Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Podhalanin praca
Czy to Twoja firma?
prawo i administracja państwowa inne
Oferty pracy Podhalanin
Praca alert - powiadomienia
Praca Podhalanin
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Bilety na imprezy kulturalne
-
Dodatki świąteczne
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Elastyczny czas pracy
-
Karnety na siłownię
-
Karta MultiSport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Pakiet socjalny
-
Parking dla pracowników
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Pracowniczy Program Emerytalny
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa relaksu
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023
Mapa Podhalanin
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Podhalanin poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Podhalanin
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Wadowice
- Kraków
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Sułkowice
- Katowice
- Gdańsk
- Gliwice
- Andrychów
- Zator
Data aktualizacji: 01.08.2024
Praca Podhalanin - oferty archiwalne
-
Inspektor w Dziale ds. Nieruchomości
Podhalanin- Gdynia
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 200/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoInspektor w Dziale ds. Nieruchomości--- umowa na zastępstwo ---Oddział Regionalny AMW w GdyniOferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
- przygotowanie i realizacja procedury zbywania, najmu i dzierżawy nieruchomości,
- przygotowanie umów cywilnoprawnych z zakresu obrotu nieruchomościami,
- podejmowanie działań zmierzających do regulacji stanu formalno-prawnego nieruchomości,
- współdziałanie z urzędami administracji państwowej i organami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną i kartograficzną, biurami notarialnymi i sądami w zakresie potwierdzania lub aktualizacji dokumentacji technicznej i prawnej przejętych nieruchomości,
- wystawianie zaświadczeń będących podstawą do wykreślenia wpisu o hipotece z księgi wieczystej,
- sporządzanie analiz i raportów o posiadanym zasobie nieruchomości.
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość ustawy: o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, gospodarce nieruchomościami, Kodeks cywilny oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- znajomość zasad wyceny wartości nieruchomości oraz obrotu nieruchomościami, rynku nieruchomości oraz umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia, obowiązkowość, rzetelność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność oraz dobra organizacja pracy własnej.
- preferowane wykształcenie o profilu prawnym, geodezyjnym, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
- studia podyplomowe/kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- mile widziana praktyka w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa lub innych instytucji publicznych.
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 200/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.Metody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
-
Starszy Inspektor w Dziale ds. Windykacji Regionalny AMW
Podhalanin- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 197/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoStarszy Inspektor w Dziale ds. WindykacjiOddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Oferujemy:- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
- monitorowanie procesów windykacyjnych oraz terminowe dochodzenie należności m.in. poprzez sporządzanie i kierowanie wezwań do zapłaty, rozliczanie wpłat dłużników oraz rozpatrywanie spraw o umorzenie i rozkładanie należności na raty,
- uczestniczenie w wywiadach środowiskowych, m.in. dotyczących opróżnienia lokalu lub przymusowego wykwaterowania,
- współpraca z organami administracji publicznej, a także innymi podmiotami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia działań windykacyjnych,
- weryfikacja merytoryczna wpływającej dokumentacji inicjującej sprawy z obszaru windykacji,
- przygotowywanie danych do planów i sporządzanie cząstkowych sprawozdań w zakresie właściwości działu.
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Kodeks Cywilny, Kodeks Postępowania Cywilnego i Kodeks Postępowania Administracyjnego
- znajomość ogólnych zasad dochodzenia i egzekwowania obowiązków pieniężnych i niepieniężnych w trybie cywilnym i administracyjnym,
- umiejętność redagowania pism oraz biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne,
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
- mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia,
- prawo jazdy kat. B.
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 197/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.Metody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 314 99 46.
-
Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów
Podhalanin- Olsztyn
- umowa o pracę
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 195/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoSpecjalista w Dziale ds. Inwestycji i RemontówOddział Regionalny AMW w OlsztynieOferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
- przygotowanie i realizacja w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań dotyczących inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości wraz z infrastrukturą towarzyszącą, koordynacja prac,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, wzorów umów zgodnie z ustawą Pzp oraz udział w pracach komisji przetargowych,
- weryfikacja dokumentacji projektowej, weryfikacja i opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla realizowanych inwestycji i remontów,
- koordynacja i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych, prowadzenie spraw gwarancyjnych,
- nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach m.in. o zarządzanie nieruchomościami (lokalami , budynkami, gruntami) oraz umowach dotyczących utrzymania nieruchomości,
- przygotowywanie sprawozdań, analiz i planów oraz korespondencji w zakresie właściwości działu, weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań.
- wykształcenie wyższe (preferowane wyższe techniczne),
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy: Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, Prawo zamówień publicznych, a także aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość procesu budowlanego (inwestycyjnego) oraz remontowego,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- znajomość programu do kosztorysowania robót budowlanych (np.: Norma PRO, Zuzia),
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału (trzy województwa),
- umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami i stronami procesu inwestycyjnego,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru (E+D) w Grupie 1 i/lub 2 i/lub 3,
- prawo jazdy kat. B.
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 195/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz onlineMetody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
-
Starszy Inspektor w Dziale ds. Zakwaterowania
Podhalanin- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 184/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoStarszy Inspektor w Dziale ds. Zakwaterowania--- umowa na zastępstwo ---Oddział Regionalny AMW we WrocławiuOferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
- naliczanie opłat za używanie lokali mieszkalnych, sporządzanie kalkulacji zaliczkowych stawek opłat, bieżące korekty wynikające ze zmiany stawek opłat oraz ilości zamieszkałych osób,
- wykonywanie zadań w zakresie rozliczeń opłat pośrednich (opłat za media komunalne) poprzez rozliczanie kosztów na poszczególne lokale, księgowanie wyników rozliczeń na kartach lokali, wysyłanie do lokatorów powiadomień o wynikach rozliczeń,
- księgowanie wyciągów bankowych z zakresu opłat mieszkaniowych, wykonywanie przelewów oraz dokonywanie zwrotów nadpłaconych opłat mieszkaniowych,
- potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
- prowadzenie korespondencji z lokatorami oraz urzędami, obsługa interesantów, udzielanie wyjaśnień, uzgadnianie należności i wpłat lokatorów.
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- odpowiedzialność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
- prawo jazdy kat. B.
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 184/23”lub wyślij aplikację poprzez "Aplikuj"Metody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.
-
Specjalista w Dziale ds. Windykacji (umowa na zastępstwo) Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Podhalanin- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 168/23
Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoSpecjalista w Dziale ds. Windykacji--- umowa na zastępstwo ---Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Oferujemy:- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
- monitorowanie procesów windykacyjnych oraz terminowe dochodzenie należności m.in. poprzez sporządzanie i kierowanie wezwań do zapłaty, pozwów do sądu, rozliczanie wpłat dłużników oraz rozpatrywanie spraw o umorzenie i rozkładanie należności na raty,
- uczestniczenie w wywiadach środowiskowych, m.in. dotyczących opróżnienia lokalu lub przymusowego wykwaterowania,
- współpraca z organami administracji publicznej, a także innymi podmiotami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia działań windykacyjnych,
- weryfikacja merytoryczna wpływającej dokumentacji inicjującej sprawy z obszary windykacji,
- przygotowywanie danych do planów i sporządzanie cząstkowych sprawozdań w zakresie właściwości działu.
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze windykacji,
- znajomość ustaw o Agencji Mienia Wojskowego i Zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość ogólnych zasad dochodzenia i egzekwowania obowiązków pieniężnych i niepieniężnych w trybie cywilnym i administracyjnym,
- umiejętność redagowania pism oraz obsługi komputera (pakiet MS Office),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne,
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia,
- prawo jazdy kat. B.
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów: Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 168/23”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online za pomocą przycisku "aplikuj".
Metody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
-
Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Podhalanin- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 163/23Agencja Mienia Wojskowego
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów
Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Oferujemy:- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
- sprawowanie nadzoru nad procesem inwestycyjnym i remontowym realizowanych zadań (dot. zarówno lokali mieszkalnych jak i użytkowych) w zakresie prac elektrycznych oraz wykonywanie czynności związanych z eksploatacją tego obszaru,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych, opisów przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji warunków zamówienia i projektów umów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- zawieranie umów i prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,
- weryfikacja dokumentacji projektowej, sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w określonej specjalności,
- weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań.
- wykształcenie min. średnie,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji stanowiska,
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego dozorowego (D) w Grupie 1 (G1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną),
- znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo zamówień publicznych, o Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość procesu budowlanego,
- znajomość programów do kosztorysowych (np. Norma PRO),
- obsługa pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
- dyspozycyjność, rzetelność i zaangażowanie,
- mile widziane posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego eksploatacyjnego (E) w Grupie 1 (G1).
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 163/23”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz za pomocą przycisku "aplikuj"
Metody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
-
Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Podhalanin- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 164/23
Agencja Mienia Wojskowego
ogłasza nabór na stanowisko
Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów
Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Oferujemy:- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
- wykonywanie zadań z zakresu zabezpieczenia potrzeb mieszkaniowych żołnierzy zawodowych poprzez realizację inwestycji mieszkaniowych, zadań remontowych i spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zasobu i infrastruktury technicznej,
- sprawowanie nadzoru nad procesem inwestycyjnym i remontowym realizowanych zadań (dot. zarówno lokali mieszkalnych jak i użytkowych) w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz wykonywanie czynności związanych z eksploatacją tego obszaru,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych, opisów przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- weryfikacja dokumentacji projektowej, sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w określonej specjalności.
- wykształcenie wyższe techniczne budowlane,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo zamówień publicznych, o Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość procesu budowlanego,
- biegła znajomość pakietu MS Office oraz programów (np. Norma PRO),
- umiejętność kosztorysowania oraz weryfikacji kosztorysów,
- prawo jazdy kat. B.
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania, bez ograniczeń,
- samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność,
- zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej.
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 164/23”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz za pomocą przycisku "aplikuj"
Metody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
-
Inspektor w Dziale ds. Finansowo-Księgowych Oddział Regionalny AMW w Gdyni (145/23)
Podhalanin- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 145/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoInspektor w Dziale ds. Finansowo-KsięgowychOddział Regionalny AMW w GdyniOferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
- bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych, a także weryfikacja dowodów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych,
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz sporządzanie dekretu kontrolingowego,
- realizowanie zadań związanych z dekretowaniem i księgowaniem wybranych operacji gospodarczych, z uwzględnieniem zasad rachunkowości, kontrolingowych oraz klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
- rejestrowanie (wprowadzanie) dokumentów zakupowych w elektronicznym systemie informatycznym i ich rozdział do działów merytorycznych,
- sporządzanie danych pomocniczych do sprawozdań finansowych i budżetowych.
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość ustaw o: podatku od towarów i usług VAT, podatku dochodowym od osób prawnych, rachunkowości oraz o finansach publicznych,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja własnej pracy,
- terminowość, dokładność i zaangażowanie.
- mile widziane wykształcenie z zakresu finansów i rachunkowości,
- komunikatywność i odpowiedzialność,
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 145/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online przez opcję "Aplikuj"Metody i techniki naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Pracodawcy w Wadowicach
-
PONAR Wadowice S.A.
Ponar Wadowice S.A. jest wiodącym producentem hydrauliki siłowej. Źródłem naszego sukcesu na rynku polskim i zagr...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
FABRYKA PAPIERU I TEKTURY BESKIDY sp. z...
Od ponad wieku jesteśmy dumni z bycia częścią europejskiej tradycji papierniczej. Nasza historia zaczęła się w 1907 roku...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wado...
