Talent Select Doradztwo Personalne specjalizuje się w doborze pracowników, outsourcingu procesu rekrutacji oraz w rekrutacji i selekcji pracowników sprzedaży, menadżerów oraz specjalistów różnych dziedzin, jak inżynierów, informatyków, pracowników wielojęzycznych czy kierowników produkcji.

Talent Select Doradztwo Personalne najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa hotelarstwo / gastronomia / turystyka media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Talent Select Doradztwo Personalne

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Talent Select Doradztwo Personalne

Siedziba główna

Talent Select Doradztwo Personalne poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Talent Select Doradztwo Personalne
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Nowy Dwór Mazowiecki
  4. Poznań

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Talent Select Doradztwo Personalne - oferty archiwalne

  • Główny Księgowy/a

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej o polskim kapitale i europejskim zasięgu, która na swoim pokładzie ma ok 100 os. , poszukujemy osoby na stanowisko:

      Główna Księgowa / Księgowy
      Miejsce pracy: Kraków, Łagiewniki

      Zakres obowiązków
      • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz sprawna koordynacja działań
      • Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów.
      • Przygotowywanie niestandardowych raportów na potrzeby Zarządu i banków.
      • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
      • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.
      • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości.
      • Raportowanie do Dyrekcji o sytuacji finansowej firmy.
      • Doradzanie Zarządowi w sprawach finansowych np. planowanie inwestycji.
      • Kontakt z bankami i doradcami finansowymi.
      • W razie potrzeby wprowadzanie zmian w planie kont według standardów sprawozdawczych, wymogów controlingu oraz prawa podatkowego.
      • Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych:
      • Sporządzanie tabeli amortyzacyjnej i dokumentów związanych z przyjęciem i eksploatacją środków trwałych.
      • Przygotowywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych (CIT).
      • Przygotowywanie deklaracji VAT
      • Kontrola rozrachunków i egzekwowanie należności:
      • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
      • Rozliczanie produkcji w toku.
      • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)

      Wymagania

      Nasze oczekiwania
      • Wykształcenie uprawniające do zajmowania stanowiska głównego księgowego.
      • doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego w firmie produkcyjnej lub budowlanej.
      • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem i koordynacji pracy zespołu finansowego
      • Wysokie umiejętności analityczne.
      • Bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych i podatkowych.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Zaangażowanie, skrupulatność.
      • Biegłość w obsłudze programów księgowych.
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excel.
      Warunki pracy
    • Zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B na pełny etat
    • Premia roczna od zysku
    • Pakiet socjalny – m.in. dopłaty do wypoczynku, wyprawki szkolne, bony świąteczne
    • Wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą – zaprzyjaźniony zewnętrzny dostawca usług
    • Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje potrzebne do realizacji zadań na obejmowanym stanowisku (jeśli do realizacji istotnych aktywności potrzebne będą nowe umiejętności – pomożemy Ci je zdobyć)
    • Przestronne, komfortowe biuro w Krakowie
    • Jeżeli możesz pochwalić się obsługą księgową firm produkcyjnych lub w branży budowlanej to wyślij do nas swoje CV, a chętnie z Tobą porozmawiamy :)
  • Technolog w dziale R&D

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Mysłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma z okolic Tychów i Mysłowic zajmująca się od ponad 30 lat konstruowaniem i wytwarzaniem innowacyjnych elementów z kompozytów poszukuje samodzielnego specjalisty na stanowiskoTechnologZadania i obowiązki w pracy technologa:
      • projektowanie procesów technologicznych i opracowywanie dokumentacji technologicznej z uwzględnieniem optymalizacji procesu produkcji;
      • tworzenie dokumentacji technologicznej w systemie na podstawie otrzymanego zamówienia;
      • tworzenie nowych i aktualizacja istniejących technologii ;
      • weryfikacja, czy posiadane informacje nt. zamówienia / produktu pozwalają na jego prawidłowe wykonanie pod względem technologicznym (w tym kontrola opisu zamówienia z opisem w dokumentacji wewnętrznej), uzupełnianie wymaganych informacji;
      • przekazywanie gotowej dokumentacji na produkcję;
      • inicjowanie i wprowadzanie zmian w procesach w celu uzyskania jak najlepszej efektywności procesów produkcyjnych (wydajność, czas produkcji), optymalizacja procesów i kosztów;
      • przeprowadzanie prób technologicznych nowych modeli (produkcja testowa);
      • współpraca z innymi działami związanymi z procesem technologicznym i realizacją produkcji;
      • ścisła współpraca z Działem Rozwoju w zakresie istniejącej lub wymaganej dokumentacji (konsultacje, sugestie zmian, akceptacja tworzonych rysunków i opisów procesu produkcji pod kątem zgodności z posiadaną technologią itp.);
      • sprawowanie nadzoru nad aktualnością i kompletnością dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej; odpowiedzialność za właściwy przepływ informacji o zmianach;
      • nadzór technologiczny nad kolejnymi fazami produkcji;
      • kontrola bieżąca produktów podczas produkcji;
      • wdrażanie nowych produktów, planowanie, projektowanie nowych linii montażowych lub produkcyjnych;
      • zbieranie i analizowanie informacji na temat oczekiwań klientów i zapotrzebowania rynku;
      • poszukiwanie na rynku nowych rozwiązań technicznych i technologicznych oraz inicjowanie ich wdrożenia

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne; materiałoznawstwo / technologia chemiczna, (dla kandydatów z wykształceniem średnim min. 2 letnie doświadczenie na takim lub na podobnym stanowisku)
      • doświadczenie w obszarze produkcyjnym
      • znajomość pakietu MS Office
      • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
      • wyobraźnia techniczna pozwalająca na planowanie realizacji procesów technologicznych
      • asertywność i umiejętność bronienia własnego zdania
      • komunikatywność i otwartość w relacjach interpersonalnych
      • zdolność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
      • inicjatywa we wdrażaniu zmian i odpowiedzialność za powierzone zadania
      • angielski – poziom komunikatywny (do prezentowania procesu)
      W zamian za swoją pracę otrzymasz:
    • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie działającej od 25 lat
    • praca na pierwszą zmianę (6-14 lub 7-15). W wyjątkowych przypadkach (wdrażanie nowego produktu, zmiana technologii np. nowa linia produkcyjna) lub na własną prośbę może to być zmiana popołudniowa
    • wszelkie narzędzia pracy
    • pokrycie kosztów związanych z wyjazdami służbowymi, konferencje, targi
    • stacjonarną pracę w atrakcyjnym biurze
    • system dodatków / benefitów
    • stały rozwój w zakresie wiedzy branżowej
    • współpraca ze specjalistami działu badań i rozwoju
    • Szukasz możliwości rozwoju jako TECHNOLOG? Wyślij do nas swoje CV ????
  • Specjalista ds. kadr i płac

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Sosnowiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jako firma zatrudniająca ponad 150 pracowników w kilku samodzielnych jednostkach biznesowych, poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Kadr i Płac, który będzie kluczowym członkiem w obszarze wynagrodzeń.

      Specjalista ds. kadr i płac
      Miejsce pracy: Sosnowiec

      Zakres obowiązków:
      • Przygotowywanie i kontrola dokumentów związanych z zatrudnieniem, wypowiedzeniami, umowami o pracę i innymi aspektami kadrowymi.
      • Obliczanie wynagrodzeń pracowników, w tym premii i innych składników wynagrodzenia.
      • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowniczych.
      • Rozliczenia ZUS, PIT oraz innych opłat związanych z wynagrodzeniem pracowników.
      • Współpraca z działem finansów w zakresie rozliczeń płacowych.
      • Monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących kadr i płac oraz dostosowanie procedur firmy do obowiązujących przepisów.
      • Udzielanie pracownikom informacji dotyczących ich wynagrodzenia oraz świadczeń pracowniczych.
      • Współpraca z zespołem HR w zakresie rekrutacji i szkoleń pracowników.


