Pracownik biurowy w Bytomiu – gdzie szukać pracy i jakie zarobki można osiągnąć?
Współczesny pracownik biurowy bardzo często łączy w swojej pracy wiele obowiązków. Zajmuje się nie tylko obsługą sekretariatu czy korespondencji, jaka spływa do firmy, ale także odpowiada za aktywną sprzedaż produktów czy kontakty z klientami. Z tego powodu zakres oczekiwań, jakie mają przedsiębiorstwa wobec pracowników biurowych jest niezwykle szeroki. Poszukujesz pracy i chcesz dowiedzieć się, jakie umiejętności są najbardziej poszukiwane w Bytomiu? Poniżej kilka podpowiedzi.
Jakie kryteria powinien spełnić pracownik biurowy w Bytomiu?
Najczęściej powtarzającym się wymogiem wobec osób zatrudnionych w biurze jest umiejętność obsługi komputera oraz pakietów służących do tworzenia i edycji dokumentów (Word, Excel). Od kandydatów oczekuje się również komunikatywności, umiejętności organizacji pracy własnej, punktualności oraz samodzielności. Preferowane jest wykształcenie minimum średnie. W Bytomiu bardzo premiowane są również osoby władające obcymi językami. Warto podkreślić, że w grę wchodzi nie tylko angielski, ale również niemiecki, francuski czy włoski. Chcesz wyróżnić się na rynku? Zainwestuj w naukę języków, ponieważ na takie osoby czeka atrakcyjna i dobrze płatna praca. Bytom zapewnia duże możliwości rozwoju, a funkcjonujące na jego terenie firmy doceniają specjalistów.
Oferty pracodawców w Bytomiu dla pracowników biurowych
Prawnika biurowego poszukiwała m.in. firma Pax Logistics, będąca międzynarodowym operatorem logistycznym funkcjonującym na terenie całej Europy. Do swojego oddziału w Bytomiu szukała osoby z biegłą znajomością języka francuskiego o wykształceniu co najmniej średnim. Do obowiązków kandydata miała należeć kompleksowa obsługa firmy w języku francuskim, a także realizacja planów sprzedażowych. Stanowisko to jest dobrym przykładem łączenia różnych zakresów obowiązków – pracownika biurowego z handlowcem. Firma gwarantowała kandydatom zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, a także atrakcyjne wynagrodzenie, które oprócz zasadniczej pensji składało się również z premii za sprzedaż. Pracownik mógł liczyć również na niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop i telefon.
Osoby z doświadczeniem w pracy biurowej szukała również kancelaria notarialna w Bytomiu, która od kandydatów oczekiwała przede wszystkim umiejętności szybkiego i bezwzrokowego pisania na klawiaturze, znajomości pakietu Office oraz podstawowych przepisów prawa. W zamian pracownik mógł liczyć na zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, a także atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności.
Ile zarabia pracownik biurowy w Bytomiu?
Bytom jest miastem, które wykazuje ogromne zapotrzebowanie na pracowników biurowych, co zresztą widać po ogłoszeniach umieszczanych w lokalnych serwisach internetowych. Wynagrodzenie pracownika biurowego jest w dużym stopniu uzależnione od jego umiejętności oraz doświadczenia zawodowego. Osoba, która dopiero rozpoczyna karierę zawodową zazwyczaj otrzymuje 2000 PLN brutto, co od 2017 roku stanowi płacę minimalną. Osoby łączące w pracy obowiązki asystenta biura i handlowca mogą oczywiście liczyć na wyższą pensję, która w dużym stopniu zależy od osiągniętych celów sprzedażowych.