Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY sp. j. opinie
Czy to Twoja firma?
Wyróżnia nas nie tylko unikalna lokalizacja, ale również nasza kompleksowa oferta rekreacyjna. Dostępna jest sala bilardowa, sala fitness, kąciki dla najmłodszych oraz plac zabaw. Dodatkowo, organizujemy imprezy firmowe, urodziny oraz turnieje kręglarskie, a także zapewniamy opiekę animatorki dla dzieci. Nasza przewaga konkurencyjna opiera się na połączeniu rodzinnej atmosfery z profesjonalnym podejściem do każdego gościa. Dzięki temu nasz hotel cieszy się uznaniem i jest cenionym miejscem wypoczynku, które sprzyja zdrowiu i relaksowi.
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY sp. j. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY sp. j.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY sp. j. (5)
4.7
Na podstawie 1479 ocen z Google.
Tereska Kowal
Świetna lokalizacja, blisko morza. Hotel rewelacyjny z bardzo miłą i pomocną obsługą. Do dyspozycji basen, sauny strefa SPA wszystko na wysokim poziomie. Jedzenie przepyszne zarówno śniadania jak i obiadokolacje, codziennie serwowania była inna kuchnia świata, obiadokolacje tematyczne adesery wymiatały🙂 byliśmy pierwszy raz ale na bank nie ostatni 💪💪💪👍😁
Dodano: tydzień temu
Adrianna Sosnowska
Lokalizacja super, zaraz przy morzu i wśród zieleni. Jedzenie bardzo dobre, fajnie zorganizowane bo codziennie na obiado-kolację była inna kuchnia świata. Obsługa bardzo miła. Strefa basenów oraz spa bardzo czysta i zadbana. Z minusów: - hotel ma nowszą i starszą część - z różnymi standardami, nam się trafił pokój w starszej części, niestety nie byliśmy tego świadomi, nie ma takiej informacji przy rezerwacji, warto o to dopytać - zarezerwowaliśmy pokój z łóżkiem małżeńskim - w łóżku były dwa osobne pojedyncze materace i spiąc wpadasz do dziury pomiędzy materacami - nie dało się na tym spać - chciałam zarezerwować usługi kosmetyczne - niestety kosmetyczka nie była dostępna podczas całego tygodnia mojego pobytu :( - płatny parking Całościowa ocena to 3.5-4.0 / 5
Dodano: miesiąc temu
Natalia Aksan
Hotel dla osób o mocnych nerwach i tolerancji traktowania człowieka, w pokoju dostawka przełamana na pół recepcja na problem reaguje w sposób taki że majster pojawi się w środę i nic nie może zrobić i pomóc, w pokoju zimno, recepcja na ten problem odpowiada że trzeba poczekać się rozgrzeje.. brak słów i żadnej ulgi w płatności za usługi hotelowe, klient niezadowolony najwidoczniej manager ma to głęboko gdzieś to w takim razie powinien zmienić pracę. .. mocno nie polecam !!!
Dodano: 2 tygodnie temu
Olga Gyy
Hotel przepiekny, cudowna lokalizacja, jedzenie przepyszne, profesjonalni i mili recepcjonisci oraz obsluga restauracji. Jednak nie mozna tego do konca powiedziec o pracownikach SPA. Mialysmy wykupiony pakiet zabiegow (po 5 na osobe). W oczekiwaniu na masaze nie bylo ani razu wymienionej w ofercie herbatki i strefy relaksu . Panie potraktowaly nas niezbyt uprzejnie, zajete byly same soba, rozmawialy zbyt glosno na prywatne tematy. Najwyrazniej nie wygladalysmy dostatecznie luksusowoy zeby sie nami przejmowac. Pani kosmetyczka chyba zapomniala, ze siedzimy metr od niej i zapsioczyla glosno, ze ma "jeszcze te dwie G...skie". Masaz banka chinska u mamy byl absolutnym niewypalem. Najwyrazniej jest na te technike za szczupla i nie moglo sie to udac, ale profesjonalna masazystka powinna zmienic metode. Zamiast tego kontynuowala bardzo nieudolnie zabieg banka, ktora w ogole nie trzymala sie plecow. Natomiast masaz klasyczny u obu Panow Masazystow to cos cudownego. Pelen profesjonalizm, zapewnienie sfery intymnej, masaz mocny i bardzo dobrze wykonany. Z wyjatkiem tego pewnego niesmaku w strefie SPA, hotel jest naprawde godny polecenia. Na pewno tam wrocimy.
