Od ponad trzech dekad jesteśmy dumni, że możemy nazywać się ASAJ – Twoim zaufanym dostawcą rozwiązań w dziedzinie elektrotechniki, energetyki i odnawialnych źródeł energii. Nasza historia zaczęła się w 1983 roku, a formalnie rozkwitła w 1990, kiedy to zdecydowaliśmy się na odważny krok – założenie własnej firmy. Od tego czasu nieustannie rozwijamy naszą ofertę, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.


W 1994 roku otworzyliśmy duży obiekt magazynowo-biurowy w Siedlcach, który stał się naszym głównym centrum operacyjnym. W kolejnych latach, dzięki inwestycji w nowoczesne centrum magazynowo-biurowe, zdołaliśmy jeszcze bardziej zwiększyć efektywność naszych działań. Rozwój sieci sprzedaży stacjonarnej i internetowej pozwolił nam na jeszcze lepsze dotarcie do naszych klientów i zapewnienie im wygody zakupów.

Jako lider rynku wschodniej i centralnej Polski, dążymy do tego, aby nasze usługi były synonimem wysokiej jakości, sprawności organizacyjnej i terminowości. W naszej pracy kierujemy się etosem pracy i wartościami, które są dla nas fundamentem każdego działania. To właśnie dzięki temu zyskaliśmy zaufanie i uznanie na poziomie ogólnopolskim.

W naszej ofercie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz w zakresie elektrotechniki – od artykułów elektrycznych, przez instalacje wodne, aż po montaż pomp ciepła, klimatyzacji i fotowoltaiki. Nasze usługi obejmują audyt, wycenę, montaż, a także kompleksową obsługę inwestycji elektrotechnicznych i energetycznych. Z dumą projektujemy i dobieramy oświetlenie techniczne, automatykę i rozdział energii, a także zajmujemy się prefabrykacją rozdzielnic i szaf sterowniczych.

Wyróżnia nas nie tylko szeroka sieć sprzedaży stacjonarnej, ale i profesjonalna platforma internetowa, która umożliwia łatwy dostęp do naszych produktów i usług. Nasze eksperckie podejście i fachowe doradztwo to gwarancja, że każdy projekt zostanie zrealizowany z najwyższą starannością.

Jesteśmy firmą, której udziałowcami są osoby związane z nią od samego początku – rodzina. To ona jest sercem ASAJ i to dzięki niej nasza firma może się pochwalić stabilnością finansową oraz ciągłym rozwojem.

Zapraszamy Cię do świata ASAJ, gdzie nowoczesne technologie łączą się z tradycją, a profesjonalizm idzie w parze z osobistym zaangażowaniem. Razem możemy tworzyć przyszłość, która będzie jaśniejsza dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w dziedzinie energii.

ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
magazyn sprzedaż / zakupy bankowość / finanse księgowość / ekonomia doradztwo / konsulting / audyt

Oferty pracy ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • System premiowy
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024

Mapa ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

ASAJ

kompleksowo i profesjonalnie➡️ elektrotechnika ▼ energetyka ▼ OZE ➡️ sprzedaż i usługi

ASAJ jest polską, rodzinną siecią handlową, działającą w branży elektrotechnicznej, energetycznej i OZE, funkcjonującą na krajowym rynku dystrybucyjnym od 1990 roku. Firma już w początkowych latach istnienia zdobyła miano niekwestionowanego lidera rynku wschodniej i centralnej Polski. Wieloletni, dynamiczny rozwój firmy sprawił, że dzisiaj ASAJ jest organizacją o zasięgu ogólnopolskim i należy do ścisłej czołówki w branży. ASAJ posiada szeroką sieć sprzedaży stacjonarnej, na którą składają się różne typy jednostek (sprzedażowo - magazynowe, salony oświetlenia, biura handlowe, przedstawicielstwa), obsługujące, w zależności od lokalizacji, klientów biznesowych (branży elektrotechnicznej, energetycznej i OZE, utrzymanie ruchu i zaopatrzenie, branżowe sklepy i hurtownie, a także projektantów i architektów) oraz klientów indywidualnych. Sieć stacjonarną wspiera struktura mobilna, w skład której wchodzą grupy przedstawicieli handlowych oraz branżyści ze specjalizacjami m.in. energetyka, oświetlenie techniczne, fotowoltaika, automatyka, rozdział energii. Oddzielna, dedykowana struktura mobilna wspiera i obsługuje rynek dystrybucji, a mianowicie: branżowe sklepy i hurtownie. Powyższą sieć sprzedaży wspomaga profesjonalna platforma internetowa www.asaj.pl, która daje nowe możliwości zakupu zarówno klientom biznesowym jak i indywidualnym.

Miasto
Siedlce
Siedziba główna
Siedlce, Mazowieckie
Branża
Handel hurtowy
Specjalizacje
elektryka, elektrotechnika, fotowoltaika, instalacja fotowoltaiczna, OZE , pompy ciepła, instalacje elektryczne, osprzęt elektroinstalacyjny, oświetlenie dekoracyjne, oświetlenie techniczne, kable, przewody, doradztwo techniczne, usługi , narzędzia, elektronarzędzia, aparatura modułowa, energetyka i hurtownia elektryczna

Rok założenia

1990

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

1410

ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Siedlce
  3. Lublin
  4. Warka
  5. Mińsk Mazowiecki
  6. Poznań
  7. Toruń
  8. Luków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Doradca handlowy (elektryka, hydraulika)

    ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Siedlce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Obsługa klientów oraz profesjonalne doradztwo, dbanie o estetykę ekspozycji, realizowanie planu sprzedaży z zachowaniem wysokich standardów obsługi klienta.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Inne wymagania: doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy klienta, znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta, podstawowa wiedza techniczna, umiejętność budowania długofalowych relacji klientami, mile widziana znajomość branży elektrycznej i hydraulicznej

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: - wysokość wynagrodzenia do indywidualnej negocjacji z każdym kandydatem
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Magazynier w centrum dystrybucji

    ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Siedlce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, załadunki i rozładunki dostaw m.in. obsługa zautomatyzowanego systemu magazynowego. Kompletacja i przygotowanie paczek do wysyłek kurierskich. Skanowanie towarów przy użyciu skanera ręcznego.

      Wymagania

      • Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak
      • Inne wymagania: mile widziane uprawnienia na obsługę wózków widłowych, mile widziane doświadczenie w pracy w magazynie, brak przeciwskazań do pracy fizycznej i pracy na wysokości

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 300 PLN
      • Opis wynagrodzenia: - wysokość wynagrodzenia do indywidualnej negocjacji z każdym kandydatem
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista do spraw hr

    ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • 4 000 zł / mies.
    • Siedlce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Uzgodnienia potrzeb szkoleniowych, organizowanie szkoleń oraz potrzebnego zaplecza (m.in. nocleg, posiłek, materiały szkoleniowe), osobiste prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązujących procedur oraz systemu sprzedażowego, koordynacja zatrudnienia oraz organizowanie procesu integracji i adaptacji nowych pracowników. Uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych na podstawowe stanowiska sprzedażowe i magazynowe, realizowanie samodzielnie procesów rekrutacyjnych (m.in. tworzenie, zamieszczanie, kontrola ogłoszeń, weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji), współtworzenie bazy kandydatów. Opisywanie dokumentów kosztowych z obszaru personalnego, raportowanie wyników.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: Zarządzanie Zasobami Ludźkimi, Psychologia, Pedagogika
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
      • Inne wymagania: doświadczenia w prowadzeniu podstawowych szkoleń oraz rekrutacji, wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, komunikatywności, umiejętności nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji, dobrej organizacji czasu pracy, dokładności, profesjonalizmu, dbałości o szczegóły realizowanych zadań, odpowiedzialnościi dyskrecji, mile widziana znajomość portali oraz narzędzi rekrutacyjnych, gotowości do odbywania podróży służbowych

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + premia, elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy specjalista ds. techniczno- inwestycyjnych

    ASAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • 4 000 zł / mies.
    • Siedlce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Odpowiedzialność za procesy otwierania nowych jednostek firmy, w tym: poszukiwanie i rekomendacja lokali do wynajęcia zgodnie z zakładanym modelem otwieranej jednostki, koordynacja zadań procesu otwarcia, również tych spoza własnego obszaru, analiza harmonogramów otwarć i raportowanie zagrożeń. Odpowiedzialność za informacje o aktualnym stanie technicznym budynków firmy oraz obowiązkowe przeglądy budynków. Raportowanie o stanie technicznym budynków i rekomendowanie rozwiązań inwestycyjnych (naprawy, remonty). Odpowiedzialność za przeprowadzanie zatwierdzonych inwestycji (ofertowanie i zakup materiałów i usług, kontrola montażu i wykonania). Odpowiedzialność za ofertowanie i zakup materiałów technicznych w organizacji. Odpowiedzialność za wynajmowaną flotę samochodową, w tym: analiza opłacalności wynajmu/zakupu aut i ofert firm leasingowych, analiza spalania, analiza wyjazdów akceptowalnych, analiza jazd prywatnych/służbowych, rekomendacja i wdrożenia rozwiązań optymalizacyjnych w zarządzaniu flotą.

      Wymagania

      • Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office), prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, mile widziana wiedza z zakresu prawa budowlanego, umiejętności działania pod presją czasu, odporności na stres i asertywności

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: - wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Siedlcach i okolicy