Praca Doradca Oświęcim (Małopolskie)

Wyróżnione oferty pracy

Dodana

Doradca Klienta- Wyszków i okolice

Provident Polska S.A.

  • Wyszków
Dodana

Doradca Klienta - Serock i okolice

Provident Polska S.A.

  • Serock
Dodana

Doradca Klienta - Radzymin i okolice

Provident Polska S.A.

  • Radzymin
Dodana

Praca alert - powiadomienia

Doradca, Oświęcim

Oferty pracy Znaleźliśmy 56 ofert pracy

Doradca w Oświęcimiu

Doradca Oświęcim - oferty pracy

Praca konsultanta biznesowego jest dziś bardzo popularnym i niezbędnym zawodem. Jest to specjalna osoba, która zwiększa sprzedaż, zwiększa efektywność firmy lub przedsiębiorstwa. Jego praca polega na tym, że wprowadza nowych klientów do firmy, zajmuje się wzrostem sprzedaży, reklamą dla firmy. Taki zawód jest popularny wśród firm, które prowadzą mały i średni biznes. Doradcą także jest sprzedawca, który może pracować w instytucjach bankowych oraz w bezpośredniej sprzedaży towarów i usług. Dlatego, aby znaleźć dla siebie odpowiednią pracę w zawodzie, trzeba zorientować się w ofertach i wyszczególnić, te gdzie spełniacie oczekiwania pracodawców.

Praca dla doradcy w Oświęcimiu?

Rynek pracy w Oświęcimiu pozwala na znalezienie jej na stanowisku doradcy, jednak dobrze jest także na bieżąco wiedzieć, co się dzieje w powicie, a także w Tychach, Chrzanowie, Bielsku-Białej czy Kętach. Różnorodność zajęcia, jakie w danej firmie może mieć doradca, nie pozwala dokładnie sprecyzować zarobków. W przypadku pracy na stanowisku bankowym będzie to kwota od 2000 złotych netto wzwyż, uzależniona od stażu pracy i innych szczegółów. Pracownicy zajmujący się sprzedażą w salonach muszą być zmotywowani do sprzedaży, gdyż w wielu miejscach pracy przede wszystkim to wpływa na realne zatrudnienie i ma związek z systemem podwyżek i premii uznaniowych.

Oświęcim doradca - pracodawcy

Niedawno w serwisie ogłoszeniowym pojawiło się ogłoszenie, że NeoNail poszukuje kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta na stoisko sprzedażowe w Oświęcimiu w Galerii Niwa. Eurobank również realizował nabór do pracy w oświęcimskim oddziale. Od pracowników wymagano wykształcenia m.in. wyższego zawodowego (licencjat), rocznego doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą usług bezpośrednio, w telemarketingu lub doradztwie finansowym. Liczy się tutaj także bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz budowa pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami i wiedza dotycząca produktów bankowych.

Jakie kwalifikacje powinien posiadać doradca?

Pomimo powagi i odpowiedzialności zawodu, technologia szkoleń konsultingowych w biznesie, która została dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, istniała od dawna. System szkoleń konsultingowych opiera się na metodologii przetestowanej na setkach konsultantów, z których większość rozpoczęła wszystko od zera. Co jeszcze jest bardzo ważne, opracowywane są nie tylko metody, ale także wszystkie niezbędne dokumenty: foldery robocze, listy kontrolne, plany, kontrakty itp. Technologia pracy konsultanta osiągnęła teraz taką doskonałość, że pozwala na rozpoczęcie pracy od razu. Doradcy-sprzedawcy to oddzielna grupa pracowników. W tej sytuacji są mniejsze wymagania dotyczące wykształcenia i praca związana jest przede wszystkim z bezpośrednim przedstawianiem ofert klientowi oraz sprzedaż usług.