Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
XTG SA praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dekady jesteśmy dumnym liderem w dziedzinie dystrybucji elektroniki użytkowej, a nasza podróż rozpoczęła się w 2009 roku. Jako XTG S.A., z głębokimi korzeniami we Wrocławiu, zawsze byliśmy na czele innowacji i rozwoju w branży handlu międzynarodowego. Specjalizujemy się w mobilnych technologiach, IT, sprzęcie komputerowym, zielonej energii, handlu hurtowym oraz e-commerce, co czyni nas wszechstronnym partnerem dla naszych klientów i dostawców.
Nasza oferta to nie tylko import i eksport sprzętu elektronicznego, ale przede wszystkim specjalizacja w sprzedaży telefonów komórkowych i tabletów. Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszym świecie technologia jest nieodłącznym elementem codziennego życia, dlatego stawiamy na innowacje i jakość, które są widoczne w każdym aspekcie naszej działalności. Stworzyliśmy unikalną sieć kontaktów na całym świecie, co pozwala nam na efektywne działanie zarówno na rynkach lokalnych, jak i międzynarodowych.
Jako zespół liczący od 51 do 200 osób, jesteśmy zgraną ekipą profesjonalistów, którzy z pasją podchodzą do swojej pracy. Oferujemy fachowe doradztwo i pomoc, a nasze profesjonalne wsparcie zakupowe jest doceniane przez partnerów biznesowych w różnych zakątkach globu. Nasza elastyczność i zdolność do dostosowania oferty do zróżnicowanych potrzeb rynku to nasza przewaga konkurencyjna.
Jesteśmy dumni z naszej stabilności finansowej, co jest potwierdzeniem zaufania, jakim obdarzają nas nasi klienci i partnerzy. Nasze międzynarodowe powiązania i współpraca z wiodącymi firmami logistycznymi umożliwiają nam budowanie długofalowych i owocnych relacji biznesowych.
W XTG S.A. wierzymy, że nasza przyszłość jest równie jasna jak nasza historia. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej rozwijającej się społeczności partnerów, którzy, tak jak my, cenią innowacyjność, jakość i profesjonalizm. Razem możemy tworzyć lepszą przyszłość w świecie technologii.
Specjalista ds. sprzedaży Wrocław Ekonomista Wrocław Specjalista ds. administracji Wrocław
sprzedaż / zakupy księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy XTG SA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
-
Kosztorysant ds. Remontów Zewnętrznych Budynków Mieszkalnych
Reviart- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Kosztorysant - firma budowlana
Reviart- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Kawa / herbata
-
Parking dla pracowników
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 26.09.2024
Mapa XTG SA
Siedziba główna
XTG SA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Profil firmy:
XTG SA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Kraków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca XTG SA - oferty archiwalne
-
Księgowa / Księgowy
XTG SA- Wrocław
- umowa o pracę
-
Wymagania
Twój zakres obowiązków-
Prowadzenie wybranych elementów ksiąg rachunkowych firmy ( faktur kosztowych, księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie umów leasingu, faktoringu.
-
Kontrola, dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych oraz ich kwalifikacja podatkowa.
-
Księgowanie i uzgadnianie dokumentów magazynowych.
-
Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, JPK-VAT.
-
Sporządzanie sprawozdań NBP i GUS.
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami.
-
Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych.
-
Udział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych.
-
Doskonalenie procesów księgowych i sprawozdawczości finansowej.
-
Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków.
-
Znajomość programu Comarch ERP - mile widziana.
-
Znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel.
-
Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów.
-
Wysoki poziom zdolności interpersonalnych.
-
Dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość, uczciwość, rzetelność.
-
Umiejętność realizacji zadań stawianych przed zespołem.
-
Wytrwałość i zaangażowanie.
-
szkolenia, rozwój zawodowy i możliwość awansu,
-
pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
-
praca od poniedziałku do piątku,
-
elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy,
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
-
ogólnofirmowe i działowe wyjścia i wyjazdy integracyjne.
-