Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Jeśli posiadasz konto firmowe w naszym serwisie zaloguj się do swojego konta, aby zarządzać danymi wyświetlanymi w profilu.
Czy to Twoja firma?
OutPoint Group sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
OutPoint Group Sp. z o.o. to dynamiczna firma, która specjalizuje się w obszarze zarządzania nieruchomościami i oferuje szeroki wachlarz usług dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Naszym celem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań, które spełniają różnorodne potrzeby rynkowe. Cechuje nas profesjonalizm, dbałość o szczegóły oraz indywidualne podejście do każdego projektu. Zespół OutPoint Group łączy doświadczenie i pasję, co pozwala nam na budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami i skuteczne wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
OutPoint Group Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy OutPoint Group Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Koordynator ds. obsługi personelu
MULTISERWIS Sp. z o.o.- Holandia
- umowa o pracę
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Specjalista ds. zamówień publicznych
Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.- Jelcz-Laskowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
Mapa OutPoint Group Sp. z o.o.
Siedziba główna
Praca OutPoint Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Pracownik biurowy
OutPoint Group Sp. z o.o.- Wałbrzych
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Bieżąca obsługa klientów oraz pracowników,
-
prowadzenie dokumentacji pracowniczych i archiwizacja dokumentów,
-
przygotowanie danych do naliczenia wynagrodzeń pracowników,
-
selekcja i rekrutacja pracowników,
-
przygotowanie dokumentów legalizujących pracę cudzoziemców,
-
udział w akcjach marketingowych,
-
wystawianie dokumentów (faktur), zaświadczeń dla pracowników, umów i inne,
-
realizacja powierzonych zadań,
-
współpraca z działem księgowości,
-
bieżąca obsługa administracyjna biura.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie, - doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze administracji, - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność, - prawo jazdy kat. b – mile widziane, - znajomość ustawy o pracownikach tymczasowych – mile widziane, - znajomość przepisów dotyczących zatrudniania Cudzoziemców – mile widziane.Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu,
-
pracę w godzinach 8.00 - 12.00,
-
możliwość dopasowania godzin pracy,
-
szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku,
-
zatrudnienie w niewielkiej firmie z rodzinną atmosferą.
-