Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA praca
Czy to Twoja firma?
PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Spółkę akcyjną Partners Financial Services Polska S.A. utworzono w styczniu 2012 roku. Podstawą naszej działalności jest świadczenie niezależnego planowania finansowego bazującego na fachowej wiedzy i obiektywności. Współpraca z nami pozwala naszym Klientom nie tylko zabezpieczyć przyszłość finansową, ale również pomnażać zgromadzony majątek. Celem każdego opiekuna finansowego Partners jest zbudowanie z klientem partnerskiej relacji opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki długofalowej współpracy zapewniamy naszym Klientom bezpieczeństwo finansowe na każdym etapie ich życia.
bankowość / finanse
Oferty pracy PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. Kontrolingu/ Kontroler Finansowy
PONAR Wadowice S.A.- Wadowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Specjalista ds. Kontrolingu/ Kontroler Finansowy
PONAR Wadowice S.A.- Łaziska Górne
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Mapa PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Profil firmy:
PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Warszawa
- Katowice
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne
-
Planer Finansowy / Specjalista ds. finansów
PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA- 2 500-10 000 zł / mies.
- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Udzielanie niezależnych porad dotyczących zarządzania budżetem rodzinnym oraz finansami osobistymi.
-
Pomaganie klientom aby zorientować się w morzu produktów finansowych oraz zmian rynkowych i gospodarczych.
-
Nie oczekuję wykształcenia w kierunku ekonomicznym, prawnym ani podatkowym, ponieważ wszystkiego uczymy od podstaw.
-
Wymagane jest wykształcenie średnie oraz niekaralność potwierdzona przez Krajowy Rejestr Karny (KRK)
Ważne:
-
Naszym mottem jest zarabianie z klientami a nie na klientach.
-
Naszym najważniejszym Partnerem w biznesie są nasi współpracownicy, stąd liczymy na etyczną, owocną współpracę z chętnymi osobami.
Wymagania
-
komunikatywność,
-
umiejętność wystąpień publicznych,
-
znajomość social media,
-
umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie,
-
dyscyplina i organizacja czasu pracy.
Oferujemy
-
pełen pakiet szkoleń w tym możliwość bezpłatnych szkoleń zagranicznych,
-
pomoc managera na każdym etapie rozwoju,
-
elastyczny czas pracy (brak norm czasowych - pracujesz gdzie i ile chcesz),
-
atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od zaangażowania pracownika,
-
jasne zasady awansu niezależne od przełożonego,
-
liczne konkursy wewnętrzne (laptopy, wycieczki krajowe i zagraniczne),
-
możliwość otworzenia własnej franczyzy i prowadzenie własnego zespołu (zarobki do 20.000 zł brutto).
-