: min. średnie; - aktualne uprawnienia diagnosty samochodowego udzielone na podstawie art. 84 ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Powerpoint). 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - Wykształcenie wyższe w obszarze nauk technicznych o specjalności samochodowej; - odporność na stres; - dobra organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 820 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie 3.820,00 zł brutto + skutki wysługi lat - uzależnione od stażu pracy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent sekcja personalna wydział administracyjny

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Sporządzanie dokumentów sprawozdawczo-informacyjnych w zakresie pracowników zatrudnionych w 25. Wojskowym Oddziale Gospodarczym,
      2) Rozliczanie czasu pracy pracowników;
      3) Terminowe przyjmowanie wniosków, deklaracji, informacji oraz oświadczeń dotyczących PPK oraz terminowe wprowadzanie zmian w elektronicznym systemie PPK, 4) Prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją i wystawianiem legitymacji do ulgowych przejazdów środkami komunikacji PKP, 5) Prowadzenie, aktualizowanie i rozliczanie ewidencji urlopów wypoczynkowych pracowników, 6) Sporządzanie list obecności oraz ich uaktualnianie,
      7) Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, ewidencji osób pracujących po godzinach służbowych 25. WOG oraz ewidencji odpracowywania wyjść prywatnych pracowników RON 25. WOG,
      8) sporządzanie Wykazów Nadgodzin pracowników 25. WOG,

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: 2. NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie: staż pracy wymagany 4- letni, wyższe: staż pracy wymagany 2- letni; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Powerpoint); - umiejętność pracy w zespole; - znajomość prawa pracy - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - dyspozycyjność; - obsługa urządzeń biurowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 590 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: 3.590,00 dodatek za wysługę lat.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent (sekcja gospodarki komunalnej i energetycznej - infrastruktura w infrastrukturz

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1. Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów na zakup mediów i usług komunalnych na potrzeby jednostek zaopatrywanych w tym 1.PBOT, w rejonie działania 25. WOG,
      2. Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie,
      3. Wykonywanie wymaganych okresowych i rocznych meldunków, sprawozdań i opinii w zakresie w zakresie gospodarki komunalnej,
      4. Przeprowadzanie ponoszonych kosztów za zużyte media komunalne w tym wodę i odprowadzenie ścieków na potrzeby zaopatrywanych jednostek, w tym 1.PBOT oraz podejmowanie działań zmierzających do racjonalizacji ich zużycia,
      5. Bieżąca analizę metrażu i kosztów utrzymania czystości na potrzeby zaopatrywanych jednostek, w tym 1.PBOT w kompleksach wojskowych administrowanych przez 25. WOG,
      6. Wystawianie not obciążeniowych na odsprzedaż mediów i usług komunalnych oraz przekazywanie ich do PGK,
      7. Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,
      8. Planowanie środków finansowych i analiza stanu realizacji wydatków budżetowych w zakresie gospodarki komunalnej z uwzględnieniem potrzeb 1.PBOT,
      9. Przygotowywanie dokumentacji przetargowych pod względem merytorycznym w zakresie gospodarki komunalnej,
      10. Składanie zapotrzebowania na środki finansowe do PGK na zaplanowane cele w zakresie gospodarki komunalnej i energetycznej,
      11. Składanie do RZI miesięcznych pisemnych meldunków o zużyciu energii elektrycznej,
      12. Sporządzenie i wysyłanie do RZI zbiorczych Rocznych Planów Gospodarki Komunalnej za kompleksy wojskowe administrowane przez 25. WOG,

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie staż pracy 4-letni, wyższe staż pracy 4-letni; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. DODATKOWE (PREFEROWANE): - zdolność analizy i syntezy informacji; - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - dyspozycyjność; - obsługa urządzeń biurowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 470 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent (sekcja gospodarki komunalnej i energetycznej - infrastruktura w infrastrukturze)

