BPBP SA

Przewiń w dół

Branża

Budownictwo / Architektura / Geodezja

Lokalizacja

Bielsko-Biała

Rok założenia

2001

Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Spółka Akcyjna, z ponad 70-letnim doświadczeniem, skutecznie adaptuje się do zmieniających się warunków rynkowych w Polsce od ponad 25 lat. W tym czasie firma zrealizowała wiele interesujących projektów w obszarze budownictwa przemysłowego oraz infrastruktury.

 

W ciągu swojej działalności, przedsiębiorstwo zdobyło uznanie w branży budowlanej, co pozwoliło na rozwój oferty obejmującej również budownictwo ogólne i mieszkaniowe. Dzięki elastyczności i innowacyjnym rozwiązaniom, firma z powodzeniem odpowiada na potrzeby rynku.

BPBP SA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa budownictwo / architektura / geodezja inżynieria / technologia / technika bankowość / finanse prawo i administracja państwowa

Oferty pracy BPBP SA

Praca alert - powiadomienia | Praca BPBP SA

Benefity BPBP SA

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Dodatki świąteczne

  • Karta MultiSport

  • Pakiet socjalny

  • Prywatna opieka medyczna

  • Przyjazna atmosfera

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Szkolenie stanowiskowe

  • Ubezpieczenie grupowe

Mapa BPBP SA

BPBP SA

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A.

Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A., nazwa skrócona BPBP S.A., jest znaczącą firmą budowlaną Południowej Polski i największą w tej branży na Podbeskidziu. Na podkreślenie zasługuje fakt, że przedsiębiorstwo ma już swoją 65-cio letnią historię oraz, iż działa z równym powodzeniem zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Oprócz ugruntowanej pozycji na terenie kraju, firma posiada ją także za granicą, gdyż z powodzeniem od prawie ćwierćwiecza prowadzi działalność eksportową w obszarze Republiki Czeskiej, dysponując Oddziałem w Mlada Boleslav. Znaczącym rynkiem działalności eksportowej BPBP S.A. w niedalekiej przeszłości były ponadto Republika Federalna Niemiec, a nawet odległa Libia. Dokonania Bielskiego Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A. w kraju i za granicą dowodzą, że posiada ono wszechstronne możliwości wykonawcze, bogate doświadczenia zdobyte przy realizacji wielu zadań i w ocenie Klientów stanowi wiarygodnego partnera procesów inwestycyjnych. Na sukces biznesowy BPBP S.A. składają się zarówno wypracowane latami standardy pracy jak i postępowanie w oparciu o zintegrowany system norm jakości ISO (link do Certyfikatu ISO). Proces ten regularnie podlega kontroli Jednostki Certyfikującej TÜV Rheinland Polska. Przedmiotem zasadniczej działalności BPBP S.A. jest kompleksowa realizacja zadań inwestycyjnych w Generalnym Wykonawstwie oraz prowadzenie działalności usługowej w zakresie produkcji i sprzedaży: - betonów, - konstrukcji stalowych i zbrojeń, - usług transportowych i sprzętowych, - handlu paliwami, - świadczenia usług złomowania oraz badań diagnostycznych pojazdów.

Branża
Budownictwo
Specjalizacje
Budownictwo ogólne, mieszkaniowe, przemysłowe, Budownictwo inżynieryjne, ekologiczne, zbrojenia, konstrukcje stalowe, Usługi sprzętowe, transport, złomowanie pojazdów i usługi paliwowe i diagnostyczne

Rok założenia

1950

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

-

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

BPBP SA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
BPBP SA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Kraków
  4. Warszawa
  5. Kęty
  6. Wrocław
  7. Żywiec
  8. Czechowice-Dziedzice
  9. Częstochowa
  10. Gliwice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca BPBP SA - oferty archiwalne

  • Inżynier Budowy

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków


      • nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi (koordynacja, robót, kontrola harmonogramu, kontrola jakości, kontrola stanu BHP),
      • przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót,
      • prowadzenie uzgodnień projektowych,
      • prowadzenie dokumentacji budowy,
      • zlecenie i kontraktowanie robót pod nadzorem kierownika, budowy/projektu,
      • rozliczanie robót i zamykanie kontraktów pod nadzorem kierownika projektu,
      • negocjowanie z dostawcami i podwykonawcami,
      • wspomaganie kierownika budowy i kierownika projektu.


      Wymagania

      • mile widziane osoby na ostatnim roku studiów,
      • wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • mile widziane doświadczenie w koordynacji robót na budowie,
      • umiejętność obsługi komputera: znajomość pakietu MS Office, znajomość pakietu autocad (przeglądanie, drukowanie rysunków oraz podstawowa obsługa),
      • umiejętność kosztorysowania w dowolnym programie kosztorysowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
      • prawo jazdy kat. B,
      • dodatkowymi atutami będą: uprawnienia budowlane, komunikatywna,
      • znajomość języka angielskiego, umiejętność kontraktowania robót

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
      • pakiet opieki zdrowotnej,
      • kartę active sport,
      • pakiet socjalny (min. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd.),
      • możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Asystent Radcy prawnego

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie i uzgadnianie treści umów z podwykonawcami,
      • Prowadzenie bieżącej korespondencji z inwestorem,
      • Prowadzenie procedury zgłoszeniowej podwykonawców i dalszych podwykonawców,
      • Gromadzenie wymaganych oświadczeń od podwykonawców,
      • Czuwanie nad prawidłowością wykonywania obowiązków umownych między generalnym wykonawcą, a inwestorem oraz między generalnym wykonawcą, a jego podwykonawcami,
      • Stała i bieżąca współpraca z kierownictwem budowy,
      • Systematyczne raportowanie realizacji zadań do przełożonego,
      • Inne czynności formalno-prawne zlecone przez przełożonych.

      Wymagania

      • Ukończone studia prawnicze,
      • Dokładność, rzetelność, systematyczność,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Zdolność do samodzielnego podziału zadań wg kryterium ich ważności i pilności,
      • Odporność na stres,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub przy podobnym zakresie obowiązków.

      Oferujemy

      • Pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
      • Możliwość doskonalenia zawodowego oraz nabycia praktyki związanej z szeroko pojętą obsługą procesu budowlanego,
      • Świadczenia socjalne (min. wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd ),
      • Pakiet opieki zdrowotnej,
      • Kartę active sport,
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Prawnik

    BPBP SA
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków


      • Sporządzanie umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o roboty budowlane dla podwykonawców, umów zlecenia oraz umów o świadczenie innych usług,
      • Analiza prawna umów podwykonawczych pod kątem ich zgodności z kontraktem inwestorskim oraz obowiązującymi przepisami prawa,
      • Prowadzenie negocjacji umownych oraz bieżącej korespondencji z podwykonawcami,
      • Prowadzenie korespondencji z inwestorami w zakresie zgłaszania podwykonawców,
      • Współdziałanie w sporządzaniu przygotowywanych ofert i wycen – udzielanie informacji w zakresie warunków umownych, analiza warunków ofertowych,
      • W razie potrzeby współdziałanie w rozstrzyganiu zagadnień prawnych oraz w przygotowywaniu opinii prawnych z zakresu prawa cywilnego, administracyjnego, gospodarczego i handlowego.

      Wymagania


      • Wykształcenie wyższe prawnicze (ukończone studia prawnicze),
      • Zainteresowania w obrębie prawa cywilnego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa zobowiązań oraz prawa budowlanego,
      • Dobra organizacja pracy, inicjatywa oraz zdolność analitycznego myślenia,
      • Umiejętność pracy z dokumentami, precyzja,
      • Znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office, systemy informacji prawnej- lex, legalis,-),
      • Zdolność samodzielnego wykonywania poleconych zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
      • Dobra organizacja pracy, inicjatywa oraz zdolność analitycznego myślenia
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie,
      • Profesjonalizm,
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.
      • Odpowiedzialność, dokładność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej,
      • Możliwość doskonalenia zawodowego pod kierownictwem radcy prawnego,
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka medyczna, karta multisport
      • Pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.),
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

      Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi Kandydatami.


  • Specjalista ds. controllingu inwestycji

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • Monitorowanie przebiegu realizacji kontraktów od strony ekonomiczno-finansowej,
      • Porównywanie kosztów rzeczywistych z planowanymi
      • Planowanie i współprowadzenie spotkań z kierownictwami budów dotyczących budżetowania i zaawansowania kosztowego poszczególnych kontraktów,
      • Uczestniczenie w procesie budżetowania i prognozowania,
      • Dostarczanie wiarygodnych informacji, niezbędnych do podejmowania decyzji strategicznych dla spółki
      • Zapewnienie poprawności i spójności danych finansowych, w tym weryfikacja poprawności dekretacji faktur kosztowych oraz poprawnej analityki na kontach księgowych,
      • Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Zarządu
      • Współuczestnictwo w tworzeniu narzędzi oraz procedur kontrolingowych,
      • Bieżąca współpraca z działem księgowości, Zarządem oraz innymi działami wg potrzeb.

      Wymagania


      • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne),
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w firmie budowlanej),
      • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu finansów przedsiębiorstw oraz rachunkowości,
      • Biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel (warunek konieczny),
      • Rzetelność, poczucie odpowiedzialności, umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami i dobra organizacja pracy,
      • Umiejętności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania zaleceń,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność przekładania zagadnień technicznych na aspekty finansowe

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
      • możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej,
      • pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole,
      • pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka,
      • pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.),
      • możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • KONSTRUKTOR BUDOWLANY

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie konstrukcji żelbetowych, sprężonych i stalowych.
      • Wykonywanie obliczeń statycznych całości konstrukcji.
      • Nadzór merytoryczny nad powstawaniem dokumentacji technicznej.
      • Współpraca z producentami prefabrykatów i budową.
      • Prawidłowa realizacja harmonogramów i budżetu.
      • Udział w spotkaniach koordynacyjnych.

      Wymagania

      • Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- min 1 rok.
      • Dobra organizacja pracy, sumienność oraz komunikatywność.
      • Znajomość programów typu robot, rm-win.
      • Obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Forma zatrudnienia wg preferencji kandydata.
      • Czas pracy rozpoczęcie między 6:30 a 8:00 zakończenie po 8 godz pracy.
      • Narzędzia niezbędne do pacy min. laptop, telefon.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.)
      • Pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki dla dzieci).
      • Możliwość skorzystania z firmowych ośrodków wczasowych.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Parking dla pracowników.
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole.
  • Główna/y Księgowa/y

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych Spółki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
      • Nadzór nad przechowywaniem dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych.
      • Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa.
      • Obliczanie podatków dochodowych od osób prawnych.
      • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, JPK.
      • Kontakt z instytucjami podatkowymi.
      • Śledzenie zmian w przepisach podatkowych i wprowadzanie ich na operacyjne działanie Spółki.
      • Obsługa kontroli skarbowych, audytów oraz kontroli pozostałych instytucji finansowych.
      • Nadzór organizacyjny i merytoryczny nad zespołem księgowości.
      • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu Spółki.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowe na podobnym stanowisku.
      • Umiejętność zarządzania zespołem.
      • Znajomość przepisów podatkowych (VAT, podatki dochodowe).
      • Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania podmiotów gospodarczych w Polsce, MSSF i sprawozdawczości, w tym konsolidacji, przepisów w zakresie cen transferowych
      • Umiejętność analitycznego myślenia.
      • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych.
      • Mile widziana znajomość programu Enova.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Narzędzia niezbędne do pacy min. laptop, telefon.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.)
      • Pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki dla dzieci).
      • Szkolenia finansowane przez firmę.
      • Możliwość skorzystania z firmowych ośrodków wczasowych.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Parking dla pracowników.
      • Platformę szkoleniową.
  • KONSTRUKTOR BUDOWLANY

