PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA


Spółkę akcyjną Partners Financial Services Polska S.A. utworzono w styczniu 2012 roku. Podstawą naszej działalności jest świadczenie niezależnego planowania finansowego bazującego na fachowej wiedzy i obiektywności. Współpraca z nami pozwala naszym Klientom nie tylko zabezpieczyć przyszłość finansową, ale również pomnażać zgromadzony majątek. Celem każdego opiekuna finansowego Partners jest zbudowanie z klientem partnerskiej relacji opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki długofalowej współpracy zapewniamy naszym Klientom bezpieczeństwo finansowe na każdym etapie ich życia.

PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse

Oferty pracy PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne

  • Planer Finansowy / Specjalista ds. finansów

    PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
    • 2 500-10 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • Oferujemy pracę jako Planer Finansowy lub menadżer (proszę nie mylić ze sprzedawcą)

      Jest to praca dla osób szukających nowych wyzwań!

      Firma zajmuje się wprowadzeniem innowacyjnego i kompleksowego planowania finansowego oraz doradztwa gospodarczego na modę Państw Zachodnich oraz USA (branża dopiero wchodzi na rynek Polski). W ramach rozwoju kolejnych zespołów/oddziałów poszukuję nowych ciekawych ludzi, pełnych energii i ambicji, którzy pragną się rozwijać i nabierać doświadczenia w branży finansowej i nie tylko.

      Nasze biura znajdują się w centrum Katowic oraz Bielska Białej.

      Wszystkiego uczymy od podstaw!

      Zakres obowiązków

      • Udzielanie niezależnych porad dotyczących zarządzania budżetem rodzinnym oraz finansami osobistymi.
      • Pomaganie klientom aby zorientować się w morzu produktów finansowych oraz zmian rynkowych i gospodarczych.
      • Nie oczekuję wykształcenia w kierunku ekonomicznym, prawnym ani podatkowym, ponieważ wszystkiego uczymy od podstaw.

      • Wymagane jest wykształcenie średnie oraz niekaralność potwierdzona przez Krajowy Rejestr Karny (KRK)

      Ważne:

      • Naszym mottem jest zarabianie z klientami a nie na klientach.
      • Naszym najważniejszym Partnerem w biznesie są nasi współpracownicy, stąd liczymy na etyczną, owocną współpracę z chętnymi osobami.

      Wymagania

      • komunikatywność,
      • umiejętność wystąpień publicznych,
      • znajomość social media,
      • umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie,
      • dyscyplina i organizacja czasu pracy.

      Oferujemy

      • pełen pakiet szkoleń w tym możliwość bezpłatnych szkoleń zagranicznych,
      • pomoc managera na każdym etapie rozwoju,
      • elastyczny czas pracy (brak norm czasowych - pracujesz gdzie i ile chcesz),
      • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od zaangażowania pracownika,
      • jasne zasady awansu niezależne od przełożonego,
      • liczne konkursy wewnętrzne (laptopy, wycieczki krajowe i zagraniczne),
      • możliwość otworzenia własnej franczyzy i prowadzenie własnego zespołu (zarobki do 20.000 zł brutto).

Pracodawcy w Katowicach i okolicy