O From Poland With Dev

Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym rozwijające projekty, relacje międzyludzkie i work-life balance. Pracujemy wyłącznie z klientami z polecenia - dzięki temu nie jesteśmy podwykonawcą i działamy jako bliski partner lub “team extension”, będąc regularnymi członkami zespołów. Cenimy pracę blisko biznesu, swobodę i możliwość wpływania na produkt. Minimalizujemy formalności, bo interesuje nas wydajna, merytoryczna praca i rozwój. Brak dystansu, otwartość, zaufanie i ludzkie podejście to filary naszej codziennej pracy.

From Poland With Dev najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing it (informatyka) internet / e-commerce / nowe media obsługa klienta / call center

Oferty pracy From Poland With Dev

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta MultiSport
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Służbowy laptop
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa From Poland With Dev

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

From Poland With Dev

100% referral-based, no-nonsense professionals

At From Poland With Dev, we believe in making the complex simple. That’s why we only hire experts who know their stuff and are eager to keep learning, delivering the highest quality service to our clients. Since 2014, we’ve expanded to 80+ dedicated team members and served over 70 clients. Our commitment to excellence has sparked this skyrocketing growth—and believe it or not, we didn't even have a marketing department until 2023! This success is a testament to our team, consisting mostly of senior professionals, who excel at adapting to the client’s stack, leading numerous products, and offering crucial insights. While 100% referral-driven, we’ve recently undertaken new, external projects for Shopify, Snowflake and Odoo, as we pride ourselves on our ability to expand into new technological realms. FPWD emphasizes building strong relationships with both employees and clients. Through remote communication, gatherings, mountain retreats, and occasional in-person meetings, we enhance team spirit and foster trust with our clients. We’re your unique technology partner that blends American business culture with Polish expertise, creating a global appeal. While our foundation is as a de facto American company based in Poland, we cater to clients worldwide, including US-based and Western European clientele. This ensures seamless communication and understanding of diverse needs, and an inclusive and adaptable approach to technological solutions. Whether you prefer to work with your developers directly or are looking for a managed or autonomous team—contact us! At From Poland With Dev, we have the talent to help bring your ideas to life.

Miasto
Kraków
Siedziba główna
Kraków, Małopolska
Branża
Usługi i doradztwo informatyczne
Specjalizacje
React.js, JavaScript, TypeScript, Vue.js, Angular.js, Angular, Golang, Snowflake, CSS, .NET, C#, Ruby on Rails, React Native, Shopify, Odoo, Microservices architecture, Business analysis, UX Design, C++, ML, Data analysis, DevOps, Elasticsearch, Tech support, Databases, Image Processing, Project Management i Scrum

Rok założenia

2014

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

1170

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

From Poland With Dev poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
From Poland With Dev
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Wrocław
  6. Żywiec
  7. Gdańsk
  8. Częstochowa
  9. Kęty
  10. Łódź

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca From Poland With Dev - oferty archiwalne

  • Koordynator inwestycji budowlanej (30 mieszkań)

    From Poland With Dev
    • 6 000-10 000 zł / mies.
    • Śląskie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • koordynacja prac projektowych (od wyboru pracowni architektonicznej po odbiór wszystkich komponentów projektu budowlanego i wykonawczego, w tym projektu wnętrz i zieleni)

      • koordynacja realizacji prac budowlanych przez generalnego wykonawcę i pozostałych wykonawców (od wyboru, przez nadzór, po odbiór budowy)

      • udział w kontroli jakości, w odbiorach poszczególnych etapów budowy

      • pełnienie roli inwestora zastępczego, gdzie to konieczne

      • koordynacja wszelkiego rodzaju dokumentacji i komunikacji z urzędami, w tym prac powykonawczych

      • zarządzanie budżetem i harmonogramem

      • wykonanie wszelkich pobocznych zadań, niezbędnych do poprawnego oddania budynków, w tym udział w uzgodnieniach mediów, prowadzenie rozmów ze wszelkimi stronami procesu budowlanego, itd.

      • koordynacja spraw związanych z finansowaniem budowy (w tym związanych z rachunkiem powierniczym)

      • opcjonalne, dla chętnych: koordynacja projektu aż do sprzedaży mieszkań, w tym nadzór nad marketingiem i procesem sprzedaży.

      Wymagania

      • komercyjne doświadczenie w koordynacji procesu budowlanego

      • ogólna znajomość zasad realizacji projektu deweloperskiego (mieszkań na sprzedaż)

      • regularna obecność na budowie (w Bielsku-Białej), możliwość korzystania z własnego środka transportu, praca przynajmniej częściowo z naszego biura (ul. Straconki 122)

      • ogólna znajomość budownictwa pozwalająca na kontrolę jakości na budowie

      • branie ownership za realizację zadania, samodzielność, proaktywność

      • umiejętności komunikacyjne (z ekipami budowlanymi)

      • mile widziane: doświadczenie w sprzedaży nieruchomości

      • nie są wymagane uprawnienia budowlane ani długie doświadczenie komercyjne.

      Oferujemy

      • współpracę czasową na czas trwania projektu (ok. 15-24 miesiące) na podstawie B2B, UZ lub UoP, z możliwością przedłużenia

      • elastyczny wymiar - od 20 do 40 godzin na tydzień, w zalezności od możliwości i preferencji kandydata

      • wynagrodzenie: 7-10k zł netto + VAT B2B, 6-8k zł brutto UoP (dla pełnego etatu)

      • możliwość pracy stacjonarnej w bielskim biurze lub hybrydowej

      • brak nudy: dużą różnorodność zadań i ich dynamikę

      • przyjazną atmosferę i brak korpo-struktur

      • sprzęt do pracy - wyposażymy Cię w spersonalizowany, ergonomiczny sprzęt do pracy

      • prawdziwy work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, “becikowe”, prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, eventy sportowe).



      Zapraszamy! Aplikuj nawet, jeśli nie masz CV. Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Specjalista ds. administracji & asystent biura - IT

    From Poland With Dev
    • 5 000-9 500 zł / mies.
    • Śląskie
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania na tym stanowisku:

      • wsparcie w twardym HR: prowadzenie dokumentacji kadrowych, umów o pracę, cywilnoprawnych, B2B, delegacji, itd.

      • obsługa administracyjna firmowych procesów, w tym: aktualizowanie bieżących umów, obsługa dokumentów elektronicznych, wysyłka dokumentów papierowych, obsługa benefitów firmowych (prywatna opieka medyczna itp.)

      • współpraca z działem księgowości i finansowym (procesowanie faktur, obliczanie prowizji, budżetów projektów)

      • bliska współpraca z zarządem

      • kontakt i wsparcie firmy podwykonawczej rozliczającej nasz projekt badawczo-rozwojowy z PARP, prowadzenie dokumentacji związanej z projektem

      • zadania asystenta zarządu, w tym planowanie podróży służbowych, realizacja zakupów, dokonywanie płatności, wysyłka paczek, inwentaryzacja sprzętu firmowego, koordynacja prezentów świątecznych, zlecanie napraw, office management

      • dla chętnych: wdrażanie optymalizacji procesów administracyjno-księgowo-finansowych

      • dla chętnych: koordynacja projektów pobocznych, np. projektów CSR, społecznych i non-profit, czy koordynacja inwestycji budowlanej realizowanej przez spółkę zależną.

      Wymagania

      Na tym stanowisku niezbędne będą:

      • znajomość zasad obsługi kadrowej

      • podstawowa znajomość zasad rachunkowości

      • doskonała samoorganizacja, wszechstronność i elastyczność

      • kompetencje ścisłe, szybkie uczenie się nowych procesów, zamiłowanie do porządku i sumienność

      • wysokie poczucie odpowiedzialności i rzetelność

      • otwartość na wykonywanie zadań o charakterze różnorodnym (pracujemy w płaskich strukturach, więc potrzebna będzie także elastyczność i otwarcie na zajmowanie się drobnymi rzeczami i wszechstronność)

      • umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów z pracownikami i kontrahentami, mile widziana umiejętność empatycznego słuchania

      • prawo jazdy kat. B (mile widziane posiadanie samochodu)

      • mile widziane: proaktywność w optymalizacji procesów, np. księgowych, płatności

      • mile widziane: znajomość j. angielskiego

      • mile widziane: doświadczenie w koordynacji procesów budowlanych, a także w projektach B+R.

      Oferujemy

      • pracę w wymiarze 40h/tydzień

      • umowę o pracę na zastępstwo bądź współpracę B2B (lub inną formę do wyboru)

      • pracę stacjonarną w bielskim biurze przy ul. Straconki 122, możliwość pracy zdalnej przez jeden dzień w tygodniu

      • Wynagrodzenie: B2B 6500-9500 zł netto+ VAT, UoP 5000-7500 zł brutto

      • pracę umożliwiającą rozwój w samoorganizacji, komunikacji i zarządzaniu projektami

      • brak nudy: dużą różnorodność zadań i ich dynamikę

      • dużo satysfakcji z pracy związanej z działalnością charytatywną i inspirujący kontakt z ludźmi pełnymi pasji

      • pracę w software house z doskonałą kulturą organizacyjną, z wysokim poziomem zaufania, poczuciem zespołowości

      • przyjazną atmosferę i brak korpo-struktur

      • realny wpływ na funkcjonowanie firmy: swobodę w sporej części realizowanych zadań

      • możliwość szlifowania języka angielskiego (nasi klienci są głównie z USA)

      • sprzęt do pracy - wyposażymy Cię w spersonalizowany, ergonomiczny sprzęt do pracy

      • prawdziwy work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, “becikowe”, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, eventy sportowe).



      Zapraszamy! Napisz do Anety Filipek w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Sr Web Marketing Specialist | Startup

    From Poland With Dev
    • 9 000-14 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Your responsibilities

      A Peek into Your Prime Responsibilities at FPWD/SharTheBoard:

      • Identifying customer profiles and creating tailored communication strategies with the overarching goal of generating new, qualified leads

      • Mastering the art of website construction, information architecture, landing pages, and the intricacies of Web UX to optimize conversions

      • Crafting and executing a turbocharged online marketing strategy with a startup flair

      • Analyzing data from various marketing channels for actionable insights

      • Incorporating your creativity into daily tasks, acting innovatively, experimenting, and thinking "out of the box" in your everyday work

      • Embracing change and prioritizing quick verification over the pursuit of the perfect plan

      • Thriving in collaboration with a team of swift decision-makers and specialists.

      Our requirements

      What Excellence We Expect From You:

      • Previous experience in the realm of product or SaaS startups is a big plus

      • The ability to understand the decision-making process of users and tailor marketing content accordingly

      • Creativity, a penchant for experimentation, and a rapid learning mindset are your superpowers

      • You must be familiar with best practices of website construction and the workings of the Web

      • No need to be a digital marketing guru, but a solid grasp of SEO fundamentals is a must

      • English proficiency at its zenith (preferably at a native level), especially in the written domain.

      We offer

      What Awaits You in Return:

      • Introduction to emerging technologies and project management best practices, so that you represent the company with confidence and know-how

      • Necessary work equipment

      • Benefits to support your work-life balance: paid leave on B2B, Multisport, private health care, company offsites and sports events, flexible working hours

      • A friendly, collaborative environment that supports your growth (training program, referral scheme, team building budget, team lunches, and Christmas gifts)

      • Competitive salary on B2B (9-14k PLN net)

      • Bonus / raise after six months, to be discussed individually

      • Start-up environment experience

      • Remote / Hybrid work with an option to work from the office if you prefer (Bielsko-Biała or Krakow)

      • Minimal hierarchy or paperwork with maximum impact and ownership

      • Working in an all-star, ambitious team, with colleagues like Marcin, Filipe, or Jerzy.


      Your recruitment process:

      • HR Screen with Aneta or Ela

      • Recruitment Task - done at your pace

      • Marketing technical interview

      • Meeting with the board (Marcin) - final interview.

      • We’d love to speak with you. No CV? No problem, apply anyway - and contact Aneta or Ela in case of questions.

  • Digital Marketing Specialist - learn IT

    From Poland With Dev
    • 9 000-15 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • tworzenie i rozwój lead generation funnels, m.in. za pomocą kampanii marketingowych (PPC, organic, content) dotyczących wybranych stosów technologicznych naszej firmy

      • identyfikacja profili klientów i dopasowanie do nich komunikacji

      • monitoring i optymalizacja konwersji - stron, kampanii, itd.

      • tworzenie konspektów landing page’ów, stron internetowych, contentu (np. case study) i przekazywanie ich do wdrożenia teamowi UX/dev

      • ownership aktualności strony internetowej czy profili branżowych (np. Clutch)

      • koordynacja prac designera, copy- i contentwriterów (3 osoby part-time) oraz programistów

      • bieżąca współpraca z zarządem firmy, raportowanie rezultatów i realizacja strategii digitalowej

      • udział w realizacji strategii social media

      • ciągła optymalizacja SEO

      • dla chętnych: kreowanie strategii digital marketingu oraz pomoc w fotografowaniu lub tworzeniu video podczas eventów firmowych.

      Wymagania

      • komercyjne doświadczenie w digital marketingu B2B

      • nie jest konieczne doświadczenie w branży software development

      • umiejętności niezbędne do pozyskiwania wartościowego ruchu, przekładającego się na konwersje (new leads)

      • bardzo dobra znajomość zasad tworzenia stron internetowych i konwertującego contentu

      • znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Piwik, Hotjar, HubSpot) oraz platform reklamowych (np. Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads)

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (99% naszych materiałów tworzonych jest w tym języku)

      • mile widziane doświadczenie pracy na rzecz usług IT/software house, w tym podstawowa znajomość technologii.

      Oferujemy


      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • wynagrodzenie: 11-15k PLN netto+VAT B2B, 9-12k PLN brutto UoP

      • możliwość pracy zdalnej 4 dni w tygodniu + raz na tydzień obowiązkowe spotkania w biurze w Bielsku-Białej; możliwość korzystania z krakowskiego biura.


      Nasz proces rekrutacji:

      • spotkanie z HR (30 min)

      • Spotkanie z Mateuszem (45 min)

      • zadanie rekrutacyjne

      • spotkanie z Pawłem (45 min).


      Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Account Manager - US&PL software house

    From Poland With Dev
    • 7 000-14 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • obsługa obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów (w tym osób na stanowiskach np. CMO, dev lead, CTO)

      • prowadzenie wycen nowych projektów, podpisywanie umów i budowanie relacji z klinetami new business

      • prowadzenie działań sprzedażowych poprzez realizację naszej strategii cross-sell i up-sell (w ramach obsługi aktualnych klientów)

      • regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb oraz pracy naszego teamu)

      • odpowednio wczesne wychwytywanie problemów w rozmowach z klientami (umożliwiające diagnozę problemów z wyprzedzeniem)

      • utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)

      • na tym stanowisku nie będzie aktywnego pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)

      • samodzielność w realizacji zadań (będziesz jedyną osobą na tego typu stanowisku w firmie)

      • gotowość do odwiedzania klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)

      • wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej.


      Zadania opcjonalne (dla chętnych):

      • wsparcie zespołu HR i klienta w optymalnym doborze specjalistów do potrzeb technicznych projektu (dotyczy zarówno aplikacji, jak i stron internetowych)

      • współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (w tym proaktywne doradztwo klientom w wytwarzania oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)

      • wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów (np. z doborem osób do projektu, czy koordynacją audytów technicznych z pomocą naszych programistów, itp.)

      • wkład w rozwój digital marketingu naszego software house.

      Wymagania

      • doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, szczególnie w języku angielskim

      • umiejętności sprzedażowe przydatne w dosprzedawaniu usług istniejącym klientom (za pomocą strategii cross-sell, up-sell)

      • podstawowa wiedza z zakresu tworzenia wycen i ofert

      • podstawowa znajomość lub zainteresowanie nauką procesu tworzenia zaawansowanych stron internetowych, systemów e-commerce i ról członków zespołu projektowego

      • podstawowa znajomość lub zainteresowanie zasadami tworzenia aplikacji internetowych (otwartość na rozwój w frameworkach, typach infrastruktury, poznaniu częstych problemów towarzyszących tworzeniu aplikacji)

      • mile widziane doświadczenie w pracy z klientami z USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

      Oferujemy

      • kompleksowe, szerokie wdrożenie w technologię

      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • wynagrodzenie: 9-14k PLN netto+VAT B2B, 7-11k PLN brutto UoP

      • możliwość pracy zdalnej 4 dni w tygodniu + raz na tydzień obowiązkowe spotkania w biurze w Bielsku-Białej; możliwość korzystania z krakowskiego biura.


      Nasz proces rekrutacji:

      • spotkanie z HR (30 min)

      • zadanie rekrutacyjne

      • spotkanie z PM (45 min)

      • spotkanie z Pawłem (45 min)

      • spotkanie z Marcinem (30 min)

      • opcjonalny płatny dzień próbny.


      Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Digital Marketing Specialist (hybrid)

    From Poland With Dev
    • 7 000-13 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Your responsibilities

      Here’s what you’ll be responsible for at FPWD:

      • identifying customer profiles and creating tailored communication strategies

      • developing and optimizing lead generation funnels

      • managing content marketing, SEO, PPC campaigns, and website conversion rate optimization

      • maintaining the website and optimizing landing page conversions

      • updating profiles on review platforms like Clutch and TechBechemots

      • collaborating with specialists in UX/UI, software development, copywriting, and analytics

      • analyzing data from various marketing channels for actionable insights

      • working closely with the management team to execute the marketing strategy.

      Our requirements

      What you need to succeed:

      • experience in Digital Marketing in the B2B service industry (experience in a software house will be a significant advantage)

      • skills in "performance marketing" - acquiring valuable web traffic and converting it into leads

      • the ability to understand the decision-making process of users and tailor marketing content accordingly

      • proficiency in marketing and analytical tools (Google Analytics, Piwik, Hotjar, HubSpot, etc.) and advertising platforms (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads).

      We offer

      What you can expect:

      • introduction to technologies and project management, so that you represent the company with confidence and know-how

      • equipment of your choice

      • benefits to support your work-life balance: paid leave on B2B, Multisport, private health care, company offsites and sports events, flexible working hours

      • a friendly, collaborative environment that supports your growth (training program, referral scheme, team building budget, team lunches, and Christmas gifts)

      • competitive salary on CoE (7-10k PLN gross) or B2B (10-13k PLN net)

      • bonus / Commission scheme after 3 months to be discussed individually

      • hybrid work with an option to work from the office if you prefer in Bielsko-Biała or Krakow (at least one day per week in the Bielsko office)

      • start-up environment experience through ShareTheBoard, our in-house product

      • minimal hierarchy or paperwork with maximum impact and ownership

      • working in a small 70-person IT Team without a corporate feel or glass ceilings

      • working in an all-star, ambitious team, with colleagues like Mateusz, Pawel, Marika, Marcin, Berenika.


      Your recruitment process:

      • HR Screen with Aneta or Ela (ca 30’)

      • Marketing interview with Mateusz (ca 60’)

      • Recruitment Task - done at your pace

      • Meeting with our PM/AM team (ca 30’)

      • Meeting with the board (Pawel) - final interview (ca 45’)


      • Once you’ve completed the process, you can opt for a demo day to ensure a proper culture fit and whether we’re a match for you - we’d invite you to one of our offices and compensate your time for it, of course!

        We’d love to have you. No CV? No problem, apply anyway - and contact Aneta or Ela in case of questions.

  • Business Analyst | mały team, e-learning

    From Poland With Dev
    • 11 000-21 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • zbieranie i dokumentowanie wymagań, potrzeb oraz problemów klienta

      • identyfikowanie i modelowanie procesów biznesowych (np. z pomocą BPMN, UML)

      • zarządzanie JIRĄ (taski, roadmapy, sprinty)

      • tworzenie makiet (mile widziana podstawowa znajomość UX/UI)

      • przygotowywanie propozycji rozwiązań w bliskiej współpracy z Technical Architect

      • wsparcie analityczne w projektowaniu, realizacji oraz testowaniu aplikacji

      • dla osób zainteresowanych - proaktywny wkład w roadmapę produktu.


      Wymagania

      • komercyjne doświadczenie w tworzeniu wymagań i specyfikacji

      • umiejętność pracy w JIRA: pisania user stories, epics, acceptance criteria, obsługa Advance Roadmap, itd.

      • znajomość narzędzi do tworzenia makiet, dokumentacji i schematów, np. Lucidchart / Balsamiq / JIRA / Confluence

      • ​podstawowa znajomość SQL​​ (ułatwiająca analizę powiązań i proponowanie rozwiązań) oraz manualnego testowania oprogramowania

      • znajomość Scrum/Scrumban

      • komunikacyjne: umiejętność łączenia ludzi i negocjacji zarówno z teamem technicznym, jak i z biznesowym

      • proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań i ulepszaniu istniejącego procesu rozwoju aplikacji

      • samodzielność, dokładność oraz problem-solving skills

      • gotowość do pracy częściowo w amerykańskich godzinach

      • swobodny język angielski.

      Oferujemy

      • nowy sprzęt do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, angielski z native speakerem, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • stabilną i długofalową współpracę; B2B, UZ lub UoP

      • elastyczne godziny pracy

      • wynagrodzenie: 13-21k PLN netto+VAT B2B, 11-18k PLN brutto UoP

      • praca zdalnie lub z biura (w Krakowie lub Bielsku-Białej, możliwość coworkingu w innych miastach).


      Nasz proces rekrutacji:

      • 30min wstępnej rozmowy z HR

      • spotkanie techniczne

      • 60min finalnego spotkania z CTO


      O From Poland With Dev

      Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym rozwijające projekty, relacje międzyludzkie i work-life balance. Pracujemy wyłącznie z klientami z polecenia - dzięki temu nie jesteśmy podwykonawcą i działamy jako “team extension”, będąc pełnoprawnymi członkami projektów. Cenimy pracę blisko biznesu, swobodę i możliwość wpływania na produkt. Minimalizujemy formalności, bo interesuje nas wydajna, merytoryczna praca i rozwój. Brak dystansu, otwartość, zaufanie i ludzkie podejście to filary naszej codziennej pracy.


      Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Eli w razie pytań bądź wątpliwości.

  • IT Account Manager + Marketing - US/PL

    From Poland With Dev
    • 7 000-16 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia

      • regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb, naszego teamu, usprawnień)

      • współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)

      • utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)

      • na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)

      • udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)

      • wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej

      • mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)

      • dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB.

      Wymagania

      • doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, także w języku angielskim

      • zainteresowanie technologiami i podstawowa znajomość technologii webowych (zarówno aplikacji jak i stron internetowych)

      • podstawowa znajomość procesów tworzenia oprogramowania

      • doświadczenie w digital marketingu i tworzeniu brandu (np. w tworzeniu komunikacji stron, social media, e-maili)

      • mile widziane: pisanie copy, znajomość CRM.

      Oferujemy

      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • możliwość pracy zdalnej + spotkania w biurze w Bielsku-Białej lub Krakowie ok. raz na 1-2 tygodnie.


      Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • IT Account Manager + Marketing - US/PL

    From Poland With Dev
    • 6 000-15 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia

      • regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb, naszego teamu, usprawnień)

      • współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)

      • utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)

      • na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)

      • udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)

      • wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej

      • mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)

      • dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB.

      Wymagania

      • doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, także w języku angielskim

      • zainteresowanie technologiami i podstawowa znajomość technologii webowych (zarówno aplikacji jak i stron internetowych)

      • podstawowa znajomość procesów tworzenia oprogramowania

      • doświadczenie w digital marketingu i tworzeniu brandu (np. w tworzeniu komunikacji stron, social media, e-maili)

      • mile widziane: pisanie copy, znajomość CRM.

      Oferujemy

      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • możliwość pracy zdalnej + spotkania w biurze w Bielsku-Białej lub Krakowie ok. raz na 1-2 tygodnie.


      Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Junior HR Specialist (Software House)

    From Poland With Dev
    • 3 250-6 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie bazy kandydatów i utrzymywanie z nimi korespondencji

      • sourcing kandydatów za pomocą m.in. LinkedIn (dot. IT: Programistów, Analityków Biznesowych, Testerów, Product/Project Managerów)

      • wsparcie prowadzenia firmowych social media

      • pomoc w organizacji wybranych eventów firmowych

      • zadania z obszaru twardego, np. zarządzanie systemami wspomagającymi rekrutacje (ATS), dokumentowanie urlopów i udziału pracowników w firmowych benefitach

      • prowadzenie rozmów rekrutacyjnych.

      Zadania - dla chętnych:

      • współodpowiadanie za team building i tworzenie dobrej atmosfery pracy (dbałość o retencję)

      • rozwój w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych

      • rozwój w employer brandingu (zewnętrznym i wewnętrznym)

      • śledzenie trendów, wydarzeń branżowych.

      Wymagania

      • zainteresowanie rozwojem w obszarze HR (w branży IT)

      • predyspozycje do nawiązywania relacji i budowania dobrej atmosfery

      • umiejętności techniczne w obsłudze systemów informatycznych (predyspozycje do nauki ATS, Google Workspace, Canva, MailChimp itp.)

      • komunikatywna znajomość języka angielskiego

      • samoorganizacja, umiejętność samodzielnej realizacji zadań

      • mile widziane doświadczenie w: sourcingu, prowadzeniu interviews, employer brandingu.

      Oferujemy

      • elastyczną i stabilną pracę

      • nowy sprzęt do wyboru i wsparcie ewentualnego domowego stanowiska pracy

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • umowę o Pracę (możliwość B2B)

      • pracę w biurze w Bielsku-Białej z możliwością pracy zdalnej 4 dni w tygodniu.


      Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Junior Illustrator / Designer (US unicorn)

    From Poland With Dev
    • 4 000-10 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Obowiązki:

      • tworzenie ilustracji do artykułów, wpisów blogowych, kampanii i innych materiałów o przeznaczeniu webowym
      • kreatywne opowiadanie historii z branży HR za pomocą ilustracji
      • tworzenie graficznych webowych materiałów marketingowych: banerów, reklam, infografik, e-booków itd.
      • wspólne z zespołem, proaktywne tworzenie wizualnej komunikacji naszego produktu.

      Wymagania

      • bardzo dobre zrozumienie kompozycji ilustracji, wyczucie kombinacji kolorystycznych i oko do typografii
      • komercyjne doświadczenie nie jest wymagane (choć jest zdecydowane mile widziane)
      • predyspozycje do wizualnego opowiadania historii (i ilustrowania innych treści), potwierdzone zrealizowanymi własnoręcznie przykładami
      • uważność na detale i predyspozycje do dokładności
      • "can-do attitude", proaktywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole
      • podstawowa znajomość narzędzi do tworzenia materiałów cyfrowych
      • podstawowa znajomość aktualnych trendów w ilustracjach webowych
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego (część temu jest w Kalifornii)
      • chęć do intensywnego rozwoju w tworzeniu ilustracji z przeznaczeniem cyfrowym, a także otwartość na feedback ze strony bardziej doświadczonych ilustratorów w teamie.

      Mile widziane:

      • 1-2 letnie doświadczenie komerycjne w projektowaniu graficznym, w tym w tworzeniu ilustracji
      • znajomość Illustrator, Sketch, Photoshop i InDesign
      • znajomość Procreate oraz Figma.

      Oferujemy

      Na to możesz liczyć:

      • nowy sprzęt do wyboru
      • wybrana forma umowy (UoP, B2B)
      • praca zdalnie lub z biura (jesteśmy w Krakowie i Bielsku-Białej, a w razie potrzeby oferujemy pomoc w organizacji przestrzeni biurowej w innych miastach)
      • dostęp do know-how i środowiska kalifornijskiego jednorożca
      • loty do Kaliforni (dla chętnych, raz do roku)
      • płatny urlop, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, becikowe, paczki świąteczne, program poleceń, lunche zespołowe
      • szkolenia
      • prawdziwy work-life balance.

      Kilka słów o nas:

      Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym work-life balance, satysfakcjonującą pracę i relacje z ludźmi. Odpowiadamy za stronę główną zenefits.com - dużą, główną witrynę sprzedażową znanego jednorożca z Doliny Krzemowej (USA). W zespole jest 8 osób z naszej firmy i 3 osoby z USA. Dzięki spotkaniom na żywo (w Polsce lub Kalifornii) nasz zespół świetnie się rozumie, dzięki czemu pracujemy bez niepotrzebnego stresu i w świetnej atmosferze.

  • Web Project Manager (US unicorn)

    From Poland With Dev
    • 8 000-20 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      W tej roli będziesz:

      • zarządzać projektem rozwoju strony zenefits.com
      • koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
      • mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
      • prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
      • priorytetyzować zadania i planować pracę
      • prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
      • koordynować QA oraz launche nowych projektów
      • przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
      • pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
      • dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny.

      Wymagania

      na tym stanowisku:

      • komercyjne doświadczenie w zarządzaniu projektami webowymi
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwarcie na ludzi
      • wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
      • samodzielność w podejmowaniu decyzji - choć zawsze otrzymasz od nas wsparcie
      • sprawne poruszanie się w metodyce agile
      • znajomość technicznych aspektów projektów webowych (QA, code review, testy)
      • komunikatywny angielski - Product Owner i część zespołu jest z USA
      • mile widziane: znajomość Asany i raportowanie i dbałość o rozwój wyników sprzedażowych strony.

      Oferujemy

      Na to możesz liczyć:

      • nowy sprzęt do wyboru
      • wybrana forma umowy (UoP, B2B)
      • praca zdalnie lub z biura (jesteśmy w Krakowie i Bielsku-Białej, a w razie potrzeby oferujemy pomoc w organizacji przestrzeni biurowej w innych miastach)
      • dostęp do know-how i środowiska kalifornijskiego jednorożca
      • loty do Kaliforni (dla chętnych, raz do roku)
      • płatny urlop, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, becikowe, paczki świąteczne, program poleceń, lunche zespołowe
      • szkolenia
      • prawdziwy work-life balance.

      Kilka słów o nas:

      Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym work-life balance, satysfakcjonującą pracę i relacje z ludźmi. Odpowiadamy za stronę główną zenefits.com - dużą, główną witrynę sprzedażową znanego jednorożca z Doliny Krzemowej (USA). W zespole jest 8 osób z naszej firmy i 3 osoby z USA. Dzięki spotkaniom na żywo (w Polsce lub Kalifornii) nasz zespół świetnie się rozumie, dzięki czemu pracujemy bez niepotrzebnego stresu i w świetnej atmosferze.

  • Node.js Developer (international startup)

    From Poland With Dev
    • 13 000-26 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      In this job you will:

      • Develop new features and maintain the current system (50/50%)
      • Take part in rewriting part of the application from the scratch
      • be part of a dev team consisting of three senior backend and four frontend developers
      • Have an influence on the tech stack and contribute to processes development
      • Have the possibility to learn things that you are interested in (e.g. AWS, Docker, Jenkins, CI, Bull, mongoosejs.com, expressjs.com, fastify.io, etc.)

      Our requirements

      • you need to be a development enthusiast, advanced in Node.js, and opened to create an advanced software
      • MongoDB and NoSQL concepts
      • writing automated tests (unit, integration).

      We offer

      • freedom - the developers' job is to find new tools and constantly upgrade the stack. The board accepts 90% of our technical decisions
      • work with modern stack and architecture: microservices (API, job runner), TDD rules, Node.js 14/MongoDB/AWS + React.js/Redux, 90% of tests coverage, bigger functionalities extracted into separate node modules
      • Project with Node 14, rush monorepo, mongo/mongoose, Node streams, fastify, OpenAPI, Jenkins
      • possibility to develop your startup skills, being part of Berlin startup community (possibility of spending an onboarding month in Berlin)
      • real startup efficiency: fast technical decisions and flat hierarchies
      • work with experienced JavaScript enthusiasts
      • Remote work (even after Covid) + possibility to work in our modern office in the heart of Krakow/Bielsko/Berlin
      • Benefits: paid vacation, private healthcare, paid sick leaves, training min. 4x/year, comfortable, air-conditioned offices, and more.

      About our product:

      Cooperating with team from Berlin, we develop optilyz.com - a top product in direct mail automation, providing a revolutionary service for mail delivery, used by many well-known global brands. After the startup phase, we transform to "enterprise" level. We plan to refresh our application to improve its efficiency of new features development.

      Interested? Let’s talk!

  • Go Developer - US, eCatholic

    From Poland With Dev
    • 16 000-27 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Praca w naszym projekcie to:

      • praca w 100% nad nowymi funkcjonalnościami
      • mały, zwinny i wydajny zespół (5 doświadczonych osób w backendzie)
      • świetnie utrzymany kod i nowy, stosunkowo niewielki projekt
      • API first, pełna architektura mikroserwisowa, 70% pokrycia testami, poprawnie utrzymywany Docker, integracje z Stripe, SignalWire, Mailgun
      • kultura organizacyjna zwinnego zespołu z USA i poprawny work-life balance
      • możliwość rozwoju w DevOps na AWS
      • praca z misją w eCatholic.com - innowacyjnej aplikacji wspierającej działalność społeczną i religijną w USA.

      Wymagania

      • doświadczenie backendowe na poziomie senior lub mid/senior
      • min. 2-3 lata doświadczenia w Go i SQL (baza MySQL)
      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca aktywny udział w spotkaniach zespołowych
      • mile widziane: Python (do testów integracyjnych), Testify, kompetencje DevOps na AWS.

      Oferujemy

      • stabilną, długofalową i spokojną pracę full-time w międzynarodowym środowisku
      • wysoką kulturę organizacyjną i używanie narzędzi ułatwiających pracę
      • benefity: płatne urlopy, prywatna opieka medyczna, regularne szkolenia, szybkie płatności, nowoczesne, klimatyzowane biura
      • polskie dni i godziny pracy
      • możliwość pracy zdalnej nawet po Covid lub w jednym z naszych komfortowych biur (w Bielsku-Białej lub Krakowie)
      • możliwość podróży służbowych do Austin, USA.

      Serdecznie zapraszamy!

  • HR and Recruitment Manager (IT, Bielsko-Biała)

    From Poland With Dev
    • 6 000-15 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Obszary, w których potrzebujemy wsparcia:

      • anglojęzyczna obsługa klienta w obszarze rekrutacyjnym
      • proaktywne dbanie o employer branding firmy, szczególnie w świecie cyfrowym
      • udział w procesach rekrutacyjnych, m.in. tworzenie dwujęzycznych (EN/PL) ogłoszeń o pracę
      • aktywna rekrutacja z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych baz
      • nadzór nad promocją ofert pracy za pomocą budżetów reklamowych (npo. w social media)
      • onboarding, ewaluacja i mentoring członków zespołu (np. w obszarze odkrywania talentów), z uwzględnieniem technologii i roli projetowych
      • współorganizacja szkoleń firmowych, udział w doborze prelegentów i tworzeniu koncepcji szkoleń
      • wdrażanie kultury organizacyjnej firmy, np. poprzez regularny udział w retrospektywach scrumowych.

      Obowiązki zależne od preferencji i umiejętności Kandydata:

      • składanie ofert kandydatom i negocjowanie oraz renegocjowanie warunków zatrudnienia (także finansowych)
      • kompleksowa obsługa klienta anglojęzycznego w obszarze rekrutacyjnym (np. wspólne z klientem ewaluacje poszczególnych pracowników, udział w negocjacjach)
      • mentoring członków zespołu w rozwoju umiejętności twardych (w obszarach technologicznych)
      • organizacja i udział (po Covid) w spotkaniach na żywo z klientami anglojęzycznymi w Krakowie
      • bycie ownerem wybranych obszarów związanych z HR, w tym employer brandingu, mentoringu itd.
      • wsparcie przy tworzeniu umów związanych z HR.

      Wymagania

      Niezbędne kompetencje:

      • swobodna znajomość biznesowego języka angielskiego w mowie i piśmie
      • doświadczenie HRowe w branży IT
      • samoorganizacja, proaktywność i umiejętność brania odpowiedzialności za dany obszar.

      Kompetencje - mile widziane:

      • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
      • doświadczenie z zakresu mentoringu, tworzenia strategii kultury organizacyjnej czy rozwiązywania konfliktów
      • znajomość technologii i procesu tworzenia oprogramowania
      • budżetowanie procesów rekrutacyjnych.

      Oferujemy

      • pracę w niezwykle przyjaznym i pełnym zaufania zespole
      • pracę głównie z dojrzałym klientem z USA, wysoką kulturę organizacyjną i ambitne projekty (zdecydowana większość zespołu jest na poziomie senior i mid)
      • płaską strukturę, dużą swobodę w realizowanych zadaniach i otwartość na indywidualne pomysły
      • elastyczność pracy i dbałość o work/life balance
      • stabilność, Umowę o Pracę, możliwość B2B
      • benefity: prywatna opieka medyczna, wsparcie w wyposażeniu zdalnego stanowiska pracy, becikowe, fundusz integracyjny i inne
      • pracę zdalną w trakcie COVID; później minimum 1 dzień w tygodniu pracy w biurze w Bielsku-Białej (mile widziana praca full-time w biurze po Covid)

      Zapraszamy!

Pracodawcy w Krakowie i okolicy