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie konstrukcji żelbetowych, sprężonych i stalowych.
      • Wykonywanie obliczeń statycznych całości konstrukcji.
      • Nadzór merytoryczny nad powstawaniem dokumentacji technicznej.
      • Współpraca z producentami prefabrykatów i budową.
      • Prawidłowa realizacja harmonogramów i budżetu.
      • Udział w spotkaniach koordynacyjnych.

      Wymagania

      • Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- min 1 rok.
      • Dobra organizacja pracy, sumienność oraz komunikatywność.
      • Znajomość programów typu robot, rm-win.
      • Obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Forma zatrudnienia wg preferencji kandydata.
      • Czas pracy rozpoczęcie między 6:30 a 8:00 zakończenie po 8 godz pracy.
      • Narzędzia niezbędne do pacy min. laptop, telefon.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.)
      • Pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki dla dzieci).
      • Możliwość skorzystania z firmowych ośrodków wczasowych.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Parking dla pracowników.
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole.
  • Specjalista ds. controllingu inwestycji

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • Monitorowanie przebiegu realizacji kontraktów od strony ekonomiczno-finansowej,
      • Porównywanie kosztów rzeczywistych z planowanymi
      • Planowanie i współprowadzenie spotkań z kierownictwami budów dotyczących budżetowania i zaawansowania kosztowego poszczególnych kontraktów,
      • Uczestniczenie w procesie budżetowania i prognozowania,
      • Dostarczanie wiarygodnych informacji, niezbędnych do podejmowania decyzji strategicznych dla spółki
      • Zapewnienie poprawności i spójności danych finansowych, w tym weryfikacja poprawności dekretacji faktur kosztowych oraz poprawnej analityki na kontach księgowych,
      • Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Zarządu
      • Współuczestnictwo w tworzeniu narzędzi oraz procedur kontrolingowych,
      • Bieżąca współpraca z działem księgowości, Zarządem oraz innymi działami wg potrzeb.

      Wymagania


      • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne),
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w firmie budowlanej),
      • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu finansów przedsiębiorstw oraz rachunkowości,
      • Biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel (warunek konieczny),
      • Rzetelność, poczucie odpowiedzialności, umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami i dobra organizacja pracy,
      • Umiejętności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania zaleceń,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność przekładania zagadnień technicznych na aspekty finansowe

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
      • możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej,
      • pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole,
      • pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka,
      • pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.),
      • możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • KONSTRUKTOR BUDOWLANY

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie konstrukcji żelbetowych, sprężonych i stalowych.
      • Wykonywanie obliczeń statycznych całości konstrukcji.
      • Nadzór merytoryczny nad powstawaniem dokumentacji technicznej.
      • Współpraca z producentami prefabrykatów i budową.
      • Prawidłowa realizacja harmonogramów i budżetu.
      • Udział w spotkaniach koordynacyjnych.

      Wymagania

      • Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Dobra organizacja pracy, sumienność oraz komunikatywność.
      • Znajomość programów typu robot, rm-win.
      • Obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Narzędzia niezbędne do pacy min. laptop, telefon.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.)
      • Pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki dla dzieci).
      • Możliwość skorzystania z firmowych ośrodków wczasowych.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Parking dla pracowników.
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole.
  • Inżynier Budowy

    BPBP SA
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków


      • nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi (koordynacja, robót, kontrola harmonogramu, kontrola jakości, kontrola stanu BHP),
      • przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót,
      • prowadzenie uzgodnień projektowych,
      • prowadzenie dokumentacji budowy,
      • zlecenie i kontraktowanie robót pod nadzorem kierownika, budowy/projektu,
      • rozliczanie robót i zamykanie kontraktów pod nadzorem kierownika projektu,
      • negocjowanie z dostawcami i podwykonawcami,
      • wspomaganie kierownika budowy i kierownika projektu.


      Wymagania

      • mile widziane osoby na ostatnim roku studiów,
      • wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • mile widziane doświadczenie w koordynacji robót na budowie,
      • umiejętność obsługi komputera: znajomość pakietu MS Office, znajomość pakietu autocad (przeglądanie, drukowanie rysunków oraz podstawowa obsługa),
      • umiejętność kosztorysowania w dowolnym programie kosztorysowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
      • prawo jazdy kat. B,
      • dodatkowymi atutami będą: uprawnienia budowlane, komunikatywna,
      • znajomość języka angielskiego, umiejętność kontraktowania robót

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
      • pakiet opieki zdrowotnej,
      • kartę active sport,
      • pakiet socjalny (min. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd.),
      • możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Radca Prawny firma budowlana

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Zabezpieczenie interesów Spółki na etapie przygotowywania treści umów poprzez analizowanie treści oraz warunków umów związanych z działalnością Spółki;
      • Obsługa prawna firmy, w szczególności w obszarze prowadzonych zadań inwestycyjnych, umowy o roboty budowlane, aspekty administracyjno-prawne procesu budowlanego;
      • Reprezentowanie Spółki w postępowaniach przedsądowych oraz postępowaniach administracyjnych i sądowych wszystkich instancji, w szczególności w sprawach z zakresu prawa cywilnego;
      • Przygotowywanie opinii prawnych, ustalanie stanu faktycznego, analiza przepisów, proponowanie potencjalnych rozwiązań, przewidywanie ryzyka poszczególnych rozwiązań, uzgadnianie stanowiska prawnego w przedmiotowej sprawie;
      • Przygotowywanie m.in. pism, wniosków do organów i Sądów;
      • Wymiana korespondencji z organami administracji państwowej w zakresie wymagającym udziału prawnika, analiza stanu prawnego sprawy (zbieranie informacji, opis stanu faktycznego itp.; przygotowywanie odpowiedzi);
      • Prowadzenie procesów sądowych w imieniu Spółki;
      • Operacyjne wsparcie dla wszystkim działów w firmie w zakresie prawno-administracyjnym;
      • Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi w sytuacjach wymagających zewnętrznych opinii, etc;
      • Nadzór nad obiegiem dokumentacji prawniczej wewnętrznej i zewnętrznej;
      • Sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych;
      • Zarzadzanie zespołem;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe prawnicze;
      • Uprawnienia radcy prawnego;
      • Dobra, praktyczna znajomość prawa, w szczególności prawa cywilnego i procedury cywilnej administracyjnego, prawa budowlanego, znajomości budowlanych procesów inwestycyjnych oraz zagadnień;
      • Mile widziane min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie branży budowlanej lub kancelarii prawnej;
      • Mile widziana znajomości w ujęciu teoretycznym i praktycznym przepisów z zakresu prawa spółek handlowych, prawa pracy;
      • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów formalno-prawnych;
      • Zaangażowanie i otwartość na stałe pogłębianie wiedzy z zakresu prawa;
      • Umiejętność pracy w zespole;
      • Umiejętność zarządzania zespołem, delegowanie zadań;
      • dobra organizacji pracy, w szczególności umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu;
      • Bardzo dobrej zdolności komunikacyjnej i organizacyjnej;
      • Silnej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania;
      • Dobrej znajomości pakietu MS Office z umiejętnością sprawnego korzystania z systemów prawniczych;
      • Dyspozycyjność;
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
      • Niezbędne narzędzia pracy, w tym komputer, telefon;
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej;
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole;
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka medyczna, karta multisport;
      • Pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.);
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego;
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Inżynier Budowy

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      • nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi (koordynacja, robót, kontrola harmonogramu, kontrola jakości, kontrola stanu BHP),
      • przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót,
      • prowadzenie uzgodnień projektowych,
      • prowadzenie dokumentacji budowy,
      • zlecenie i kontraktowanie robót pod nadzorem kierownika, budowy/projektu,
      • rozliczanie robót i zamykanie kontraktów pod nadzorem kierownika projektu,
      • negocjowanie z dostawcami i podwykonawcami,
      • wspomaganie kierownika budowy i kierownika projektu.


      Wymagania

      • mile widziane osoby na ostatnim roku studiów,
      • wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • mile widziane doświadczenie w koordynacji robót na budowie,
      • umiejętność obsługi komputera: znajomość pakietu MS Office, znajomość pakietu autocad (przeglądanie, drukowanie rysunków oraz podstawowa obsługa),
      • umiejętność kosztorysowania w dowolnym programie kosztorysowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
      • prawo jazdy kat. B,
      • dodatkowymi atutami będą: uprawnienia budowlane, komunikatywna,
      • znajomość języka angielskiego, umiejętność kontraktowania robót

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
      • pakiet opieki zdrowotnej,
      • kartę active sport,
      • pakiet socjalny (min. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd.),
      • możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Radca Prawny firma budowlana

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Zabezpieczenie interesów Spółki na etapie przygotowywania treści umów poprzez analizowanie treści oraz warunków umów związanych z działalnością Spółki;
      • Obsługa prawna firmy, w szczególności w obszarze prowadzonych zadań inwestycyjnych, umowy o roboty budowlane, aspekty administracyjno-prawne procesu budowlanego;
      • Reprezentowanie Spółki w postępowaniach przedsądowych oraz postępowaniach administracyjnych i sądowych wszystkich instancji, w szczególności w sprawach z zakresu prawa cywilnego;
      • Przygotowywanie opinii prawnych, ustalanie stanu faktycznego, analiza przepisów, proponowanie potencjalnych rozwiązań, przewidywanie ryzyka poszczególnych rozwiązań, uzgadnianie stanowiska prawnego w przedmiotowej sprawie;
      • Przygotowywanie m.in. pism, wniosków do organów i Sądów;
      • Wymiana korespondencji z organami administracji państwowej w zakresie wymagającym udziału prawnika, analiza stanu prawnego sprawy (zbieranie informacji, opis stanu faktycznego itp.; przygotowywanie odpowiedzi);
      • Prowadzenie procesów sądowych w imieniu Spółki;
      • Operacyjne wsparcie dla wszystkim działów w firmie w zakresie prawno-administracyjnym;
      • Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi w sytuacjach wymagających zewnętrznych opinii, etc;
      • Nadzór nad obiegiem dokumentacji prawniczej wewnętrznej i zewnętrznej;
      • Sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych;
      • Zarzadzanie zespołem;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe prawnicze;
      • Uprawnienia radcy prawnego;
      • Dobra, praktyczna znajomość prawa, w szczególności prawa cywilnego i procedury cywilnej administracyjnego, prawa budowlanego, znajomości budowlanych procesów inwestycyjnych oraz zagadnień;
      • Mile widziane min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie branży budowlanej lub kancelarii prawnej;
      • Mile widziana znajomości w ujęciu teoretycznym i praktycznym przepisów z zakresu prawa spółek handlowych, prawa pracy;
      • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów formalno-prawnych;
      • Zaangażowanie i otwartość na stałe pogłębianie wiedzy z zakresu prawa;
      • Umiejętność pracy w zespole;
      • Umiejętność zarządzania zespołem, delegowanie zadań;
      • dobra organizacji pracy, w szczególności umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu;
      • Bardzo dobrej zdolności komunikacyjnej i organizacyjnej;
      • Silnej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania;
      • Dobrej znajomości pakietu MS Office z umiejętnością sprawnego korzystania z systemów prawniczych;
      • Dyspozycyjność;
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
      • Niezbędne narzędzia pracy, w tym komputer, telefon;
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej;
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole;
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka medyczna, karta multisport;
      • Pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.);
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego;
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Inżynier Budowy

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      • nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi (koordynacja, robót, kontrola harmonogramu, kontrola jakości, kontrola stanu BHP),
      • przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót,
      • prowadzenie uzgodnień projektowych,
      • prowadzenie dokumentacji budowy,
      • zlecenie i kontraktowanie robót pod nadzorem kierownika, budowy/projektu,
      • rozliczanie robót i zamykanie kontraktów pod nadzorem kierownika projektu,
      • negocjowanie z dostawcami i podwykonawcami,
      • wspomaganie kierownika budowy i kierownika projektu.


      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • mile widziane doświadczenie w koordynacji robót na budowie,
      • umiejętność obsługi komputera: znajomość pakietu MS Office, znajomość pakietu autocad (przeglądanie, drukowanie rysunków oraz podstawowa obsługa),
      • umiejętność kosztorysowania w dowolnym programie kosztorysowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
      • prawo jazdy kat. B,
      • dodatkowymi atutami będą: uprawnienia budowlane, komunikatywna,
      • znajomość języka angielskiego, umiejętność kontraktowania robót

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
      • pakiet opieki zdrowotnej,
      • kartę active sport,
      • pakiet socjalny (min. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd.),
      • możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Prawnik

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków


      • Sporządzanie umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o roboty budowlane dla podwykonawców, umów zlecenia oraz umów o świadczenie innych usług,
      • Analiza prawna umów podwykonawczych pod kątem ich zgodności z kontraktem inwestorskim oraz obowiązującymi przepisami prawa,
      • Prowadzenie negocjacji umownych oraz bieżącej korespondencji z podwykonawcami,
      • Prowadzenie korespondencji z inwestorami w zakresie zgłaszania podwykonawców,
      • Współdziałanie w sporządzaniu przygotowywanych ofert i wycen – udzielanie informacji w zakresie warunków umownych, analiza warunków ofertowych,
      • W razie potrzeby współdziałanie w rozstrzyganiu zagadnień prawnych oraz w przygotowywaniu opinii prawnych z zakresu prawa cywilnego, administracyjnego, gospodarczego i handlowego.

      Wymagania


      • Wykształcenie wyższe prawnicze (ukończone studia prawnicze),
      • Zainteresowania w obrębie prawa cywilnego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa zobowiązań oraz prawa budowlanego,
      • Dobra organizacja pracy, inicjatywa oraz zdolność analitycznego myślenia,
      • Umiejętność pracy z dokumentami, precyzja,
      • Znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office, systemy informacji prawnej- lex, legalis,-),
      • Zdolność samodzielnego wykonywania poleconych zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
      • Dobra organizacja pracy, inicjatywa oraz zdolność analitycznego myślenia
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie,
      • Profesjonalizm,
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.
      • Odpowiedzialność, dokładność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej,
      • Możliwość doskonalenia zawodowego pod kierownictwem radcy prawnego,
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka medyczna, karta multisport
      • Pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.),
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

      Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi Kandydatami.


  • KONSTRUKTOR BUDOWLANY

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie konstrukcji żelbetowych, sprężonych i stalowych.
      • Wykonywanie obliczeń statycznych całości konstrukcji.
      • Nadzór merytoryczny nad powstawaniem dokumentacji technicznej.
      • Współpraca z producentami prefabrykatów i budową.
      • Prawidłowa realizacja harmonogramów i budżetu.
      • Udział w spotkaniach koordynacyjnych.

      Wymagania

      • Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Dobra organizacja pracy, sumienność oraz komunikatywność.
      • Znajomość programów typu robot, rm-win.
      • Obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Narzędzia niezbędne do pacy min. laptop, telefon.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.)
      • Pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki dla dzieci).
      • Możliwość skorzystania z firmowych ośrodków wczasowych.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Parking dla pracowników.
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole.
  • Architekt

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Szukamy osób mających doświadczenie w projektowaniu pomieszczeń biurowych i budynków użyteczności publicznej.

      Wymagania

      • Znajomość programów wymagana: ArchiCad,
      • Znajomość programów mile widziana:BricsCad, Artlantis Render i 3DMAX, AutoCad.
      • Umiejętność szybkiej i twórczej pracy.
      • Doświadczenie w nadzorach budowlanych.
      • Podstawowa znajomość Prawa Budowlanego.
      • Wykształcenie wyższe architektura i urbanistyka (mile widziani również studenci ostatniego roku)

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.lub w formie B2B
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
      • Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka medyczna, karta multisport.
      • Pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.).
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Księgowa/y

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Weryfikacja poprawności wystawianych/otrzymywanych dokumentów.
      • Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów.
      • Opisywanie dokumentów finansowych.
      • Przekazywanie dokumentów do zatwierdzenia przez poszczególne działy.
      • Weryfikacja i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami.
      • Księgowanie dokumentów finansowych.
      • Rozliczanie zakupów gotówkowych.
      • Bieżąca weryfikacja, analiza oraz uzgadnianie zapisów i kont księgowych.
      • Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania podmiotów gospodarczych w Polsce, MSSF i sprawozdawczości, w tym konsolidacji, przepisów w zakresie cen transferowyc.
      • Realizacja czynności związanych z zamknięciem miesiąca w podatku dochodowym i podatku VAT.
      • Przygotowywanie danych do sprawozdania finansowego.

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie lub wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub/i rachunkowości.
      • Doświadczenia zawodowe w pionie finansowo - księgowym.
      • Znajomość przepisów podatkowych (VAT, podatki dochodowe).
      • Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania podmiotów gospodarczych w Polsce, MSSF i sprawozdawczości, w tym konsolidacji, przepisów w zakresie cen transferowych
      • Umiejętność analitycznego myślenia.
      • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych.
      • Miele widziana znajomość programu Enova w zakresie Finanse i Księgowość.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Narzędzia niezbędne do pacy min. laptop, telefon.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych – (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.)
      • Pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki dla dzieci).
      • Możliwość skorzystania z firmowych ośrodków wczasowych.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Parking dla pracowników.
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
      • Pracę w zgranym, dynamicznym zespole.
  • Lakiernik proszkowy

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • Lakierowanie detali metodą proszkową.
      • Przygotowywanie powierzchni do lakierowania.
      • Pakowanie detali do transportu.
      • Dbanie o porządek w miejscu pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenie na stanowisku lakiernika proszkowego.
      • Staranność skrupulatność i zaangażowanie.
      • Dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
      • Pakiet opieki zdrowotnej.
      • Kartę active sport.
      • Pakiet socjalny (min. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd.).
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Monter - Ślusarz konstrukcji stalowych

    BPBP SA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Montaż i demontaż konstrukcji stalowych według planów technicznych i dokumentacji.
      • Przygotowanie materiałów i narzędzi do montażu.
      • Wykonywanie obróbki mechanicznej elementów konstrukcji stalowych (cięcie, wiercenie, gwintowanie).
      • Pomiar i kontrola jakości wykonanych prac.
      • Przestrzeganie norm i przepisów BHP.
      • Współpraca z innymi członkami zespołu montażowego.
      • Raportowanie przebiegu prac i zgłaszanie ewentualnych problemów.
      • Utrzymywanie porządku na placu budowy oraz dbanie o narzędzia i maszyny monter-służące do realizacji zadań.

      Wymagania

      • Doświadczenie w montażu konstrukcji stalowych – mile widziane.
      • Znajomość rysunków technicznych.
      • Umiejętność obsługi narzędzi ślusarskich.
      • Dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
      • Pakiet opieki zdrowotnej.
      • Kartę active sport.
      • Pakiet socjalny (min. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd.).
      • Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.