Opiekun klienta

  • Kraków, małopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Zawody: Opiekun klienta
  • Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych,aktywna sprzedaż produktów,pracowitość i samodzielność w działaniu
  • Inne wymagania: Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek. Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.
    [Inne] : reditus.law/kariera/
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
  • Opis wynagrodzenia: [System czasu pracy] : elastyczne godziny pracy
    [Godzina zakończenia pracy] : 19:00
    [Wymiar czasu pracy] : elastyczne godziny pracy
    [System wynagrodzenia] : wynagrodzenie podstawowe + prowizyjne (nawet do 20000 zł)
    Umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt menedżerski (do wyboru)
    Jedno z najwyższych wynagrodzeń w branży
    Partnerskie podejście
    Możliwość tworzenia innowacyjnego projektu
    Rozwój osobisty w energicznym zespole profesjonalistów
    Szansę na budowę własnego zespołu
  • System wynagrodzenia: Ryczałtowy
CBOP
Dodana
Wygasa (za 20 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy