Od momentu założenia w 2011 roku, RN AGNIESZKA SZADY z siedzibą w malowniczym Mielcu, nieustannie dąży do zapewnienia naszym klientom kompleksowej obsługi i satysfakcji z zakupów oraz usług, które oferujemy. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem, specjalizujemy się w sprzedaży detalicznej, oferując szeroki asortyment produktów w naszych niewyspecjalizowanych sklepach. Rozumiemy, jak ważna jest różnorodność i dostępność, dlatego nasze półki zawsze są pełne towarów, które odpowiadają na potrzeby i życzenia naszych klientów. Ale RN AGNIESZKA SZADY to nie tylko sprzedaż detaliczna. Z równą pasją poświęcamy się działalności w obszarze usług zdrowotnych i urodowych. Nasze usługi fizjoterapeutyczne, fryzjerskie oraz zabiegi kosmetyczne są wykonywane z największą starannością i profesjonalizmem. Dbamy o to, by każdy klient opuszczał nasz gabinet z poczuciem odnowy i zadowolenia. Nasza oferta jest odpowiedzią na współczesne wymagania rynku, gdzie jakość usług idzie w parze z indywidualnym podejściem do klienta. Zdajemy sobie sprawę, że zaufanie, które budujemy z naszymi klientami, jest fundamentem trwałych relacji i sukcesu naszej firmy. Dlatego też każdego dnia staramy się być blisko ludzi, słuchać ich potrzeb i na nie odpowiadać. Choć nie możemy pochwalić się międzynarodową obecnością czy szeroko rozpoznawalnymi certyfikatami, nasza lokalna działalność jest dla nas źródłem dumy i motywacji do dalszego rozwoju. Wierzymy, że rzetelność, zaangażowanie i ciągłe doskonalenie to wartości, które pozwalają nam utrzymać solidną pozycję na rynku i codziennie zdobywać zaufanie nowych klientów. W RN AGNIESZKA SZADY każdy dzień to nowa historia sukcesu, pisana dzięki zaangażowaniu i pasji, które wkładamy w naszą pracę. Zapraszamy do doświadczenia jakości i profesjonalizmu, które są wizytówką naszej firmy.

RN AGNIESZKA SZADY najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center medycyna / farmacja / zdrowie bankowość / finanse

Oferty pracy RN AGNIESZKA SZADY

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa RN AGNIESZKA SZADY

Siedziba główna w Mielcu

RN AGNIESZKA SZADY poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
RN AGNIESZKA SZADY
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Katowice
  4. Przemyśl
  5. Lublin

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca RN AGNIESZKA SZADY - oferty archiwalne

  • Konsultant do spraw sprzedaży

    RN AGNIESZKA SZADY
    • Mielec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Realizacja planów, sprzedaż produktów i usług firmy Play, pozyskiwanie klientów
      Godziny pracy 9:00-21:00

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, komunikatywność, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta/call center, umiejętność budowania trwałych relacji interpersonalnych

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 do 5 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Konsultant do spraw sprzedaży

    RN AGNIESZKA SZADY
    • Mielec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Realizacja planów, sprzedaż produktów i usług firmy Play, pozyskiwanie klientów
      Godziny pracy 9:00-21:00

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, komunikatywność, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta/call center, umiejętność budowania trwałych relacji interpersonalnych

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 2 800 - 4 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Konsultant do spraw sprzedaży

    RN AGNIESZKA SZADY
    • 2 800-4 200 zł / mies.
    • Mielec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Realizacja planów, sprzedaż produktów i usług firmy Play, pozyskiwanie klientów
      Godziny pracy 9:00-21:00

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, komunikatywność, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta/call center, umiejętność budowania trwałych relacji interpersonalnych

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 2 800 - 4 200 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Mielcu i okolicy