Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra opinie
Czy to Twoja firma?
Golden Tulip Magnus Bielsko Biała – Bystra to hotel o standardzie 4-gwiazdkowym, który jest częścią międzynarodowej sieci. Oferuje on wyspecjalizowane usługi, które zapewniają komfort i satysfakcję gości.
- W obiekcie znajduje się 77 pokoi oraz 11 domków rekreacyjnych, które spełniają wysokie standardy.
- Do dyspozycji gości oddano restaurację, cukiernię, pałac bankietowo-konferencyjny oraz karczmę.
- Hotel dysponuje także 6 salami konferencyjnymi.
- Goście mogą korzystać z basenu wewnętrznego, sauny oraz siłowni, które są dostępne bez dodatkowych opłat.
W Golden Tulip Magnus Bielsko Biała Bystra kluczową rolę odgrywają pracownicy, którzy są fundamentem sukcesu firmy. Dąży się do stworzenia wyjątkowego środowiska pracy, które sprzyja zarówno pracownikom, jak i współpracownikom.
Zapraszamy do kontaktu pod numerem 798 801 030!
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra (5)
4.5
Na podstawie 982 oceny z Google.
Sandra K
Hotel nie jest na miare 4 gwiazdek. Obsluga jest dramatyczna, same mlode osoby, wlacznie z pania manager, ktore kompletnie nie pojmuja konceptu dobrej obslugi klienta. Spedzilismy tam weekend andrzejkowy, obsluga hotelu na koszt gosci korzystala z wynajetej na wieczor wróżbitki, z gosci hotelowych zdazylo skorzystac moze 5 osob, za to caly personel hotelu urzadzil sobie wrozby za darmo, wlacznie z pania manager. Zenada. Gdy goscie sie zorientowali, i zlozyli skarge do recepcji, totalnie ich zignorowano- wiadomo dlaczego, gdyz obsluga recepcji rowniez uczestniczyla w tym procederze. Impreza andrzejkowa, za ktora goscie placili, polegala wiec na tym, ze gdy chciales skorzystac z wrozki to siedziales w poczekalni, w kolejce godzinami, podczas gdy trwajaca obok impreza przechodzila kolo nosa. Czyli praktycznie zaplaciles za siedzenie w kolejce, zeby na koniec dowiedziec sie, ze czas wrozki sie skonczyl, i juz Cie nie przyjmie. W pokojach brak podstawowych rzeczy, nie donosza wody, nie ma zestawu naprawczego do szycia.W SPA po zabiegu trzeba myc sie w zimnej wodzie, hotel podobno wie ze ma taki problem, ale nic z tym nie robi. Restauracja szwedzki stol na sniadanie, obsluga nie ogarnia gdy jest pelne oblozenie, non stop sa kolejki do kawy, herbaty, a takze do bemarow. Jedzenie uzupelniane jest zbyt wolno, ciagle czegos brakuje. Nie polecam tego hotelu, na pewno nie jest wart 4 gwiazdek.
Dodano: w ostatnim tygodniu
Piotr z Wrocławia
Hotel rodzinny zlokalizowany na szeroko pojętych obrzeżach Bielska-Białej z dala od głównej drogi, na końcu wsi Bystra pod masywem Klimczoka. Hotel posiada szereg atrakcji dla dzieci - średniej wielkości basen, raczej do zabawy niż pływania, salę gier komputerowych, salę zabaw dla mniejszych dzieci, trzy funkcyjny do gier (piłkarzyki, bilard i coś jeszcze) oraz automat z 1000 gier arkadowych retro. Dla dorosłych siłownia (o trudnym do oceny wyposażeniu, trzy bieżnie w okolicy spacerowej mnie się osobiście wydają zbędne), całoroczne jacuzzi zewnętrzne i restauracja z barem oraz całodobowe dostępne napoje w szerokim wyborze w recepcji. Recepcja czynna całą dobę, wydaje również szlafroki na basen. Pokoje duże i przestronne z dużymi ładnymi łazienkami i funkcjonalnym wyposażeniem (czajnik, lodówka hotelowa, sejf, herbata, woda, kawa rozpuszczalna, duże filiżanki). Każdy pokój ma spory balkon ze stolikiem i krzesełkami. Pokoje czyste, sprzątane w sposób podstawowy codziennie (odkurzanie na żądanie), wymiana pościeli co 3 dni. Elektronicznie sterowana klimatyzacja/ ogrzewanie. Na minus nieco głośna wentylacja i bardzo słabe ciśnienie wody w porannym szczycie. Szkoda że w szafie przy wejściu nie ma wieszaków a haczyki są przeszłością. Śniadania bardzo dobre, duży wybór smacznych dań ciepłych i zimnych. Nawet w samym szczycie obsługa wyrabia się doskonale. Restauracja hotelowa - mamy co do niej mieszane uczucia. Pierwszego wieczoru zamówiliśmy roladę wołową i żurek w chlebie i żurek i chleb były bardzo dobre natomiast rolada zawiodła nas całkowicie, mięso było zimne i bez smaku natomiast kluski gumowe, tylko kapusta ratowała honor tego dania. Natomiast drugiego dnia żurek w chlebie, filet z kurczaka i rybę. Żurek i chleb były gorsze niż poprzedniego dnia, natomiast dania główne smaczne i gorące. Na plus należy ocenić bardzo miła obsługę oraz lokalne piwo. Na plus restauracji - rozsądne ceny win.
