Golden Tulip Magnus Bielsko Biała – Bystra to hotel o standardzie 4-gwiazdkowym, który jest częścią międzynarodowej sieci. Oferuje on wyspecjalizowane usługi, które zapewniają komfort i satysfakcję gości.



  • W obiekcie znajduje się 77 pokoi oraz 11 domków rekreacyjnych, które spełniają wysokie standardy.

  • Do dyspozycji gości oddano restaurację, cukiernię, pałac bankietowo-konferencyjny oraz karczmę.

  • Hotel dysponuje także 6 salami konferencyjnymi.

  • Goście mogą korzystać z basenu wewnętrznego, sauny oraz siłowni, które są dostępne bez dodatkowych opłat.


W Golden Tulip Magnus Bielsko Biała Bystra kluczową rolę odgrywają pracownicy, którzy są fundamentem sukcesu firmy. Dąży się do stworzenia wyjątkowego środowiska pracy, które sprzyja zarówno pracownikom, jak i współpracownikom.


Zapraszamy do kontaktu pod numerem 798 801 030!

Opinie pracowników o firmie Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra (5)

4.5

Na podstawie 982 oceny z Google.

Sandra K

Sandra K

Hotel nie jest na miare 4 gwiazdek. Obsluga jest dramatyczna, same mlode osoby, wlacznie z pania manager, ktore kompletnie nie pojmuja konceptu dobrej obslugi klienta. Spedzilismy tam weekend andrzejkowy, obsluga hotelu na koszt gosci korzystala z wynajetej na wieczor wróżbitki, z gosci hotelowych zdazylo skorzystac moze 5 osob, za to caly personel hotelu urzadzil sobie wrozby za darmo, wlacznie z pania manager. Zenada. Gdy goscie sie zorientowali, i zlozyli skarge do recepcji, totalnie ich zignorowano- wiadomo dlaczego, gdyz obsluga recepcji rowniez uczestniczyla w tym procederze. Impreza andrzejkowa, za ktora goscie placili, polegala wiec na tym, ze gdy chciales skorzystac z wrozki to siedziales w poczekalni, w kolejce godzinami, podczas gdy trwajaca obok impreza przechodzila kolo nosa. Czyli praktycznie zaplaciles za siedzenie w kolejce, zeby na koniec dowiedziec sie, ze czas wrozki sie skonczyl, i juz Cie nie przyjmie. W pokojach brak podstawowych rzeczy, nie donosza wody, nie ma zestawu naprawczego do szycia.W SPA po zabiegu trzeba myc sie w zimnej wodzie, hotel podobno wie ze ma taki problem, ale nic z tym nie robi. Restauracja szwedzki stol na sniadanie, obsluga nie ogarnia gdy jest pelne oblozenie, non stop sa kolejki do kawy, herbaty, a takze do bemarow. Jedzenie uzupelniane jest zbyt wolno, ciagle czegos brakuje. Nie polecam tego hotelu, na pewno nie jest wart 4 gwiazdek.

Dodano: w ostatnim tygodniu

Piotr z Wrocławia

Piotr z Wrocławia

Hotel rodzinny zlokalizowany na szeroko pojętych obrzeżach Bielska-Białej z dala od głównej drogi, na końcu wsi Bystra pod masywem Klimczoka. Hotel posiada szereg atrakcji dla dzieci - średniej wielkości basen, raczej do zabawy niż pływania, salę gier komputerowych, salę zabaw dla mniejszych dzieci, trzy funkcyjny do gier (piłkarzyki, bilard i coś jeszcze) oraz automat z 1000 gier arkadowych retro. Dla dorosłych siłownia (o trudnym do oceny wyposażeniu, trzy bieżnie w okolicy spacerowej mnie się osobiście wydają zbędne), całoroczne jacuzzi zewnętrzne i restauracja z barem oraz całodobowe dostępne napoje w szerokim wyborze w recepcji. Recepcja czynna całą dobę, wydaje również szlafroki na basen. Pokoje duże i przestronne z dużymi ładnymi łazienkami i funkcjonalnym wyposażeniem (czajnik, lodówka hotelowa, sejf, herbata, woda, kawa rozpuszczalna, duże filiżanki). Każdy pokój ma spory balkon ze stolikiem i krzesełkami. Pokoje czyste, sprzątane w sposób podstawowy codziennie (odkurzanie na żądanie), wymiana pościeli co 3 dni. Elektronicznie sterowana klimatyzacja/ ogrzewanie. Na minus nieco głośna wentylacja i bardzo słabe ciśnienie wody w porannym szczycie. Szkoda że w szafie przy wejściu nie ma wieszaków a haczyki są przeszłością. Śniadania bardzo dobre, duży wybór smacznych dań ciepłych i zimnych. Nawet w samym szczycie obsługa wyrabia się doskonale. Restauracja hotelowa - mamy co do niej mieszane uczucia. Pierwszego wieczoru zamówiliśmy roladę wołową i żurek w chlebie i żurek i chleb były bardzo dobre natomiast rolada zawiodła nas całkowicie, mięso było zimne i bez smaku natomiast kluski gumowe, tylko kapusta ratowała honor tego dania. Natomiast drugiego dnia żurek w chlebie, filet z kurczaka i rybę. Żurek i chleb były gorsze niż poprzedniego dnia, natomiast dania główne smaczne i gorące. Na plus należy ocenić bardzo miła obsługę oraz lokalne piwo. Na plus restauracji - rozsądne ceny win.

Dodano: miesiąc temu

Marek Kubica

Marek Kubica

Hotel ładny i przyjemny ale: Sauna przez cały pobyt nieczynna! Spa niby jest, ale nie można umówić się na żaden masaż. Gdy zapytaliśmy się pani na recepcji o saunę usłyszeliśmy, że nie wie kiedy naprawią- ogólnie sprawiała wrażeniena śmiertelnie znudzonej i na każde pytanie jedna odpowiedź :nie wiem!, jeżeli żona dobrze zapamiętała- pani Martyna. Jedzenie smaczne , ale tragiczny czas oczekiwania- blisko godzina czekania w restauracji na kartę- a nie było tłumów! Śniadania dobre i urozmaicone. Bardzo smaczne ciasta , racuszki, słodkie naleśniki . Za śniadania dajemy pozytywne gwiazdki! Na plus również bezpłatne szlafroki hotelowe. Za to dajemy aż 3 gwiazdki zamiast 2gwiazdek! Na minus :między innymi brak codziennego serwisu w pokoju, a gdy poprosisz o serwis czujesz się jak roszczeniowy intruz!

Dodano: 2 miesiące temu

Slaju

Slaju

Hotel Magnus Resort Spa w Bystrej to dobre miejsce na romantyczny wyjazd, zwłaszcza na tak wyjątkową okazję jak 30. rocznica naszego ślubu. Oto kilka moich spostrzeżeń na temat pobytu: Plusy: - Czystość i schludność pokoi: Pokoje były bardzo zadbane, co przyczyniło się do komfortu naszego pobytu. - Śniadania i obiadokolacje**: Jedzenie było na wysokim poziomie, a różnorodność dań sprawiła, że każdy posiłek był przyjemnością. - Atmosfera: Hotel oferuje przyjemną oraz relaksującą atmosferę, co sprzyja odpoczynkowi. - Panie z recepcji bardzo miłe i uczynne. Minusy: - Ograniczone usługi spa: Niestety, nie mogliśmy skorzystać z masażu, ponieważ pani masażystka nie pracuje w niedziele po południu. To było dla nas pewnym rozczarowaniem. - Sauna: Sauna była nieczynna z powodu awarii, co również wpłynęło na nasze plany relaksacyjne. Podsumowanie Mimo kilku drobnych niedogodności, nasz wyjazd do Magnus Resort Spa uważam za udany. Hotel spełnił nasze oczekiwania pod względem komfortu i jakości jedzenia. Zdecydowanie polecam to miejsce każdemu, kto szuka relaksu i romantycznej atmosfery.

Dodano: 2 miesiące temu

Agn

Agn

Hotel na pozór w ładnym miejscu. Do wyjścia w góry ok. Na zwykły spacer nie ma gdzie iść. Tawerna nieczynna. Teren hotelu to beznadziejny parking na którym nie ma miejsca dla gości hotelu. Na korytarzach bardzo zimno. W łazience też. SAUNA NIECZYNNA OD DAWNA. To nie awaria chwilowa. W ciągu dnia nie ma gdzie usiąść i napić się czegoś. Restauracja czynna po południu . Na basenie lodowata woda pod prysznicem. Jedzenie smaczne, jednak ciągle czegoś brakuje. Pracownicy nie nadążają z donoszeniem potraw. Pokoje estetyczne, wygodnie urządzone.

Dodano: 2 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

Dane firmowe i kontaktowe Golden Tulip Magnus Bielsko Biała - Bystra

Pełna nazwa
MAGNUS ROYAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
Juliana Fałata 222 43-360 Bystra
NIP
9372687156
REGON
365842242
KRS
0000646586
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
10.11.2016
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 55.90.Z Pozostałe zakwaterowanie
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.21.Z Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
  • 77.39.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Bielsku-Białej i okolicy