Czy to Twoja firma?

Fixit S.A. praca

Kraków

Od blisko dwóch dekad Fixit SA, z sercem w historycznym Krakowie, jest synonimem zaufania i profesjonalizmu w obszarze obsługi posprzedażowej. Nasza misja to nie tylko naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna, ale przede wszystkim budowanie trwałych relacji z klientami poprzez wszechstronne wsparcie użytkowników i zarządzanie procesami Customer Experience.


Z dumą oferujemy szeroki wachlarz usług, które są dostępne niemal natychmiast – od zdalnej pomocy, przez informacje produktowe, obsługę zgłoszeń, aż po serwisowe akcje naprawcze. Nasza oferta jest kompleksowa, ponieważ rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy i zasługuje na indywidualne podejście.

Nasza międzynarodowa obecność obejmuje ponad 40 krajów, co świadczy o globalnym zasięgu i zaufaniu, jakim darzą nas klienci na całym świecie. Jesteśmy lokalni, ale działamy globalnie, dostarczając rozwiązania dopasowane do regionalnych potrzeb i języków, co pozwala na optymalizację kosztów i skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia.

Wyróżnia nas nie tylko regionalna obecność, ale również lokalne wsparcie techniczne. Rozumiemy, jak ważna jest komunikacja, dlatego nasi specjaliści zawsze służą pomocą w języku klienta. To pozwala nam nie tylko zredukować wydatki logistyczne, ale przede wszystkim dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

W Fixit SA wiemy, że nasza praca to nie tylko naprawy i wsparcie techniczne, ale przede wszystkim ludzie – nasi klienci i pracownicy. Dzięki zaangażowaniu i pasji, z jaką podchodzimy do każdego zadania, tworzymy wartości, które przekładają się na długotrwałe i satysfakcjonujące relacje.

Zapraszamy do współpracy – razem możemy więcej.

Fixit S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy Fixit S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Fixit S.A.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Fixit S.A.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Fixit S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Jarosław
  2. Warszawa

Data aktualizacji: 01.08.2024

Praca Fixit S.A. - oferty archiwalne

  • Technik serwisu

    Fixit S.A.
    • Krosno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jesteśmy ekipą, która uważa, że moc naprawy jest naprawdę niezwykła, bo dzięki temu, możemy ocalić świat. Chcemy, aby życie elektroniki trwało dłużej, co przekłada się na ratowanie planety. Dbamy o to, aby nasze ruchy były Eko i zmniejszały negatywne skutki nadprodukcji dla przyrody. Razem dążymy do naprawy nie tylko rzeczy, ale i świata. Naprawiamy różne gadżety i dostarczamy unikalne pozytywne doświadczenia klientów, a teraz szukamy kogoś, kto dołączy do naszego zespołu i będzie superbohaterem codziennego technologicznego świata.

      Aplikuj

  • Specjalista Wsparcia Klienta z językiem angielskim

    Fixit S.A.
    • Krosno
    • umowa o pracę
    • FIXIT SA to firma, która wierzy, że rzeczy warto naprawiać, bo dzięki temu można uratować świat. Dbamy o przedłużenie cyklu życia produktów elektronicznych i staramy się, żeby nasze działania przyczyniały się do zmniejszenia negatywnych skutków nadmiernej produkcji dla środowiska. Budujemy pozycję FIXIT SA, jako partnera oferującego usługi posprzedażowe, które w duchu Customer Experience i Circular Economy wspierają rozwój biznesu naszych kontrahentów.

      Specjalista Wsparcia Klienta z językiem angielskim


      Jakie zadania czekają na Ciebie?

      • udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej,
      • informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami w języku angielskim
      • obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów,
      • budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów,
      • przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów,
      • bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń.


      Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?

      • biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientami (warunek konieczny),
      • komunikatywność i otwartość na potrzeby rozmówcy,
      • cierpliwość, empatia i asertywność,
      • zdolność do identyfikowania potrzeb Klienta,
      • otwartość na poszerzanie swojej wiedzy
      • wiedza z zakresu elektroniki, mechaniki (mile widziana)


      Jak jest u nas?

      Jesteśmy teamem, który mocno stawia na pracę zespołową, budowanie klimatu zaufania i wzajemny szacunek. Możemy śmiało stwierdzić, że panuje u nas niepowtarzalna firmowa atmosfera i jak twierdzą nasi pracownicy 'dobrze nam razem'.

      Zawsze możesz liczyć na uśmiech i wsparcie ze strony Twoich współpracowników, od czasu do czasu na domowe ciasto w kuchni i przynajmniej jedną firmową imprezę integracyjną w ciągu roku.


      Oferujemy dodatkowe świadczenia socjalne, dofinansowania do szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna). Co oczywiste, od początku współpracujemy w ramach umowy o pracę na pełny etat.


      Aplikuj

  • Technik serwisu- elektronik

    Fixit S.A.
    • Krosno
    • umowa o pracę
    • Interesujesz się elektroniką, elektrotechniką lub informatyką?
      Potrafisz biegle posługiwać się komputerem i popularnymi systemami operacyjnymi?
      Posiadasz zdolności manualne?
      Jesteś spostrzegawczy?
      Te umiejętności przybliżają Cię do pracy u nas.

      Technik serwisu- elektronik


      Jakie zadania czekają na Ciebie?
      W pracy u nas będziesz mieć do czynienia z naprawianiem sprzętu elektronicznego (m.in. smartfonów, tabletów, GPS'ów, urządzeń peryferyjnych, kierownic do symulacji gier), testowaniem i konfigurowaniem urządzeń diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów technicznych.


      Potrafisz posługiwać się lutownicą i multimetrem?
      Posiadasz doświadczenie w diagnozowaniu lub serwisowaniu sprzętów elektronicznych?
      Z chęcią spotkamy się z Tobą na rozmowie kwalifikacyjnej!


      Jak jest u nas?
      Jesteśmy teamem, który mocno stawia na pracę zespołową, budowanie klimatu zaufania i wzajemny szacunek. Możemy śmiało stwierdzić, że panuje u nas niepowtarzalna firmowa atmosfera i jak twierdzą nasi pracownicy "dobrze nam razem".
      Zawsze możesz liczyć na uśmiech i wsparcie ze strony Twoich współpracowników, od czasu do czasu na domowe ciasto w kuchni i przynajmniej jedną firmową imprezę integracyjną w ciągu roku.
      Oferujemy dodatkowe świadczenia socjalne, dofinansowania do szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna). Co oczywiste, od początku współpracujemy w ramach umowy o pracę na pełny etat.


      Aplikuj

  • Sales account manager

    Fixit S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Kilka słów o firmie i zespole do którego możesz dołączyć

      Cześć, tutaj Stanisław. Do naszego zespołu sprzedaży szukam kandydata, który chciałby związać swoją karierę zawodową z tym ciekawym, zapewniającym sporo wyzwań i satysfakcji zawodu HANDLOWCA.

      Budujemy pozycję FIXIT SA jako partnera oferującego usługi posprzedażowe, które w duchu Customer Experience i Circular Economy wspierają rozwój biznesu naszych kontrahentów.

      FIXIT SA to firma, która wierzy, że rzeczy warto naprawiać, bo dzięki temu można uratować świat. Dbamy o przedłużenie cyklu życia produktów elektronicznych i staramy się, żeby nasze działania przyczyniały się do zmniejszenia negatywnych skutków nadmiernej produkcji dla środowiska.

      Sales account manager


      Jakie zadania czekają na Ciebie?

      • poszukiwanie klientów na oferowane przez firmę usługi, wykorzystując uznane metodologie sprzedaży
      • budowanie długofalowych relacji z klientami
      • tworzenie i prezentacja ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów
      • udział w tworzeniu strategii handlowej i produktowej
      • kontakt telefoniczny i kampanie mailingowe
      • udział w imprezach branżowych
      • monitoring mediów branżowych
      • współtworzenie treści marketingowych oraz współpraca z osobami negocjującymi umowy i opiekunami klientów


      Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?

      • budowanie relacji biznesowych
      • aktywna sprzedaż
      • biznesowa znajomość języka angielskiego
      • umiejętności handlowe i negocjacyjne (wykazywanie się asertywnością)
      • umiejętność słuchania klienta (empatia, zrozumienie potrzeb)
      • prawo jazdy, kat. b oraz możliwość prowadzenia samochodu służbowego - wyjazdy na delegacje
      • doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi - obsługa b2b (min. 3 lata doświadczenia)
      • znajomość rynku IT lub elektroniki konsumenckiej

      Podsumowując - szukamy osoby: kreatywnej, potrafiącej pokonywać bariery w komunikacji, umiejącej słuchać klientów, nie bojącej się rozmowy nawet z top managerami i zadawania im pytań, chcącej odnieść sukces i wytrwale do tego dążącej, systematycznej w swoich działaniach, samodzielnej ale też potrafiącej działać w grupie.


      Jak jest u nas?
      Jesteśmy teamem, który mocno stawia na pracę zespołową, budowanie klimatu zaufania i wzajemny szacunek. Możemy śmiało stwierdzić, że panuje u nas niepowtarzalna firmowa atmosfera i jak twierdzą nasi pracownicy "dobrze nam razem".

      Zapewniamy: szkolenia wewnętrzne oraz w uznanych firmach szkoleniowych, dostęp do materiałów i wiedzy z zakresu sprzedaży, pracę zgodnie z zaimplementowanymi procesami wg. najnowszych trendów na świecie.
      Zawsze możesz liczyć na uśmiech i wsparcie ze strony Twoich współpracowników, od czasu do czasu na domowe ciasto w kuchni i przynajmniej jedną firmową imprezę integracyjną w ciągu roku.
      Oferujemy dodatkowe świadczenia socjalne i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna).
      Co oczywiste, od początku współpracujemy w ramach umowy o pracę na pełny etat (chyba, że wolisz współpracę w ramach B2B)


      Aplikuj

  • Sales account manager

    Fixit S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Kilka słów o firmie i zespole do którego możesz dołączyć

      Cześć, tutaj Stanisław. Do naszego zespołu sprzedaży szukam kandydata, który chciałby związać swoją karierę zawodową z tym ciekawym, zapewniającym sporo wyzwań i satysfakcji zawodu HANDLOWCA.

      Budujemy pozycję FIXIT SA jako partnera oferującego usługi posprzedażowe, które w duchu Customer Experience i Circular Economy wspierają rozwój biznesu naszych kontrahentów.

      FIXIT SA to firma, która wierzy, że rzeczy warto naprawiać, bo dzięki temu można uratować świat. Dbamy o przedłużenie cyklu życia produktów elektronicznych i staramy się, żeby nasze działania przyczyniały się do zmniejszenia negatywnych skutków nadmiernej produkcji dla środowiska.

      Sales account manager


      Jakie zadania czekają na Ciebie?

      • poszukiwanie klientów na oferowane przez firmę usługi, wykorzystując uznane metodologie sprzedaży
      • budowanie długofalowych relacji z klientami
      • tworzenie i prezentacja ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów
      • udział w tworzeniu strategii handlowej i produktowej
      • kontakt telefoniczny i kampanie mailingowe
      • udział w imprezach branżowych
      • monitoring mediów branżowych
      • współtworzenie treści marketingowych oraz współpraca z osobami negocjującymi umowy i opiekunami klientów


      Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?

      • budowanie relacji biznesowych
      • aktywna sprzedaż
      • biznesowa znajomość języka angielskiego
      • umiejętności handlowe i negocjacyjne (wykazywanie się asertywnością)
      • umiejętność słuchania klienta (empatia, zrozumienie potrzeb)
      • prawo jazdy, kat. b oraz możliwość prowadzenia samochodu służbowego - wyjazdy na delegacje
      • doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi - obsługa b2b (min. 3 lata doświadczenia)
      • znajomość rynku IT lub elektroniki konsumenckiej

      Podsumowując - szukamy osoby: kreatywnej, potrafiącej pokonywać bariery w komunikacji, umiejącej słuchać klientów, nie bojącej się rozmowy nawet z top managerami i zadawania im pytań, chcącej odnieść sukces i wytrwale do tego dążącej, systematycznej w swoich działaniach, samodzielnej ale też potrafiącej działać w grupie.


      Jak jest u nas?
      Jesteśmy teamem, który mocno stawia na pracę zespołową, budowanie klimatu zaufania i wzajemny szacunek. Możemy śmiało stwierdzić, że panuje u nas niepowtarzalna firmowa atmosfera i jak twierdzą nasi pracownicy "dobrze nam razem".

      Zapewniamy: szkolenia wewnętrzne oraz w uznanych firmach szkoleniowych, dostęp do materiałów i wiedzy z zakresu sprzedaży, pracę zgodnie z zaimplementowanymi procesami wg. najnowszych trendów na świecie.
      Zawsze możesz liczyć na uśmiech i wsparcie ze strony Twoich współpracowników, od czasu do czasu na domowe ciasto w kuchni i przynajmniej jedną firmową imprezę integracyjną w ciągu roku.
      Oferujemy dodatkowe świadczenia socjalne i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna).
      Co oczywiste, od początku współpracujemy w ramach umowy o pracę na pełny etat (chyba, że wolisz współpracę w ramach B2B)


      Aplikuj

Pracodawcy w Krakowie