Dodano: miesiąc temu
Marek Kubica
Hotel ładny i przyjemny ale: Sauna przez cały pobyt nieczynna! Spa niby jest, ale nie można umówić się na żaden masaż. Gdy zapytaliśmy się pani na recepcji o saunę usłyszeliśmy, że nie wie kiedy naprawią- ogólnie sprawiała wrażeniena śmiertelnie znudzonej i na każde pytanie jedna odpowiedź :nie wiem!, jeżeli żona dobrze zapamiętała- pani Martyna. Jedzenie smaczne , ale tragiczny czas oczekiwania- blisko godzina czekania w restauracji na kartę- a nie było tłumów! Śniadania dobre i urozmaicone. Bardzo smaczne ciasta , racuszki, słodkie naleśniki . Za śniadania dajemy pozytywne gwiazdki! Na plus również bezpłatne szlafroki hotelowe. Za to dajemy aż 3 gwiazdki zamiast 2gwiazdek! Na minus :między innymi brak codziennego serwisu w pokoju, a gdy poprosisz o serwis czujesz się jak roszczeniowy intruz!
Dodano: 2 miesiące temu
Slaju
Hotel Magnus Resort Spa w Bystrej to dobre miejsce na romantyczny wyjazd, zwłaszcza na tak wyjątkową okazję jak 30. rocznica naszego ślubu. Oto kilka moich spostrzeżeń na temat pobytu: Plusy: - Czystość i schludność pokoi: Pokoje były bardzo zadbane, co przyczyniło się do komfortu naszego pobytu. - Śniadania i obiadokolacje**: Jedzenie było na wysokim poziomie, a różnorodność dań sprawiła, że każdy posiłek był przyjemnością. - Atmosfera: Hotel oferuje przyjemną oraz relaksującą atmosferę, co sprzyja odpoczynkowi. - Panie z recepcji bardzo miłe i uczynne. Minusy: - Ograniczone usługi spa: Niestety, nie mogliśmy skorzystać z masażu, ponieważ pani masażystka nie pracuje w niedziele po południu. To było dla nas pewnym rozczarowaniem. - Sauna: Sauna była nieczynna z powodu awarii, co również wpłynęło na nasze plany relaksacyjne. Podsumowanie Mimo kilku drobnych niedogodności, nasz wyjazd do Magnus Resort Spa uważam za udany. Hotel spełnił nasze oczekiwania pod względem komfortu i jakości jedzenia. Zdecydowanie polecam to miejsce każdemu, kto szuka relaksu i romantycznej atmosfery.
Dodano: 2 miesiące temu
Agn
Hotel na pozór w ładnym miejscu. Do wyjścia w góry ok. Na zwykły spacer nie ma gdzie iść. Tawerna nieczynna. Teren hotelu to beznadziejny parking na którym nie ma miejsca dla gości hotelu. Na korytarzach bardzo zimno. W łazience też. SAUNA NIECZYNNA OD DAWNA. To nie awaria chwilowa. W ciągu dnia nie ma gdzie usiąść i napić się czegoś. Restauracja czynna po południu . Na basenie lodowata woda pod prysznicem. Jedzenie smaczne, jednak ciągle czegoś brakuje. Pracownicy nie nadążają z donoszeniem potraw. Pokoje estetyczne, wygodnie urządzone.
Dodano: 2 tygodnie temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024
Dane firmowe i kontaktowe Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra
- Pełna nazwa
- MAGNUS ROYAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Adres rejestrowy
- Juliana Fałata 222 43-360 Bystra
- NIP
- 9372687156
- REGON
- 365842242
- KRS
- 0000646586
- Forma prawna
- spółka komandytowa
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 10.11.2016
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi
- 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
- 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
- 55.90.Z Pozostałe zakwaterowanie
- 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 77.21.Z Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
- 77.39.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
- 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach
Opieka zdrowotna i pomoc społeczna
- 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna