Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE praca
Czy to Twoja firma?
W samym sercu Lublina znajduje się miejsce, które jest ostoją dla tych, którzy nagle znajdą się w zawierusze życiowej - to my, Centrum Interwencji Kryzysowej. Nasza misja to niesienie pomocy tym, którzy stoją w obliczu wyzwań, które wydają się nie do pokonania. Jesteśmy zespołem doświadczonych psychologów, psychoterapeutów, pedagogów, pracowników socjalnych, prawnika oraz specjalistów ds. uzależnień, którzy każdego dnia wkładają całe swoje serce w to, by wspierać mieszkańców naszego miasta.
Nasza oferta to przede wszystkim bezpłatna pomoc psychologiczna, pedagogiczna, terapeutyczna oraz prawna. Rozumiemy, jak ważne jest szybkie reagowanie, dlatego zapewniamy pomoc interwencyjną i doraźną osobom w sytuacjach kryzysowych. Nasze poradnictwo specjalistyczne jest dostępne zarówno osobiście, jak i poprzez telefon czy Internet, co pozwala nam dotrzeć do tych, którzy potrzebują nas najbardziej.
Wierzymy w siłę edukacji, dlatego organizujemy warsztaty dla rodziców i wychowawców, a nasza działalność szkoleniowa ma na celu nie tylko wsparcie, ale i zapobieganie przyszłym kryzysom. Jesteśmy dumni z naszej zdolności do adaptacji i innowacji w podejściu do potrzeb naszych klientów, co czyni nas nie tylko instytucją pomocową, ale i miejscem rozwoju.
Choć nie zdradzamy szczegółów naszej historii czy pozycji na rynku, to każdego dnia piszemy nowe rozdziały, wspierając ludzi i udowadniając, że żaden kryzys nie jest zbyt wielki, aby go nie można było przezwyciężyć. Nasze drzwi są zawsze otwarte dla tych, którzy szukają wsparcia, zrozumienia i profesjonalnej pomocy. Razem tworzymy przestrzeń, gdzie każdy może odnaleźć spokój i siłę do dalszej walki z wyzwaniami życia codziennego.
Księgowy Lublin Pracownik sprzątający Lublin Specjalista ds. administracji Lublin Pracownik socjalny Lublin Opiekun Lublin
księgowość / ekonomia praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa medycyna / farmacja / zdrowie sektor publiczny / służby mundurowe
Oferty pracy CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE
Praca alert - powiadomienia
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024
Mapy CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE
Centrum interwencji Kryzysowej
Punkt Interwencyjno-Konsultacyjny
Ośrodek Wczesnej Interwencji Dla Osób z Problemem Alkoholowym i Ich Rodzin
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Lublin
- Warszawa
- Wrocław
- Chełm
- Bydgoszcz
- Pruszków
- Sandomierz
- Siedlce
- Łódź
- Lubartów
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE - oferty archiwalne
-
Podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej, analiz, sprawozdawczości i archiwum zakładowego
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE- Lublin
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Obsługa sekretariatu.
2. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego.
3. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną Centrum.
4. Przekazywanie nadanych listów i przesyłek pocztowych do wyznaczonego punktu pocztowego.
5. Prowadzenie ewidencji zarządzeń wewnętrznych Dyrektora Centrum, regulaminów wewnętrznych, instrukcji, upoważnień wydanych przez właściwe organy, dotyczące wykonywania zadań statutowych przez Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie.
6. Przygotowywanie zbiorczych sprawozdań, raportów oraz statystyk.
7. Prowadzenie archiwum zakładowego: nadzór, klasyfikacja, przechowywanie, zabezpieczenie, wycofanie dokumentacji.
8. Uporządkowanie i przeorganizowanie części obecnego archiwum.
9. Wsparcie pracowników w stosowaniu wewnętrznych przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
10. Współpraca z Archiwum Państwowym w przedmiocie dotyczącym prawidłowego funkcjonowania archiwum i przekazywania materiałów.
11. Współudział w opracowywaniu i uzgadnianiu z właściwym archiwum państwowym normatywów kancelaryjno-archiwalnych.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: wykształcenie wyższe i kurs archiwalny przynajmniej I stopnia znajomośc przepisów prawa regulujących postępowanie z dokumentacją, ustawy o narodowym zasobie archiwalnych i archiwach oraz rozporządzeńwykonawczych do tej ustawy kurs archiwalny co najmniej I stopnia umiejętność planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność,
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 800 do 4 000 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Pracownik socjalny
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1.Obsługa klientów w punkcie pierwszego kontaktu (rozpoznanie problemów, udzielanie informacji, zapisywanie i odwoływanie klientów, kierowanie do instytucji), zgodnie z podziałem podmiotowym dokonanym przez Kierownika Działu Wsparcia Osób w Kryzysie.
2.Dokonywanie wstępnej diagnozy problemowej.
3.Prowadzenie pracy socjalnej z klientami.
4.Uczestniczenie w działaniach interwencyjnych podejmowanych w środowisku na rzecz klientów.
5.Organizowanie i przeprowadzanie wizyt środowiskowych i interwencyjnych w sprawach indywidualnych klientów Centrum, w tym także przy współpracy z instytucjami działającymi w obszarze pomocy społecznej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
6.Obsługa komputerowej bazy danych Centrum.
7.Zabezpieczenie całodobowego schronienia dla osób w kryzysie miejsc w Mieszkaniu Interwencyjnym i Punkcie InterwencyjnoKonsultacyjnym. Praca socjalna z przebywającymi tam osobami. Prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji.
8.Prowadzenie dokumentacji i korespondencji. Opracowywanie materiałów, wniosków, sprawozdań, zestawień i informacji w celu prawidłowego funkcjonowania Działu Wsparcia Osób w Kryzysie.
9.Współdziałanie z innymi instytucjami na rzecz rozwiązywania problemów indywidualnych klienta oraz współdziałanie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie i rozwiązywania sytuacji kryzysowych.
10.Prowadzenie działalności promocyjnoinformacyjnej z zakresu działalności Centrum.
11.Przeprowadzanie naboru uczestników do grup działających w Centrum.
12.Uczestniczenie w organizowanych akcjach, konferencjach i innych zadaniach wynikających z zadań statutowych Centrum.Wymagania
-
Wykształcenie: pomaturalne/policealne, wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, Obsługa komputera, RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
-
Inne wymagania: wyższe: pierwszego lub drugiego stopnia kierunek: praca socjalna,pomaturalne kolegium pracowników służb społecznych kształcące w zawodzie pracownik socjalny; ukończone do dnia 31 grudnia 2013 r. studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracowni-ka socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, , psychologia, socjologia, nauki o rodzinie;oraz inne wykształcenie zgodne z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268, 2270, z 2022 r. poz. 1, 66,1079).mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu przeciwdziałania przemocy w ro-dzinie lub interwencji kryzysowej.Umiejętności Posiadanie wiedzy dotyczącej zasad, form i trybów realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej i przeciwdziałania przemocy.Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (Open Office, MS Office) oraz planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność. Wysoka kultura osobista. Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres. Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy. Doświadczenie mile widziane: - doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, - posiadanie specjalistycznej wiedzy z zakresu interwencji kryzysowej, - doświadczenie w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów ze środków pozabudżetowych
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 200 do 3 500 PLN
-
Opis wynagrodzenia: +dodatek stażowy Godziny pracy: 7.00-15.00 / 11.00-19.00 oraz w niektóre dni 7.00-19.00 Miejsce wyko
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Sprzątaczka
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE- Lublin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
1)mycie okien
2)mycie/zamiatanie podłóg
3)czyszczenie wykładzin i dywanów
4)ścieranie kurzu
5)czyszczenie umywalek, muszli klozetowych i armatury łazienkowej
6)czyszczenie zlewu, sprzętu agd w kuchni i pomieszczeniach socjalnych
7)opróżnianie koszy na śmieci
8)opróżnianie pojemników niszczarek
9)dbanie o kwiaty
10)czyszczenie foteli, krzeseł i kanap
11)utrzymanie w czystości drzwi, parapetów okiennych, korytarzy, klatek schodowychWymagania
-
Wykształcenie: podstawowe
-
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, Sumienność
-
Inne wymagania: planowanie i organizacja pracy, odpowiedzialność
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 720 PLN
-
Opis wynagrodzenia: 24 zł/godz. 30 godzin Razem 720zł
-
-
Sprzątaczka
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE- 720 zł / mies.
- Lublin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
- mycie okien
- mycie/zamiatanie podłóg
-ścieranie kurzu
-czyszczenie umywalek, muszli klozetowych i armatury łazienkowej
-czyszczenie zlewu, sprzętu agd w kuchni, łazienkach i pomieszczeniach socjalnych,
-opróżnianie koszy na śmieci
-dbanie o kwiaty
-czyszczenie foteli, krzeseł i kanap
-utrzymanie w czystości drzwi, parapetów okiennych, korytarzy, klatek schodowychWymagania
-
Wykształcenie: podstawowe, brak
-
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, Sumienność
-
Inne wymagania: planowanie i organizacja pracy, odpowiedzialność
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 720 PLN
-
Opis wynagrodzenia: 24 zł/godz.
-
-
Sprzątaczka
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE- 600 zł / mies.
- Lublin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
- mycie okien
- mycie/zamiatanie podłóg
-ścieranie kurzu
-czyszczenie umywalek, muszli klozetowych i armatury łazienkowej
-czyszczenie zlewu, sprzętu agd w kuchni, łazienkach i pomieszczeniach socjalnych,
-opróżnianie koszy na śmieci
-dbanie o kwiaty
-czyszczenie foteli, krzeseł i kanap
-utrzymanie w czystości drzwi, parapetów okiennych, korytarzy, klatek schodowychWymagania
-
Wykształcenie: podstawowe, brak
-
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, Sumienność
-
Inne wymagania: planowanie i organizacja pracy, odpowiedzialność
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 600 PLN
-