Czy to Twoja firma?
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii praca
Czy to Twoja firma?
Pracownik biurowy Zielona Góra Weterynarz Zielona Góra Księgowy Zielona Góra Kontroler Zielona Góra
administracja biurowa / praca biurowa medycyna / farmacja / zdrowie księgowość / ekonomia produkcja / przemysł
Oferty pracy Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024
Mapa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Siedziba główna
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.04.2025
Profil firmy:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Zielona Góra
- Poznań
- Warszawa
- Ciechanów
- Lubsko
- Krosno Odrzańskie
- Nowa Sól
- Szczecin
- Wrocław
- Jelenia Góra
Linki
Praca Wojewódzki Inspektorat Weterynarii - oferty archiwalne
-
Inspektor
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym, przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym
2. Prowadzenie kalendarza spotkań Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii, w tym organizacja narad, szkoleń i konferencji oraz umawianie spotkań
3. Udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii, w tym odbieranie telefonów
4. Prowadzenie rejestrów Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w zakresie zarządzeń, decyzji, porozumień, upoważnień, pełnomocnictw, skarg i wniosków oraz książki kontroli i wizyt interesantów
5 Prowadzenie czynności związanych z delegowaniem pracowników Inspektoratu m.in. ewidencja delegacji służbowych, rezerwacja noclegów
6. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych Powiatowych Lekarzy Weterynarii i ich Zastępców
7. Sporządzanie sprawozdań z zebrań, redagowanie ogłoszeń i zaproszeń oraz projektów pism i dokumentów
8. Przygotowywanie zapotrzebowania na materiały biurowe, gadżety i plakaty
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
4. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach, brak windy.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: niezbędne: - Wykształcenie: średnie - Prawo jazdy kat. B - Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, organizacji administracji rządowej - Znajomość programów Windows Office oraz Excel - Bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, dyspozycyjność, cierpliwość oraz wysoka kultura osobista - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe -Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi sekretariatu- 2 lata
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 160 do 4 990 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-