Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Talent Select Doradztwo Personalne praca
Czy to Twoja firma?
Talent Select Doradztwo Personalne specjalizuje się w doborze pracowników, outsourcingu procesu rekrutacji oraz w rekrutacji i selekcji pracowników sprzedaży, menadżerów oraz specjalistów różnych dziedzin, jak inżynierów, informatyków, pracowników wielojęzycznych czy kierowników produkcji.
Specjalista ds. sprzedaży Katowice Specjalista ds. administracji Katowice Specjalista ds. turystyki, Rezydent Katowice Specjalista ds. marketingu Katowice
sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa hotelarstwo / gastronomia / turystyka media / pr / reklama / marketing
Oferty pracy Talent Select Doradztwo Personalne
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Księgowy
INTER-OPTYK LAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ- Buczkowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Specjalista / Specjalistka ds. płatności i rozliczeń
Reconnect - Agencja Rekrutacyjna (2821)- Skawina
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Dodana -
Samodzielna księgowa/księgowy
KRAKBAU Spółka Akcyjna- Kraków
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Mapa Talent Select Doradztwo Personalne
Siedziba główna
Talent Select Doradztwo Personalne poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Talent Select Doradztwo Personalne
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Nowy Dwór Mazowiecki
- Poznań
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Talent Select Doradztwo Personalne - oferty archiwalne
-
Główny Księgowy/a
Talent Select Doradztwo Personalne- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej o polskim kapitale i europejskim zasięgu, która na swoim pokładzie ma ok 100 os. , poszukujemy osoby na stanowisko:
Główna Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Kraków, Łagiewniki
Zakres obowiązków- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz sprawna koordynacja działań
- Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów.
- Przygotowywanie niestandardowych raportów na potrzeby Zarządu i banków.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
- Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości.
- Raportowanie do Dyrekcji o sytuacji finansowej firmy.
- Doradzanie Zarządowi w sprawach finansowych np. planowanie inwestycji.
- Kontakt z bankami i doradcami finansowymi.
- W razie potrzeby wprowadzanie zmian w planie kont według standardów sprawozdawczych, wymogów controlingu oraz prawa podatkowego.
- Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych:
- Sporządzanie tabeli amortyzacyjnej i dokumentów związanych z przyjęciem i eksploatacją środków trwałych.
- Przygotowywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych (CIT).
- Przygotowywanie deklaracji VAT
- Kontrola rozrachunków i egzekwowanie należności:
- Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
- Rozliczanie produkcji w toku.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
Wymagania
Nasze oczekiwania-
Wykształcenie uprawniające do zajmowania stanowiska głównego księgowego.
-
doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego w firmie produkcyjnej lub budowlanej.
-
Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem i koordynacji pracy zespołu finansowego
-
Wysokie umiejętności analityczne.
-
Bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych i podatkowych.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Zaangażowanie, skrupulatność.
-
Biegłość w obsłudze programów księgowych.
-
Bardzo dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excel.
Zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B na pełny etatPremia roczna od zyskuPakiet socjalny – m.in. dopłaty do wypoczynku, wyprawki szkolne, bony świąteczneWsparcie doświadczonych specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą – zaprzyjaźniony zewnętrzny dostawca usługUdział w szkoleniach rozwijających kompetencje potrzebne do realizacji zadań na obejmowanym stanowisku (jeśli do realizacji istotnych aktywności potrzebne będą nowe umiejętności – pomożemy Ci je zdobyć)Przestronne, komfortowe biuro w Krakowie
-
Technolog w dziale R&D
Talent Select Doradztwo Personalne- Mysłowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Firma z okolic Tychów i Mysłowic zajmująca się od ponad 30 lat konstruowaniem i wytwarzaniem innowacyjnych elementów z kompozytów poszukuje samodzielnego specjalisty na stanowiskoTechnologZadania i obowiązki w pracy technologa:
- projektowanie procesów technologicznych i opracowywanie dokumentacji technologicznej z uwzględnieniem optymalizacji procesu produkcji;
- tworzenie dokumentacji technologicznej w systemie na podstawie otrzymanego zamówienia;
- tworzenie nowych i aktualizacja istniejących technologii ;
- weryfikacja, czy posiadane informacje nt. zamówienia / produktu pozwalają na jego prawidłowe wykonanie pod względem technologicznym (w tym kontrola opisu zamówienia z opisem w dokumentacji wewnętrznej), uzupełnianie wymaganych informacji;
- przekazywanie gotowej dokumentacji na produkcję;
- inicjowanie i wprowadzanie zmian w procesach w celu uzyskania jak najlepszej efektywności procesów produkcyjnych (wydajność, czas produkcji), optymalizacja procesów i kosztów;
- przeprowadzanie prób technologicznych nowych modeli (produkcja testowa);
- współpraca z innymi działami związanymi z procesem technologicznym i realizacją produkcji;
- ścisła współpraca z Działem Rozwoju w zakresie istniejącej lub wymaganej dokumentacji (konsultacje, sugestie zmian, akceptacja tworzonych rysunków i opisów procesu produkcji pod kątem zgodności z posiadaną technologią itp.);
- sprawowanie nadzoru nad aktualnością i kompletnością dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej; odpowiedzialność za właściwy przepływ informacji o zmianach;
- nadzór technologiczny nad kolejnymi fazami produkcji;
- kontrola bieżąca produktów podczas produkcji;
- wdrażanie nowych produktów, planowanie, projektowanie nowych linii montażowych lub produkcyjnych;
- zbieranie i analizowanie informacji na temat oczekiwań klientów i zapotrzebowania rynku;
- poszukiwanie na rynku nowych rozwiązań technicznych i technologicznych oraz inicjowanie ich wdrożenia
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne; materiałoznawstwo / technologia chemiczna, (dla kandydatów z wykształceniem średnim min. 2 letnie doświadczenie na takim lub na podobnym stanowisku)
-
doświadczenie w obszarze produkcyjnym
-
znajomość pakietu MS Office
-
bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
-
wyobraźnia techniczna pozwalająca na planowanie realizacji procesów technologicznych
-
asertywność i umiejętność bronienia własnego zdania
-
komunikatywność i otwartość w relacjach interpersonalnych
-
zdolność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
-
inicjatywa we wdrażaniu zmian i odpowiedzialność za powierzone zadania
-
angielski – poziom komunikatywny (do prezentowania procesu)
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie działającej od 25 latpraca na pierwszą zmianę (6-14 lub 7-15). W wyjątkowych przypadkach (wdrażanie nowego produktu, zmiana technologii np. nowa linia produkcyjna) lub na własną prośbę może to być zmiana popołudniowawszelkie narzędzia pracypokrycie kosztów związanych z wyjazdami służbowymi, konferencje, targistacjonarną pracę w atrakcyjnym biurzesystem dodatków / benefitówstały rozwój w zakresie wiedzy branżowejwspółpraca ze specjalistami działu badań i rozwoju
-
Specjalista ds. kadr i płac
Talent Select Doradztwo Personalne- Sosnowiec
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jako firma zatrudniająca ponad 150 pracowników w kilku samodzielnych jednostkach biznesowych, poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Kadr i Płac, który będzie kluczowym członkiem w obszarze wynagrodzeń.
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:- Przygotowywanie i kontrola dokumentów związanych z zatrudnieniem, wypowiedzeniami, umowami o pracę i innymi aspektami kadrowymi.
- Obliczanie wynagrodzeń pracowników, w tym premii i innych składników wynagrodzenia.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowniczych.
- Rozliczenia ZUS, PIT oraz innych opłat związanych z wynagrodzeniem pracowników.
- Współpraca z działem finansów w zakresie rozliczeń płacowych.
- Monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących kadr i płac oraz dostosowanie procedur firmy do obowiązujących przepisów.
- Udzielanie pracownikom informacji dotyczących ich wynagrodzenia oraz świadczeń pracowniczych.
- Współpraca z zespołem HR w zakresie rekrutacji i szkoleń pracowników.
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze kadr i płac: Poszukujemy kandydata z minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, preferowana jest praktyka w firmach zatrudniających wielu pracowników.
-
Znajomość przepisów prawnych: Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz podatkowych związanych z wynagrodzeniem, premiami i świadczeniami pracowniczymi.
-
Umiejętność wyliczania wynagrodzeń: Zdolność do skomplikowanych obliczeń związanych z wynagrodzeniem, w tym premiami i świadczeniami dodatkowymi.
-
Praktyczna znajomość systemów kadrowo-płacowych: Doświadczenie w obsłudze programów do zarządzania kadrą i płacami.
-
Dokładność i odpowiedzialność: Wysoki poziom dokładności oraz sumienność w wykonywaniu obowiązków.
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole: Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do efektywnej współpracy z różnymi działami firmy.
-
Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.
-
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
-
Pracę w zgranym zespole przyjaznych współpracowników.
-
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
-
Biuro w Mysłowicach oraz bezpłatny parking w okolicy.
Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, z doświadczeniem w obszarze kadr i płac oraz gotową na wyzwania związane z zarządzaniem wynagrodzeniami, wyślij swoje CV na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Wynagrodzeń.
-
Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych
Talent Select Doradztwo Personalne- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)
Miejsce pracy: Praca zdalna
Opis stanowiska:
Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.
Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
-
Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
-
Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
-
Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
-
Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
-
Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.
Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
+ Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
+ Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
+ Dobra znajomość języka angielskiego.
Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie.Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.Realizacje projektów zagranicznych.Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.Wyjazdy integracyjne. -
-
Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych
Talent Select Doradztwo Personalne- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)
Miejsce pracy: Praca zdalna
Opis stanowiska:
Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
-
Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
-
Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
-
Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
-
Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
-
Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.
Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
+ Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
+ Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
+ Dobra znajomość języka angielskiego.
Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie.Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.Realizacje projektów zagranicznych.Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.Wyjazdy integracyjne. -
-
Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych
Talent Select Doradztwo Personalne- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)
Miejsce pracy: Praca zdalna
Opis stanowiska:
Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
-
Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
-
Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
-
Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
-
Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
-
Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.
Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
+ Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
+ Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
+ Dobra znajomość języka angielskiego.
Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie.Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.Realizacje projektów zagranicznych.Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.Wyjazdy integracyjne. -
-
Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych
Talent Select Doradztwo Personalne- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)
Miejsce pracy: Praca zdalna
Opis stanowiska:
Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
-
Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
-
Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
-
Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
-
Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
-
Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.
Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
+ Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
+ Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
+ Dobra znajomość języka angielskiego.
Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie.Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.Realizacje projektów zagranicznych.Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.Wyjazdy integracyjne. -
-
Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych
Talent Select Doradztwo Personalne- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)
Miejsce pracy: Praca zdalna
Opis stanowiska:
Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
-
Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
-
Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
-
Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
-
Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
-
Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.
Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
+ Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
+ Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
+ Dobra znajomość języka angielskiego.
Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie.Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.Realizacje projektów zagranicznych.Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.Wyjazdy integracyjne. -
-
Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych
Talent Select Doradztwo Personalne- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)
Miejsce pracy: Praca zdalna
Opis stanowiska:
Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
-
Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
-
Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
-
Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
-
Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
-
Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.
Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
+ Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
+ Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
+ Dobra znajomość języka angielskiego.
Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie.Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.Realizacje projektów zagranicznych.Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.Wyjazdy integracyjne. -
-
Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych
Talent Select Doradztwo Personalne- Białystok
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)
Miejsce pracy: Praca zdalna
Opis stanowiska:
Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
-
Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
-
Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
-
Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
-
Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
-
Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.
Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
+ Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
+ Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
+ Dobra znajomość języka angielskiego.
Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie.Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.Realizacje projektów zagranicznych.Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.Wyjazdy integracyjne. -
-
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Talent Select Doradztwo Personalne- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Za co będziesz odpowiedzialny?
Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.Wymagania
Nasze wymagania:-
doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
-
wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
-
doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
-
umiejętność komunikacji i negocjacji
-
samodzielność i orientacja na cel
-
doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
-
proaktywne nastawienie
-
chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
-
umiejętność budowania pozytywnych relacji
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
-
znajomość oprogramowania CAD
-
wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne
Możemy Tobie zaoferować:atrakcyjne wynagrodzenie podstawowenielimitowany system prowizyjnymożliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.narzędzia: laptop, telefon, etc.samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażoweopiekę w okresie wdrożenia
Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV. -
-
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Talent Select Doradztwo Personalne- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Za co będziesz odpowiedzialny?
Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.Wymagania
Nasze wymagania:-
doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
-
wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
-
doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
-
umiejętność komunikacji i negocjacji
-
samodzielność i orientacja na cel
-
doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
-
proaktywne nastawienie
-
chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
-
umiejętność budowania pozytywnych relacji
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
-
znajomość oprogramowania CAD
-
wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne
Możemy Tobie zaoferować:atrakcyjne wynagrodzenie podstawowenielimitowany system prowizyjnymożliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.narzędzia: laptop, telefon, etc.samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażoweopiekę w okresie wdrożenia
Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV. -
-
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Talent Select Doradztwo Personalne- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Za co będziesz odpowiedzialny?
Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.Wymagania
Nasze wymagania:-
doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
-
wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
-
doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
-
umiejętność komunikacji i negocjacji
-
samodzielność i orientacja na cel
-
doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
-
proaktywne nastawienie
-
chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
-
umiejętność budowania pozytywnych relacji
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
-
znajomość oprogramowania CAD
-
wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne
Możemy Tobie zaoferować:atrakcyjne wynagrodzenie podstawowenielimitowany system prowizyjnymożliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.narzędzia: laptop, telefon, etc.samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażoweopiekę w okresie wdrożenia
Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV. -
-
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Talent Select Doradztwo Personalne- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Za co będziesz odpowiedzialny?
Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.Wymagania
Nasze wymagania:-
doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
-
wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
-
doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
-
umiejętność komunikacji i negocjacji
-
samodzielność i orientacja na cel
-
doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
-
proaktywne nastawienie
-
chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
-
umiejętność budowania pozytywnych relacji
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
-
znajomość oprogramowania CAD
-
wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne
Możemy Tobie zaoferować:atrakcyjne wynagrodzenie podstawowenielimitowany system prowizyjnymożliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.narzędzia: laptop, telefon, etc.samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażoweopiekę w okresie wdrożenia
Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV. -
-
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Talent Select Doradztwo Personalne- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Za co będziesz odpowiedzialny?
Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.Wymagania
Nasze wymagania:-
doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
-
wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
-
doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
-
umiejętność komunikacji i negocjacji
-
samodzielność i orientacja na cel
-
doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
-
proaktywne nastawienie
-
chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
-
umiejętność budowania pozytywnych relacji
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
-
znajomość oprogramowania CAD
-
wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne
Możemy Tobie zaoferować:atrakcyjne wynagrodzenie podstawowenielimitowany system prowizyjnymożliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.narzędzia: laptop, telefon, etc.samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażoweopiekę w okresie wdrożenia
Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV. -
-
Menadżer Zespołu Sprzedaży z j. angielskim
Talent Select Doradztwo Personalne- Dąbrowa Górnicza
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Człowiek z pasją do swojej pracy, w której motywuje i wspiera zespoły sprzedażowe w obszarze telemarketingu – tak o Tobie mówią? W takim razie chcielibyśmy Cię poznać koniecznie. Nasz zespół potrzebuje mentora, który będzie wspierał i motywował zespół do działania.
Dołącz jako Manager Zespołu Sprzedaży i pokaż, że można inaczej – lepiej.
Twoim głównym celem, będzie:
- wsparcie sprzedawców w obszarze całego procesu sprzedaży
- ocena poziomu rozmów i ich analiza
- egzekwowanie efektywności pracowników
- indywidualna motywacja pracownika
- rozwój indywidualny pracowników
- wprowadzanie standardów efektywnej rozmowy z klientemWymagania
Nasz idealny manager sprzedaży to osoba, która:-
spełnia się zawodowo w obszarze wsparcia sprzedaży zespołów sprzedażowych
-
jest przede wszystkim PRAKTYKIEM i doskonale zna obszar sprzedaży B2B
-
potrafi udokumentować swoje osiągnięcia i kompetencje
-
posiada wysokorozwinięte kompetencje sprzedażowe jak i menadżerskie
-
ma doświadczenie w sprzedaży i w zarządzaniu zespołem
-
jest dostępna na pełny etat
-
traktuje swoją pracę jak pasję, a nie jak przykry obowiązek
-
zna język angielski na poziomie B2
atrakcyjne i stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)możliwość rozwoju zawodowego w dużej firmiestabilność zatrudnienia w firmie, która odnotowuje duże wzrostysamodzielne stanowisko pozwalające Ci szlifować swoje umiejętnościmożliwość kształtowania organizacji i zespołu z jakim pracujeszbogaty pakiet benefitów -
-
Specjalista ds. aktywnej sprzedaży nowych samochodów
Talent Select Doradztwo Personalne- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lubisz pracę z ludźmi, a obsługa klienta to Twój konik?Masz dar przekonywania i lubisz sprzedawać? Chciałbyś w końcu zostać specjalistą w branży samochodowej?Bardzo nam miło - dołącz do nas jako Specjalista ds. sprzedaży nowych samochodów onlineCzym Cię przekonamy:
- U nas jest tylko umowa o pracę - żadnych zleceniówek i do tego będziesz częścią jednego z największych Holdingów w Polsce [ WP ]
- U nas nie ma korpo atmosfery - każdy się zna, a do szefa mówimy po imieniu
- Wynagrodzeniem - najlepsi rocznie zarabiają nawet 170 000 zł. - to nie żart - możesz ich sam zapytać
- Miesięczne średnie wynagrodzenie to 8 000 brutto
- Elastyczne godziny pracy między 8-20
- Pracę w nowoczesnym biurze z prywatną siłownią dla pracowników
- Chill room gdzie możesz odpocząć po dniu pracy bądź spotkać się towarzysko z "chłopakami z działu"
- Benefitami pozapłacowymi ( Ubezpieczenie grupowe Aviva, prywatna opieka medyczna LuxMed, wyjazdy integracyjne)
- Budowanie i utrzymanie naprawdę dobrych relacji z klientem - i co najważniejsze! Nie musisz pozyskiwać klienta - sam zadzwoni.
- Sprzedaż nowych samochodów osobowych i użytkowych
- Badanie potrzeb i dopasowanie najlepszej oferty dla klienta
Wymagania
Czym się powinieneś wyróżniać:-
Doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej/pośredniej
-
Ambitnym podejściem i mocnym nastawieniem na cel
-
Chęcią zarabiania dużych pieniędzy - miłość do prowizji jako Twoja motywacja
-
Elokwencją, pewnością siebie i "tym czymś" co sprawi, że damy Ci tę pracę "od razu"
-
Specjalista ds. aktywnej sprzedaży nowych samochodów
Talent Select Doradztwo Personalne- Ruda Śląska
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lubisz pracę z ludźmi, a obsługa klienta to Twój konik?Masz dar przekonywania i lubisz sprzedawać? Chciałbyś w końcu zostać specjalistą w branży samochodowej?Bardzo nam miło - dołącz do nas jako Specjalista ds. sprzedaży nowych samochodów onlineCzym Cię przekonamy:
- U nas jest tylko umowa o pracę - żadnych zleceniówek i do tego będziesz częścią jednego z największych Holdingów w Polsce [ WP ]
- U nas nie ma korpo atmosfery - każdy się zna, a do szefa mówimy po imieniu
- Wynagrodzeniem - najlepsi rocznie zarabiają nawet 170 000 zł. - to nie żart - możesz ich sam zapytać
- Miesięczne średnie wynagrodzenie to 8 000 brutto
- Elastyczne godziny pracy między 8-20
- Pracę w nowoczesnym biurze z prywatną siłownią dla pracowników
- Chill room gdzie możesz odpocząć po dniu pracy bądź spotkać się towarzysko z "chłopakami z działu"
- Benefitami pozapłacowymi ( Ubezpieczenie grupowe Aviva, prywatna opieka medyczna LuxMed, wyjazdy integracyjne)
- Budowanie i utrzymanie naprawdę dobrych relacji z klientem - i co najważniejsze! Nie musisz pozyskiwać klienta - sam zadzwoni.
- Sprzedaż nowych samochodów osobowych i użytkowych
- Badanie potrzeb i dopasowanie najlepszej oferty dla klienta
Wymagania
Czym się powinieneś wyróżniać:-
Doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej/pośredniej
-
Ambitnym podejściem i mocnym nastawieniem na cel
-
Chęcią zarabiania dużych pieniędzy - miłość do prowizji jako Twoja motywacja
-
Elokwencją, pewnością siebie i "tym czymś" co sprawi, że damy Ci tę pracę "od razu"
-
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Talent Select Doradztwo Personalne- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów technicznych? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.
Obowiązki:- Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
- Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
- Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
- Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
- Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
- Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Wymagania
-
Doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B.
-
Wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia.
-
Umiejętność komunikacji i negocjacji.
-
Samodzielność i orientacja na cel.
-
Doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów, aktywnego słuchania i dostosowywania ofert.
-
Proaktywne nastawienie.
-
Chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich.
-
Umiejętność budowania pozytywnych relacji biznesowych.
-
Znajomość rynku produktów, urządzeń lub maszyn dla magazynów lub logistyki będzie dodatkowym atutem.
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowenielimitowany system prowizyjnymożliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.narzędzia: laptop, telefon, samochód służbowy (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażoweopiekę w okresie wdrożenia
Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV.
-
Specjalista ds. Obsługi Zamówień Zagranicznych z Językiem Angielskim
Talent Select Doradztwo Personalne- Tomaszów Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Firma Produkcyjna to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, specjalizujące się w produkcji wysokiej jakości produktów. Firma jest obecna na rynkach zagranicznych i poszukuje osoby dającej gwarancję najwyższej jakości obsługi klienta oraz nastawionej na rozwiązywanie problemów przy obsłudze zamówień zagranicznych.
Specjalista ds. Obsługi Zamówień Zagranicznych z Językiem Angielskim
Zakres Obowiązków:- Bieżąca współpraca z aktualnymi klientami: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie bieżących problemów i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami.
- Obsługa zapytań oraz przygotowywanie ofert sprzedażowych: Aktywna reakcja na zapytania klientów, przygotowywanie konkurencyjnych ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów.
- Udział w kreowaniu strategii sprzedaży: Współpraca z zespołem ds. sprzedaży w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych: Aktywna praca nad osiągnięciem określonych celów sprzedażowych i monitorowanie wyników.
- Przygotowywanie raportów sprzedażowych: Regularne przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz analiza danych w celu identyfikacji obszarów do usprawnienia.
- Współpraca z działami firmy: Aktywna współpraca z różnymi działami firmy, takimi jak produkcja, logistyka i dział techniczny, w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów.
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy: Reprezentowanie firmy na rynkach zagranicznych i dbanie o pozytywny wizerunek oraz satysfakcję klientów.
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży na rynkach zagranicznych.
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie.
-
Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
-
Zdolność rozwiązywania problemów chęć szczerego komunikaowania przełożonym informacji o napotkanych trudnościach i podejmowanych działaniach.
-
Komunikatywność i umiejętność utrzymania kontaktów ze wspołpracownikami.
-
Nastawienie na jakość w obsłudze klienta i maksymalizacje sprzedaży
-
Umiejętność korzystania z narzędzi biurowych.
-
Zaradność i samodzielność w działaniu
Tobie oferujemy :zatrudnienie w ramach umowy o pracęatrakcyjne warunki zatrudnieniamożliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacjipracę w dynamicznym środowiskuPakiet benefitów typu MyBenefit,Udział w imprezach integracyjnychMożliwość dokształcania – kursy językowe, szkoleniaWszelkie narzędzia pracyCzas na wdrożenie się w obowiązki oraz zapoznanie się ze strukturą firmyWdrożenie ora indywidulaną opiekę na czas wdrożenia
Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, pełną inicjatywy i chętną do pracy w międzynarodowym środowisku, czekamy na Twoje CV.