      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze kadr i płac: Poszukujemy kandydata z minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, preferowana jest praktyka w firmach zatrudniających wielu pracowników.
      • Znajomość przepisów prawnych: Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz podatkowych związanych z wynagrodzeniem, premiami i świadczeniami pracowniczymi.
      • Umiejętność wyliczania wynagrodzeń: Zdolność do skomplikowanych obliczeń związanych z wynagrodzeniem, w tym premiami i świadczeniami dodatkowymi.
      • Praktyczna znajomość systemów kadrowo-płacowych: Doświadczenie w obsłudze programów do zarządzania kadrą i płacami.
      • Dokładność i odpowiedzialność: Wysoki poziom dokładności oraz sumienność w wykonywaniu obowiązków.
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole: Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do efektywnej współpracy z różnymi działami firmy.
      • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.
      • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
      • Pracę w zgranym zespole przyjaznych współpracowników.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
      • Biuro w Mysłowicach oraz bezpłatny parking w okolicy.

      Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, z doświadczeniem w obszarze kadr i płac oraz gotową na wyzwania związane z zarządzaniem wynagrodzeniami, wyślij swoje CV na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Wynagrodzeń.
  • Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)

      Miejsce pracy: Praca zdalna

      Opis stanowiska:
      Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.


      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
      • Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
      • Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
      • Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
      • Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
      • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.

      Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
      + Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
      + Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
      + Dobra znajomość języka angielskiego.

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.
    • Realizacje projektów zagranicznych.
    • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
    • Wyjazdy integracyjne.
    • Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, wyślij swoje CV :)
  • Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)

      Miejsce pracy: Praca zdalna

      Opis stanowiska:
      Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
      • Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
      • Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
      • Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
      • Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
      • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.

      Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
      + Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
      + Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
      + Dobra znajomość języka angielskiego.

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.
    • Realizacje projektów zagranicznych.
    • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
    • Wyjazdy integracyjne.
    • Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, wyślij swoje CV :)
  • Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)

      Miejsce pracy: Praca zdalna

      Opis stanowiska:
      Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
      • Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
      • Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
      • Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
      • Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
      • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.

      Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
      + Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
      + Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
      + Dobra znajomość języka angielskiego.

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.
    • Realizacje projektów zagranicznych.
    • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
    • Wyjazdy integracyjne.
    • Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, wyślij swoje CV :)
  • Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)

      Miejsce pracy: Praca zdalna

      Opis stanowiska:
      Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
      • Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
      • Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
      • Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
      • Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
      • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.

      Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
      + Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
      + Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
      + Dobra znajomość języka angielskiego.

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.
    • Realizacje projektów zagranicznych.
    • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
    • Wyjazdy integracyjne.
    • Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, wyślij swoje CV :)
  • Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)

      Miejsce pracy: Praca zdalna

      Opis stanowiska:
      Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
      • Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
      • Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
      • Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
      • Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
      • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.

      Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
      + Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
      + Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
      + Dobra znajomość języka angielskiego.

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.
    • Realizacje projektów zagranicznych.
    • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
    • Wyjazdy integracyjne.
    • Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, wyślij swoje CV :)
  • Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)

      Miejsce pracy: Praca zdalna

      Opis stanowiska:
      Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
      • Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
      • Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
      • Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
      • Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
      • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.

      Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
      + Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
      + Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
      + Dobra znajomość języka angielskiego.

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.
    • Realizacje projektów zagranicznych.
    • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
    • Wyjazdy integracyjne.
    • Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, wyślij swoje CV :)
  • Specjalista ds. wdrożeń systemów FInansowo-Księgowych

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK)

      Miejsce pracy: Praca zdalna

      Opis stanowiska:
      Firma, która wdraża innowacyjne produkty z zakresu automatycznej księgowości poszukuje Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Finansowo-Księgowych (FK), który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz konfigurację systemów związanych z automatyzacją księgowości. Nasza oferta obejmuje także opiekę serwisową i po-wdrożeniową, a także opcjonalne wyjazdy na wdrożenia zagraniczne.

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wdrożeń systemów FK średniej wielkości.
      • Doświadczenie w definiowaniu schematów księgowych.
      • Umiejętności komunikacji z pracownikami działó księgowych
      • Znajomość SQL; umiejętność prostego programowania będzie atutem.
      • Dobre zrozumienie sposobu księgowania różnych zdarzeń biznesowych.
      • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym.

      Dodatkowe plusy w tej rekrutacji otrzymasz za:
      + Doświadczenie w realizacji wdrożeń informatycznych na systemach księgowości wielowymiarowej.
      + Praktyczna wiedza z zakresu księgowości w obszarze podatku VAT, CIT, PIT.
      + Dobra znajomość języka angielskiego.

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umwy o pracę lub B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Udział w realizacji projektów innowacyjnych na skalę światową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach.
    • Realizacje projektów zagranicznych.
    • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
    • Wyjazdy integracyjne.
    • Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, wyślij swoje CV :)
  • Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
      Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

      Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

      Za co będziesz odpowiedzialny?
      Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
      Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
      Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
      Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
      Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
      Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
      Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.

      Wymagania

      Nasze wymagania:
      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
      • wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
      • doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
      • umiejętność komunikacji i negocjacji
      • samodzielność i orientacja na cel
      • doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
      • proaktywne nastawienie
      • chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
      • umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • prawo jazdy kat. B
      • znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
      Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za:
      • znajomość oprogramowania CAD
      • wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne

      Możemy Tobie zaoferować:
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
    • nielimitowany system prowizyjny
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.
    • narzędzia: laptop, telefon, etc.
    • samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)
    • szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażowe
    • opiekę w okresie wdrożenia


    • Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV.
  • Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
      Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

      Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

      Za co będziesz odpowiedzialny?
      Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
      Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
      Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
      Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
      Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
      Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
      Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.

      Wymagania

      Nasze wymagania:
      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
      • wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
      • doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
      • umiejętność komunikacji i negocjacji
      • samodzielność i orientacja na cel
      • doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
      • proaktywne nastawienie
      • chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
      • umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • prawo jazdy kat. B
      • znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
      Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za:
      • znajomość oprogramowania CAD
      • wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne

      Możemy Tobie zaoferować:
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
    • nielimitowany system prowizyjny
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.
    • narzędzia: laptop, telefon, etc.
    • samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)
    • szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażowe
    • opiekę w okresie wdrożenia


    • Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV.
  • Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
      Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

      Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

      Za co będziesz odpowiedzialny?
      Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
      Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
      Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
      Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
      Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
      Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
      Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.

      Wymagania

      Nasze wymagania:
      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
      • wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
      • doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
      • umiejętność komunikacji i negocjacji
      • samodzielność i orientacja na cel
      • doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
      • proaktywne nastawienie
      • chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
      • umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • prawo jazdy kat. B
      • znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
      Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za:
      • znajomość oprogramowania CAD
      • wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne

      Możemy Tobie zaoferować:
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
    • nielimitowany system prowizyjny
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.
    • narzędzia: laptop, telefon, etc.
    • samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)
    • szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażowe
    • opiekę w okresie wdrożenia


    • Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV.
  • Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
      Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

      Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

      Za co będziesz odpowiedzialny?
      Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
      Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
      Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
      Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
      Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
      Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
      Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.

      Wymagania

      Nasze wymagania:
      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
      • wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
      • doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
      • umiejętność komunikacji i negocjacji
      • samodzielność i orientacja na cel
      • doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
      • proaktywne nastawienie
      • chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
      • umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • prawo jazdy kat. B
      • znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
      Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za:
      • znajomość oprogramowania CAD
      • wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne

      Możemy Tobie zaoferować:
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
    • nielimitowany system prowizyjny
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.
    • narzędzia: laptop, telefon, etc.
    • samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)
    • szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażowe
    • opiekę w okresie wdrożenia


    • Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV.
  • Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów wymagających wyobraźni przestrzennej? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
      Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

      Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

      Za co będziesz odpowiedzialny?
      Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
      Wizyty u klienta: umawianie spotkań oraz bezpośrednie spotkania z szefami magazynów.
      Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
      Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
      Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
      Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
      Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.

      Wymagania

      Nasze wymagania:
      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B
      • wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia
      • doświadczenie w czytaniu rysunków technicznych
      • umiejętność komunikacji i negocjacji
      • samodzielność i orientacja na cel
      • doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów i dostosowywania ofert
      • proaktywne nastawienie
      • chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich
      • umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • prawo jazdy kat. B
      • znajomość rynku produktów czy urządzeń dla magazynów będzie dodatkowym atutem.
      Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za:
      • znajomość oprogramowania CAD
      • wykształcenie techniczne, np. tytuł inżyniera z wydziału mechanika, konstrukcja maszyn, budownictwo, architektura lub pokrewne

      Możemy Tobie zaoferować:
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
    • nielimitowany system prowizyjny
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.
    • narzędzia: laptop, telefon, etc.
    • samochód służbowy z silnikiem hybrydowym (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)
    • szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażowe
    • opiekę w okresie wdrożenia


    • Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV.
  • Menadżer Zespołu Sprzedaży z j. angielskim

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Człowiek z pasją do swojej pracy, w której motywuje i wspiera zespoły sprzedażowe w obszarze telemarketingu – tak o Tobie mówią? W takim razie chcielibyśmy Cię poznać koniecznie. Nasz zespół potrzebuje mentora, który będzie wspierał i motywował zespół do działania.

      Dołącz jako Manager Zespołu Sprzedaży i pokaż, że można inaczej – lepiej.

      Twoim głównym celem, będzie:
      - wsparcie sprzedawców w obszarze całego procesu sprzedaży
      - ocena poziomu rozmów i ich analiza
      - egzekwowanie efektywności pracowników
      - indywidualna motywacja pracownika
      - rozwój indywidualny pracowników
      - wprowadzanie standardów efektywnej rozmowy z klientem

      Wymagania

      Nasz idealny manager sprzedaży to osoba, która:
      • spełnia się zawodowo w obszarze wsparcia sprzedaży zespołów sprzedażowych
      • jest przede wszystkim PRAKTYKIEM i doskonale zna obszar sprzedaży B2B
      • potrafi udokumentować swoje osiągnięcia i kompetencje
      • posiada wysokorozwinięte kompetencje sprzedażowe jak i menadżerskie
      • ma doświadczenie w sprzedaży i w zarządzaniu zespołem
      • jest dostępna na pełny etat
      • traktuje swoją pracę jak pasję, a nie jak przykry obowiązek
      • zna język angielski na poziomie B2
      Co w zamian?
    • atrakcyjne i stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
    • możliwość rozwoju zawodowego w dużej firmie
    • stabilność zatrudnienia w firmie, która odnotowuje duże wzrosty
    • samodzielne stanowisko pozwalające Ci szlifować swoje umiejętności
    • możliwość kształtowania organizacji i zespołu z jakim pracujesz
    • bogaty pakiet benefitów
    • Skoro jesteś już tutaj to rozumiem, że możemy porozmawiać ? Wyślij swoje CV już teraz za pomocą formularza strony.
  • Specjalista ds. aktywnej sprzedaży nowych samochodów

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Lubisz pracę z ludźmi, a obsługa klienta to Twój konik?Masz dar przekonywania i lubisz sprzedawać? Chciałbyś w końcu zostać specjalistą w branży samochodowej?Bardzo nam miło - dołącz do nas jako Specjalista ds. sprzedaży nowych samochodów online​Czym Cię przekonamy:
      • U nas jest tylko umowa o pracę - żadnych zleceniówek i do tego będziesz częścią jednego z największych Holdingów w Polsce [ WP ]
      • U nas nie ma korpo atmosfery - każdy się zna, a do szefa mówimy po imieniu
      • Wynagrodzeniem - najlepsi rocznie zarabiają nawet 170 000 zł. - to nie żart - możesz ich sam zapytać
      • Miesięczne średnie wynagrodzenie to 8 000 brutto
      • Elastyczne godziny pracy między 8-20
      • Pracę w nowoczesnym biurze z prywatną siłownią dla pracowników
      • Chill room gdzie możesz odpocząć po dniu pracy bądź spotkać się towarzysko z "chłopakami z działu"
      • Benefitami pozapłacowymi ( Ubezpieczenie grupowe Aviva, prywatna opieka medyczna LuxMed, wyjazdy integracyjne)
      Na czym będzie polegać Twoja praca:
      • Budowanie i utrzymanie naprawdę dobrych relacji z klientem - i co najważniejsze! Nie musisz pozyskiwać klienta - sam zadzwoni.
      • Sprzedaż nowych samochodów osobowych i użytkowych
      • Badanie potrzeb i dopasowanie najlepszej oferty dla klienta

      Wymagania

      Czym się powinieneś wyróżniać:
      • Doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej/pośredniej
      • Ambitnym podejściem i mocnym nastawieniem na cel
      • Chęcią zarabiania dużych pieniędzy - miłość do prowizji jako Twoja motywacja
      • Elokwencją, pewnością siebie i "tym czymś" co sprawi, że damy Ci tę pracę "od razu"
      Niezależnie od wieku, Twojej sytuacji i przekonań - aplikuj do nas. Czekamy na Ciebie! Wyślij CV
  • Specjalista ds. aktywnej sprzedaży nowych samochodów

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Ruda Śląska
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Lubisz pracę z ludźmi, a obsługa klienta to Twój konik?Masz dar przekonywania i lubisz sprzedawać? Chciałbyś w końcu zostać specjalistą w branży samochodowej?Bardzo nam miło - dołącz do nas jako Specjalista ds. sprzedaży nowych samochodów online​Czym Cię przekonamy:
      • U nas jest tylko umowa o pracę - żadnych zleceniówek i do tego będziesz częścią jednego z największych Holdingów w Polsce [ WP ]
      • U nas nie ma korpo atmosfery - każdy się zna, a do szefa mówimy po imieniu
      • Wynagrodzeniem - najlepsi rocznie zarabiają nawet 170 000 zł. - to nie żart - możesz ich sam zapytać
      • Miesięczne średnie wynagrodzenie to 8 000 brutto
      • Elastyczne godziny pracy między 8-20
      • Pracę w nowoczesnym biurze z prywatną siłownią dla pracowników
      • Chill room gdzie możesz odpocząć po dniu pracy bądź spotkać się towarzysko z "chłopakami z działu"
      • Benefitami pozapłacowymi ( Ubezpieczenie grupowe Aviva, prywatna opieka medyczna LuxMed, wyjazdy integracyjne)
      Na czym będzie polegać Twoja praca:
      • Budowanie i utrzymanie naprawdę dobrych relacji z klientem - i co najważniejsze! Nie musisz pozyskiwać klienta - sam zadzwoni.
      • Sprzedaż nowych samochodów osobowych i użytkowych
      • Badanie potrzeb i dopasowanie najlepszej oferty dla klienta

      Wymagania

      Czym się powinieneś wyróżniać:
      • Doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej/pośredniej
      • Ambitnym podejściem i mocnym nastawieniem na cel
      • Chęcią zarabiania dużych pieniędzy - miłość do prowizji jako Twoja motywacja
      • Elokwencją, pewnością siebie i "tym czymś" co sprawi, że damy Ci tę pracę "od razu"
      Niezależnie od wieku, Twojej sytuacji i przekonań - aplikuj do nas. Czekamy na Ciebie! Wyślij CV
  • Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów technicznych? Potrafisz prowadzić rozmowy z klientami B2B? Chętnie pomagasz klientom w wypracowaniu odpowiednich rozwiązań?
      Producent oraz dostawca wysokiej jakości projektowanych pod indywidualne zamówienie rozwiązań w zakresie regałów magazynowych i systemów przechowywania, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

      Przedstawiciela Handlowego ds. Aktywnej Sprzedaży Regałów Magazynowych.

      Obowiązki:
      • Aktywna sprzedaż: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z klientami w zakresie sprzedaży regałów magazynowych oraz innych produktów dla branży logistyczno-magazynowej.
      • Konsultacja klientów: Rozumienie potrzeb klientów biznesowych i doradzanie odpowiednich rozwiązań z zakresu dedykowanych produktów
      • Przygotowywanie ofert: Opracowywanie konkurencyjnych ofert handlowych, dostosowanych do potrzeb klientów. Współpraca z działem konstrukcyjnym.
      • Negocjacje handlowe: Skuteczne negocjacje cen i warunków umów z klientami.
      • Monitorowanie rynku: Śledzenie trendów i konkurencji na rynku regałów magazynowych oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej.
      • Dokumentacja i raportowanie: Prowadzenie dokładnej dokumentacji sprzedaży oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży, preferowana branża B2B.
      • Wiedza, wykształcenie techniczne lub predyspozycje do ich nabycia.
      • Umiejętność komunikacji i negocjacji.
      • Samodzielność i orientacja na cel.
      • Doskonała zdolność do rozumienia potrzeb klientów, aktywnego słuchania i dostosowywania ofert.
      • Proaktywne nastawienie.
      • Chęć do inicjowania kontaktów telefonicznych, umawiania spotkań bezpośrednich.
      • Umiejętność budowania pozytywnych relacji biznesowych.
      • Znajomość rynku produktów, urządzeń lub maszyn dla magazynów lub logistyki będzie dodatkowym atutem.

    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
    • nielimitowany system prowizyjny
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie w działaniach sprzedażowych.
    • narzędzia: laptop, telefon, samochód służbowy (po okresie próbnym również do użytku prywatnego)
    • szkolenia wdrażające - produktowe i sprzedażowe
    • opiekę w okresie wdrożenia

    • Jeśli jesteś osobą pełną inicjatywy, gotową na wyzwania związane z aktywną sprzedażą regałów magazynowych, czekamy na Twoje CV.
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień Zagranicznych z Językiem Angielskim

    Talent Select Doradztwo Personalne
    • Tomaszów Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Firma Produkcyjna to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, specjalizujące się w produkcji wysokiej jakości produktów. Firma jest obecna na rynkach zagranicznych i poszukuje osoby dającej gwarancję najwyższej jakości obsługi klienta oraz nastawionej na rozwiązywanie problemów przy obsłudze zamówień zagranicznych.

      Specjalista ds. Obsługi Zamówień Zagranicznych z Językiem Angielskim

      Zakres Obowiązków:
      • Bieżąca współpraca z aktualnymi klientami: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie bieżących problemów i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami.
      • Obsługa zapytań oraz przygotowywanie ofert sprzedażowych: Aktywna reakcja na zapytania klientów, przygotowywanie konkurencyjnych ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów.
      • Udział w kreowaniu strategii sprzedaży: Współpraca z zespołem ds. sprzedaży w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych.
      • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych: Aktywna praca nad osiągnięciem określonych celów sprzedażowych i monitorowanie wyników.
      • Przygotowywanie raportów sprzedażowych: Regularne przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz analiza danych w celu identyfikacji obszarów do usprawnienia.
      • Współpraca z działami firmy: Aktywna współpraca z różnymi działami firmy, takimi jak produkcja, logistyka i dział techniczny, w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów.
      • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy: Reprezentowanie firmy na rynkach zagranicznych i dbanie o pozytywny wizerunek oraz satysfakcję klientów.

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży na rynkach zagranicznych.
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie.
      • Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
      • Zdolność rozwiązywania problemów chęć szczerego komunikaowania przełożonym informacji o napotkanych trudnościach i podejmowanych działaniach.
      • Komunikatywność i umiejętność utrzymania kontaktów ze wspołpracownikami.
      • Nastawienie na jakość w obsłudze klienta i maksymalizacje sprzedaży
      • Umiejętność korzystania z narzędzi biurowych.
      • Zaradność i samodzielność w działaniu

      Tobie oferujemy :
    • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
    • pracę w dynamicznym środowisku
    • Pakiet benefitów typu MyBenefit,
    • Udział w imprezach integracyjnych
    • Możliwość dokształcania – kursy językowe, szkolenia
    • Wszelkie narzędzia pracy
    • Czas na wdrożenie się w obowiązki oraz zapoznanie się ze strukturą firmy
    • Wdrożenie ora indywidulaną opiekę na czas wdrożenia


    • Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, pełną inicjatywy i chętną do pracy w międzynarodowym środowisku, czekamy na Twoje CV.
  • Pracodawcy w Katowicach i okolicy