Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin praca
Czy to Twoja firma?
Pracownik biurowy Szczecin Psycholog Szczecin Opiekun Szczecin Kierownik Szczecin
administracja biurowa / praca biurowa medycyna / farmacja / zdrowie zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Koordynator ds. obsługi personelu
MULTISERWIS Sp. z o.o.- Holandia
- umowa o pracę
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Mapa Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
- Siedziba główna
- Polska
- Branża
- Organizacje non-profit
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
1 001-5 000
Liczba obserwujących
-
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Szczecin
- Goleniów
- Warszawa
- Bydgoszcz
- Police
- Piła
- Poznań
- Stargard
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin - oferty archiwalne
-
Koordynator środowiskowego domu samopomocy typu ac (dla dorosłych przewlekle chorych psychicznie ora
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin- Stargard
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na okres próbnyWymagania
-
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy,uczciwość,prawo jazdy kat.B,doświadczenie zawodowe,samodzielność
-
Inne wymagania: Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów do pracy:
-wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne, np. pedagogika, socjologia, itp., mające zastosowanie przy świadczeniu usług w Domu, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej;
-minimum półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie: umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, kształtowania nawyków celowej aktywności, prowadzenia treningów zachowań społecznych;
-doświadczenie w przygotowywaniu indywidualnych planów postępowania wspierająco aktywizującego oraz jego oceny wyników
-doświadczenie w prowadzeniu treningu zachowań społecznych;
-znajomość obsługi komputera i programów MS Office;
-samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
-komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista, empatia;
-umiejętność organizacji różnego rodzaju wydarzeń o charakterze edukacyjno promocyjnym, przy współpracy z lokalnymi mediami oraz instytucjami innymi instytucjami świadczącymi ofertę społeczną oraz kulturalno usługową.;
-Mile widziana znajomość:
Ustawy z dnia 12 marca 2007 r. o Pomocy Społecznej z późn. zm. (Dz. U. z 2021r., poz. Nr 2268 Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 17 listopada 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o pomocy społecznej);
Ustawy z dnia 19 sierpnia 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy z późn. zm. (Dz. U. 2021 poz. 1249 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 czerwca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie);
Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym z późn. zm. (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 Obwieszczenie Marszalka Sejmu RP z dnia 4 listopada 2022 r. w sprawie jednolitego tekstu ustawy o samorządzie gminnym);
Ustawy z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych z późn. zm. (Dz. U. 2023, poz.1206);
Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w prawie środowiskowych domów samopomocy z dnia 9 grudnia 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 238, poz. 1586) z późniejszymi zmianami.
Osoby spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanieaplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 63, 70-476 Szczecin lub szczecin.ekonomiczny@pck.pl z dopiskiem
OFERTA PRACY w ŚDS w Stargardzie. Kandydaci mogą zostać poddani dodatkowemu procesowi rekrutacji poprzez wykonaniezleconych zadań przez ZOO PCK.
Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych wprocesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych (Dz. Ustaw z 1997 r. nr 133, poz. 883).
Adres miejsca wykonywania pracy: OR PCK w Stargardzie ul. Limanowskiego 24, 73-110 Stargard, Adres kierowania kandydatów na rozmowę o pracę: Szczecin Al. Wojska Polskiego 63. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 6 116,61 PLN
-
Opis wynagrodzenia: zł brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Kierownik środowiskowego domu samopomocy typu ac
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Szczecin- Stargard
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
kierowanie bieżącą działalnością placówki w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne i zarządzenia wewnątrz organizacyjne, organizowanie administracyjnej obsługi placówki, opracowywanie programu działalności oraz planów pracy, kierowanie pracą zespołu wspierająco aktywizującego, sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki nad uczestnikami, stwarzając im warunki bezpiecznego pobytu, inspirowanie, koordynowanie i wdrażanie pracy edukacyjnej i metodycznej wśród uczestników ukierunkowanej na poprawę aktywności, właściwą kondycję psycho ruchową, pro społeczna i higieniczną oraz bezpiecznego zachowania się, sprawowanie nadzoru nad rzetelnym sporządzaniem niezbędnej dokumentacji określonej w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 09.12.2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, reprezentowanie placówki na zewnątrz oraz współpraca z instytucjami i środowiskiem lokalnym mająca na celu zapewnienie integracji społecznej uczestników ŚDS. Wynagrodzenie 3900 brutto plus dodatek funkcyjny.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
-
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera, w tym MS Office
-
Inne wymagania: Oferta pracy na stanowisku: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy typu AC dla dorosłych osób przewlekle psychicznie chorych oraz osób wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych. pracodawcy : wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej, co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej, co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi, doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, umiejętność pracy w zespole, zarządzania grupą pracowników i rozwiązywania problemów personalnych, doświadczenie w prowadzeniu treningu zachowań społecznych, znajomość obsługi komputera i programów MS Office, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista, empatia, znajomość regulacji prawnych, obligatoryjnych przy prowadzeniu ŚDS typu AC, umiejętność potwierdzona doświadczeniem w aplikowaniu o środki zewnętrzne i ich rozliczaniu.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 900 PLN
-
Opis wynagrodzenia: zł brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-