Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Jeśli posiadasz konto firmowe w naszym serwisie zaloguj się do swojego konta, aby zarządzać danymi wyświetlanymi w profilu.
Czy to Twoja firma?
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK praca
Czy to Twoja firma?
administrowanie zasobami mieszkaniowymi
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości administracja biurowa / praca biurowa
nieruchomości administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK
Praca alert - powiadomienia
Mapa SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK
Siedziba główna
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK - oferty archiwalne
-
Administrator
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOPERNIK- 3 000 zł / mies.
- Toruń
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynków mieszkalnych i lokali użytkowych,
Obsługa interesantów i prowadzenie korespondencji dotyczącej administrowanych zasobów,
Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie zaistniałych awarii oraz usterek wynikających, z bieżącej eksploatacji budynków mieszkalnych i lokali użytkowych,
Nadzór nad terminowym załatwianiem przyjętych zgłoszeń,
Kontrola jakości wykonywanych prac porządkowych, deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych
i dezynsekcyjnych, pielęgnacyjnych zieleni,
Organizowanie i udział w zebraniach z mieszkańcami administrowanych budynków,
Praca głównie na terenie administrowanych zasobów Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych uzupełniana pracą biurową,
Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszkańców w zakresie zagospodarowania terenów zewnętrznych oraz utrzymania części wspólnych nieruchomości.
(dokumenty aplikacyjne - zgodnie z wymogami umieszczonymi na stronie )Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
-
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
-
Inne wymagania: umiejętność nawiązywania kontaktów w pracy z obsługą interesantów, dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu zadań, umiejętność właściwego organizowania pracy na zajmowanym stanowisku.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: godziny pracy 7-15; wtorek 8-16 lub 9-17
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-