Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)

Centralna Baza Ofert Pracy
  • Katowice, śląskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
  • Uprawnienia: Samodzielność,Dokładność,Komunikatywność
  • Inne wymagania: Wymagane umiejętności organizacyjne, pełna dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu zadań. Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie w stopniu biegłym (C2).
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 6 022,57 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 6022,57 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy