ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu.


Od kilkunastu lat świadczymy usługi informatyczne (outsourcing IT, outsourcing specjalistów IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT, tworzymy i rozwijamy oprogramowanie.


Nasza pozycja na rynku IT budowana jest od 2003 roku. Wówczas małżeństwo informatyków Ewa i Sebastian Niklewicz, wykorzystując doświadczenie w działach IT dużych korporacji, postanowili zbudować organizację ESKOM.


Od początku systematycznie zwiększamy zakres kompetencji. Wśród naszych Klientów znajdują się zarówno duże organizacje (głównie z sektora finansowego i publicznego), jak i firmy z sektora MSP.


ESKOM IT Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy ESKOM IT Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Karta MultiSport
  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa ESKOM IT Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

ESKOM IT Sp. z o.o.

Outsourcing IT dla dużych i średnich firm

Od ponad dekady ESKOM świadczy usługi IT i rozwiązania sprzętowe dla wielu klientów w Polsce i Europie. Mamy duże doświadczenie w dostarczaniu dedykowanego oprogramowania i usług dla dużych organizacji IT i MŚP. Specjalizujemy się w outsourcingu IT i outsourcingu personelu IT. Jesteśmy ekspertami w DevOps. Naszym największym atutem jest profesjonalny zespół inżynierów i oddanych konsultantów pracujących 24/7. Jesteśmy HPE Platinum Partner i Red Hat Premier Business Partner, jakość naszych usług została potwierdzona wieloma certyfikatami i partnerstwami technologicznymi. Specjalizacje: https://www.eskom.eu/uslugi-it/ # Projektowanie architektury infrastruktury IT, dostarczanie, wdrażanie, utrzymanie, audyty # Operacje IT     # Środowisko serwera     # Sieci     # Bazy danych     # Monitorowanie 24/7/365     # Usługi w chmurze     # HelpDesk / ServiceDesk, stacja robocza i środowisko użytkownika # Bezpieczeństwo IT     # Bezpieczeństwo systemów     # Bezpieczeństwo informacji     # Audyty # Rozwój i utrzymanie aplikacji # Outsourcing personelu IT Sektory działalności: # Usługi finansowe - bankowość, ubezpieczenia, domy maklerskie, pożyczki # Energia / Narzędzia # Publiczny # Logistyka # Produkcja # Usługi detaliczne ............. Dlaczego jesteśmy lepsi od innych? Model naszej współpracy jest indywidualnie dostosowywany do potrzeb klienta, aby usługi IT były jak najbardziej efektywne. Świadczymy kompleksowe usługi informatyczne firmom lub wspieramy je w wymaganym zakresie (selektywny outsourcing). Rozumiemy najnowsze trendy technologiczne. Chcemy się rozwijać, uczyć nowych rozwiązań i wdrażać je dla naszych klientów. ESKOM stale się rozwija - odkrywamy nowe trendy, strategie i możliwości. Oferujemy również porady i współpracujemy ze specjalistami IT oraz menedżerami klienta. Umowa z nami to zatrudnienie zespołu ekspertów. Popraw swoją efektywność IT - skontaktuj się z nami: Polska - zapytania@eskom.eu | +48 22 486 36 63

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, maz
Branża
Usługi i doradztwo informatyczne
Specjalizacje
IT Outsourcing, VMware Solution Provider - Premier, IT Solutions, Veeam Silver ProPartner, Microsoft Partner Silver Server Platform, IT Systems Monitoring 24h, HPE Platinum Partner i IT Personnel Outsourcing

Rok założenia

2003

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

5214

ESKOM IT Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
ESKOM IT Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Inowroclaw
  3. Bielsko-Biała
  4. Lublin
  5. Skawina
  6. Gorzów Wielkopolski
  7. Wrocław
  8. Serock
  9. Poznań
  10. Łódź

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca ESKOM IT Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Key Account Manager – rozwiązania i usługi IT

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż usług i rozwiązań IT,
      • Budowanie relacji z istniejącymi Klientami i dbanie o ich potrzeby,
      • Odpowiedzialność za całość procesu sprzedażowego,
      • Przygotowanie ofert, umów oraz negocjacje biznesowe,
      • Monitoring działań konkurencji oraz rynku,
      • Reprezentowanie ESKOM na konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach biznesowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie do systemu CRM.

      Wymagania

      • Min. 3- letnie doświadczenie w sprzedaży usług w branży IT,
      • Doświadczenie w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów biznesowych, negocjacji, zamykania procesu sprzedaży,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
      • Pasja i chęć pogłębiania wiedzy z IT.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych, serwisowych, hostingu,
      • Znajomość Jiry i Confluence.

      Oferujemy

      • Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej,
      • Rodzinną atmosferę, doskonałą kawa i świeże owoce,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista ds. obsługi Klienta i wsparcia sprzedaży (branża IT)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Obsługa wstępnej fazy procesu sprzedaży w zakresie przychodzących zapytań handlowych z różnych źródeł (skrzynka mailowa, telefony, czat, portale sprzedażowe) oraz wstępny kontakt z Klientem.
      • Dbałość o porządek oraz aktualizację statusów dotyczących procesów sprzedaży w programie Jira.
      • Analiza przychodzących zapytań, ich kwalifikacja i przekazywanie do dalszej obsługi przez odpowiedniego handlowca.
      • Koordynowanie wstępnej fazy procesu sprzedaży oraz dbanie o utrzymanie przyjętych standardów (czas reakcji, jakość obsługi, zadowolenie Klienta).
      • Bieżące raportowanie spraw sprzedażowych w systemach CRM i aplikacjach, uzupełnienie dokumentacji, dbanie o przepływ informacji w procesie sprzedaży.
      • Asysta w zakresie tworzenia ofert handlowych.
      • Prowadzenie programu partnerskiego.
      • Prowadzenie procesu prospectingu i współpraca z Działem Marketingu w tym obszarze.

      Wymagania

      • Doświadczenie w dziale sprzedaży w firmie IT lub na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy).
      • Znajomość procesów sprzedaży i zainteresowanie branżą IT.
      • Dobra znajomość systemów CRM i znajomość platform zakupowych i aukcyjnych.
      • Praktyczna znajomość programów Excel, Word.
      • Znajomość programów Jira i Confluence.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
      • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
      • Dokładność, terminowość, sumienność.
      • Orientacja na Klienta, wysoka kultura osobista.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT.
      • Pracę w godzinach 9-17 oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.
      • Nowe przestrzenne biuro.
      • Rodzinną atmosferę, doskonałą kawę i świeże owoce.
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej.
      • Współfinansowanie karty Multisport.
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Key Account Manager – rozwiązania i usługi IT

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż usług i rozwiązań IT,
      • Budowanie relacji z istniejącymi Klientami i dbanie o ich potrzeby,
      • Odpowiedzialność za całość procesu sprzedażowego,
      • Przygotowanie ofert, umów oraz negocjacje biznesowe,
      • Monitoring działań konkurencji oraz rynku,
      • Reprezentowanie ESKOM na konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach biznesowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie do systemu CRM.

      Wymagania

      • Min. 3- letnie doświadczenie w sprzedaży usług w branży IT,
      • Doświadczenie w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów biznesowych, negocjacji, zamykania procesu sprzedaży,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
      • Pasja i chęć pogłębiania wiedzy z IT.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych, serwisowych, hostingu,
      • Znajomość Jiry i Confluence.

      Oferujemy

      • Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej,
      • Rodzinną atmosferę, doskonałą kawa i świeże owoce,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-5500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę zmianową w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-5500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę zmianową w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Administrator Sieci

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Administracja urządzeniami sieciowymi FortiNet, HPE / Aruba, Cisco,
      • Konfigurowanie i zarządzanie systemem Telefonii VoIP Asterisk, Issabell,
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z obszaru działania sieci,
      • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sieci,
      • Wdrażanie oraz zarządzanie procedurami zabezpieczającymi sieć.

      Wymagania

      • 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Wiedza na poziomie Cisco CCNA lub wyższym,
      • Praktyczna znajomość protokołów routingu dynamicznego (OSPF, BGP),
      • Umiejętność zarządzania przełącznikami HPE / Aruba, Cisco,
      • Praktyczna znajomość zasad działania sieci, protokołu TCP/IP,
      • Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci umiejętność zarządzania firewallami FortiGate, Cisco ASA,
      • Praktyczna znajomość zasad projektowania sieci,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Samodzielność, dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
      Mile widziane:
      • Wyższe wykształcenie o profilu informatycznym/pokrewnym, ostatnie lata studiów lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość zasad działania telefonii VoIP oraz umiejętność konfiguracji oprogramowania Asterisk, Issabell,
      • Certyfikaty - CCNA, NSE.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Możliwość wyboru ścieżek certyfikacyjnych w ramach partnerstw technologicznych,
      • Ciekawe projekty,
      • Pracę w modelu hybrydowym,
      • Elastyczne formy współpracy,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Asystent/ka w Dziale Administracji i Finansów

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Prace administracyjne i analityczne - wprowadzanie faktur, archiwizacja i wypełnianie dokumentów,
      • Kontrola dokumentów finansowych (obiegu, rejestracji, alokacji),
      • Weryfikacja poprawności dokumentów pod kątem formalnym i prawnym,
      • Prognozowanie i weryfikacja wyników poszczególnych linii biznesowych,
      • Interpretowanie i raportowanie danych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
      • Przygotowywanie i weryfikacja przelewów bankowych,
      • Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji,
      • Współpraca z Działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,
      • Raportowanie do Dyrektora Administracyjno-Finansowego.

      Wymagania

      • Mile widziany status studenta kierunków: Finanse, Ekonomia - studia magisterskie,
      • Praktyczna znajomość programu MS Excel,
      • Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
      • Umiejętność myślenia analitycznego,
      • Dobra organizacja pracy,
      • Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia finansowe w branży IT,
      • Możliwość rozwoju pod okiem profesjonalistów w obszarze controllingu finansowego,
      • Elastyczne godziny pracy - pracujemy hybrydowo,
      • Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie, B2B,
      • Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
      • Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Pruszków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • PHP Developer (Spryker)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Tworzenie oprogramowania w obszarze e-commerce w oparciu o technologię Spryker, w architekturze opartej o chmurę AWS,
      • Współpraca z osobami technicznymi,
      • Programowanie i integrowanie systemów - głównie backendowych,

      Wymagania

      • Minimum 3 lata doświadczenia komercyjnego jako programista PHP,
      • Doświadczenie z PHP w wersji 7.x,
      • Znajomość wzorców projektowych,
      • Umiejętność pracy z RabbitMQ, Elasticsearch,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie, umożliwiającym swobodną komunikację (minimum B2).

      Mile widziane:

      • Znajomość integracji: SOAP, API, ESB,
      • Znajomość: PostgreSQL, Docker, ElasticSearch.

      Oferujemy

      • Pracę w nowoczesnych rozwiązaniach IT dla e-commerce,
      • Możliwość pracy dla klienta zagranicznego (praca z wykorzystaniem języka angielskiego)
      • Podejście realizacyjne stawiające na jakość,
      • Przyjazną atmosferę pracy, wsparcie Tech Lead.

      A oprócz tego:

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne formy współpracy - B2B, UoP, UZ.
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Administrator Sieci

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Administracja urządzeniami sieciowymi FortiNet, HPE / Aruba, Cisco,
      • Konfigurowanie i zarządzanie systemem Telefonii VoIP Asterisk, Issabell,
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z obszaru działania sieci,
      • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sieci,
      • Wdrażanie oraz zarządzanie procedurami zabezpieczającymi sieć.

      Wymagania

      • 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Wiedza na poziomie Cisco CCNA lub wyższym,
      • Praktyczna znajomość protokołów routingu dynamicznego (OSPF, BGP),
      • Umiejętność zarządzania przełącznikami HPE / Aruba, Cisco,
      • Praktyczna znajomość zasad działania sieci, protokołu TCP/IP,
      • Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci umiejętność zarządzania firewallami FortiGate, Cisco ASA,
      • Praktyczna znajomość zasad projektowania sieci,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Samodzielność, dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
      Mile widziane:
      • Wyższe wykształcenie o profilu informatycznym/pokrewnym, ostatnie lata studiów lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość zasad działania telefonii VoIP oraz umiejętność konfiguracji oprogramowania Asterisk, Issabell,
      • Certyfikaty - CCNA, NSE.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Możliwość wyboru ścieżek certyfikacyjnych w ramach partnerstw technologicznych,
      • Ciekawe projekty,
      • Pracę w modelu hybrydowym,
      • Elastyczne formy współpracy,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Praktyki w Dziale Administracji i Finansów (z perspektywą dalszej współpracy)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Prace administracyjne i analityczne - wprowadzanie danych, wypełnianie dokumentów, przygotowywanie zestawień, raportów, archiwizacja, dokumentów,
      • Zapewnienie ciągłości pracy biura poprzez obsługę gości, zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły biurowe, przyjmowanie telefonów przychodzących, obsługa poczty
      • Współpraca z Działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,
      • Raportowanie do Dyrektora Administracyjno-Finansowego.
      • Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe z zakresu Finansów, Ekonomii (studenci III-roku studiów licencjackich lub magisterskich również mile widziani),
      • Praktyczna znajomość programu MS Excel,
      • Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
      • Umiejętność myślenia analitycznego,
      • Dobra organizacja pracy,
      • Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
      • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia administracyjno-finansowe w branży IT,
      • Nowe przestrzenne biuro i dobra atmosfera,
      • Praca hybrydowa,
      • Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie z perspektywą dalszej współpracy,
      • Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
      • Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB.
  • Fullstack JavaScript Developer

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Tworzenie, dostarczanie i utrzymywanie oprogramowania z wykorzystaniem frontendowych technologii,
      • Rozwijanie aplikacji internetowych oraz współtworzenie nowych rozwiązań,
      • Współpraca z programistami Backend,
      • Współpraca z testeremi i wdrażanie poprawek do zidentyfikowanych problemów w nowym UI,
      • Dbanie o wysoką jakość kodu.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy z Node.JS, React, TypeScript, JavaScript, HTML, CSS zdobyte w komercyjnych projektach,
      • Udokumentowane doświadczenie w budowaniu i projektowaniu zrozumiałych, zorientowanych na użytkownika i funkcjonalnych interfejsów użytkownika,
      • Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu front-end (minimum 2 lata doświadczenia),
      • Dobrejj znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej na poziomie B2),
      • Znajomość zwinnych praktyk wytwarzania oprogramowania (Scrum),
      • GIT, JIRA, CI/CD, Gitlab.

      Oferujemy

      • Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne formy współpracy: B2B, UoP, UZ,
      • Wynagrodzenie - 80-120 zł netto / h na B2B,
      • Można pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub na miejscu w biurze,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Pruszków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Młodszy Kontroler Finansowy /Młodszy Analityk Finansowy

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania to wsparcie naszego działu w takich czynnościach jak:

      • Kontrola dokumentów finansowych (obiegu, rejestracji, alokacji),
      • Weryfikacja poprawności dokumentów pod kątem formalnym i prawnym,
      • Prognozowanie i weryfikacja wyników poszczególnych linii biznesowych,
      • Interpretowanie i raportowanie danych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
      • Przygotowywanie i weryfikacja przelewów bankowch,
      • Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji.

      Wymagania

      • Mile widziany status studenta kierunków: Finanse, Ekonomia - studia magisterskie,
      • Praktyczna znajomość programu MS Excel,
      • Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
      • Umiejętność myślenia analitycznego,
      • Dobra organizacja pracy,
      • Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia finansowe w branży IT,
      • Możliwość rozwoju pod okiem profesjonalistów w obszarze controllingu finansowego,
      • Elastyczne godziny pracy - Praca system mieszany (częściowo zdalnie),
      • Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie, B2B,
      • Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
      • Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk - Kielce

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych kontaktujących się z Tobą użytkowników
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych (systemy ERP w przedsiębiorstwie)
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Absolwent studiów technicznych (lub końcówka studiów) lub/i posiadanie rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Wsparcia Technicznego,
      • Prawo jazdy kat. B - mobilność (pracujemy na dużym obszarze, w kilku lokalizacjach)
      • Chęć do pracy z ludźmi i dla ludzi
      • Gotowość do szybkiego reagowania, zdolności analityczne w rozwiązywaniu problemów,
      • Obsługa systemu Windows oraz pakietu Office na poziomie administracyjnym,
      • Znajomość budowy sprzętu komputerowego i elementów konfiguracji;
      • Znajomość zagadnień infrastruktury sieciowej: protokoły, sieci LAN/WAN,
      • Podstawowa znajomość języka SQL, baz danych (mile widziane środowisko MS SQL) oraz Active Directory
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1) - czytanie dokumentacji sieciowej

      Oferujemy

      :
      • Długoterminową współpracę,
      • Możliwość certyfikacji w ramach partnerstw technologicznych,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B, umowa o pracę,
      • Pracę zmianową (w godzinach 6-14, 14-22, 22-6, od poniedziałku do piątku),
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
  • Programista Java (Mid/Senior)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola:

      • Praca nad zaawansowanym rozwojem oprogramowania z naciskiem na stabilność, dostępność i jakość,
      • Praca nad rozwojem aplikacji w oparciu o najnowsze technologie z wykorzystaniem praktyk Agile,
      • Identyfikowanie i wdrażanie rozwiązań integracyjnych,
      • Aktywne wspieranie i udział w przekazywaniu wiedzy na temat najlepszych praktyk,
      • Analiza i poprawą wydajności i stabilności dostarczanych rozwiązań,
      • Praca nad architekturą systemu, od back-endu po front-end, w celu projektowania i rozwijania wysokiej jakości skalowalnych produktów,
      • Będziesz współpracować z różnymi zespołami w ramach organizacji w tym z pełnym zakresem inżynierii oprogramowania,
      • Będziesz uczestniczyć i przyczyniać się do ciągłej optymalizacji standardów, narzędzi i sposobów pracy ze szczególnym uwzględnieniem CI/CD.

      Wymagania

      Zakres umiejętności:

      • Minimum 3-lata doświadczenia w tworzeniu projektów,
      • Praktyczne doświadczenie z Java, Spring, REST, jUnit, Maven3, Gradle, GIT,
      • Znajomość metod zwinnego rozwoju oprogramowania lub SAFe,
      • Znajomość automatyzacji testów,
      • Podstawowe zrozumienie SQL oraz NoSQL,
      • Znajomość architektury oprogramowania (np. MicroServices, Event-Driven, Server-less)
      • Znajomość koncepcji i narzędzi ciągłej integracji
      • Tytuł licencjata lub magistra w dziedzinie informatyki lub równoważne wykształcenie,
      • Znajomość języków Javascript, HTML5, CSS3 i projektowania stron responsywnych będzie dodatkowym atutem,
      • Podstawowa wiedza na temat środowisk chmurowych (np. AWS, Azure, Google Cloud, IBM Cloud) będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętność współpracy i współdziałania w projektach z innymi specjalistami w zakresie inżynierii oprogramowania,
      • Dobre umiejętności organizacyjne oraz umiejętność budowania relacji w zespole,
      • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (komunikacja w mowie i piśmie).

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne formy współpracy: B2B, UoP, UZ,
      • Wynagrodzenie - 100-150 zł netto / h na B2B,
      • Możesz pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub na miejscu w biurze,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

Pracodawcy w Warszawie i okolicy