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych
      2) Sumienne, terminowe i staranne wykonywanie zadań oraz poleceń przełożonych w ramach działalności służbowej
      3) Utrzymywanie stałego kontaktu z jednostkami realizującymi zadania ZZ Granica w zakresie zadań Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej
      4) Składanie zapotrzebowań i zgłoszeń na podstawianie i serwisowanie urządzeń sanitarnych oraz odbiór odpadów komunalnych. Monitorowanie realizacji zleconych usług.
      5) Prowadzenie na bieżąco korespondencji dotyczącej realizacji składanych zapotrzebowań w zakresie urządzeń sanitarnych i odbioru odpadów komunalnych.
      6) Przyjmowanie zgłoszeń i udzielanie terminowo odpowiedzi dotyczących funkcjonowania zabezpieczenia sanitarnego i odbioru odpadów komunalnych
      7) Rozliczanie mediów komunalnych i usług związanych z zajmowaniem obiektów cywilnych.
      8) Prowadzenie rozeznania rynku w zakresie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych i zabezpieczania urządzeń sanitarnych.
      9) Opracowywanie:
      a) Odpowiedzi na wpływające pisma w zakresie składanych zapotrzebowań przez jednostki realizujące zadania ZZ Granica
      b) Aktualizacji danych dotyczących zrealizowanych usług w zakresie zabezpieczenia sanitarnego i odbioru odpadów komunalnych.
      c) Analizy możliwości realizacji zapotrzebowań składanych przez jednostki realizujące zadania ZZ Granica
      d) Wyjaśnień podstawy dysponowania nieruchomościami zajmowanymi przez wojsko w związku z realizacją zadań ZZ Granica i prowadzenie stosownej ewidencji.
      e) Dokumentacji związanej z pozyskaniem i wykorzystywaniem dodatkowych środków finansowych na zabezpieczenie ZZ Granica.
      f) Protokołów z realizacji usługi zabezpieczenia sanitarnego i odbiorów odpadów komunalnych.
      g) Danych do meldunków w zakresie Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie staż pracy 3-letni, wyższe staż pracy nie wymagany; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. DODATKOWE (PREFEROWANE): - zdolność analizy i syntezy informacji; - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - dyspozycyjność; - obsługa urządzeń biurowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 180 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent w służbie żywnościowej w logistyce

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ: 1) Prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie:
      a) rejestru dokumentów finansowych;
      b) równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie,
      c) dokumentów obrotu materiałowego, 2) Bieżące wykonywanie i księgowane dokumentów ilościowo wartościowych obowiązujących w służbie, dotyczących gospodarowania sprzętem służby żywnościowej;
      3) Rejestrowanie faktur i przygotowywanie do opłaty oraz sprawdzanie zgodności otrzymanych faktur z umowami; 4) Comiesięczne opracowywanie danych dotyczących:
      a) naliczenia i wykorzystania należnego ryczałtu na środki czystości oraz higienę i estetykę spożywania posiłków,
      b) naliczenia i wykorzystania należnego ryczałtu na sprzęt służby żywnościowej,
      5) Współudział w opracowywaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej zakupu żywności, materiałów i wyposażenia oraz usługi żywienia przez podmioty zewnętrzne. 6) Bieżące prowadzenie stanu zabezpieczenia należności sprzętu z podziałem na poszczególne gabinety służbowe; 7) Wystawianie dokumentów ilościowo wartościowych na środki czystości dla poszczególnych obiektów; 8) Okresowe porównywanie ewidencji środków czystości z ewidencją magazynową; 9) Obsługiwanie i praca w Zintegrowanym Wieloszczeblowym Systemie Informatycznym Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON), SI KONSUMENT oraz SI EWOS; 10) Wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego i innych wg. potrzeb w Zintegrowanym Wieloszczeblowym Systemie Informatycznym Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON);

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: 2. NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - wykształcenie wyższe (preferowane: zamówienia publiczne, rachunkowość i finanse); - zdolność analizy i syntezy informacji; - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - dyspozycyjność;

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 180 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent w sekcji sprzętu infrastruktury

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • 3 000 zł / mies.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1) Prowadzenie ewidencji mienia infrastruktury w programie komputerowym (ZWSI RON) zgodnie z obowiązującymi przepisami;
      2) Weryfikowanie zgłoszonych przez jednostki i instytucje wojskowe dyslokowane w m. BIAŁYSTOK oraz osoby funkcyjne 25. WOG zapotrzebowań w zakresie potrzeb sprzętu kwaterunkowego w oparciu o obowiązujące Nomy należności sprzętu kwaterunkowego;
      3) Weryfikowanie dokumentów materiałowych dotyczących zrealizowanych zdarzeń logistycznych dostarczanych przez Grupy Zabezpieczenia i magazynierów infrastruktury Sekcji Sprzętu Infrastruktury pod względem ilości wydanego (przyjętego) mienia infrastruktury;
      4) Sporządzanie dokumentów w zakresie zdarzeń logistycznych i przedstawianie do akceptacji Kierownikowi Sekcji Sprzętu Infrastruktury;
      5) Wydawanie za pokwitowaniem we właściwym rejestrze wytworzonych i zaakceptowanych przez Kierownika Sekcji Sprzętu Infrastruktury dokumentów dotyczących zdarzeń logistycznych upoważnionym osobom;
      6) Ewidencjonowanie wykonanych dokumentów dotyczących zdarzeń logistycznych w Rejestrze dowodów obrotów materiałowych lub innych rejestrach ewidencyjnych;
      7) Gromadzenie w teczkach tematycznych dokumentów materiałowych dotyczących zdarzeń logistycznych przesyłanych w wersji papierowej przez Grupy Zabezpieczenia;
      8) Stałe utrzymywanie kontaktu z osobami upoważnionymi z jednostek zaopatrywanych i 25. WOG o wystawieniu dokumentów obrotu materiałowego na przekazanie sprzętu między użytkownikami oraz konieczności ich podpisania (potwierdzenia dokonania obrotu materiałowego);
      9) Bieżące aktualizowanie stanu ilościowego sprzętu kwaterunkowego ujętego w Nomach należności sprzętu kwaterunkowego będącego na stanie ewidencyjnym właściwej jednostki lub instytucji wojskowej oraz Komendy 25. WOG i GZ Białystok.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: - pracę w jednostce sektora finansów publicznych; - możliwość podnoszenia kwalifikacji; - dofinansowanie do wypoczynku; - możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2. NIEZBĘDNE: - wykształcenie: min. średnie; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - umiejętność pracy w zespole; - samodzielność w działaniu; - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. 3. DODATKOW (PREFEREOWANE): - znajomość programu SAP; - zdolność analizy i syntezy informacji; - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - obsługa urządzeń biurowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: ok. 3000 ,00 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent w kancelarii tajnej

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • 3 200 zł / mies.
    • Białystok
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów jawnych i niejawnych otrzymanych, wysyłanych oraz wytworzonych na potrzeby 25 WOG;
      - wysyłanie dokumentów wytworzonych w 25 WOG do adresatów;
      - terminowe rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów;
      - prowadzenie na bieżąco ewidencji dokumentów wychodzących i wychodzących

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: . NIEZBĘDNE: - wykształcenie: średnie staż pracy min.3 lata, wyższe staż pracy niewymagany; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - kreatywność, umiejętność pracy w zespole; - samodzielność w działaniu; - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. DODATKOWE (PREFEROWANE): - znajomość ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t.j.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych; - doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; - odpowiedzialność; - rzetelność; - dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent w sekcji technicznego utrzymania nieruchomości w infrastrukturze

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • 3 390 zł / mies.
    • Białystok
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Prowadzenie harmonogramu realizacji zadań remontowych i konserwacyjnych, rejestrów: umów, faktur, wniosków o zaangażowanie środków publicznych, wniosków do zapytania ofertowego;
      2. Terminowe opracowywanie planów, sprawozdań, meldunków dotyczących stanu realizacji zadań remontowo-konserwacyjnych itd.;
      3. Analizowanie zapotrzebowanych i wykorzystanych środków finansowych w zakresie należącym do Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości;
      4. Wykonanie dokumentacji pomocniczej związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych w zleconym zakresie;
      5. Dokonywanie okresowych analiz finansowych związanych z wydatkowaniem środków budżetowych w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję;
      6. Składanie zapotrzebowania środków finansowych na opłacenie wykonanych robót budowanych i usług;

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie staż pracy min.4 lata, - wyższe staż pracy min.2 lata, - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - umiejętność pracy w zespole; - samodzielność w działaniu; - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. DODATKOWE (PREFEROWANE): - ukończenie studiów na kierunku: budownictwo, inżynieria środowiska, elektronika i telekomunikacja, elektrotechnika, automatyka i robotyka - zdolność analizy i syntezy informacji; - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - dyspozycyjność; - obsługa urządzeń biurowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 390 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent w sekcji gospodarki nieruchomościami w infrastrukturze

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • 3 100 zł / mies.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Prowadzenie zbiorów dokumentów (operatów) dla poszczególnych nieruchomości budynkowych;
      2. Aktualizacja teczek podstaw prawnych nieruchomości w porozumieniu z RZI Olszyn;
      3. Opracowywanie danych w zakresie nieruchomości trwale zbędnych lub czasowo niewykorzystywanych, pozostających w zasobie administrowanych nieruchomości;
      4. Prowadzenie i aktualizacja danych ewidencji umów użyczenia, najmu i dzierżawy nieruchomości czasowo nie wykorzystywanych przez jednostki i instytucje wojskowe;
      5. Prowadzenie ewidencji przyjętych (przekazanych) nieruchomości oraz ewidencji wybudowanych (rozebranych) obiektów kubaturowych;
      6. Prowadzenie albumu nieruchomości;
      7. Wykonywanie:
      a) dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielania zamówień publicznych zlecanych w ramach Sekcji;
      b) zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli;
      8. Załatwianie wniosków o przekazanie zbędnych dla resortu obrony narodowej nieruchomości wojskowych;
      9. Opracowywanie dokumentacji formalnoprawnej związanej z przekazywaniem nieruchomości poza MON;
      10. Załatwianie interesantów i pism oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej;

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie staż pracy min.3 lata, - wyższe staż pracy niewymagany; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); - umiejętność pracy w zespole; - samodzielność w działaniu; - dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. DODATKOWE (PREFEROWANE): - preferowane wykształcenie wyższe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna; - znajomość programu AutoCAD, ArCADia, - zdolność analizy i syntezy informacji; - odporność na stres; - umiejętność pracy pod presją czasu; - zaangażowanie, sumienność; - odpowiedzialność, terminowość; - dyspozycyjność; - obsługa urządzeń biurowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 100 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy księgowy w sekcji księgowości w pionie głównego księgowego

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • 3 650 zł / mies.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
      1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału gospodarczego;
      2. Dekretowanie oraz księgowanie w systemie dowodów księgowych;
      3. Sporządzanie dowodów księgowych z zakresu działania sekcji;
      4. Udział w sporządzaniu sprawozdań;
      5. Generowanie i archiwizacja księgi głównej, dziennika obrotów, zestawienia obrotów i sald KG oraz pozostałych dowodów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
      6. Kompleksowa obsługa finansowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oddziału gospodarczego;
      7. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń pożyczek mieszkaniowych z ZFŚŚ;
      8. Generowanie i archiwizacja ksiąg rachunkowych oraz dowodów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
      9. Przygotowanie przełożonemu pism, korespondencji, meldunków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących zagadnień sekcji.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
      • Inne wymagania: 2. NIEZBĘDNE: - wykształcenie: - średnie staż pracy min.4 lata, - wyższe staż pracy min. 2 lata, - znajomość zasad księgowania, - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word), - umiejętność pracy w zespole, - samodzielność i sumienność w działaniu, - dobra organizacja pracy własnej. 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - wykształcenie wyższe, kierunek: finanse rachunkowość, ekonomia lub pokrewne, - co najmniej dwuletni staż pracy w księgowości, - znajomość programu SAP zintegrowany system informatyczny, - znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących ZFŚS, - zdolność analitycznego myślenia,

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 650 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Audytor wewnętrzny

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • 4 400 zł / mies.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - realizowanie czynności doradczych oraz przygotowywanie opinii w zakresie działalności 25.WOG;
      - opracowanie procedur audytu wewnętrznego obejmujących wszystkie aspekty działalności audytu wewnętrznego oraz monitorowanie ich skuteczności;
      - wykonywanie prac audytowych w zgodności z Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego przyjętymi przez Ministra Finansów, jako obowiązujące w jednostkach sektora finansów publicznych;
      - monitorowanie stanu realizacji zaleceń sformułowanych w wyniku przeprowadzonych audytów oraz przeprowadzanie czynności sprawdzających;
      - przeprowadzenie analizy ryzyka w zakresie działania 25.WOG dla celów przygotowania rocznego oraz strategicznego (długoterminowego) planu audytu wewnętrznego;
      - opracowanie projektu rocznego oraz strategicznego (długoterminowego) planu audytu wewnętrznego, a także sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: . NIEZBĘDNE: - wykształcenie wyższe; - posiadanie kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego: 1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 3. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub b) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub c) uprawnień biegłego rewidenta, lub d) dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z: 1) przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; 2) realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. poz. 1947, z późn. zm.); 3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2017 r. poz. 524). - znajomość przepisów ustawy m.in.: o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi; - znajomość problematyki z zakresu kontroli zarządczej; - umiejętność interpretacji przepisów oraz ich stosowania w praktyce; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Office (Excel, Word, Power Point). 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - samodzielność, dobra organizacja pracy własnej; - rzetelność, terminowość.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto ok. 4400,00 zł brutto (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Ratownik medyczny- ambulatorium

    25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    • 3 350 zł / mies.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem medycznym ćwiczeń i szkoleń 25. WOG i jednostek będących na zabezpieczeniu medycznym 25. WOG;
      2. Prowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy;
      3. Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i epidemiologicznego obiektów żywnościowych oraz czystości personelu wykonującego zadania związane z kontaktem z żywnością;
      4. Opracowywanie sprawozdań sanitarno-epidemiologicznych;
      5. Rozdzielanie sprzętu i materiałów medycznych;
      6. Prowadzenie dokumentacji związanej z udzieloną pomocą, zastosowanymi zabiegami, konserwacją bieżącą aparatury;
      7. Prowadzenie ewidencji materiałów i rzeczowych aktywów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych;
      8. Księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych oraz opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;
      9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z przepisów i postawionych zadań.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
      • Inne wymagania: NIEZBĘDNE: Zawód ratownika medycznego może wykonywać osoba, która spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym: 1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych; 2) posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie tego zawodu; 3) wykazuje znajomość języka polskiego w stopniu wystarczającym do wykonywania tego zawodu i złożyła oświadczenie o następującej treści: "Oświadczam, że władam językiem polskim w mowie i piśmie w zakresie niezbędnym do wykonywania zawodu ratownika medycznego", z zastrzeżeniem, że wymóg ten nie dotyczy osoby, która ukończyła studia wyższe na kierunku (specjalności) ratownictwo medyczne lub studia w zakresie ratownictwa medycznego, prowadzone w języku polskim lub publiczną szkołę policealną lub niepubliczną szkołę policealną o uprawnieniach szkoły publicznej, kształcącą w języku polskim. 4) spełnia następujące wymagania: a) rozpoczęła przed dniem 1 października 2019 r. studia wyższe na kierunku (specjalności) ratownictwo medyczne i uzyskała tytuł zawodowy licencjata lub magistra na tym kierunku (specjalności) lub b) rozpoczęła po roku akademickim 2018/2019 studia wyższe przygotowujące do wykonywania zawodu ratownika medycznego, prowadzone zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 68 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85, 374 i 695), i uzyskała tytuł zawodowy licencjata oraz złożyła z wynikiem pozytywnym Państwowy Egzamin z Ratownictwa Medycznego, zwany dalej "PERM", lub c) rozpoczęła przed dniem 1 marca 2013 r. naukę w publicznej szkole policealnej lub niepublicznej szkole policealnej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskała dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego ratownik medyczny albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie ratownik medyczny, lub d) posiada dyplom wydany w państwie innym niż państwo członkowskie Unii Europejskiej, Konfederacja Szwajcarska lub państwo członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strona umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, uznany w Rzeczypospolitej Polskiej za równoważny z dyplomem uzyskiwanym w Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzającym tytuł zawodowy ratownik medyczny, i uzyskała prawo pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z odrębnymi przepisami, lub e) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu ratownika medycznego nabyte w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, uznane w Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220). 3. DODATKOWE (PREFEROWANE): - odporność na stres; - umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, stanowczość; - umiejętność pracy pod presją czasu; - dyspozycyjność; - umiejętność pracy w zespole; - samodzielność, dobra organizacja pracy własnej; - odpowiedzialność; - zdolność analizy i syntezy informacji; - biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Power Point).

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 350 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: ok. 3 350 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Białymstoku i okolicy