W sercu malowniczego miasta Wadowice, nasz Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej stanowi bastion zdrowia i dobrostanu dla lo...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
OGRO-DOM Jan Huber
W sercu malowniczego województwa małopolskiego, w miejscowości Wadowice, znajduje się Ogro-Dom Jan Huber – firma, która...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
GRUPA MASPEX
W sercu malowniczych Wadowic, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, narodziła się nasza historia. Jesteśmy Grupą Ma...
-
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawic...
Witajcie w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach, miejscu, gdzie pasja do edukacji i rozwój za...
-
TMT WADOWICE - M. JASIŃSKI, J. STECKO sp...
Od początku naszej działalności w roku 2000, w TMT Wadowice kształtujemy przestrzeń wokół nas z myślą o potrzebach naszy...
-
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopni...
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Wadowicach
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Wadowicach
Witajcie, jesteśmy Spółdzielnią Mieszkaniową w Wadowicach, sercem naszej działalności jest malownicze województwo małopo...
-
BUDMATEX PAWEŁ KRZYSTYNIAK
W sercu malowniczego Wadowic, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, znajduje się Budmatex – nasza firma, która z...
-
KOMINTEKA
Firma Kominteka działa na polskim rynku od 2008 roku i zajmuje się sprzedażą artykułów branży kominkowej. Jesteśm...
-
Cezary Kotlinski
W sercu malowniczego województwa małopolskiego, w miejscowości Wadowice, znajduje się nasza siedziba - Cezary Kotliński....
-
Młyn Jacka Hotel & SPA ****
W sercu malowniczych Jaroszowic, gdzie tradycja splata się z nowoczesnością, znajduje się nasz Efektywny Hotel. Nasza hi...
-
Restauracja Dworek Mikołaj Katarzyna Paś...
Restauracja Dworek Mikołaj Katarzyna Paśnik
-
Centrum Kształcenia Zawodowego WURBEX Bo...
Centrum Kształcenia Zawodowego WURBEX powstało w 2001 roku. Głównym celem Centrum jest organizowanie i prowadzeni...
-
METCHEM sp. z o.o.
Jesteśmy firmą z ponad 40-letnim doświadczeniem iugruntowaną pozycją na rynku. Specjalizujemy się wprodukcji zaawansowan...
-
WOODICA
Nasza Firma specjalizuje się w tworzeniu mebli z litego drewna, które jest tworzywem niezwykle wytrzymałym i odpo...
-
KBT sp. z o.o.
Jesteśmy KBT, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie budownictwa mieszkaniowego. Nasza przygoda rozpoczęła się w malownic...
-
Polski Lek S.A.
Od ponad dwóch dekad jesteśmy z Wami, dostarczając produkty, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie. Jako Polski L...
-
JBM Bogusława Bylica
W sercu malowniczego Wadowic, tam gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, znajduje się nasza firma – JBM Bogusława...
-
Pack Plus sp. z o.o.
Pack Plus Sp. z o.o
-
Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S....
Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA SAoferują Klientom wysokiej jakości wyroby, wytwarzane z najlepszych naturalnych,...
-
SalesHR
Witaj! Jesteśmy SALES HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i HR, zlokalizowanym w sercu malowniczego Kra...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 54
-
ZIKO APTEKA sp. z o.o.
Witaj! Jesteśmy Ziko Apteka, dumną częścią polskiego krajobrazu farmaceutycznego i jedną z największych sieci aptecznych...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 23
-
MGsolutions MGJJ sp. z o.o. Sp. k.
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 14
-
Interkadra sp. z o.o.
Od ponad dekady jesteśmy dumni z tego, że możemy nazywać się jedną z czołowych agencji pracy i doradztwa personalnego w...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 13
-
Merkury Market
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
Synthos S.A.
Synthos jest koncernem chemicznym, którego działalność polega na produkcji oraz dostarczaniu rozwiązań na potrzeb...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10