Dodano: miesiąc temu
Aga Aga
Jak dla mnie średnio bardzo porównując grand lubicz. Śniadanie zaczyna się dopiero 07:30 więc jak pracujesz od 8 to powodzenia, w hotelu sa koty (urocze swoja droga) ale powinna byc dezynfekcja do rak ktroej nie ma nigdzie , nawet na sniadaniu. Pokoje srednie, bez klimy, klimat gierkowy bym rzekla. Na sniadaniu muzyka jest albo nie ma, panie srednio mile. Myślę ze 4 gwiazdki to tu troche za duzo.
Dodano: 2 tygodnie temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024
ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA w opinii klientów i współpracowników
Goście hotelu często podkreślają wyjątkowość miejscowej strefy SPA, zapewniającą dostęp do różnorodnych saun, basenu, oraz jacuzzi. Klienci cenią sobie profesjonalnie wykonane zabiegi SPA, które dostarczają relaks i odpoczynek, zaś masaże świecą określane są jako bardzo dobrze wykonane, warte polecenia. Wśród pozytywnych aspektów wyróżnia się również smaczne jedzenie serwowane w hotelowej restauracji, co jest istotnym czynnikiem wpływającym na satysfakcję gości.
Zwraca się uwagę na doskonałą lokalizację obiektu, który znajduje się jedynie kilka kroków od plaży, w otoczeniu pięknej przyrody, co może być atrakcyjne dla potencjalnych kandydatów ceniących bliskość natury i spokój. Ponadto pozytywnie oceniane jest przyjazne podejście do zwierząt, co świadczy o otwartości firmy na potrzeby wszystkich gości.
Kilka słów warto również poświęcić na pochwały kierowane pod adresem personelu – zarówno sprzątającego pokoje, jak i obsługującego gości w trakcie pobytu. Sympatyczne i pomocne zachowanie pracowników buduje pozytywny wizerunek firmy i może być zachętą dla osób poszukujących pracy w środowisku z dobrym zespołem.
Mimo kilku obszarów wymagających poprawy, takich jak jakość niektórych świadczeń czy drobne niedociągnięcia w obszarze komunikacji i utrzymania infrastruktury, generalna opinia jest pozytywna. Tego typu informacje mogą posłużyć jako wskazówka dla kandydatów, że ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA jest miejscem, gdzie wartości takie jak precyzja w dopracowaniu szczegółów i doskonała obsługa klienta są cenione, jednocześnie oferując obszar do rozwoju i wprowadzania nowych rozwiązań.
Opinie ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - kandydaci i pracownicy
Na podstawie dostępnych opinii w internecie, ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA jest firmą, która wywołuje różne reakcje wśród swoich pracowników oraz byłych pracowników. Z oddźwięków można wysnuć wnioski dotyczące pozytywnych aspektów pracy, jak również obszarów, które wymagają udoskonalenia.
Pozytywne aspekty- Pracownicy podkreślają dobre relacje w zespole, zwłaszcza that wartościowa była atmosfera panująca między współpracownikami z działu SPA.
- Niektórzy pracownicy wykazują podejście sugerujące, że są zmotywowani i gotowi sprostać wyzwaniom, co może wskazywać na ich osobiste cechy takie jak odporność na stres oraz chęć rozwoju.
- Mimo braku bezpośrednich komentarzy dotyczących możliwości rozwoju, fakt, że firma zatrudnia nowych pracowników, może sugerować, że istnieje potencjał do przyłączenia się do zespołu i osiągnięcia postępu w swojej karierze.
- Hotel jako obiekt otrzymuje pozytywne recenzje ze względu na piękno oraz przyjazny personel recepcji.
Podsumowując, opinie na temat firmy ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA są mieszane. W aspektach pozytywnych pracownicy cenią sobie relacje w zespole, co może sprzyjać stosunkowo przyjemnemu środowisku pracy. Niemniej jednak, istnieje też wyraźny sygnał o konieczności wprowadzenia zmian organizacyjno-kulturowych, zarówno w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, jak i komunikacji wewnątrz firmy. Takie udoskonalenia mogą znacząco wpłynąć na postrzeganie firmy jako pracodawcy i potencjalnie przyciągnąć nowych talentów do zespołu.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY sp. j.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 05.04.2024
Dane firmowe i kontaktowe ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Pełna nazwa
- ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Adres rejestrowy
- Wczasowa 26 76-270 Ustka
- NIP
- 8390009549
- REGON
- 771490808
- KRS
- 0000082045
- Forma prawna
- spółka jawna
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 28.01.2002
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi
- 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
- 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
- 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
- 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów
Opieka zdrowotna i pomoc społeczna
- 86.10.Z Działalność szpitali
- 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna
- 86.90.D Działalność paramedyczna
Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją
- 93.29.Z Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna
Pozostała działalność usługowa
- 96.02.Z Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne
- 96.04.Z Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej