Czy to Twoja firma?

AB FOTO sp. z o.o. praca

Warszawa

AB FOTO Sp. z o.o. to sieć salonów fotograficznych na terenie Polski,  specjalizująca się w sprzedaży usług i sprzętu fotograficznego oraz rozwijająca sprzedaż telefonów i akcesoriów GSM. Dystrybutor marek


Nikon , FujiFilm , Canon , Panasonic , Olympus , Sigma ,  iPhone , Huawei , Sony , JBL i wielu innych

AB FOTO SP Z O O najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing praca fizyczna magazyn księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy

Oferty pracy AB FOTO SP Z O O

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca AB FOTO SP Z O O

Mapa AB FOTO SP Z O O

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

AB FOTO SP Z O O poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
AB FOTO SP Z O O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Gdańsk

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca AB FOTO SP Z O O - oferty archiwalne

  • Marketing Specialist

    AB FOTO SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Marketing Specialist


      Twój zakres obowiązków

      • realizowanie działań reklamowych w obszarze offline marketingu
      • współtworzenie strategii marketingowej firmy
      • nawiązanie i prowadzenie stałej współpracy z galeriami handlowymi, w których znajdują się salony firmowe
      • współpraca z grafikami przy tworzeniu materiałów POS
      • nadzorowanie i egzekwowanie prawidłowej ekspozycji materiałów reklamowych w sklepach
      • ścisła współpraca z kierownikami regionalnymi

      Nasze wymagania

      • min. roczne doświadczenie pracy w dziale marketingu
      • doświadczenie we współpracy z galeriami handlowymi będzie dodatkowym atutem
      • dynamizm i energia w działaniu
      • komunikatywność
      • sumienność i odpowiedzialność za prowadzone działania

      To oferujemy

      • pracę w renomowanej firmie
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę
      • stabilne warunki zatrudnienia
      • pracę w zgranym zespole
      • możliwość rozwoju zawodowego

      Aplikuj

  • Project Manager

    AB FOTO SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Project Manager


      Twój zakres obowiązków

      • Projektowanie i nadzór nad estetyką sklepu internetowego.
      • Wdrażanie nowych funkcjonalności zgodnie z bieżącymi trendami.
      • Komunikacja i współpraca z firmą Shoper oraz zewnętrznymi podwykonawcami.
      • Samodzielne prowadzenie projektów i dokonywanie zmian w CSS i HTML.

      Nasze wymagania

      • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem internetowym oraz w implementowaniu nowych funkcjonalności.
      • Doświadczenie z platformą Shoper.
      • Bardzo dobra znajomość CSS, HTML, UX.
      • Umiejętność współpracy z programistami i z zewnętrznymi podwykonawcami.
      • Kilkuletnie doświadczenie w e-commerce.
      • Kreatywność i zdolność do myślenia projektowego.
      • Umiejętność analitycznego podejścia do poprawy funkcjonalności sklepu.
      • Zdolności komunikacyjne.
      • Terminowość i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań.

      To oferujemy

      • Pracę w dynamicznym zespole zorientowanym na rozwój.
      • Miłą atmosferę pracy.
      • Pakiet opieki medycznej.
      • Elastyczne formy zatrudnienia: umowę o pracę lub B2B.

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu

    AB FOTO SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu


      Twój zakres obowiązków

      • realizowanie działań reklamowych w obszarze e-marketingu
      • współtworzenie strategii marketingowej firmy w obszarze digitalu
      • zarządzanie stroną www
      • współpraca z grafikami przy tworzeniu materiałów digitalowych (w tym newsletterów)
      • planowanie i wysyłka mailingów
      • analizowanie i raportowanie skuteczności działań w oparciu o dane z narzędzi zewnętrznych (m.in Google Analytics, Google Search Console, Hot Jar)

      Nasze wymagania

      • znajomość platformy Shopper - warunek konieczny
      • min. roczne doświadczenie pracy w dziale digital marketingu
      • dynamizm i energia w działaniu
      • sumienność i odpowiedzialność za prowadzone działania

      To oferujemy

      • pracę w renomowanej firmie
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę
      • stabilne warunki zatrudnienia
      • pracę w zgranym zespole
      • możliwość rozwoju zawodowego

      Aplikuj

  • Social Media Specialist

    AB FOTO SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie planów i strategii mediów społecznościowych we współpracy z Marketing Managerem
      • Obsługa i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych
      • Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych
      • Budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności
      • Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych i w Internecie
      • Analiza trendów, poszukiwanie pomysłów i niestandardowych rozwiązań
      • Przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z prowadzonych kampanii oraz rekomendacji
      • Pisanie tekstów reklamowych oraz przygotowywanie prostych grafik w celach reklamowych
      • Ścisła współpraca z Działem Marketingu, Działem Obsługi Klienta, Działem Sprzedaży i Działem IT

      Nasze wymagania

      • Minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych na mediach społecznościowych
      • Dobra znajomość panelu administracyjnego Facebook / Instagram / YouTube / Tik Tok / LinkedIn / Twitter / Google Moja Firma
      • Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność podejmowania ryzyka
      • Dobra organizacja pracy, terminowość i rzetelność
      • Energia, pozytywne nastawienie i otwartość na nowe wyzwania
      • Wyobraźnia i gotowość do wdrażania własnych pomysłów
      • Wyczucie estetyki i znajomość podstaw tworzenia kreacji graficznych
      • Znajomość zagadnień e-commerce i marketingu
      • Docenimy umiejętność montażu krótkich materiałów video
      • Docenimy zapał do nauki, chęć zdobywania wiedzy i doświadczenia

      To oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
      • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach
      • Zdobywanie doświadczenia w stabilnej, dynamicznie działającej firmie
      • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
      • Wymagane narzędzia pracy

      O nas

      AB FOTO Sp. z o.o. firma zajmująca się sprzedażą markowego sprzętu fotograficznego, smartfonów, laptopów, produktów gamingowych i małego AGD, posiadająca salony sprzedaży w największych galeriach handlowych.

      Dzisiejszy świat szybko się zmienia, podobnie jak tempo mediów społecznościowych. Nasze stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych daje możliwość współpracy z uznanymi markami takimi jak: Samsung, Xiaomi, Nikon, Canon, Sony, Panasonic czy realme. Jeśli chcesz kreować profesjonalny wizerunek oraz szlifować umiejętności docierania do szerokiej bazy odbiorców, to ogłoszenie dotyczy Ciebie!

      Social Media Specialist








      Aplikuj

  • Dyrektor marketingu

    AB FOTO SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Opracowywanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej (4P).
      • Przeprowadzanie badań rynkowych w celu zrozumienia potrzeb klientów, trendów rynkowych i konkurencji.
      • Planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych, reklamowych i public relations we wszystkich kanałach sprzedaży głównie Internet.
      • Zarządzanie budżetem marketingowym i ocena skuteczności działań promocyjnych.
      • Wykorzystywanie danych analitycznych do oceny skuteczności strategii 4P i wprowadzania usprawnień.
      • Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie marketingu.
      • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w celu zwiększenia skuteczności działań marketingowych.
      • Zarządzanie zespołem działu marketingu , w tym rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników.
      • Koordynacja pracy z innymi działami, takimi jak sprzedaż, dział produktowy, finanse itp.
      • Budowanie trwałych relacji z klientami i zrozumienie ich potrzeb
      • Kształtowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku marki na rynku.
      • Zarządzanie działalnością innowacyjną firmy i poszukiwaniem szans rynkowych.
      • Udział w cyfrowej transformacji firmy.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 5 lat
      • Wykształcenie wyższe
      • Znajomość języka angielskiego
      • Umiejętność budowania relacji oraz komunikacji
      • Umiejętności analityczne
      • Kreatywność, proaktywność i chęć wyznaczania kierunku
      • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
      • Znajomość systemów CRM, ERP, platformy Shoper
      • Znajomość pakietu Office 365 (w tym MS Project, Excel)
      • Prawo jazdy kat. B

      To oferujemy

      • Umowę B2B lub umowę o pracę
      • Ciekawą pracę w firmie reprezentującej dystrybutora produktów i usług fotograficznych
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
      • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i karty MultiSport)
      • Pracę w systemie hybrydowym (po okresie próbnym)

      O nas

      AB FOTO Sp. Z o. o.

      Jeśli chcesz się rozwijać, jesteś pełną energii osobą otwartą na nowe wdrożenia - ta oferta jest dla Ciebie! AB FOTO Sp. z o.o. to prężnie działająca firma specjalizująca się w sprzedaży usług i sprzętu fotograficznego oraz rozwijająca sprzedaż telefonów, komputerów, akcesoriów GSM oraz sprzętu do domu i ogrodu. Do naszego zespołu poszukujemy Dyrektora marketingu.


      Dyrektor marketingu








      Aplikuj

  • Copywriter

    AB FOTO SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Opisywanie i wprowadzanie produktów do sklepu internetowego
      • Wyszukiwanie informacji i zdjęć do tworzenia ww. opisów
      • Podstawowa edycja / przygotowanie zdjęć do publikacji
      • Pisanie artykułów i notek prasowych na firmowego bloga
      • Współpraca z działem marketingu przy tworzeniu treści reklamowych

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w tworzeniu treści dla portali i/lub sklepów internetowych
      • Doskonała znajomość języka polskiego
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność poprawnego formatowania tekstu
      • Umiejętność pisania językiem korzyści
      • Podstawowa znajomość zasad SEO copywritingu
      • Podstawowa znajomość języka HTML
      • Znajomość branży technologii użytkowej
      • Umiejętność obsługi dowolnego programu graficznego i CMS

      To oferujemy

      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Zatrudnienie w formie umowy o pracę lub B2B
      • Możliwość zdobycia doświadczenia i nowych umiejętności
      • Niekorporacyjne środowisko pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym przy al. Jerozolimskich w Warszawie
      • Po okresie próbnym możliwość zmiany trybu pracy ze stacjonarnego na hybrydowy

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata

      O nas

      AB Foto sp. z o.o. - polska firma zajmująca się sprzedażą markowego sprzętu fotograficznego, smartfonów, akcesoriów GSM i komputerów, a także świadcząca usługi fotograficzne w 16

      salonach rozlokowanych w największych galeriach handlowych w Polsce.

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie