Czy to Twoja firma?
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Zamek sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Pomoc kuchenna Lidzbark Warmiński Cukiernik Lidzbark Warmiński Kelner Lidzbark Warmiński Księgowy Lidzbark Warmiński Barman Lidzbark Warmiński
hotelarstwo / gastronomia / turystyka księgowość / ekonomia obsługa klienta / call center
Oferty pracy Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Zamek Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
System premiowy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024
Mapa Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Zamek Sp. z o.o.
Siedziba główna
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Zamek Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.04.2025
Profil firmy:
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Zamek Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Lidzbark Warminski
- Warszawa
- Olsztyn
- Szczecin
- Gdynia
- Węgorzewo
- Barczewo
- Malbork
- Gdańsk
Praca Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Zamek Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Samodzielny księgowy
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Zamek Sp. z o.o.- Lidzbark Warmiński
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Do zadań kandydata należeć będzie między innymi: bieżące księgowanie i kontrola dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola rozrachunków, sporządzanie zestawień i analiz. Pełna księgowość.Wymagania
-
Inne wymagania: - praktyczna znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych i bilansowych, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - skrupulatność, samodzielność i systematyczność, - dyskretność i wysoka etyka zawodowa, - umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), w szczególności programu Excel, - bardzo dobra organizacja pracy. Dodatkowym atutem będzie: - znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość, - znajomość branży hotelarskiej, restauracyjnej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 4 900 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-