Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

  • Warszawa, mazowieckie

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Praca od zaraz

Oferta pracy w jednostce samorządowej. Wszelkie szczegóły, wymagania formalne oraz oświadczenia niezbędne w procesie rekrutacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publiczej BIP . Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.


bip.cam.waw.pl/praca/specjalista-ds-administracyjno-gospodarczych-6/


Zakres obowiązków

• Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem powierzonymi Centrum nieruchomościami, w tym prowadzenie ksiąg obiektów oraz przeglądów prawem określonych.
• Nadzór na majątkiem, w tym prawidłową eksploatacją i zabezpieczeniem pomieszczeń oraz organizacja i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych.
• Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku oraz środków trwałych w ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej zgodnie z przyjętymi procedurami.
• Obsługa programu Vulcan w zakresie kontroli i rozliczania stanów magazynowych.
• Prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury.
• Opracowanie rocznego planu zakupów, dostaw i usług.
• Organizowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych, współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisantami Centrum.
• Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych.
• Zapewnienie ciągłości działania sieci telekomunikacyjnej oraz informatycznej.
• Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia.
• Zapewnienie prawidłowej obsługi archiwum zakładowego oraz udział i w pracach archiwizacyjnych i ich koordynacja.

Wymagania

IV. niezbędne:

• Obywatelstwo polskie. O stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.).
• Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
• Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• Nieposzlakowana opinia.
• Umiejętność biegłej obsługi komputera.
• Wykształcenie wyższe I-stopnia.
• Udokumentowany świadectwami pracy minimum 2-letni staż pracy.
• Doświadczenie zawodowe- minimum 2 lata w obszarze administracyjno-gospodarczym.
• Wymagane kompetencje: identyfikacja z jednostką, komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej

V. dodatkowe:
1. Dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel;
2. Znajomość programu Vulcan;
3. Doświadczenie w pracy na stanowiskach ds. zamówień publicznych
4. Odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole;
5. Mile widziane:
– doświadczenie w samorządowych jednostkach organizacyjnych
– znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
– ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych

VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. Życiorys – curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje związane ze stanowiskiem pracy, o które ubiega się kandydat poświadczone za zgodność z oryginałem.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe – świadectw pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal – zaświadczenie o zatrudnieniu poświadczone za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (data, własnoręczny podpis).
6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (data, własnoręczny podpis).
7. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadkach, gdy zakres danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest szerszy niż wynika to z art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawa pracy tj. art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy o pracownikach samorządowych .”

Oferujemy

-umowę o pracę na czas określony, z późniejsza możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

-dodatek stażowy

-dodatek motywacyjny

  • X. KLAUZULA INFORMACYJNA:
    Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych Kandydatów do pracy i prawach z tym związanych:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie” z siedzibą przy ul. Nowolipie 25B w Warszawie.
    2. Administrator powołał w trybie art. 37 RODO inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pod adresem: iod@camnowolipie.pl
    3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie:
    a) art. 6 ust. 1 lit. c / art. 9 ust. 2 lit. b / art. 10 RODO- w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa pracy tj. art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
    b) Art. 6 ust. 1 lit. a / art. 9 ust. 2 lit. a RODO – na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody przez osobę, której dane dotyczą – w zakresie wykraczającym poza niezbędne dane wymagane w ogłoszeniu.
    4. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu naboru, a w przypadku Pani/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach- przez okres 3 miesięcy.
    5. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę na świadczenie usług pocztowych, hostingu poczty elektronicznej czy usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
    6. Posiada Pan/Pani:
    • prawo dostępu do swoich danych ( art. 15 RODO)
    • prawo do sprostowania danych nieprawdziwych lub niekompletnych ( art. 16 RODO)
    • prawo do usunięcia danych – jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda ( art.17 RODO)
    • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (w przypadkach określonych w art. 18 RODO),
    • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda (art. 7 ust. 3 RODO).
    • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie.
    7. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, które dokonał Administrator przed wycofaniem zgody. Zgodę można wycofać:
    • drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@camnowolipie.pl
    • pocztą tradycyjną na adres Administratora wskazany w pkt 1
    8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
    9. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w procesie rekrutacji nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawa pracy tj. art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy o pracownikach samorządowych .”
Dodana
Wygasa (za 30 dni)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy