Czy to Twoja firma?

Recoo Aleksandra Ratajczak praca

Warszawa

Witaj, nazywam się Aleksandra Ratajczak i jestem specjalistką w dziedzinie rekrutacji, z głębokim zrozumieniem i doświadczeniem w branży farmaceutycznej oraz produkcji i dystrybucji sprzętu medycznego. Moja kariera rozpoczęła się w globalnej organizacji Hays, gdzie zdobyłam cenne umiejętności i wiedzę, która pozwala mi teraz na świadczenie usług na najwyższym poziomie.


Moja oferta skierowana jest do firm, które poszukują nie tylko pracowników, ale przede wszystkim partnerów w biznesie. Specjalizuję się w rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i menadżerskie, ale również oferuję outsourcing pracowników, doradztwo oraz analizę potrzeb klientów i kandydatów. Zawsze stawiam na autentyczność i uczciwość w biznesie, a moje działania są zawsze zgodne z najwyższymi standardami – w tym z przepisami RODO.

Współpraca ze mną to gwarancja indywidualnego podejścia, które przekłada się na minimalizację ryzyka niepowodzenia rekrutacji. Rozumiem, jak ważne jest znalezienie odpowiedniej osoby na odpowiednie miejsce, dlatego zawsze dążę do zrozumienia unikalnych potrzeb każdego klienta i kandydata. Moje usługi są dostępne zarówno dla firm o zasięgu lokalnym, jak i dla tych, które działają na arenie międzynarodowej.

Jestem dumna z budowania trwałych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Wierzę, że dzięki wspólnemu zaangażowaniu możemy osiągnąć sukces, który przyniesie korzyści zarówno firmom, jak i ich pracownikom. Zapraszam do kontaktu i współpracy – razem możemy stworzyć przyszłość, w której każdy znajdzie miejsce dla siebie.

Oferty pracy Recoo Aleksandra Ratajczak

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Recoo Aleksandra Ratajczak

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Recoo Aleksandra Ratajczak

Siedziba główna

Praca Recoo Aleksandra Ratajczak - oferty archiwalne

  • Kierownik Biura

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Administracja:

      • Budowa pozytywnego miejsca pracy w oparciu o opracowanie własnych standardów;
      • obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej;
      • Współpraca z administracją budynku/biura;
      • Segregacja i archiwizacja dokumentów;
      • Współpraca z dostawcami/ firmami zewnętrznymi w zakresie nawiązywania, realizacji
        i egzekucji warunków umowy;
      • Zamawianie artykułów biurowych;
      • Zamawianie sprzętu służbowego w tym komputerów oraz telefonów komórkowych
      • Nadzór nad pracą recepcji oraz serwisu sprzątającego;
      • Obsługa wynagrodzeń;
      • Zarządzanie środkami trwałymi;

      Działania operacyjne:

      • Organizacja imprez firmowych oraz spotkań;
      • Komunikacja dot. spraw związanych z biurem;
      • Współpraca z Członkami Zarządu, Dyrektorem Finansowym, biurem księgowym, kancelarią prawną.

      Finanse:

      • Wsparcie Specjalisty ds. Finansów i Księgowości w bieżącym wprowadzaniu dokumentów do systemu Comarch Optima;
      • monitorowanie poprawności rachunków i szczegółowych danych potrzebnych do przeprowadzania operacji finansowych;
      • bieżące aktualizowanie zobowiązań i należności;
      • przygotowywanie przelewów bankowych;
      • wystawianie faktur sprzedaży;
      • przygotowywanie zestawień, analiz;
      • kontakt z instytucjami finansowymi i urzędami;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe, mile widziane: ochrona środowiska;
      • Otwartość do podjęcia nowych wyzwań zawodowych;
      • Otwartość do działania na wielu płaszczyznach;
      • Doświadczenie w pracy na analogicznej pozycji - Koordynator biura/Kierownik Biura;
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
      • Wszechstronność, elastyczność, odporność na stres;
      • Inicjatywa oraz wysoka samodzielność w działaniu;
      • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań oraz wspieranie biznesu w codziennych aktywnościach;
      • Dobra znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      KLIENT OFERUJE:

      • Możliwość rozwoju zawodowego w uznanej organizacji;
      • Umowę o pracę w oparciu o pełen etat;
      • Opiekę medyczną;
      • Przyjazne środowisko pracy;
      • Możliwość realnego wpływu na kształtowanie swojego stanowiska /realny wpływ na wypracowanie standardów oraz polityki biura;
  • Specjalista ds. Przetargów

