Metrohouse jest największą w Polsce siecią biur nieruchomości oraz pośrednictwa kredytowego Gold Finance. Jesteśmy obecni na polskim rynku nieruchomości od 2006 r. Pod naszą marką działa ponad 120 biur oraz 1300 agentów i ekspertów kredytowych. Każdego roku obsługujemy kilka tysięcy transakcji na rynku nieruchomości i finansów. 

METROHOUSE Warszawa Ursynów najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy METROHOUSE Warszawa Ursynów

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Administrator nieruchomości

    Gerente - Serwis Nieruchomości Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Administrator nieruchomości

    TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WARSZAWA POŁUDNIE SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Agent nieruchomości - Pośrednik

    RE/MAX Dream Living
    • 5 000-50 000 zł netto (+ VAT) / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Polecana
    Dodana

Mapa METROHOUSE Warszawa Ursynów

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
METROHOUSE Warszawa Ursynów
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Zielonka

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca METROHOUSE Warszawa Ursynów - oferty archiwalne

  • Agent / Doradca ds. nieruchomości

    METROHOUSE Warszawa Ursynów
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie ofert sprzedaży lub wynajmu (bezpośrednie i telefoniczne)
      • Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji
      • Opracowywanie i prezentacja ofert do sprzedaży lub wynajmu (np. w portalach internetowych)
      • Prezentowanie nieruchomości Klientom
      • Przygotowywanie transakcji i negocjowanie ich warunków
      • Analiza rynku nieruchomości i działań konkurencji

      Wymagania

      • Zaangażowania i dużej chęci do pracy
      • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
      • Umiejętności budowania długotrwałych relacji z Klientem
      • Dobrej organizacji i umiejętności planowania pracy
      • Dyspozycyjności
      • Znajomości obsługi komputera (Excel, Word, Outlook)
      • Doświadczenie w nieruchomościach i/lub w sprzedaży usług będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Atrakcyjny i transparentny system wynagrodzeń prowizyjnych
      • Elastyczny czas pracy
      • Szkolenia z profesjonalnymi trenerami, pełne wsparcie i pomoc na każdym etapie pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktury firmy
      • System CRM z największą w Polsce bazą klientów i nieruchomości
      • Wysoki standard pracy
      • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon
      • Przyjazną atmosferę pracy
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B

Pracodawcy w Warszawie i okolicy