Globetek Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej i specjalistów niższego szczebla dla polskich i międzynarodowych firm z branży energetycznej, petrochemicznej oraz budownictwa i produkcji przemysłowej. 

GLOBETEK sp. z o.o najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia hr / kadry

Oferty pracy GLOBETEK sp. z o.o

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa GLOBETEK sp. z o.o

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Globetek Sp. z o.o

Contracting / Recruitment & Manning / Permanent Recruitment / Inspection / Process Outsourcing / Executive Search

Globetek Group provides advanced and complex services for the supply of qualified personnel in the area of energy transition, oil&gas and construction sectors. Since 2007, it has successfully supported Investors, EPC Contractors, consulting companies and key technology suppliers involved in industrial projects within the European Union, offering: • unique, tailor-made solutions to improve the financial and personnel flexibility of the project while maintaining the high quality and timeliness of the work performed; • effective consulting in building up management and technical staff for companies entering or expanding into the Polish market; • in-depth knowledge of the labour market in the energy sector • a database of tens of thousands of specialists and managers from Central Europe Globetek's experience, competence and high quality are confirmed by certifications: ISO 9001:2015, SCC:2011 and references. Within the Globetek Group, the following business lines can be distinguished: • Globetek Engineering Resource - contracting, plant engineering services - work packages, permanent recruitment for middle and senior level positions, payroll services, inspection and consulting services; • Kløden Executive Search - recruitment for key positions and advisory services in the area of energy transition: www.kloden.pl; • Jobtek - job portal dedicated to industrial construction: www.jobtek.eu; • Globetek Outsourcing Services - process outsourcing of personnel - welding, assembly, prefabrication on production facilities; • Globetek Site Services - subcontracting services mainly for prefabrication and mechanical assembly and assembly of steel structures on industrial projects; • Globetek APT - temporary employment services

Miasto
Chorzów
Siedziba główna
Chorzów, Śląskie
Branża
Przemysł petrochemiczny
Specjalizacje
permanent placement & temporary work, executive & direct search, HR outsourcing & staff leasing, power & energy industry, oil & gas industry, construction industry, rafinery turnarounds, engineering, engineer contracting, contracting, inspection, project support, manning, energy transition, offshore wind, gas power plants, biomass, plant engineering i work packages

Rok założenia

2007

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

5455

GLOBETEK sp. z o.o poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
GLOBETEK sp. z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Wrocław
  5. Kraków
  6. Chorzów
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Żywiec
  9. Bydgoszcz
  10. Jaworzno

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca GLOBETEK sp. z o.o - oferty archiwalne

  • Księgowa/Księgowy

    GLOBETEK sp. z o.o
    • 6 000-11 000 zł / mies.
    • Chorzów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:


      UWAGA – najpierw musimy napisać kilka rzeczy na serio:

      • kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
      • ewidencja dokumentów księgowych w systemie Comarch Optima i Saldeo
      • rozliczanie i księgowanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, eksportowych, importowych (import/eksport towarów, import/eksport usług, wewnątrzwspólnotowe nabycie usług)
      • sporządzanie deklaracji VAT, CIT, itp.
      • uzgadnianie sald z kontrahentami
      • kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS)
      • sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów oraz konsolidacja sprawozdań
      • przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
      • współpraca z innymi działami firmy.

      Wymagania


      • minimum 3 lata na podobnym stanowisku
      • znajomość programu Optima
      • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
      • umiejętność pracy w grupie (i to jakiej!).

      Oferujemy


      • Pracę stacjonarną w naszej siedzibie w Chorzowie
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o unikalnym profilu
      • Udział w realizacji ciekawych projektów
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę na zasadach B2B
      • Służbowy laptop i telefon komórkowy
      • Szkolenia wg potrzeb
      • Częściowe finansowanie pakietu medycznego/programu Multisport
      • Udało Ci się dotrzeć do tego punktu – świetnie! Czyli naprawdę rozważasz nasze ogłoszenie na serio, a my możemy odkryć karty
      • Gwarantujemy, że z poziomu jednego z naszych biurek poczujesz się niczym Indiana Jones i będziesz odkrywać nieznane lądy świata księgowości
      • Od pierwszego dnia pracy będziesz czekać na poniedziałek, a nie na piątek
      • Przestaniesz myśleć o szóstce Weidera, bo dzięki naszemu poczuciu humoru Twoje mięśnie brzucha będą pracować regularnie.

  • Rekruter/ka - koordynator/ka z językiem ukraińskim i angielskim

    GLOBETEK sp. z o.o
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Poszukiwanie kandydatów z zagranicy na prowadzone projekty (głównie branża techniczna - ślusarze, monterzy , spawacze , elektrycy , monterzy, pracownicy budowlani)
      • Regularne zamieszczanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych , social-mediach itp.
      • Przedstawianie potencjalnym kandydatom ofert pracy
      • Wsparcie organizacyjne pracowników , koordynacja projektów - okazjonalne wyjazdy na terenie Polski (głownie Ślask /Małopolska - czasem dalej)
      • Prowadzenie bieżącej ewidencji oraz uzupełnianie baz danych kandydatów w systemie komputerowym

      Wymagania

      • Doświadczenie w rekrutacji lub obsłudze klientów , szczególnie przez telefon, internet
      • Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego , dobra znajomość angielskiego
      • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office – głownie Word, podstawy Excel
      • Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny

      Oferujemy

      • umowa zlecenie na okres próbny min. 3 m-ce, później umowa o pracę (szczegóły do ustalenia)
      • premia uzależniona od wyników
      • ciekawe, różnorodne projekty i możliwość rozwoju w obsłudze klienta

Pracodawcy w Chorzowie i okolicy