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • budowanie relacji i współpraca z klientami zewnętrznymi (komórki przetargowe w hurtowniach i szpitalach) oraz wewnętrznymi (Dział Sprzedaży, działy współpracujące);
      • koordynowanie działań przetargowych w przydzielonym regionie:
      • monitorowanie ogłoszeń przetargowych;
      • analiza specyfikacji przetargowych (preparatów, warunków dostaw, umów; przetargowych) zadawanie pytań, monitorowanie odpowiedzi;
      • wymiana informacji z Działem Sprzedaży w zakresie przetargów;
      • przygotowywanie oraz składanie ofert przetargowych;
      • monitorowanie rozstrzygnięć przetargów;
      • wprowadzanie produktów do bazy przetargowej.
      • wsparcie pracy Działu Sprzedaży (Przedstawicieli Medycznych) w zakresie wiedzy o Prawie Zamówień Publicznych;
      • przygotowywanie analiz wspomagających pracę działu;
      • udział w cyklicznych spotkaniach przetargowych

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
      • doświadczenie na analogicznym stanowisku w dziale przetargów;
      • doświadczenie w branży medycznej lub farmaceutycznej;
      • umiejętnośćszybkiego uczenia się;
      • umiejętności analityczne;
      • samodzielność;
      • systematyczność;
      • zaangażowanie;
      • bardzo dobra organizacja pracy;
      • zdolność pracy pod presją czasu.

      Oferujemy

      • Możliwość realnego wpływu na kształtowanie swojego stanowiska, wypracowania odpowiednich standardów pracy przy zachowaniu kluczowych dla organizacji aspektów jakościowych oraz standardów;
      • Umowę o pracę w oparciu o pełen etat docelowo na czas nieokreślony;
      • Pakiet socjalnyin. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dofinansowanie do posiłków.
  • Specjalista ds. Informacji Medycznej/ Lecznictwo zamknięte

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      @

      Wymagania

      @

      Oferujemy

      @

  • Specjalista ds. Informacji Medycznej/ Lecznictwo zamknięte

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      @

      Wymagania

      @

      Oferujemy

      @

  • Kierownik sprzedaży/Lecznictwo zamknięte

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      @

      Wymagania

      @

      Oferujemy

      @

  • Kierownik sprzedaży/Lecznictwo zamknięte

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      @

      Wymagania

      @

      Oferujemy

      @

  • Kierownik sprzedaży/Lecznictwo zamknięte

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      @

      Wymagania

      @

      Oferujemy

      @

  • Kierownik sprzedaży/Lecznictwo zamknięte

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Opole
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      @

      Wymagania

      @

      Oferujemy

      @

  • Specjalista ds. Informacji Medycznej/ lecznictwo zamknięte

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Z uwagi na dynamikę pracy oraz jej charakter, kluczowymi kompetencjami dla nas są:

      • Kilkuletnie doświadczenie w roli Przedstawiciela Medycznego promującego/ sprzedającego leki
        w oparciu o procedury przetargowe (wymóg konieczny);
      • Bardzo dobra znajomość procedur przetargowych;
      • Umiejętność budowania relacji długoterminowych z różnorodną grupą odbiorców (Pielęgniarki, Oddziałowe, Lekarze, Ordynatorzy Szpitali, Dyrekcja);
      • Umiejętność pracy z różnorodną grupą produktów dedykowaną odbiorcy;
      • Wcześniejsza współpraca z aptekami szpitalnymi;
      • Skupienie na działaniu;
      • Umiejętność priorytezacji zadań oraz planowania;
      • Odpowiedzialność za realizowane cele;
      • Samodyscyplina;
      • Otwartość do pracy jakościowej, skupionej na odbiorcy i jego potrzebach;
      • Otwartość do samodoskonalenia swoich kompetencji;
      • Entuzjazm oraz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i wspieranie biznesu w codziennych aktywnościach.

      Wymagania

      Klient oferuje:

      • Możliwość współtworzenia strategii sprzedaży uznanej marki z określonego segmentu;
      • Dojrzałe środowisko pracy;
      • Możliwość realnego wpływu na kształtowanie swojego stanowiska, wypracowania odpowiednich standardów pracy przy zachowaniu kluczowych dla organizacji aspektów jakościowych;
      • Umowę o pracę na pełen etat;
      • Wynagrodzenie stałe, narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon służbowy), premie sprzedażowe
      • pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dofinansowanie do posiłków.

      Oferujemy

      ZAPRASZAMY DO APLIKOWANIA!

  • Recepcjonista/ ka

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Odpowiedzialność:

      • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
      • Dbanie o wizerunek recepcji i przyjmowanie gości;
      • Obsługa centrali telefonicznej;
      • Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja poczty przychodzącej;
      • Przygotowywanie i ewidencja korespondencji wychodzącej;
      • Nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich (współpraca z firmami kurierskimi, formułowanie reklamacji);
      • Monitorowanie stanu artykułów spożywczych i biurowych, uzupełnienie braków;
      • Obsługa platform zakupowych, wewnętrznych systemów finansowych.

      Wymagania

      Oczekiwania:

      • Wykształceniewyższe lub w trakcie studiów,
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie Twoim atutem,
      • Znajomość pakietu MS Office,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania zadań
        i priorytetów,
      • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
      • Inicjatywa i energia w działaniu,
      • Dyspozycyjność.

      Oferujemy

      Firma oferuje:

      • możliwość budowania kompetencji zawodowych w zakresie działań administracyjnych;
      • Pracę w organizacji podkreślającej wagę wzajemnej współpracy, uczciwości, jasno określonych celów
        i determinacji w podejmowaniu wyzwań;
      • pracę na pełen etat w ramach umowy o pracę (docelowo na czes nieokreślony);
      • bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty multusport, dofinansowanie do karty żywieniowej);
      • Bonus roczny.

      Zapraszamy do kontaktu!

  • Specjalista ds. logistyki/ dział zamówień

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Odpowiedzialność:
      • koordynowanie procesu zamówień zagranicznych i krajowych,
      • obsługa systemu SAP zgodnie z zasadami Supply Chain Management,
      • monitorowanie stanów magazynowych w celu zapewnienia ciągłej dostępności produktów na polskim rynku,
      • utrzymywanie kontaktów z dostawcami,
      • współpraca z innymi działami firmy - w szczególności z Działami Marketingu, Sprzedaży, Księgowości oraz z Magazynem,
      • przygotowywanie raportów,
      • prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.

      Wymagania

      Oczekiwania:

      • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • wykształcenie wyższe,
      • znajomości pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel - poziom bardzo dobry,
      • znajomości języka angielskiego - komunikatywnie w mowie i piśmie,
      • znajomości systemu SAP - będzie Twoim dodatkowym atutem,
      • umiejętności analizowania danych,
      • dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania zadań i priorytetów,
      • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
      • umiejętności współpracy w zespole,
      • inicjatywa i energia w działaniu,
      • dyspozycyjność.

      Oferujemy

      :

      • Umowę o pracę w ramach zastępstwa na okres roku;
      • Pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty multisport);
      • przyjazną atmosferę pracy.

      Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

  • Specjalista ds. zarządzania dokumentacją medyczną

    Recoo Aleksandra Ratajczak
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

      • prowadzenie pełnej kontroli nad dokumentacją medyczną pacjentów (papierowa i elektroniczna);
      • stałą weryfikację raportów, dokumentów, związanych z zakresem prowadzonych świadczeń;
      • przygotowywanie dokumentacji medycznej na potrzeby kontroli zewnętrznych;
      • przygotowanie, aktualizacja i archiwizacja formularzy dokumentacji medycznej na potrzeby personelu;
      • pełny nadzór nad obiegiem dokumentacji;
      • szkolenia personelu medycznego i audytorów lokalnych dotyczących zasad prowadzenia dokumentacji medycznej;
      • opracowywanie, aktualizacja i wdrażanie procedur dotyczących dokumentacji medycznej na podstawie obowiązujących przepisów;
      • wsparcie w procesie kontraktacji.

      Wymagania

      Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:

      • wykształcenie wyższe (atutem będzie wykształcenie kierunkowe - profil medyczny);
      • doświadczenie w pracy z dokumentacją medyczną;
      • komunikacja na bardzo wysokim poziomie;
      • nastawienie na klienta wewnętrznego (personel medyczny, pracownicy biura, zarząd) i zewnętrznego (pacjent);
      • dbałość o szczegóły, skrupulatność;
      • bardzo dobra organizacja pracy;
      • umiejętność ustalania priorytetów.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na umowę o pracę w ramach zastępstwa;
      • opieka medyczna,
      • ubezpieczenie na życie;
      • bon lunch’owy.
      • karta multisport.

Pracodawcy w Warszawie